SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI, SP/BG/2019) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI, SP/BG/2019) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa klientów z rynku bułgarskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2019-12-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów z rynku bułgarskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI, SP/BG/2019) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka bułgarskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, wykształcenie średnie, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodwego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki (możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnie):- bieżąca obsługa klientów z rynku bułgarskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem [Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 10.12.2019
Oferta pracy ważna do: 23.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb8600653a8bbedcdd0805d1b4c6e6ea
Podobne oferty pracy
•budowanie relacji z firmami współpracującymi, mediami oraz instytucjami,•samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych, koordynacja przygotowania akcji klienckich•monitorowanie rynku i analiza konkurencji,•koordynowanie akcji marketingowych w social mediach,•zapewnienie wysokiej jakości merytorycznej prowadzonych działań promocyjnych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi•bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań•ścisła współpraca z działem sprzedaży przy zbieraniu i systematyzowaniu informacji płynących z rynku i od klientów w zakresie dotyczącym produktów i rozwiązań,•planowanie działań promocyjnych w kategoriach produktowych;•opracowywanie materiałów informacyjnych, zarządzanie wyprodukowanymi materiałami POS•wsparcie w procesie wprowa
Targi Pomorskie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów, marketing, prace biurowe, obsługa internetowa.
Firma Handlowo Usługowa ,,NATUR- BIOS" Adam Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Zabrze (śląskie)
kontrola przyjmowanych i wydawanych surowców - prowadzenie dokumentacji, ocena wyrobu gotowego, przeprowadzenie badań surowców, półproduktów, wyrobów gotowych, kontrola zgodności procesów produkcyjnych z obowiązującymi instrukcjami, sporządzanie raportów z wykonanej opracy
"CEDROB" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-17 - Ciechanowiec (podlaskie)
Prowadz3enie zajęć opiekuńczo wychowawczych z zakresu plastyki.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO GRONÓW - 2018-09-18 - Gronów (lubuskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie i utrzymanie relacji z klientami, prowadzenie pozyskanych kontaktów. znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office, znajomość rysunku technicznego, znajomość oprogramowania. Kreatywność, dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów krajowych i zagranicznych.
MOSTOSTAL SIEDLCE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2020-01-14 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa Klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca wdobroszycach Również w wolne dni( za zgoda prcaownika) w godzinach od 6.15 do 14.15 i od 14.15 do 22.15.
Dino Polska S.A. - 2017-08-11 - Dobroszyce (dolnośląskie)
1. Obsluga sekretariatu (bieżąca korespondencja, organizacja spotkań);2. Sprawy administracyjne (ochrona mienia, służby porządkowe, wyposażenie biura);3. Prowadzenie ewidencji związanej z flotą samochodową. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: d.dyba (at) labor.com.pl
LABOR PRZEDSIĘBIORSTWO FARMACEUTYCZNO - CHEMICZNE Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja założonych działań marketingowych.
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp z o o - 2017-06-27 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Ewidencja czasu pracy i absencji, przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych i innych świadczeń prowadzenie TAO, sporządzanie cyklicznych sprawozdań do GUS itp.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-01-11 - Gdynia (pomorskie)
Instalowanie, programowanie i serwis systemów technicznej ochrony mienia:SSWN, CCTV, SSP na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PROJEKTOWE "ALPREX"C.C. - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1. Tworzenie, prowadzenie i modernizacja bazy danych geodezyjnych2. Pozyskiwanie i weryfikacja danych geodezyjnych ( w tym wyjazdy w teren) 3. Gromadzenie, przetwarzanie i analiza danych geodezyjnych dla potrzeb bazy danych geodezyjnych4. Analiza i wprowadzanie do bazy archiwalnych materiałów geodezyjnych5. Redakcja i opracowanie materiałów geodezyjnych przy użyciu stosowanych BHMW aplikacji do tworzenia morskich map nawigacyjnych6. Monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych na polskich obszarach morskich oraz wydawanie komunikatów geodezyjnych.
BIURO HYDROGRAFICZNE MARYNARKI WOJENNEJ - 2017-02-13 - Gdynia (pomorskie)
- prowadzenie spraw z zakresu nadzoru zapobiegawczego- udzielanie informacji i konsultacji z zakresu działania zapobiegawczego nadzoru sanitarnego na terenie urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz jednostek organizacyjnych podległych temu ministrowi i przez niego nadzorowanych oraz na terenie podmiotów leczniczych tworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, a zwłaszcza: a) o warunków przeprowadzenia działań naprawczych w odniesieniu do oceny występowania znaczącego zagrożenia dla zdrowia ludzib) o strategicznej oceny oddziaływania na środowisko koncepcji, planów, programów i innych dokumentówc) o opiniowania dokumentów dotyczących oddziaływania na środowiskod) o wymagań higienicznych i zdrowotnych przy wydawaniu opinii, postanowień i decyzji na wniosek organu administracji lub zainteresowanego podmiotu, na poszczególnych etapach realizacji inwestycji w obiektach istniejących i planowanych (m.in. projektowanie, zmiana sposobu użytkowania, dopuszczenie do użytkowania obiektu budowlanego, uzyskiwania odstępstw od przepisów warunków technicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy)- przygotowywanie wytycznych, materiałów edukacyjnych- prowadzenie szkoleń dla pracowników PIS MSWiA w ww. zakresach merytorycznych- nadzór merytoryczny nad działalnością rzeczoznawców sanitarno-higienicznych wydających opinie w imieniu PIS MSWiA- współpraca z innymi jednostkami w ww. zakresach merytorycznych- udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych- dokonywanie analizy i oceny publikowanych aktów prawnych- sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie listy plac, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników etatowych i zleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, sporządzanie listy płac, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i deklaracji ZUS, obsługa programu handlowo magazynowego w zakresie fakturowania, wprowadzania zakupów, przychodów, rozchodów i innych obrotów magazynowych, obsługa sekretariatu
POMORSKO MAZURSKA HODOWLA ZIEMNIAKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Celbowo (pomorskie)
rozbiór na części tusz wołowych i wieprzowych
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Bedoń-Wieś (łódzkie)
Znajomość zagadnień marketingu, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży naszych usług, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-01-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień młodzieży i dorosłych, zgłaszających się do OSZ,- Planowanie szkoleń pod kątem finansowym i merytorycznym,-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych,- Udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego,- Pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych, w kontekście wyboru zawodu, stanowiska pracy, kierunków kształcenia itp.,- Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych,- Rozliczanie z realizacji szkoleń, sporządzenie sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności
WARMIŃSKO MAZURSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W OLSZTYNIE - 2017-09-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
KONKURS, szczegóły na www.bip.toszek.pl/2330/406/nabory.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie: 5 lat; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2017-03-09 - Toszek (śląskie)
Oferta stażu: Obsługa interesantów wydziału budownictwa, wysyłanie korespondencji, przygotowywanie dokumentacji do archiwum
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie analiz z wykonanych świadczeń zdrowotnych, sporządzanie raportów dla kierowników oddziałow, obsługa elektronicznego systemu informatycznego służącego do rozliczania świadczeń zdrowotnych, , współpraca z ośrodkami wykonującymi procedury medyczne w zakresie identyfikacji typów wykonywanych procedur medycznych wg międzynarodowej klasyfikacji procedur ICD, obliczanie pełnego kosztu leczenia pacjenta, opracowywanie bieżacych analiz zlecanych przez Dyrektora Szpitala
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2017-03-07 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
przetwarzanie, modelowanie i analiza danych
Brand for you Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności sanitarno-higienicznych w dziale higieny, utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Malbork (pomorskie)
samodzielnie prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
METS sp. z o.o. - 2016-05-20 - Gorzelin (dolnośląskie)
SKŁADANIE OFERT PRZETARGOWYCH - KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM ZŁOŻENIEM OFERTY.WYSZUKIWANIE I MONITOROWANIE PRZETARGÓW OGŁOSZONYCH W OBSZARZE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ.POZYSKIWANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZETARGÓW.PROWADZENIE, UZUPEŁNIANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ (WYSZUKIWANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH WPROWADZANYCH ZMIAN, SIWZ, ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA).AKTUALIZACJA TABEL PRZETARGOWYCH ORAZ SPORZĄDZANIE PORÓWNAŃ CEN OFERTOWYCH.PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH.WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z FUNKCJONOWANIEM DZIAŁU OFERTOWEGO.
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O. - 2016-09-21 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, sporządzanie raportów sprzedaży, opracowywanie strategii sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS. Praca w godz.8-14
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Prószków (opolskie)