SPECJALISTA D/S OCHRONY ŚRODOWISKA Dębica oferta pracy BIURO PROJEKTOWE "ART-FAKTORY" S.C.ARCH SPĘDZIA PAWEŁ,SPĘDZIA WIOLETTA
Stanowisko: SPECJALISTA D/S OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: ASYSTENT PROJEKTANTA W KIERUNKU OCHRONY ŚRODOWISKA.
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: BIURO PROJEKTOWE "ART-FAKTORY" S.C.ARCH SPĘDZIA PAWEŁ,SPĘDZIA WIOLETTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POWSTANIA STYCZNIOWEGO 4, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ASYSTENT PROJEKTANTA W KIERUNKU OCHRONY ŚRODOWISKA.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: WYNAGRODZENIE UZALEŻNIONE OD DOŚWIADCZENIA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1803
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: m.Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: INŻYNIERIA BUDOWLANA, ŚRODOWISKA, SANITARNA, ARCHITEKTURA
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE ORAZ PRAWO JAZY KAT. B
Nazwa pracodawcy:
BIURO PROJEKTOWE "ART-FAKTORY" S.C.ARCH SPĘDZIA PAWEŁ,SPĘDZIA WIOLETTA
danePracodawcy_nip: 8722081549
danePracodawcy_regon: 691539933
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
POWSTANIA STYCZNIOWEGO 4, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na email: biuro (at) artfaktory.pl, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: dębicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1803
Gmina pracodawcy: m.Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dębica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982233
Ulica pracodawcy: POWSTANIA STYCZNIOWEGO
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Działalność w zakresie architektury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213303
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6c6d1a50a708957c591a01d0a794d625
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola komponentów i usług dostarczanych z zewnątrz. Nadzór nad eliminacją i zagospodarowaniem braków. Nadzór nad reklamacjami składanymi do dostawców. Zapewnienie stosownej dokumentacji ( atesty materiałowe, karty gwarancyjne, dokumenty legalizacji i wzorcowania). Praca na cały etat, na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, w systemie jednozmianowym w godzinach 7:00 - 15:00.Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym 516 004 848 w godz. 7-15.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2020-11-18 - Andrychów (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów,Prowadzenie biura,Bieżąca obsługa klientów.Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: 697925849
KANCELARIA PRAWNA GUZICKI RAFAŁ GUZICKI - 2020-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przygotowanie oferty, realizacja zamówień, zamawianie towaru, współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie dokumentów zamówień. Praca w godz. 8:00-16:00
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2019-03-06 - Nowa Sól (lubuskie)
- analizowanie bieżących spraw firmy- planowanie strategiczne- opracowywanie kursów kwalifikacyjnych, szkoleń, przeprowadzanie badań rynku- planowanie działań marketingu reklamowegio oraz organizacja kampanii reklamowych- pozyskiwanie i aktualizacja informacji o usługach- ocenianie potrzeb rynkowych- zawieranie współpracy- marketign firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów firmy polskich i ukraińskich w zakresie reklamy, przygotowywanie ofert.
Centrum Promocji i Reklamy CONTRACT Mirosław Bochenek - 2017-09-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Pierwsza umowa na okres próbny, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami,- kompleksowa obsługa sprzedaży: przygotowanie ofert, przyjmowanie zleceń, przygotowanie planu wykonania prac, koordynacja realizacji zamówień, rozliczanie robót,- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i kontraktowej (historia zleceń, zgłoszeń do zamawiającego),- przygotowanie pism i wniosków,- wyszukiwanie i zatwierdzanie materiałów,- wystawianie dokumentów wydania towaru i faktur,- analiza ogłoszonych przetargów i kalkulacje cenowe,
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Ługów (lubuskie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2019-01-08 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenei bieżących spraw administracyjno-biurowych, realizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji, realizacja płatności oraz ewidencji rachunków wychodzących, nadzór nad realizacją umów i klientami, kontaktz klientami, pracownikami. Praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 12-17.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Pruszków (mazowieckie)
Zgodny
"ALLIUM" Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
ZAKŁAD OGRODNICZY "PRZYBORÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-09 - Przyborów (podkarpackie)
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie i realizacja programu terapii, terapia grupowa, psychoedukacja pacjentów. Praca na dwie zmiany w godz.: 07:00-14:35, 14:00-21:35. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Praca na oddziale Terapii Uzależnienia od Alkoholu. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie - 2017-10-06 - Andrychów (małopolskie)
wykonywanie prac tokarskich,ustawianie urządzeń i nadzorowanie ich pracy, kontrola jakości wykonanych detali: wykonywanie, pomiarów, sprawdzenie pasowań.
EKO-THERM Sp. z o. o. - 2019-02-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Budowanie relacji z klientem, informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów w zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo.
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Kraków (małopolskie)
wystawianie ofert handlowych, obsługa komputera, potwierdzenia sprzedażowe, bieżąca obsługa klienta.
Przedsiębiorstwo AMS Sp. z.o.o. - 2016-01-04 - Jagodnik (dolnośląskie)
- Praca na stanowisku Specjalisty w dziale administracyjno-gospodarczym (od 01.08.2019r.) i Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego (od 01.10.2019r.)- Bezpośrednia organizacja i nadzór nad pracą Działu i jego pracowników.- Nadzór oraz gospodarowanie nieruchomościami z uwzględnieniem bieżącej konserwacji i zabezpieczenia pomieszczeń, sprzętu i urządzeń technicznych wchodzących w skład majątku Biblioteki.- Prowadzenie gospodarki środkami trwałymi, znajdującymi się w ewidencji ilościowo-wartościowej. Prowadzenie ewidencji składników majątku, jego prawidłowe oznakowanie, ocena przydatności, sposobu zagospodarowania oraz przygotowywanie przedmiotów do likwidacji.- Akceptowanie i opisywanie faktur pod względem merytorycznym oraz zgodności z przepisami z zakresu zamówień publicznych.- Nadzór i koordynacja zaopatrzenia Biblioteki w sprzęt i materiały.- Nadzór i współpraca z firmami świadczącymi usługi na terenie Biblioteki.- Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą działu i Biblioteki, w tym: dokumentacji zakupu, gwarancji, dokumentacji technicznej, projektowej, ekspertyz, sprawozdań, itp., jak również jej archiwizowanie.- Ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Uczestniczenie w komisjach powoływanych przez przełożonych.- Realizowanie decyzji zawartych w Zarządzeniach Dyrektora. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.wbp.lodz.pl
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2019-06-13 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż towarów
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-12-27 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
poszukiwanie nowych kontrahentów, budowanie współpracy z klientami, organizacja transportu
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Kalkulowanie i rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych. Weryfikowanie pozostałych rozliczeń z pracownikami w zakresie zwrotu kosztów. Weryfikowanie nierozliczonych kwot wydatkowanych z kart kredytowych powierzonych pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie zaksięgowanych dokumentów w SAP w zakresie zobowiązań. Wsparcie biznesu w zakresie procesowania faktur zakupu.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
DB Cargo Polska S.A. - 2019-05-10 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umow o pracę, prowadzenie dokumentacji z zakresu szkoleń pracowników, współpracy z Urzędem Peacy w zakresie organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych, staży i szkoleń, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo - płacowym, kompleksowe prtowadzenie akt osobowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, zestawień i analiz
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2020-08-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- legalizacja pracy cudzoziemców- codzienny kontakt z pracownikami w języku ukraińskim- przemieszczanie się między urzędami- składanie i odbieranie ofert pracy - składanie oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi- tłumaczenie tekstów z języka polskiego na ukraiński- codzienny kontakt z kierownikami obiektów - składanie dokumentów związanych z zatrudnieniem codzoziemców na terenie kraju (konieczność przemieszczania się samochodem)
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Łódź (łódzkie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa, w tym przygotowywanie umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, GUS. Zatrudnienie w ramach umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy, wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji.
"EURO FINANNCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Piła (wielkopolskie)
w/g potrzeb
KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI - 2018-06-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
Firma Handlowa Łasuch Bożena Polakowska - 2018-08-20 - Nysa (opolskie)