SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARCZYCH Gdynia oferta pracy III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARCZYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - praca w administracji III LO- organizacja pracy obsługi- zagadnienia organizacyjno-gospodarcze

Data publikacji: 2020-10-06

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Legionów 27, 81-405 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- praca w administracji III LO- organizacja pracy obsługi- zagadnienia organizacyjno-gospodarcze

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2500 zł + premia regulaminowa 15% + dodatek za wysługę lat zgodnie ze świadectwami pracy(do 20%)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARCZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zarządzania w oświacie

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: staż pracy minimum 2 lata, praktyka zawodowa w administracji w oświacie, nieposzlakowana opinia, uczciwość, odpowiedzialność. Pożądana znajomość funkcjonowania i prawa zamówień publicznych. Praca w godzinach 8:00-16:00. Wynagrodzenie: 2500 zł + premia regulaminowa 15% + dodatek za wysługę lat zgodnie ze świadectwami pracy (do 20 %)

Nazwa pracodawcy:
III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP

danePracodawcy_nip: 5861743030

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Legionów 27, 81-405 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- dyplomy potwierdzające wykształcenie- kwalifikacje potwierdzające okres dotychczasowego zatrudnienia

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

danePracodawcy_kodPowiatu: 2262

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100

Ulica pracodawcy: Legionów

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|235913

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zarządzania w oświacie

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 06.10.2020

Oferta pracy ważna do: 18.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec35a0ac374dd0ab30823399fd86321a

Podobne oferty pracy

SPAWACZ METODĄ 135 - 3 500 - 4 000 PLN

spawanie konstrukcji stalowych
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2020-04-16 - Niechcice (łódzkie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta wykonuje pracę o charakterze usługowym, odpowiada za nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę na rynku wschodnim (Ukraina, Rosja, Białoruś)
FIRANYGROUP Sp. z O.O. - 2020-10-09 - Wola Gołkowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC / PRACOWNIK BIUROWY - od 2 560 PLN

Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń,Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,Obsługa klienta,Kompleksowa organizacja pracy biura,Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie która będzie wykorzystywana w pracy.
SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to m. in.:1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7. Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz innymi instytucjami.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-12-08 - Brzeszcze (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PAKOWANIA I OPAKOWAŃ - od 1 850 PLN

Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROBÓT DROGOWYCH - od 2 600 PLN

Specjalista ds. robót drogowych
kontakt przez PUP - 2020-09-24 - Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FAKTUROWANIA I ROZLICZEŃ - od 3 000 PLN

terminowe i poprawne wystawianie faktur, uzgadnianie i weryfikacje danych niezbędnych do wystawiania faktur, obsługa programów i systemów informatycznych, dbanie o właściwą archiwizację dokumentacji, współpraca z innymi działami firmy w sprawach administracyjnych
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-09-30 - Rudna Mała (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe ekonomiczne; znajomość zagadnień kadrowo-płacowych; zakres obowiązków: tworzenie dok. pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 250 PLN

-prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska-prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem składowisk odpadów,naliczanie w ustawowo określonych terminach opłat -prowadzenie dokumentacji podstawowej w zakresie realizacji wymogów ochrony środowiska na biologicznej oczyszczalni ścieków w Mroczy - prowadzenie ewidencji umów na odprowadzanie wód opadowych oraz umów naodprowadzanie ścieków- prowadzenie ewidencji odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków- sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- obsługa administracyjna związana z realizacją umowy usługowego prowadzenia gminnego składowiska odpadów komunalnych na rzecz Gminy, umowy z zakresu odbioru i zagospodarowania zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy- przygotowanie ofert przetargowych- wystawianie faktur VAT za usługi odbioru nieczystości stałych, płynnychWięcej informacji : www.zgk.mrocza.net zakładka aktualności
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ALUMINIUM - od 2 600 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2019-04-09 - Podlesie (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. AJURWEDA - od 4 000 PLN

Wykonywanie masaży, kontakt z klientem, konsultacje z zastosowaniem medycyny naturalnej
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-08-21 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

Sprzedaż usług hotelowychświadczonych przez spółkęWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa posprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych Kościan - 2016-12-12 - Krzywiń (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM - od 4 000 PLN

Prowadzenie rachunków klientó.Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. FINANSÓW OSOBISTYCH - od 2 100 PLN

obsługa klientów, instytucji w zakresie doradztwa finansowego, porównywanie ofert finansowych, ubezpieczeniowych, praca w Lubinie i Głogowie
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2017-12-06 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 14,7 PLN

Wprowadzanie dokumentów w system komputerowy; organizowanie degustacji; budowanie relacji z klientami z Ukrainy; obsługa mediów społecznościowych; tworzenie ofert handlowychw języku Ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Konopiska (śląskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I PRZYGOTOWYWANIA PRODUKCJI - 2 000 - 4 000 PLN

Analiza dokumentacji przetargowej: zamówienia publiczne.Wspólpraca z firmami zewnętrznymi( dostawcy, podwykonawcy). Prowadzenie rozmów handlowych z klientami i kontrahentami .Weryfikacja wycen projektów i kosztorysów Negocjowanie cen i zakup materiałów
GEO Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Radymno (podkarpackie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 1 850 - 4 550 PLN

nadzór spawalniczy nad spawaczami z Indii; inspekcje, odbiory, badania nieniszczące; tworzenie dokumentacji jakościowej, praca na budowach pracodawcy; praca w godz.: 06-14, 14-22; odpłatność pracownika za zakwaterowanie - ryczałt 42 zł;
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Brzezie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 17 PLN

Kontakt z klientami, odpowiadanie na komentarze umieszczane w social media, działania marketingowe w celu pozyskania i utrzymania klientów restauracji. Umowa zlecenie, nie mniej niż 20 h tygodniowo, praca w godz. 12-20. Zatrudnienie na 3 lata
Tran Thanh Ha, Kuchnia Orientalna KIM LONG - 2020-06-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 920 PLN

Tworzenie, nadzorowanie dokumentacji i utrzymywanego systemu bezpieczeństwa pasz, przeprowadzanie okresowej weryfikacji planu HACCP,nadzór nad realizacją zatwierdzonej dokumentacji systemowej w mieszalni, nadzór nad archiwizacją dokumentacji systemowej,wykonywanie badań kontrolnych surowców i pasz zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem badań, zlecanie wykonywania badań w laboratoriach zewnętrznych,nadzór nad podwykonawcami wykonującymi zabiegi DDD, przygotowywanie zakładu do kontroli, inspekcji i audytów,śledzenie zmian w aktach prawnych, nomach i standardach oraz wykonywanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; ścisła współpraca z kierownikiem mieszalni, laboratorium i lekarzem weterynarii
FDW Pasze Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Lasocice (wielkopolskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO - od 2 600 PLN

Kontakt z klientami w zakresie obsługi turystycznej krajowej i zagranicznej. Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę w godzinach: 10.00-18.00. Pracodawca poszukuje pracownika na stałe zatrudnienie. Miejsce pracy: Biuro Podróży Rainbow Tours
BIURO PODRÓŻY "BEDUIN" MAŁGORZATA WOLTMAN-OSTROWSKA - 2020-11-13 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ MECHANICZNYCH W BOLESŁAWCU - od 540 PLN

Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Mechanicznych w Bolesławcu przy ulicy Górne Młyny 1 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - 2 500 - 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych, monitorowanie realizacji zadań oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Organizacja, koordynacja oraz monitoring transportu.
SOLIDARIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)