SPECJALISTA DO SPRAW HCCP I JAKOŚCI Bojanowo oferta pracy ARNASPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HCCP I JAKOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: wprowadzanie i przestrzegania zasad GHP, GMP, HCCP. Nadzór, prowadzenie, zabezpieczenie dokumentacji i rejestrów HCCP. Nadzór nad procesami prod., weryfikacja systemów jakości. Bezpośredni nadzór nad procesem produkcji w zakresie rozbioru mięsa drobiowego

Data publikacji: 2020-07-27

Lokalizacja: Bojanowo (wielkopolskie)

Pracodawca: ARNASPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gołaszyńska 14, 63-940 Bojanowo, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wprowadzanie i przestrzegania zasad GHP, GMP, HCCP. Nadzór, prowadzenie, zabezpieczenie dokumentacji i rejestrów HCCP. Nadzór nad procesami prod., weryfikacja systemów jakości. Bezpośredni nadzór nad procesem produkcji w zakresie rozbioru mięsa drobiowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HCCP I JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bojanowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3022

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bojanowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik do spraw kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, szkolenie z zakresu HCCP (certyfikat), znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym

Nazwa pracodawcy:
ARNASPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 6991963641

danePracodawcy_regon: 38349665900000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Adres pracodawcy:
Gołaszyńska 14, 63-940 Bojanowo, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: rawicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 3022

Gmina pracodawcy: Bojanowo

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bojanowo

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954308

Ulica pracodawcy: Gołaszyńska

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132102

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw kontroli jakości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 27.07.2020

Oferta pracy ważna do: 26.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02083f24aced09c71ae35fc268f14331

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 6 250 PLN

BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: email, chat, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

ROZWIJANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH NA TERENIE KRAJU I ZA GRANICĄ; WYMAGANIA: KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JEZYKA UKRAIŃSKIEGO I POLSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA/MAGAZYNIER - od 2 700 PLN

- obsługa klienta zgodna ze standardami firmy,- dbałość o ekspozycję towarów – zgodnie ze standardami firmy,- przyjmowanie i wydawanie towarów,- utrzymanie porządku w miejscu pracy i w magazynie,- kontrolowanie stanów magazynowychOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Orzesze PRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-so, 8.00-16.00
Firma Elport Gryntkiewicz Sp. Jawna - 2020-02-10 - Orzesze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 400 - 3 600 PLN

Obsługa klienta zagranicznegoBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowychPrzygotowywanie strategii sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowychKoordynowanie i nadzorowanie realizacji zamówieńWystawianie dokumentów sprzedażowychWspółpraca z innymi działami firmy/Zakładami produkcyjnymi w zakresie wprowadzania nowych wzorów i tworzenia kalkulacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-11-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 5 000 PLN

Interpretacja przepisów podatkowych, uzgadnianie i przygotowywanie raportów, obsługa klientów w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI MAGAZYNU - od 2 000 PLN

przyjmowanie dostaw towarów, wydawanie towarów z magazynu, kontakt i sprzedaż towarów, obsługa klientów
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM SEBASTIAN DROBEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-27 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Utrzymanie kontaktu ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa. Pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji. Budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych.
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2015-12-29 - Narew (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ/INŻYNIER BUDOWY - od 3 000 PLN

przygotowanie dokumentacji wejścia na budowę, Instrukcji Bezpiecznego Wykonywania Robót
Marek Dzieciuch Usługi Telekomunikacyjne i Projektowe"Martel" - 2020-11-09 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPECJALISTY DS. MARKETINGU / GRAFIKA - od 3 500 PLN

Min. 1-letniego doświadczenia pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu/grafika – wymagane portfolio
PRO-TEHT Wojciech Wojtala - 2020-05-22 - Gogolin (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. NIEMIECKIEGO - od 2 000 PLN

sprzedaż produktów, realizacja założonych planów projektowych, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, doradztwo techniczno-handlowe, kontrola i analiza transakcji
PETECKI INVESTMENT SPÓŁKA Z O.O. - 2015-12-03 - Chrapczew (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 500 PLN

Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-05-09 - Łobez (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 3 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca w Ustce; praca w godz.7.00-19.00, co drugi dzień po 12h;
Ankris Phu Zpchr Andrzej Kurzak - 2018-04-19 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 4 000 PLN

praca biurowa-handlowiec
JACEK JAŚKO ATM ELECTRIC - 2018-12-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

Współpraca z kontrahentami w zakresie obsługi rozliczeń i świadczonych usług, sporządzanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych, sporządzanie zestawień i raportów, analiza dokumentacji.
"VITAL MEDIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-27 - Kluczbork (opolskie)

SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH PRACA W DZIALE TECHNICZNYM - 3 500 - 4 500 PLN

1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - od 2 200 PLN

sporządząnie kosztorysów, umów z podwykonawcami przy pomocy obsługi prawniczej
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Rogowiec (łódzkie)

ROBOTNIK LEŚNY - 1 033,7 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-25 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I MARKETINGU - od 2 000 PLN

-IDENTYFIKOWANIE OCZEKIWAŃ I POTRZEB KLIENTA-SPORZĄDZANIE OFERT, WYPISYWANIE FAKTUR-MONITOROWANIE RYNKU ORAZ RUCHÓW KONKURENCJI-KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY-POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW-REALIZACJA WYZNACZONYCH PLANÓW
ELEMENT Bryja Urszula - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 3 000 PLN

PROFESJONALNE PRZEDSTAWIENIE OFERTY HANDLOWEJ ORAZ DORADZTWO W RAMACH OFEROWANYCH USŁUG (POPRZEZ KONTAKT MAILOWY, TELEFONICZNY, EWENTUALNIE OSOBISTY)OBSŁUGA TELEFONICZNA I ELEKTRONICZNA KLIENTÓW ZGODNIE Z NAJWYŻSZYMI STANDARDAMI JAKOŚCIBEZPOŚREDNIA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM CONTENT MARKETINGU W CELU MONITOROWANIA STATUSU REALIZACJI ZLECEŃOBSŁUGA BAZY DANYCH KLIENTÓW W SYSTEMIE CRMINFORMOWANIE KLIENTÓW O PROCESIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WYJAŚNIANIE NIEZGODNOŚCI I WĄTPLIWOŚCISPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTAWSPÓŁTWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII E-MARKETINGOWYCHPRZYGOTOWANIE RAPORTÓW Z PROWADZONYCH DZIAŁAŃ HANDLOWYCH
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)

SPECJALISTY W SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ - od 2 194 PLN

-opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia, a w tym wymagań technicznych i jakościowych dla przedmiotów umundurowania planowanych do zakupu przez Straż Graniczną,-opracowywanie specyfikacji technicznych przedmiotów umundurowania podlegających ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa,-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych na zakup przedmiotów umundurowania ,-opracowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, norm i certyfikatów,-ocena wskaźników techniczno - użytkowych oraz jakości wyrobów oferowanych przez producentów i dostawców umundurowania,-współudział w opracowywaniu nowych wzorów przedmiotów umundurowania dla potrzeb Straży Granicznej;Pozostałe: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 4 485,26 PLN

Wyszukiwanie kontrahentów na rynku niemieckim i ukraińskim, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, realizacja założonych budżetów sprzedaży
JET STAR INTERNATIONAL LTD Sp. z o.o. - 2020-07-01 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowej i płacowej, przygotowywanie listy płac - obliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji i zaświadczeń dla pracowników, kontakt z urzędami, prowadzenie spraw związanych z ZUS, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy, współpraca z innymi działami firmy. Umowa o pracę na zastępstwo.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (OSOSBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 1 850 PLN

Zakres obowiązków:a)aktualizacji baz danych na portalach internetowych ZAMAWIAJĄCEGOb)obsługi klienta detalicznegoc)porządkowanie ekspozycji towarowejd)przyjmowanie towaru i kontrola jakości dostawe)prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godz. między: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-07-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MIESZARKI WIROWEJ - od 2 100 PLN

przygotowanie półproduktów-granit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM - od 2 500 PLN

Obsługa klientaObsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA - LOGISTYK - od 3 500 PLN

- telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta- wprowadzanie danych do systemów informatycznych - prace logistyczne i dyspozytorskie
REMONDIS Spółka z O.O. - 2020-01-31 - Zduńska Wola (łódzkie)


Wybierz powiat