SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM Łódź oferta pracy WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - Praca na stanowisku Specjalisty w dziale administracyjno-gospodarczym (od 01.08.2019r.) i Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego (od 01.10.2019r.)- Bezpośrednia organizacja i nadzór nad pracą Działu i jego pracowników.- Nadzór oraz gospodarowanie nieruchomościami z uwzględnieniem bieżącej konserwacji i zabezpieczenia pomieszczeń, sprzętu i urządzeń technicznych wchodzących w skład majątku Biblioteki.- Prowadzenie gospodarki środkami trwałymi, znajdującymi się w ewidencji ilościowo-wartościowej. Prowadzenie ewidencji składników majątku, jego prawidłowe oznakowanie, ocena przydatności, sposobu zagospodarowania oraz przygotowywanie przedmiotów do likwidacji.- Akceptowanie i opisywanie faktur pod względem merytorycznym oraz zgodności z przepisami z zakresu zamówień publicznych.- Nadzór i koordynacja zaopatrzenia Biblioteki w sprzęt i materiały.- Nadzór i współpraca z firmami świadczącymi usługi na terenie Biblioteki.- Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą działu i Biblioteki, w tym: dokumentacji zakupu, gwarancji, dokumentacji technicznej, projektowej, ekspertyz, sprawozdań, itp., jak również jej archiwizowanie.- Ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Uczestniczenie w komisjach powoływanych przez przełożonych.- Realizowanie decyzji zawartych w Zarządzeniach Dyrektora. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.wbp.lodz.pl
Data publikacji: 2019-06-13
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Praca na stanowisku Specjalisty w dziale administracyjno-gospodarczym (od 01.08.2019r.) i Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego (od 01.10.2019r.)- Bezpośrednia organizacja i nadzór nad pracą Działu i jego pracowników.- Nadzór oraz gospodarowanie nieruchomościami z uwzględnieniem bieżącej konserwacji i zabezpieczenia pomieszczeń, sprzętu i urządzeń technicznych wchodzących w skład majątku Biblioteki.- Prowadzenie gospodarki środkami trwałymi, znajdującymi się w ewidencji ilościowo-wartościowej. Prowadzenie ewidencji składników majątku, jego prawidłowe oznakowanie, ocena przydatności, sposobu zagospodarowania oraz przygotowywanie przedmiotów do likwidacji.- Akceptowanie i opisywanie faktur pod względem merytorycznym oraz zgodności z przepisami z zakresu zamówień publicznych.- Nadzór i koordynacja zaopatrzenia Biblioteki w sprzęt i materiały.- Nadzór i współpraca z firmami świadczącymi usługi na terenie Biblioteki.- Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą działu i Biblioteki, w tym: dokumentacji zakupu, gwarancji, dokumentacji technicznej, projektowej, ekspertyz, sprawozdań, itp., jak również jej archiwizowanie.- Ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Uczestniczenie w komisjach powoływanych przez przełożonych.- Realizowanie decyzji zawartych w Zarządzeniach Dyrektora. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.wbp.lodz.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki - dodatek funkcyjny + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne lub ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne- Minimum 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawo Zamówień Publicznych- Umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office (Word, Excel), urządzeń biurowych (drukarka, kopiarka, faks)- Umiejętność kierowania zespołem- Umiejętność pracy w zespole- Elastyczność i umiejętność rozwiązywania problemów- Komunikatywność, kultura osobista, umiejętność organizowania własnej pracy i pracy podległego działu, umiejętność podejmowania decyzji.
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w WBP - dostępny na stronie www.wbp.lodz.pl - zgłoszenia: Wymieniony dokument należy w terminie do dnia 21.06.2019r. (decyduje data wpływu do Biblioteki):1) składać osobiście w sekretariacie Biblioteki w zamkniętej kopercie zaadresowanej: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, z dopiskiem: Rekrutacja na stanowisko Specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym (od 01.08.2019r.) i Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego (od 01.10.2019r.)lub2) przesłać listem poleconym na adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ul. Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, z dopiskiem: Rekrutacja na stanowisko Specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym (od 01.08.2019r.) i Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego (od 01.10.2019r.)lub3) przesłać zeskanowane pocztą elektroniczną na adres: kontakt (at) wbp.lodz.pl z wpisaniem w rubryce Temat: Rekrutacja na stanowisko Specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym (od 01.08.2019r.) i Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego (od 01.10.2019r.)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: osobiście w sekretariacie WBP/listem poleconym na adres WBP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 100/102
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 13.06.2019
Oferta pracy ważna do: 21.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?722b2539f48ae1a741bbc78f6dea732d
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa pracowników (ewidencja pracowników i czasu pracy, urlopów), kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych.
SYSTEM PRUSZYŃSKI Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Drzewica (łódzkie)
..
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Łowicz (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami z Chin,wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za porządek w biurze,ścisła wspólpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
współpraca z działem handlowym oraz kierownikami punktów sprzedaży w celu realizacji zadań sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie odbiorców, budowanie i utrzymywanie długotrwałych pozytywnych relacji z odbiorcami, tworzenie analiz i raportów dot. sprzedaży
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2017-07-17 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowej firmy w tym: - współpraca z grafikami i agencjami reklamowymi- organizacja wydarzeń i projektów specjalnych m. in. targi branżowe- dbanie o "employer branding" wewnątrz i na zewnątrz firmy- opracowywanie kampanii promocyjnych i informacyjnych we współpracy z Działem Sprzedaży- administrowanie strony internetowej- analiza efektywności i optymalizacja prowadzonych działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Łomża (podlaskie)
Kontakt i obsługa klientów indywidualnych oraz obsługa telefoniczna kontrahentów. Obsługa programu SUBIEKT(wystawianie faktur sprzedażowych, wprowadzanie faktur zakupowych, wykonywanie specyfikacji miesięcznych itp.),. Bieżąca obsługa biura, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kęty (małopolskie)
obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym,podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami
MAXIM CERAMICS SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
ogłaszanie aukcji na portalach internetowych ( cześci samochodowe), sprzedaż części samochodowych na miejscu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Witkówki (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi w pracowni Gospodarstwa Domowego, nauka gotowania potraw, organizowanie zajęć integracyjnych, prowadzenie wymaganej dokumentacji.
Warsztat Terapii Zajęciowej przy Zespole Szkół Specjalnych w Wałbrzychu - 2018-04-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie diagnostyki w gabinecie, wykonywanie zabiegów trychologicznych w salonie fryzjerskim, pozyskiwanie nowych klientów
KLINIKA ZDROWEGO WŁOSA KATARZYNA BEDNARZ - 2019-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
specjalista ds. marketingu i RD
Agapit Alipiy Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa zleceń, kontakt z kontrahentem zagranicznym, telefoniczna obsługa klientów, współpraca z pozostałymi dzałami w firmie.
Adegis Sp. z o. o. - Sp. K. - 2015-12-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień poprzez sklep internetowy, Allegro oraz OLX, obsługa klientów i doradztwo za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu,tworzenie, poszerzanie i zarządzanie treścią w sklepach internetowych, aktualizacja opisów, zdjęć, wprowadzanie nowych produktów, aktualizacje, przygotowywanie promocji i ich wizualizacji, współtworzenie planów sprzedażowych i ich realizacja przy współpracy z innymi członkami zespołu, bieżąca obsługa platformy handlu elektronicznego i powiązanych z nią programów, organizacja i realizacja strategii cenowej i marketingowej, kontakt z zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi procesów sklepu internetowego, sporządzanie raportów związanych z funkcjonowaniem sklepów internetowych oraz aukcji, prowadzenie fan page.
Copy -net s.c. - 2016-09-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-02-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Budowa domów w technologii Naturalny Dom
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Węgierska Górka (śląskie)
Diagnostyka i naprawy układów elektronicznych, elektrycznych, mikromechanicznych i optoelektronicznych po wstępnym przeszkoleniu, praca z komputerem oraz usuwanie drobnych usterek programowych na podstawie zdalnych instrukcji.
Korporacja WSCHÓD Sp. z o.o. - 2019-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad siecią komputerowa, sprzetem oraz stroną internetowa, opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, nadzór nad wykorzystaniem i konserwacją sprzetu nagłaśniającego i oświetleniowego, pomoc w organizacji imprez
Przystań Twórcza Cieplickie Centrum Kultury - 2016-03-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
ochrona osób i mienia na terenie zakładu
Konsorcjum Ochrony Kopalń Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Ruda Śląska (śląskie)
organizowanie stanowisk pracy, koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania różnych towarów, dystrybucji. Praca w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku.
AUTOLOGIST SP. Z O.O. - 2018-05-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe ekonomiczne; umiejętność obsługi urzadzeń biurowych i programów Word, Excell; zakres obowiązków: sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych; współpraca i dbałość o poprawną komunikację z instytucjami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)
Obsługa Klienta oraz słuchaczy szkół prowadzonych przez przedsiębiorcę
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
STAŻ w firmie EUROWORKER Sp z o. o.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie zapytań ofertowych, zamówień, umówwspółpraca z kontrahentami, kompletowanie dokumentacji technicznej, archiwizowanie dokumentacji handlowej i technicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chorzów (śląskie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu,
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. niemieckim i angielskim- Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- Współpraca z klientami niemiecko i holenderskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż artykułów ogrodniczych, materiału szkółkarskiego. Praca sezonowa, około 160 godzin miesięcznie, w godzinach: 10:00-18:00 wg grafiku (pn-pt), sobota: 9:00-14:00.
CENTRUM OGRODNICZE Ryszard Bartak - 2016-03-17 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
rozlicznie projektów współfinansowanych ze środków UE, przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz dokumentów wymaganych IP,kontrola wydawanych środków finansowych, archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu, ścisła współpraca z klientem oraz IP w zakresie rozliczenia wniosków.
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)