SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Zabierzów oferta pracy ASPEL S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 3 923 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialnośc za eksport produktów na rynki zagraniczne;-pozyskiwanie klientów, obsługa zamówień, reklamacji i płatności;-budowanie struktur sieci sprzedaży w oparciu i istniejących oraz nowych klientów;-prezentacja oferty firmy, negocjacje, obsługa klientów w języku rosyjskim i angielskim;-odpowiedzialność za poprawny obieg informacji i dokumentacji handlowej;-udział w targach i spotkaniach z klientami;- kształtowanie i promowanie wizerunku firmy;- onsługa strony www.
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: ASPEL S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os.Sienkiewicza 33, 23-080 Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialnośc za eksport produktów na rynki zagraniczne;-pozyskiwanie klientów, obsługa zamówień, reklamacji i płatności;-budowanie struktur sieci sprzedaży w oparciu i istniejących oraz nowych klientów;-prezentacja oferty firmy, negocjacje, obsługa klientów w języku rosyjskim i angielskim;-odpowiedzialność za poprawny obieg informacji i dokumentacji handlowej;-udział w targach i spotkaniach z klientami;- kształtowanie i promowanie wizerunku firmy;- onsługa strony www.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 923 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na jedną zmianę od 7-15.00, na początek okers próbny-3m-ce, potem czas określony a następnie nieokreślony. Wynagrodzenie + premie od sprzedaży
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabierzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 923 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, wysokie umiejętności komunikacyjne oraz handlowe, biegła znajomośc języka angielskiego w mowie i piśmie, biegła znajomość pakietu MS Office, samodzielność i dobra organizacja pracy, prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie zasadnicze + premia od sprezedaży
Nazwa pracodawcy: ASPEL S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Os.Sienkiewicza 33, 23-080 Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Zabierzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabierzów
Ulica pracodawcy: Os.Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: Produkcja elektronicznej aparatury medycznej.
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie lokalu, dbanie o wystrój, obsługa klienta
Restauracja PROWENT Sp. z o. o. - 2016-06-21 - Świętochłowice (śląskie)
terminowe dostarczanie towarów ( produktów firmy ) klientowi; dbanie o wizerunek firmy; dostarczanie towarów i wyrobów stalowych na miejsca montażu; dbanie o miejsce pracy czyli samochód.
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Olszyna (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-10-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
tworzenie ofert w jęz. arabskim i francuskim, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi, w tym zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Chylice-Pólko (mazowieckie)
rozliczanie klientów, kierowców, wystawianie faktur, dokumentów KP, KW
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-06-10 - Świdnica (dolnośląskie)
- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii. Negocjowanie umów i kontraktów. Język Angielski oraz Francuski wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym oraz liczne delegacje na teren Algierii.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Algierii.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 i pół roku udokumentowanego doświadczenia na ww. stanowisku. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość algierskiego rynku w zakresie paliw i produktów pochodnych. Wymagana znajomość języka angielskiego i francuskiego w mowie w stopniu zaawansowany, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie kontroli właściciwego wykorzytstania i użytkowania sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania oraz jego legalności, prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej, bieżące aktualizowanie BIP, pomoc dydatktyczna
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-09 - Poznań (wielkopolskie)
-przygotowywanie wniosków o pozyskiwanie dodatkowych środków na sktywizację osób bezrobotnych-opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych-zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie-prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów-dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach-udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek-organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji-weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu-udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą-przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu-współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2016-08-10 - Szamotuły (wielkopolskie)
prace biurowe, zamieszczanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, praca w godz. 8-16
Iflexs Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Opole (opolskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
LIBERTY POLAND S.A. - 2016-11-25 - Witnica (lubuskie)
telefoniczny kontakt ze stałymi klientami, informowanie na temat dostępnych produktów bankowych, umawianie na spotkanie z doradcą
ADMINISTRATION PERSONNEL SERVICES SP. Z O.O. - 2016-04-12 - Konin (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wystawianie faktur, szukanie nowych odbiorców, roznoszenie uleotek, prowadzenie sprzedaży internetowej, reklamowanie firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Zimna Woda (podkarpackie)
promowanie produktu, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Lublin (lubelskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Przeworsk (podkarpackie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce. Testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż szkoleń dla pracodawców, praca w biurze, prowadzanie rozmów telefonicznych, obsługa stałych klientów biura, nie jest to call center.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-07-23 - Żory (śląskie)
praca i opieka nad dziećmi w świetlcy
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2017-10-26 - Świdwin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy na konferencjach, spotkniach branżowych, kreowanie dobrego wizerunku
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
doradztwo techniczne, sprzedaż, przygotowywanie ekip serwisowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe "GOBOX" Tadeusz Gorazd, Jarosław Boruch Spółka Jawna - 2016-04-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych,współpraca z działem marketingu,współpraca z działami: administracji,sprzedaży,obsługi klienta,zarządem
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Przemyśl (podkarpackie)
-
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2018-11-06 - Sady (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; utrzymanie kontaktów z kontrahentami firm; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Gliwice (śląskie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Otwock (mazowieckie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Bytom (śląskie)
Bieżący kontakt z biurem rachunkowym, organizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, fakturowanie, wnioskowania do ZUS, US, Urząd Celny, załatwianie spraw związanych z naliczaniem koncesji, uzyskaniem zezwoleń.
Agronomik Polska Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Borów Wielki (lubuskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, łącznie ze sprawozdawczością. 1 zmiana: 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wyszków (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)