SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI Skawina oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Sp.z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Sprawne zarządzanie lokalami mieszkalnymi, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, spodzadzanie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych, przygotowanie dokumentów do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, przejmowanie w zarząd nieruchomości gminnych oraz nieruchomości należacych do wspólnot mieszkaniowych, obsługa procesu zawierania i rozwiązywania umów, przeprowadzanie wywiadu środowiskowego, przyjmowanie i merytoryczne rozpatrywanie interwencji i wniosków w sprawach związanych z ekploatacją budynków i lokali, utrzymanie nieruchomości w stanie wymaganym przepisami prawa
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Skawina (małopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Sp.z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bukowska 1A, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawne zarządzanie lokalami mieszkalnymi, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, spodzadzanie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych, przygotowanie dokumentów do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, przejmowanie w zarząd nieruchomości gminnych oraz nieruchomości należacych do wspólnot mieszkaniowych, obsługa procesu zawierania i rozwiązywania umów, przeprowadzanie wywiadu środowiskowego, przyjmowanie i merytoryczne rozpatrywanie interwencji i wniosków w sprawach związanych z ekploatacją budynków i lokali, utrzymanie nieruchomości w stanie wymaganym przepisami prawa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3600 zł brutto w tym 20% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skawina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skawina
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs prawa jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe, co najmniej 5-letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku, doświadczenie w prowadzaniu zebrań wspólnot mieszkaniowych, wynagrodzenie 3600 zł brutto w tym 20% premiiSprawne zarządzanie lokalami mieszkalnymi, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, spodzadzanie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych, przygotowanie dokumentów do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, przejmowanie w zarząd nieruchomości gminnych oraz nieruchomości należacych do wspólnot mieszkaniowych, obsługa procesu zawierania i rozwiązywania umów, przeprowadzanie wywiadu środowiskowego, przyjmowanie i merytoryczne rozpatrywanie interwencji i wniosków w sprawach związanych z ekploatacją budynków i lokali, utrzymanie nieruchomości w stanie wymaganym przepisami prawa
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Sp.z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Bukowska 1A, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: biuro (at) pgm.skaw.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Skawina
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skawina
Ulica pracodawcy: Bukowska
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 07.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e8a6466fdbf4558065382774c3275ac4
Podobne oferty pracy
Wykonywanie usług serwisowych transformatorów, wykonywanie pomiarów, protokołów i raportów z prac. Prowadzenie dokumentacji, roziwazywanie zagdanień technicznych, organizacyjnych, środowiskowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
fizjoterapia pacjentów hospicjum domowego dla dorosłych, fizjoterapia pacjentów hospicjum domowego dla dzieci, fizjoterapia pacjentów będących pod opieką NZOZ CURATUM
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2018-03-29 - Mroczeń (wielkopolskie)
Bieżące naprawy sprzętu hotelowego (w pokojach, łazienkach, salach konferencyjnych, w restauracji i kuchni), prace remontowe w pełnym zakresie, organizacja sal konferencyjnych oraz sali bankietowej
INTERHOUSE 21 Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
Pomoc cukiernikowi w organizacji pracy cukierni, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za prowadzenie wszystkich działań marketingowych,realizacja planu marketingowego i przyjętych celów marketingowychzgodnie z ogólną strategią firmy, wykorzystanie skutecznych działańmarketingowych w strategicznym i taktycznym wspomaganiu sprzedaży,przygotowywanie krajowych i zagranicznych targów branżowych,tworzenie nowych koncepcji i realizacja akcji promocyjnych,definiowaniu potrzeb reklamowych oraz uczestnictwo w rozwoju iwdrażaniu kampanii reklamowych dla produktów, udział wkształtowaniu wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego firmy poprzezopracowywanie i przeprowadzanie działań z zakresu PR, efektywnewspieranie działu handlowego w zakresie prowadzonych projektów,bieżących spraw, współpraca z innymi jednostkami firmy.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie oraz sprawdzanie poprawności ofert handlowych Wprowadzanie i koordynacja zamówień eksportowych do systemu Uzgadnianie dostaw eksportowych Wsparcie działu w temacie dokumentacji eksportowej Wsparcie działu w realizacji bieżących projektówOczekiwania:Biegła znajomość języka rosyjskiego oraz języka angielskiego Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Handel Zagraniczny, Stosunki Międzynarodowe)Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnejKomunikatywnośćKreatywność i samodzielność w realizowaniu zadańOferujemy:Przyjazną atmosferę pracySamodzielność w wykonywaniu zadańMożliwość pracy z wykorzystaniem języka obcegoMożliwość poszerzania kompetencji oraz rozwoju zawodowego.
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Racibórz (śląskie)
Organizacja odpraw celnnych przy importach,eksportach i tranzytach towarów.Dokonywanie odpraw celnych.
IndiGGo Sp.z o.o. - 2017-04-28 - Siedlce (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie czynnośći organizacyjnych firmy o charakterze biurowym
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Gdów (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe - zarządzanie/zarządzanie projektami; umiejętności: negocjacje - strategie i techniki; 36 miesięcy doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka chińskiego; dobra znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Wyszukiwanie kontaktów biznesowych na rynkach azjatyckich, ocena wiarygodności kontrahentów, negocjowanie umów i kontraktów, lokalizacja oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2016-05-17 - Augustów (podlaskie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-06-14 - Jarocin (wielkopolskie)
doradztwo hodowlanesprzedaż produktów firmy hodowcom bydła i trzody chlewnejMIEJSCE PRACY: WOJEWÓDZTWO POMORSKIE
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt w Poznaniu - 2018-09-06 - Wągrowiec (wielkopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
remonty sztaplarek
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2018-02-19 - Połchowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie całokształtu prac związanych z tworzeniem i realizacją projektów oraz programów finansowanych ze środków unijnych; godz. pracy 07.30-13.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9.00-11.00
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
Nadzorowanie wszystkich aspektów związanych z księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi, dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych, kontrola sald należności i zobowiązań, odpowiedzialność za stan dokumentacji kadrowej i księgowej oraz jej archiwizację, sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS, prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność, przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie, nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów obrotu magazynowego. Praca w godz. 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2018-03-07 - Gąbin (mazowieckie)
- współpraca w codziennym monitoringu prasy- pomoc w przygotowywaniu informacji dla dziennikarzy- współudział w organizacji briefingów i konferencji prasowych- prowadzenie kalendarza spotkań z dziennikarzami
Główny Urząd Statystyczny - 2017-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa systemu przyjmowania zleceń, obsługa klienta, zamiawianie towaru, realizacja, terminowość, ustalanie, kontakt z klientem
WnD Sp z o.o. - 2016-06-24 - Rąbień (łódzkie)
pisanie operatów wodno - prawnych, pisanie instrukcji gospodarowania wodą, obliczanie opłat za zrzut ścieków i pobór wody
OŚ EKO Sp.z o.o. - 2016-01-28 - Zielona Góra (lubuskie)
planowanie strategi rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy,współtworzenie profilu kandydata, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji,wymagania: wyksztalcenie średnie, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, biegła znajomośc języka ukraińskiego lub rosyjskiego, podstawowa znajomość języka angielskiego, wynagrodzenie brutto 15,00 zł/h
KVB Fundacja "Słowianie Pomeranii" Sp.K. - 2019-04-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B. Praca Krotoszyn i okoliceRealizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Rożnowo (wielkopolskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. węgierskiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)
- wybór i dobór pracowników na odpowiednie stanowiska- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych oraz zbieranie dokumentów aplikacyjnych- dokumentowanie procesu rekrutacji- tłumaczenie z rosyjskiego na polski, z j. polskiego na j. rosyjski
"FUNDACJA INNOWACJA I WSPÓŁDZIAŁANIE" - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)