SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI Celejów oferta pracy "BRUGGEN POLSKA"Sp.z.o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Tłumaczenie dokumentów na język UA; wsparcie komunikacji z pracownikami; zapewnienie wyposażenia pracownikom; współpraca z firmami zewnętrznymi.
Data publikacji: 2018-10-30
Lokalizacja: Celejów (mazowieckie)
Pracodawca: "BRUGGEN POLSKA"Sp.z.o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:08-470 Celejów 59, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tłumaczenie dokumentów na język UA; wsparcie komunikacji z pracownikami; zapewnienie wyposażenia pracownikom; współpraca z firmami zewnętrznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Celejów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: garwoliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wilga
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy: "BRUGGEN POLSKA"Sp.z.o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Adres pracodawcy:
08-470 Celejów 59, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: garwoliński
Gmina pracodawcy: Wilga
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Celejów
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 30.10.2018
Oferta pracy ważna do: 20.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji, znakowanie zbiorów zgodnie z przepisami IR, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar-format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania, miejsce przechowywania, archiwizowanie i przechochywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez, popularyzacja wiedzy o gminie Zielonki na bazie wystaw czasowych i staolych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z mieszkańcami, bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www i portal społecznościowy, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-10-03 - Zielonki (małopolskie)
Praca z klientami polegająca na pomocy w zorganizowaniu potrzebnych dokumentów, wypełnieniu i odesłaniu ich do kancelarii. Przed podjęciem pracy pracodawca organizuje szkolenie
VOTUM S.A. - 2016-01-13 - Opole (opolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w j. albańskim. Rozwiązywanie problemów przesłanych przez klienta w j. albańskim.Wymagania: j. albański w stopniu zaawansowanym, perfekcyjne słownictwo, gramatyka, akcent, lokalne zwroty, słownictwo biznesowe. Godziny pracy: 08:00-0:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, przygotowanie i samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS oraz deklaracji PIT i PFRON, sporządzanie raportów i sprawozdań, bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych (w tym przygotowanie zaświadczeń i informacji dla pracowników), nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych związanych z obszarem personalnym, realizacja i koordynacja projektów z zakresu polityki personalnej firmy w tym: systemu rozwoju opartego o model kompetencji, systemu ocen, systemu motywacji, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
• ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH;• DOKONYWANIE ROZLICZEŃ I SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W ZAKRESIE ZUS, US, PFRON, GUS;• PROWADZENIE CAŁOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ DLA PRACOWNIKÓW;• SPRAWY BIEŻĄCE ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PRACOWNIKÓW;• ODPOWIADANIE NA PISMA DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH: ZUS, US, ITP.
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O - 2016-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
budownictwo - montaż budowa kominków
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
pomoc i przygotowywanie,wydawanie posiłków,obieranie warzyw,dbanie o czystość w miejscu pracy
Przedszkole Miejskie nr 1 - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie, projektowanie reklamy, wizytówek, działania markietingowe, wystawianie wezwań do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Nasielsk (mazowieckie)
wykonywanie projektów oraz prototypów opakowań z tworzyw sztucznych, zarzadzanie bazą rysunków technicznych, opracowywanie kompletnej dokumentacji technicznej.
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Krupski Młyn (śląskie)
Przygotowywanie i zarządzanie projektami; sporządzanie wniosków, aplikacji, ekspertyz do realizacji projektów; opracowywanie kosztorysów, biznes planów, raportów itp.; opracowywanie strategii działań dla firm i samorządów; opracowywanie prezentacji multimedialnych; współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorządem, organizacjami pozarządowymi.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Tarnów (małopolskie)
- Prowadzenie analiz mających na celu zwiększenie efektywności funkcjonowania systemu wodociągowego Spółki w zakresie uzdatniania i dystrybucji wody. Prowadzenie analiz w zakresie kontroli produktu we wszystkich etapach procesu uzdatniania wody. Dokonywanie analiz wyników badań jakościowych wody wykonywanych przez laboratoria technologiczne oraz laboratoria Wydziału Badania Wody. Współpracowanie przy opracowaniu , wdrożeniu i walidacji Systemu Bezpieczeństwa Wody oraz normy PN-EN 15975 "Bezpieczeństwo zaopatrzenia w wodę pitną - Wytyczne zarządzania kryzysowego i ryzyka - Część 2: Zarządzaniem ryzykiem". Bieżące raportowanie z postępu prac do bezpośredniego przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe techniczne, pożadane po kierunku inżyniera środowiska. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 letnie w branży chemicznej lub instytucjach naukowo-badawczych, bądź związanej z produkcją i dystrybucją wody. Wymagana znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków , zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę, biegła znajomość pakietu MF Office. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
specjalista ds. płac
HRK S.A. - 2016-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów i kontaktów na bliskim wschodzie w związku z dużym zainteresowaniem produktami firmy na tamtejszym rynku.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jarosław (podkarpackie)
prowadzenie analiz rynkowych w zakresie cen i asortymentu, utrzymywanie kontaktów klientami i pozyskiwanie nowych, tworzenie kampanii reklamowych i akcji promocyjnych, realizowanie planów sprzedażowych
KUJAWSKA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA - 2016-05-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
MG PLAZA S.C. - 2017-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych w ramach prowadzonej działalności, ubieganie się o pozyskanie pomocy finansowej ze środków z funduszy UE
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
konserwacja sieci elektrycznej
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Reńska Wieś (opolskie)
OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH W OPARCIU O STANDARDY FIRMY
PW KARABELA - 2017-05-22 - Rzeszów (podkarpackie)
wyszukiwanie postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie korespondencji dot. przetargów, monitorowanie złożonych ofert, sporządzanie analiz i zestawień z zakończonych postepowań przetargowych administracja i kontrola dokumentów.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych GROTEX Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Zabrze (śląskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Ogorzelec (dolnośląskie)
Spawanie elementów, szlifowanie elementu przeciwwagi, docieranie, polerowanie odlewu przed malowaniem, polewanie pokryciem form odlewniczych.
INTRASERVIS JOB Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-03-14 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-Intendent - magazynier odpowiada za menu (w tym plamowanie i sporządzanie zestawów dietetycznych) oraz skład jakościowy i ilościowy przygotowywanych przez kucharzy potraw;- zaopatruje magazyny w towary łącznie z dostarczeniem ich do pomieszczeń magazynowych;- utrzymuje stały poziom ilościowy produktów w magazynach;- oblicza dzienną stawkę żywieniową oraz przestrzega utrzymania kosztów produkcji posiłków w ustalonej stawce;- prowadzi dokumentację przychodów i rozchodów artykułów spożywczych przyjętych do magazynu i wydanych z magazynu w programie komputerowym;- prowadzi ewidencję pozaksięgową, rejestr dostaw art.żywnościowych, kartotek magazynowych oraz rozpiczeń miesięcznych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ PROMYK w Kamiennej - 2018-10-16 - Kamienna (opolskie)
Upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie, wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie. Ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dotyczącej innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich, upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno spożywczym i na obszarach wiejskich. Przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Udział w organizacji szkoleń dla rolników. Współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2018-04-03 - Kalsk (lubuskie)