SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientem, informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów w zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo.
Data publikacji: 2020-07-07
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowanie relacji z klientem, informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów w zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2020
Data zakończenia pracy: 28.07.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: średnie. Doświadczenie zawodowe: 3 lata w jednostce zajmującej się doskonaleniem procesów. Wymagana znajomośc języka rosyjskiego i języka ukraińskiego na poziomie bardzo dobrym.
danePracodawcy_nip: 5261009190
danePracodawcy_regon: 01080981100028
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332202
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c725fbfd38da545a10c09976296bd211
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw pracowniczych
Zakład Eksploatacji i Urządzeń Technicznych Śmiały Jan - 2016-06-03 - Radzionków (śląskie)
poszukiwanie i rekrutacja pracowników w j.ukraińskim, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-11-08 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
Promed Zbigniew Śliwiński - 2019-04-19 - Słupsk (pomorskie)
- sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych;- prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki;- obsługa programu kadry oraz ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników;- sporządzanie list płac i wszelkich dokumentów związanych z obsługą wynagrodzeń;- naliczanie zaliczek na podatek i składek ZUS oraz sporządzanie deklaracji PIT, RP-7, deklaracji do ZUS, - prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników;- załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników;przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia;- obsługa administracyjno-biurowa zadań związanych ze stanowiskiem specjalisty ds. kadr i płac.
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 5 - 2019-07-26 - Sopot (pomorskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów ekologicznych, dietetycznych, naturalnych, nabiału ekologicznego, obsługa komputera, terminala. Praca w BB w godz. 9-21.00, 10-20.00 od poniedziałku do niedzieli wg grafiku.Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w tut. PUP, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
WYMAGANIA:- kompleksowa obsługa klienta- umiejętność organizacji pracy- znajomość branży turystycznej - znajomość komputera i systemów rezerwacyjnych- dobre umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista- samodzielność i odpowiedzialność - dyspozycyjność- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, język niemiecki mile widziany.OFERUJEMY:- umowę o pracę w stabilnej firmie- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne- miłą atmosferę w pracy w zgranym zespole- podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i wyjazdach study tour.
"MEDTUR" Biuro Informacji Turystycznej - 2019-12-20 - Racibórz (śląskie)
Monitoring firm budowlanych, parkingów, klatek schodowych
KBKB Sp.zo.o. - 2020-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja i montaz reklam, obsługa ploterów tnących, drukujących, frezowanie CNC, wyklejanie folii
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wsparcie techniczne w zakresie funkcjonalności aplikacji SAP, identyfikacja i rozwiązywanie problemów z SAP, wypełnianie próśb serwisowych, projektowanie i wdrożenie zmian, dbanie o rozwiązywanie problemów zgodnie z SLA.
Kemira Gdańsk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
- sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych;- prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki;- obsługa programu kadry oraz ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników;- sporządzanie list płac i wszelkich dokumentów związanych z obsługą wynagrodzeń;- naliczanie zaliczek na podatek i składek ZUS oraz sporządzanie deklaracji PIT, RP-7, deklaracji do ZUS, - prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników;- załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników;przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia;- obsługa administracyjno-biurowa zadań związanych ze stanowiskiem specjalisty ds. kadr i płac.
Przedszkole nr 1 w Sopocie - 2019-03-05 - Sopot (pomorskie)
Prowadzenie zajęć z dziećmi w wieku do lat 7.Miejsce pracy: Krosno, Jasło, Gorlice.Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia przeszkolenie w centrali Szkół Muzycznych YAMAHA w Polsce.
EDUKACJA MUZYCZNO - ARTYSTYCZNA Wojciech Lepucki - 2018-07-10 - Krosno (podkarpackie)
SPORZĄDZANIE ZAPYTAŃ I ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA OFERTOWE,WYSTAWIANIE POLECEŃ SPRZEDAŻY I FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, , KONTROLA PRAWIDŁOWEGO STOSOWANIA STAWEK W FAKTURACH KOSZTOWYCH I SPRZEDAŻÓWYCH,SPORZĄDZANIE MIESIĘCZNYCH RAPORTÓW Z WYKONANYCH USŁUG, WYSTAWIANIE,ROZLICZNIE,AWIZACJA I PRZEKAZYWANIE FAKTUR DO FIRM SPEDYCYJNYCH,SPORZĄDZANIE I AKTUALIZACJA INSTRUKCJI PRZEWOZOWYCH DLA WYSYŁEK KLIENTÓW, STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI SPEDYCYJNYMI I PRZEWOŹNIKAMI KOLEJOWYMI.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Utrzymywanie kontaktów i obsługa klientów zagranicznych i pracowników w zakresie przyjmowanych zleceń, uczestnictwo w spotkaniach i telekonferencjach. Pozyskiwanie kontrahentów z rynków międzynarodowych. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, Europa Wschodnia, UE
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż towarów, wystawianie dokumentów sprzedaży tj. F, Pz, WZ. Sporządzenie dziennych raportów kasy fiskalnej, obsługa klienta,przyjmowanie gotówki, rozliczanie się z powierzonego mienia.
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Opole Lubelskie (lubelskie)
-prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z przepisami o rachunkowości-analiza i kwalifikowanie dokumentów księgowych-wprowadzenie i księgowanie dokumentów do systemu IT /OPTIMA/-prowadzenie analizy kont księgowych, uzgadnianie rozrachunków-potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami-prowadzenie rejestru środków trwałych-sporządzenie deklaracji podatkowych VAT , CIT-przygotowanie kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych-znajomość przepisów z zakresu podatków (ustawa o podatku VAT, od osób prawnych) oraz z zakresu rachunkowości (ustawa o rachunkowości) oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-05 - Cmolas (podkarpackie)
Obsługa istniejących klientów, budowanie trwałych relacji z klientem, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy, wprowadzanie zamówień i wystawianie faktur sprzedażowychpraca w godz. 8-16 w Tarnobrzegu
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Stacjonarna obsługa klienta
"NOVUM STONE EXPERT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-05-30 - Sosnowiec (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażustażw godz: 9-17
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Szczekociny (śląskie)
zabezpieczenie ciągłości produkcji, nadzór nad terminową realizacją zadań produkcyjnych, wypełnianie dokumentów produkcyjnych, monitorowanie stanów zapasów magazynowych; równoważny system pracy 7-19, 19-7
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku bułgarskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, obsługa systemu Optima, Enova
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Turek (wielkopolskie)
Obsługa programu TETA, wystawianie faktur sprzedażowych, prowadzenie rejestru sprzedaży, zamówień, rozmowy telefoniczne z kontrahentami, odbieranie korespondencji z Sekretariatu Spółki.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
-praca przy obsłudze klienta-wykładanie towaru
FRAPO-DYSTRYBUCJA Sp z o.o. - 2018-11-13 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z szeroko pojętą epidemiologią i higieną, a zwłaszcza: - realizacja zadań w zakresie zapobiegania i zwalczania chorób zakaźnych i zakażeń, analiza i ocena sytuacji epidemiologicznej, prowadzenie nadzoru merytorycznego nad dochodzeniami w ogniskach chorób zakaźnych, ocena stanu sanitarnego podmiotów leczniczych MSWiA, analiza wykonywanych szczepień ochronnych funkcjonariuszy oraz pracowników resortu; - współpraca z innymi jednostkami ww. zakresach merytorycznych; - udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych; - opracowywanie dokumentów z zakresu realizacji ww. zakresów merytorycznych; - przygotowywanie wytycznych, materiałów edukacyjnych, prowadzenie szkoleń dla pracowników PIS MSWiA ww. zakresach merytorycznych, - sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2020-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
• Przeprowadzanie analiz finansowych i rynkowych, analiz wrażliwości, przygotowywanie modeli wyceny, modeli finansowych projektów inwestycyjnych, w tym tworzenie projekcji rachunku wyników, cashflow i bilansu, • Analiza i ocena biznesplanów oraz projektów inwestycyjnych, • Rozwój i rozbudowa narzędzi analitycznych, • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-12-19 - Lublin (lubelskie)
- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko- i obcojęzycznych (rosyjski, angielski)). Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. 20 godzin pracy tygodniowo, dyspozycyjność w godzinach pracy biura: 9:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 1.03.2018-28.02.2021.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I SZKOLEŃ
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Dębica (podkarpackie)