SPECJALISTA D/S UBEZPIECZEŃ Wolica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA D/S UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, zawieranie polis, przygotowywanie ofert, prowadzenie biura.
Data publikacji: 2020-03-11
Lokalizacja: Wolica (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wolica, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, zawieranie polis, przygotowywanie ofert, prowadzenie biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1421
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 01.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa programów ubezpieczeniowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9840138260
danePracodawcy_regon: 146739090
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: pruszkowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1421
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921510
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332101
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 19.03.2020
Oferta pracy ważna do: 10.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?29931307c0fec40c53229442d7730bb7
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
obsługa giełdy trans
ARTUR BLIŹNIAK USŁUGI TRANSPORTOWE - 2016-05-04 - Oświęcim (małopolskie)
- kontakt z klientami i kontrahentami w języku portugalskim- monitorowanie zobowiązań klientów- nadzorowanie spłat zobowiązańGodziny pracy: 8-16, 14-22.
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Łódź (łódzkie)
zamawianie towaru, fakturacja, wprowadzanie faktur, przygotowanie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Chełm (lubelskie)
- analiza dokumentacji niezbędnej do oceny zasadności i weryfikacji roszczeń- ścisła współpraca z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi- telefoniczna obsługa klienta- wydawanie decyzji dot. szkód komunikacyjnych- raportowanie wyników
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Spółce, przeprowadzanie szkoleń i podnoszenie poziomu wiedzy pracowników z zakresu przepisów oraz dobrych praktyk BHP, prowadzenie dokumentacji z zakres BHP i PPOŻ., zgodnie z przyjętymi standardami w organizacji i obowiązującymi przepisami, ustalenie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej, przeprowadzanie audytów i przeglądów warunków pracy w zakresie BHP i PPOŻ, przygotowywanie okresowych analiz, raportów, sprawozdań i statystyk związanych z BHP i PPOŻ, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP i PPOŻ, opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, inicjowanie nowych aktywności mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy, bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2019-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-02-20 - Opole (opolskie)
dbanie o pozytywny wizerunek i ciągłość pracy oddziałów KONKRET Sp. z o.o., wsparcie merytoryczne w sprzedaży, monitorowanie pracy podległych biur, rozliczanie podległych biur (praca na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego)
KONKRET Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Żyrardów (mazowieckie)
Sprzedaż pobytów grupowych i imprez okolicznościowych oraz naliczanie obciążeń. Pobieranie opłat i wystawianie paragonów lub faktur za usługi świadczone przez Ośrodek.Obsługa programu hotelowego Chart.Projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych w zakresie przygotowania ofert sezonowych ośrodka.Przygotowywanie ofert grupowych i gastronomicznych Techniczna obsługa sal dydaktycznych i nadzór nad animacjami kulturalnymi organizowanymi w ośrodku.Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych ośrodka; Monitorowanie i aktualizowanie informacji dotyczących ośrodka znajdujących się w mediach oraz na platformach sprzedażowych i społecznościowych.Aktualizacja strony internetowej ośrodka;Aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytów indywidualnych i grupowych. Równoważny system czasu pracy (wg grafiku). Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-13.
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie - 2017-10-27 - Ustka (pomorskie)
Branża stolarsko-meblarska, sprzedaż akcesoriów meblowych, płyt, obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen. Wymagane wykształcenie min. średnie, dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, chęci do pracy, zaangażowanie. W pierwszym okresie - umowa o dzieło (wynagrodzenie godzinowe). Po danym okresie pracy umowa o pracę. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: ger-bud (at) ger-bud.pl.
GER-BUD SP. Z O.O. - 2016-10-03 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów, rezerwacje hoteli, przygotowanie ofert dla grup turystycznych. Obsługa systemu informatyczno-księgowego.
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Lublin (lubelskie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa internetowych platform sprzedażowych, dokumentowanie transakcji sprzedaży, przygotowanie towaru do wysyłki - STAŻ DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Białystok (podlaskie)
Praca zwiazana z wykonywaniem usług geodezyjnych
GEOWORK Pracowna Geodezyjna Bartłomiej Jóźwiak - 2017-06-14 - Brzeziny (łódzkie)
kompleksowe realizowanie procesu zaopatrzenia na potrzeby działu technicznego (części do maszyn, podzespoły, serwisy), koordynowanie dostaw i monitorowanie ich terminowości (bieżące reagowanie na pojawiające się problemy), przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie specyfikacji dostarczonych przez dział utrzymania ruchu, analiza rynku oraz wyszukiwanie najlepszych dostawców, negocjacje handlowe, raportowanie wyników do przełożonych, prowadzenie i opieka nad dokumentacją techniczną i zakupową, czuwanie nad terminowością przeglądów i serwisów, bezpośrednia współpraca z serwisami zewnętrznymi, działem produkcji oraz działami wspomagającymi produkcję
Petralana SA - 2018-01-25 - Bytom (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z jednolitym wykazem akt oraz instr. kancel.- Wykonywanie sprawozdań i przygotowywanie informacji zleconych przez organ prowadzący szkołę oraz inne instytucje uprawnione do uzyskiwania danych statystycznych;- załatwianie spraw szkolnych w instytucjach, z którymi szkoła współpracuje;- Przygotowanie i ewidencja zarządzeń Dyrektora;- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi szkoły;- Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem oraz zwalnianiem pracowników;- Prowadzenie i przechowywanie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Prowadzenie na bieżąco elektronicznej bazy danych wszystkich pracowników szkoły;- Terminowe i rzetelne prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej;- Przygotowanie dokumentacji związanej z wynagradzaniem pracowników wraz z przysługującymi im dodatkami;- Przygotowanie dokumentów związanych z nagrodami jubileuszowymi za długoletnią pracę;- Sporządzanie i bieżąca weryfikacja stażu pracy pracowników jednostki i prawidłowe naliczanie wysługi lat;- Sporządzanie dokumentacji związanej z oceną pracowników na stanowiskach urzędniczych;- Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu;- Przygotowanie dokumentacji dotyczącej przyznawania pracownikom kar i nagród;- Prowadzenie ewidencji czasu pracy wszystkich pracowników;- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania pracownikom urlopów i zwolnień od pracy, prowadzenie ewidencji urlopów oraz sporządzanie planów urlopów;- współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o emerytury i renty do ZUS- u;- Dokumentacja związana z oceną pracy nauczyciela, awansem zawodowym, legitymacjami służbowymi, dofinansowaniem doskonalenia zawodowego, odznaczeń i nagród;- Zgłaszanie pracowników do ZUS oraz wyrejestrowywanie za pośrednictwem programu Płatnik - Bieżąca aktualizacja regulaminów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie nowych regulaminów zgodnie z poleceniami.
Zespół Szkół Budowlanych im.Papieża Jana Pawła II w Opolu - 2019-11-29 - Opole (opolskie)
wykształcenie średnie ogólnokształcące, dobra znajomość pakietu MS Office, chęć do pracy, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży metalowej, mile widziana znajomość programu SAB Bussines One. Ogolny zakres obowiązków: • Bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych,• Wystawianie dokumentów magazynowych, sprzedażowych
D & K Technology Sp. z o.o. - 2019-03-21 - Wróżewy (wielkopolskie)
Obsługa techniczna i informatyczna klientów, konfiguracja i diagnostyka systemów komputerowych i informatycznych, doradztwo techniczne w doborze sprzętu i oprogramowania, obsługa i serwisowanie systemu "INSERT", diagnostyka sprzętu komputerowego, obsługa informatyczna strony internetowej, przygotowanie i analiza techniczna ofert, nadzór techniczny nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie przepisów kulinarnych i produktów zgodnie z kryteriami jakościowymi firmy
DEGA Spółka Akcyjna - 2016-04-28 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
praca
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
kompleksowa obsługa platformy SHOPER ( 2 sklepy). Allegro, Ebay portalu własnego firmy.
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO - 2020-11-04 - Świdnica (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie cenników i wysyłanie ofert, poszukiwanie transportu i wystawianie zleceń transportowych, zarządzanie stroną internetową firmy, organizacja odpraw celnych
Art Granit Robert Noga - 2019-04-08 - Strzegom (dolnośląskie)
Pomoc w koordynacji dokumentów z działu finansowego, nauka wykonywania modeli raportów w zakresie danych finansowych poszczególnych komórek organizacyjnych, archiwizacja dokumentów, sporządzanie zleconych zestawień danych ekonomiczno-statystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gdynia (pomorskie)
samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, przygotowanie list płac - naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, sporządzenie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, przygotowanie sprawozdań GUS, ewidencja czasu pracy, urlopów, ewidencja zwolnień i naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników.
GRAVIS RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI Spółka z o.o. - 2018-03-27 - Legnica (dolnośląskie)
Dbanie o czystość i porządek pomieszczeń w budynku na terenie Lublina.
TOMED Zaopatrzenie Medyczne - 2018-02-18 - Lublin (lubelskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Bezpośredni kontakt z klientem, sprzedaż reklamy prasowej, organizacja konferencji
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności,Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawniczą,Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-04-03 - Słupsk (pomorskie)