SPECJALISTA DO SPRAW HCCP I JAKOŚCI Bojanowo oferta pracy ARNASPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HCCP I JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie i przestrzegania zasad GHP, GMP, HCCP. Nadzór, prowadzenie, zabezpieczenie dokumentacji i rejestrów HCCP. Nadzór nad procesami prod., weryfikacja systemów jakości. Bezpośredni nadzór nad procesem produkcji w zakresie rozbioru mięsa drobiowego
Data publikacji: 2020-07-27
Lokalizacja: Bojanowo (wielkopolskie)
Pracodawca: ARNASPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gołaszyńska 14, 63-940 Bojanowo, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie i przestrzegania zasad GHP, GMP, HCCP. Nadzór, prowadzenie, zabezpieczenie dokumentacji i rejestrów HCCP. Nadzór nad procesami prod., weryfikacja systemów jakości. Bezpośredni nadzór nad procesem produkcji w zakresie rozbioru mięsa drobiowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HCCP I JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bojanowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3022
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bojanowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, szkolenie z zakresu HCCP (certyfikat), znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym
Nazwa pracodawcy:
ARNASPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6991963641
danePracodawcy_regon: 38349665900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Gołaszyńska 14, 63-940 Bojanowo, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: rawicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3022
Gmina pracodawcy: Bojanowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bojanowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954308
Ulica pracodawcy: Gołaszyńska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132102
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.07.2020
Oferta pracy ważna do: 26.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02083f24aced09c71ae35fc268f14331
Podobne oferty pracy
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: email, chat, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
ROZWIJANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH NA TERENIE KRAJU I ZA GRANICĄ; WYMAGANIA: KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JEZYKA UKRAIŃSKIEGO I POLSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta zgodna ze standardami firmy,- dbałość o ekspozycję towarów – zgodnie ze standardami firmy,- przyjmowanie i wydawanie towarów,- utrzymanie porządku w miejscu pracy i w magazynie,- kontrolowanie stanów magazynowychOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Orzesze PRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-so, 8.00-16.00
Firma Elport Gryntkiewicz Sp. Jawna - 2020-02-10 - Orzesze (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznegoBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowychPrzygotowywanie strategii sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowychKoordynowanie i nadzorowanie realizacji zamówieńWystawianie dokumentów sprzedażowychWspółpraca z innymi działami firmy/Zakładami produkcyjnymi w zakresie wprowadzania nowych wzorów i tworzenia kalkulacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-11-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Interpretacja przepisów podatkowych, uzgadnianie i przygotowywanie raportów, obsługa klientów w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabierzów (małopolskie)
przyjmowanie dostaw towarów, wydawanie towarów z magazynu, kontakt i sprzedaż towarów, obsługa klientów
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM SEBASTIAN DROBEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Utrzymanie kontaktu ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa. Pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji. Budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych.
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2015-12-29 - Narew (podlaskie)
przygotowanie dokumentacji wejścia na budowę, Instrukcji Bezpiecznego Wykonywania Robót
Marek Dzieciuch Usługi Telekomunikacyjne i Projektowe"Martel" - 2020-11-09 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Min. 1-letniego doświadczenia pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu/grafika – wymagane portfolio
PRO-TEHT Wojciech Wojtala - 2020-05-22 - Gogolin (opolskie)
sprzedaż produktów, realizacja założonych planów projektowych, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, doradztwo techniczno-handlowe, kontrola i analiza transakcji
PETECKI INVESTMENT SPÓŁKA Z O.O. - 2015-12-03 - Chrapczew (wielkopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-05-09 - Łobez (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w Ustce; praca w godz.7.00-19.00, co drugi dzień po 12h;
Ankris Phu Zpchr Andrzej Kurzak - 2018-04-19 - Ustka (pomorskie)
praca biurowa-handlowiec
JACEK JAŚKO ATM ELECTRIC - 2018-12-18 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z kontrahentami w zakresie obsługi rozliczeń i świadczonych usług, sporządzanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych, sporządzanie zestawień i raportów, analiza dokumentacji.
"VITAL MEDIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-27 - Kluczbork (opolskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
sporządząnie kosztorysów, umów z podwykonawcami przy pomocy obsługi prawniczej
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Rogowiec (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-25 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
-IDENTYFIKOWANIE OCZEKIWAŃ I POTRZEB KLIENTA-SPORZĄDZANIE OFERT, WYPISYWANIE FAKTUR-MONITOROWANIE RYNKU ORAZ RUCHÓW KONKURENCJI-KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY-POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW-REALIZACJA WYZNACZONYCH PLANÓW
ELEMENT Bryja Urszula - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
PROFESJONALNE PRZEDSTAWIENIE OFERTY HANDLOWEJ ORAZ DORADZTWO W RAMACH OFEROWANYCH USŁUG (POPRZEZ KONTAKT MAILOWY, TELEFONICZNY, EWENTUALNIE OSOBISTY)OBSŁUGA TELEFONICZNA I ELEKTRONICZNA KLIENTÓW ZGODNIE Z NAJWYŻSZYMI STANDARDAMI JAKOŚCIBEZPOŚREDNIA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM CONTENT MARKETINGU W CELU MONITOROWANIA STATUSU REALIZACJI ZLECEŃOBSŁUGA BAZY DANYCH KLIENTÓW W SYSTEMIE CRMINFORMOWANIE KLIENTÓW O PROCESIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WYJAŚNIANIE NIEZGODNOŚCI I WĄTPLIWOŚCISPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTAWSPÓŁTWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII E-MARKETINGOWYCHPRZYGOTOWANIE RAPORTÓW Z PROWADZONYCH DZIAŁAŃ HANDLOWYCH
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
-opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia, a w tym wymagań technicznych i jakościowych dla przedmiotów umundurowania planowanych do zakupu przez Straż Graniczną,-opracowywanie specyfikacji technicznych przedmiotów umundurowania podlegających ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa,-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych na zakup przedmiotów umundurowania ,-opracowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, norm i certyfikatów,-ocena wskaźników techniczno - użytkowych oraz jakości wyrobów oferowanych przez producentów i dostawców umundurowania,-współudział w opracowywaniu nowych wzorów przedmiotów umundurowania dla potrzeb Straży Granicznej;Pozostałe: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wyszukiwanie kontrahentów na rynku niemieckim i ukraińskim, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, realizacja założonych budżetów sprzedaży
JET STAR INTERNATIONAL LTD Sp. z o.o. - 2020-07-01 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowej i płacowej, przygotowywanie listy płac - obliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji i zaświadczeń dla pracowników, kontakt z urzędami, prowadzenie spraw związanych z ZUS, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy, współpraca z innymi działami firmy. Umowa o pracę na zastępstwo.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:a)aktualizacji baz danych na portalach internetowych ZAMAWIAJĄCEGOb)obsługi klienta detalicznegoc)porządkowanie ekspozycji towarowejd)przyjmowanie towaru i kontrola jakości dostawe)prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godz. między: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-07-14 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientami, przygotowywanie ofert
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KUNSZT" S.C., I DULIŃSKA, J. DULIŃSKI - 2016-09-23 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie półproduktów-granit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Obsługa klientaObsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Śrem (wielkopolskie)
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta- wprowadzanie danych do systemów informatycznych - prace logistyczne i dyspozytorskie
REMONDIS Spółka z O.O. - 2020-01-31 - Zduńska Wola (łódzkie)