SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARCZYCH Gdynia oferta pracy III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - praca w administracji III LO- organizacja pracy obsługi- zagadnienia organizacyjno-gospodarcze
Data publikacji: 2020-10-06
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legionów 27, 81-405 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- praca w administracji III LO- organizacja pracy obsługi- zagadnienia organizacyjno-gospodarcze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2500 zł + premia regulaminowa 15% + dodatek za wysługę lat zgodnie ze świadectwami pracy(do 20%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zarządzania w oświacie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: staż pracy minimum 2 lata, praktyka zawodowa w administracji w oświacie, nieposzlakowana opinia, uczciwość, odpowiedzialność. Pożądana znajomość funkcjonowania i prawa zamówień publicznych. Praca w godzinach 8:00-16:00. Wynagrodzenie: 2500 zł + premia regulaminowa 15% + dodatek za wysługę lat zgodnie ze świadectwami pracy (do 20 %)
Nazwa pracodawcy:
III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP
danePracodawcy_nip: 5861743030
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Legionów 27, 81-405 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- dyplomy potwierdzające wykształcenie- kwalifikacje potwierdzające okres dotychczasowego zatrudnienia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Legionów
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|235913
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zarządzania w oświacie
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.10.2020
Oferta pracy ważna do: 18.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec35a0ac374dd0ab30823399fd86321a
Podobne oferty pracy
spawanie konstrukcji stalowych
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2020-04-16 - Niechcice (łódzkie)
pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta wykonuje pracę o charakterze usługowym, odpowiada za nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę na rynku wschodnim (Ukraina, Rosja, Białoruś)
FIRANYGROUP Sp. z O.O. - 2020-10-09 - Wola Gołkowska (mazowieckie)
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń,Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,Obsługa klienta,Kompleksowa organizacja pracy biura,Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie która będzie wykorzystywana w pracy.
SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Kartuzy (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to m. in.:1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7. Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz innymi instytucjami.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-12-08 - Brzeszcze (małopolskie)
Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. robót drogowych
kontakt przez PUP - 2020-09-24 - Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)
terminowe i poprawne wystawianie faktur, uzgadnianie i weryfikacje danych niezbędnych do wystawiania faktur, obsługa programów i systemów informatycznych, dbanie o właściwą archiwizację dokumentacji, współpraca z innymi działami firmy w sprawach administracyjnych
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-09-30 - Rudna Mała (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe ekonomiczne; znajomość zagadnień kadrowo-płacowych; zakres obowiązków: tworzenie dok. pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
-prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska-prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem składowisk odpadów,naliczanie w ustawowo określonych terminach opłat -prowadzenie dokumentacji podstawowej w zakresie realizacji wymogów ochrony środowiska na biologicznej oczyszczalni ścieków w Mroczy - prowadzenie ewidencji umów na odprowadzanie wód opadowych oraz umów naodprowadzanie ścieków- prowadzenie ewidencji odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków- sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- obsługa administracyjna związana z realizacją umowy usługowego prowadzenia gminnego składowiska odpadów komunalnych na rzecz Gminy, umowy z zakresu odbioru i zagospodarowania zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy- przygotowanie ofert przetargowych- wystawianie faktur VAT za usługi odbioru nieczystości stałych, płynnychWięcej informacji : www.zgk.mrocza.net zakładka aktualności
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2019-04-09 - Podlesie (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie masaży, kontakt z klientem, konsultacje z zastosowaniem medycyny naturalnej
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Kraków (małopolskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe"LYOVIT"J.Godek Daleszyce, - 2017-04-28 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Obsługa firm w zakresie BHP
Indywidualna Praktyka Pielęgniarska Bożena Węgrzyn - 2017-07-27 - Borki (wielkopolskie)
Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-08-21 - Mielec (podkarpackie)
Sprzedaż usług hotelowychświadczonych przez spółkęWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa posprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych Kościan - 2016-12-12 - Krzywiń (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunków klientó.Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, instytucji w zakresie doradztwa finansowego, porównywanie ofert finansowych, ubezpieczeniowych, praca w Lubinie i Głogowie
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2017-12-06 - Lubin (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów w system komputerowy; organizowanie degustacji; budowanie relacji z klientami z Ukrainy; obsługa mediów społecznościowych; tworzenie ofert handlowychw języku Ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Konopiska (śląskie)
Analiza dokumentacji przetargowej: zamówienia publiczne.Wspólpraca z firmami zewnętrznymi( dostawcy, podwykonawcy). Prowadzenie rozmów handlowych z klientami i kontrahentami .Weryfikacja wycen projektów i kosztorysów Negocjowanie cen i zakup materiałów
GEO Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Radymno (podkarpackie)
nadzór spawalniczy nad spawaczami z Indii; inspekcje, odbiory, badania nieniszczące; tworzenie dokumentacji jakościowej, praca na budowach pracodawcy; praca w godz.: 06-14, 14-22; odpłatność pracownika za zakwaterowanie - ryczałt 42 zł;
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Brzezie (opolskie)
Kontakt z klientami, odpowiadanie na komentarze umieszczane w social media, działania marketingowe w celu pozyskania i utrzymania klientów restauracji. Umowa zlecenie, nie mniej niż 20 h tygodniowo, praca w godz. 12-20. Zatrudnienie na 3 lata
Tran Thanh Ha, Kuchnia Orientalna KIM LONG - 2020-06-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie, nadzorowanie dokumentacji i utrzymywanego systemu bezpieczeństwa pasz, przeprowadzanie okresowej weryfikacji planu HACCP,nadzór nad realizacją zatwierdzonej dokumentacji systemowej w mieszalni, nadzór nad archiwizacją dokumentacji systemowej,wykonywanie badań kontrolnych surowców i pasz zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem badań, zlecanie wykonywania badań w laboratoriach zewnętrznych,nadzór nad podwykonawcami wykonującymi zabiegi DDD, przygotowywanie zakładu do kontroli, inspekcji i audytów,śledzenie zmian w aktach prawnych, nomach i standardach oraz wykonywanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; ścisła współpraca z kierownikiem mieszalni, laboratorium i lekarzem weterynarii
FDW Pasze Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Lasocice (wielkopolskie)
Kontakt z klientami w zakresie obsługi turystycznej krajowej i zagranicznej. Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę w godzinach: 10.00-18.00. Pracodawca poszukuje pracownika na stałe zatrudnienie. Miejsce pracy: Biuro Podróży Rainbow Tours
BIURO PODRÓŻY "BEDUIN" MAŁGORZATA WOLTMAN-OSTROWSKA - 2020-11-13 - Piła (wielkopolskie)
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Mechanicznych w Bolesławcu przy ulicy Górne Młyny 1 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych, monitorowanie realizacji zadań oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Organizacja, koordynacja oraz monitoring transportu.
SOLIDARIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Białystok (podlaskie)