SPECJALISTA DO SPRAW BHP Zielona Góra oferta pracy BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW BHP
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie szkoleń BHP, Tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów BHP i prawa pracy, wykonywanie audytów BHP, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów BHP
Data publikacji: 2017-05-05
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sasankowa 1, 65-012 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie szkoleń BHP, Tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów BHP i prawa pracy, wykonywanie audytów BHP, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów BHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe- bezpieczeństwo i higiena pracy, biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, samodzielność, znajomość przepisów BHP i prawa pracy, wymagana znajomość prowadzenia szkoleń BHP i audytów, prowadzenie dokumentacji BHP, dokumentacji powypadkowej oraz rejestrów, uprawniania PPOŻ bedą dodatkowym atutem, minimum 1 rok doświadczenia zawodowego,
Nazwa pracodawcy: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Sasankowa 1, 65-012 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Sasankowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data dodania oferty pracy: 05.05.2017
Oferta pracy ważna do: 08.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie zamówień, fakturowanie, kontakt z handlowcami
ZOLUX Sp. z o.o - 2016-04-12 - Łężki (łódzkie)
•poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich, •poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,•budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z obecnymi klientami,•przygotowywanie ofert, zarządzanie i nadzór nad zamówieniami, organizacja wysyłki towarów•negocjacje warunków sprzedaży,•udział w targach branżowych,•współpraca z innymi działami firmy - przygotowywanie, kompletowanie i koordynacja prawidłowego przepływu dokumentów i informacji sprzedażowych,
Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o. - 2017-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu.b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej.d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy.g) Należyta troska o mienie Ośrodka.h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów . Obowiązki na zajmowanym stanowiskui) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkolenia a w szczególności:rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych,przygotowywanie dokumentacji kursowej,sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych,opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych,sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego,koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu,sprawozdawczość z zakresu szkoleń,przetwarzanie danych osobowych.wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleniawykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnymb) wymiar czasu pracy: pełny etat,c) termin zatrudnienia: 1 września 2016 rd) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,e) częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalnie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kserokopię posiadanych świadectw pracy,3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,4. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,5. kserokopia prawa jazdy,6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, następującej treści :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego Specjalisty ds. szkoleń w Dziale Szkoleń w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) 7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.45.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.plw Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
pisanie ofert, prowadzenie budżetu, przepływ informacji i dok. proj.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych. Wykształcenie min. zas. zawowode, wymagane doświadczenie min. 6 miesięcy, prawo jazdy kat. B - wskazane. Praca na terenie Śląska.
P.W. Kanbex Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Mysłowice (śląskie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Oświęcim (małopolskie)
samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i pozostałych, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i korespondencja z komornikami, przygotowanie raportów płacowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji i zaświadczeń ZUS, sporządzanie dokumentów dla pracowników,
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
wg przogramu stazu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Złotów (wielkopolskie)
-obsługa zamówień zewnętrznych firmy,- organizacja i monitorowanie zleceń serwisowych, - organizacja transportów, - obsługa klientów oddziału firmy,- promowanie i sprzedaż oferowanych przez firmę produktów,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2017-01-17 - Budziszów Wielki (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru i ich magazynowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
pisanie i kompletowanie wniosków o dotacje unijneobsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lipsko (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaku z klientami, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie analizy i dokumentacji sprzedaży.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Zamość (lubelskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa komputera i programów graficznych,- obsługa drukarek,- prace manualne.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Głowno (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, prowadzenie ewidencji godzin nadliczbowych pracowników oraz prawidłowe ich rozliczanie zgodnie z Kodeksem Pracy, naliczanie składników wynagrodzeń i kontrola poprawności wyliczeń, prowadzenie dokumentacji płacowej, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, archiwizacja dokumentacji płacowej
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Łaziska Górne (śląskie)
Obsługa stanowiska serwisu Bosch
Firma Handlowa "Moto Tech" Krzysztof Ćwiek - 2017-11-02 - Biłgoraj (lubelskie)
wyszukiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji, weryfikacja kandydatów , kierowanie do pracy, poszukiwanie miejsc pracy i pozyskiwanie pracowników z Rosji , Ukrainy i Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Rzeszów (podkarpackie)
-umowa o pracę w zastępstwie
PRZEDSZKOLE NR 68 "WESOŁE SMYKI" W BYDGOSZCZY - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Proste prace przy rozbiorze tuszek drobiowych.
BATISTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-17 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
poszukiwanie produktów zgodnie z zapotrzebowaniem, dobór i ocena dostawców, prowadzenie negocjacji cenowych i innych warunków zakupowych, negocjowanie warunków umów handlowych, koordynacja i nadzorowanie terminów dostaw, zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów (umowy, zamówienia, faktury), współpraca z klientem zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznym (pracownicy), sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców, utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami oraz wyszukiwanie i porównywanie nowych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, analizowanie ofert i nadzór nad realizacją zamówień, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami polskimi i europejskimi, optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw, kontakt z bieżącymi dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, tworzenie długoterminowych prognoz materiałowych.
FARG & JETNG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
Zatowarowanie regałów sklepowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Łosice (mazowieckie)
zapoznanie z pracą w Dziale Jakości, administrowanie bazą danych jakości, aktualizacja, przygotowywanie nowych dokumentów systemu jakości zgodnie z potrzebami wynikającymi z rozwojem firmy, nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Mielec (podkarpackie)
do uzgodnienia
MG PLAZA S.C. - 2017-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2016-03-09 - Błaszki (łódzkie)
- zapoznanie się z przepisami bhp oraz przeciwpożarowymi. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy i stanowiskiem pracy,- kompleksowa weryfikacja dokumentacji technicznej,- technologiczne przygotowanie i opracowanie zleceń warsztatowych,- rozliczanie zrealizowanych zleceń,- współudział w przygotowaniu ofert dla klientów spółki,- prowadzenie dokumentacji realizowanych kontraktów, umów i zleceń,- przestrzeganie zasad wewnętrznego regulaminu spółki,- przestrzeganie ładu i porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Słupca (wielkopolskie)
według stanowiska
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-05-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)