SPECJALISTA D/S LOGISTYKI Nowa Dęba oferta pracy Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"

Stanowisko: SPECJALISTA D/S LOGISTYKI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Analiza ofert handlowych i transportowych. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień. Współpraca z magazynem i działem produkcji.Praca w godz. 7-15

Data publikacji: 2020-12-08

Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)

Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słowackiego 1a, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Analiza ofert handlowych i transportowych. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień. Współpraca z magazynem i działem produkcji.Praca w godz. 7-15

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S LOGISTYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik działu logistyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"

danePracodawcy_nip: 8670003192

danePracodawcy_regon: 000455338

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Adres pracodawcy:
Słowackiego 1a, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: tarnobrzeski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1820

Gmina pracodawcy: Nowa Dęba

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980636

Ulica pracodawcy: Słowackiego

Numer budynku pracodawcy: 1a

Profil działalności pracodawcy:
Produkcja części i akcesoriów do pojazdów samochodowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333104

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 08.12.2020

Oferta pracy ważna do: 08.01.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d023015500d0a7c90a4515c6cd097bf

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 3 061,49 PLN

Planowanie startegii marketingowej i przygotowanie materiałów promocyjnych wydawnictwa. Przygotowanie informacji prasowych. Podejmowanie pozafinansowej współpracy z miejscami kultury.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (NR 1039) - 2 344,52 - 2 918,85 PLN

obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy,przygotowywanie i wysyłka zamówień
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2019-03-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 3 600 - 4 300 PLN

Pełna obsługa kadrowa pracowników Prowadzenie ewidencji czasupracy w różnych systemach czasu pracy podmiotu leczniczego urlopy,zwolnienia lekarskie, grafiki itp. Wprowadzanie i aktualizacja danychpersonalnych w systemie kadrowo-płacowym przygotowywaniedokumentów i danych dla działu Płac nadzorowanie ważności badańlekarskich Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych Aktualizacja dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymizmianami w przepisach przygotowywanie miesięcznych raportów izestawień zastępstwo w zakresie sporządzania list płac. Praca od godziny 7:00
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2019-03-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 4 400 PLN

Przygotowywanie raportów dal członków zarząu, nadzorowanie wypłaty pracowników, nadzór nad zakłądaniem i likwidacją rachnuków bankowych klientów, bezpośredni kontakt z klientem franncuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - od 2 000 PLN

tworzenie i realizacja strategii reklamowych wraz z analizą danych, projektowanie modułów funkcjonalnych stron www.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 040 PLN

tworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczącej rekrutacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej, rekrutacja i selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z agencjami doradztwa persolanego i agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów, monitorowanie tendencji na rynku pracy, administrowanie, oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, zdolności manualne, kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym z uwagi na dokumenty firmy w tym języku i wielojęzyczne otoczeniepraca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIANIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - od 3 000 PLN

wspomaganie aktualnie zatrudnionych pracownikow w procesach związanych z uzyskaniem orzeczeń o stopniu niepełnosprawności,prowadzenie wśród pracowników i kadry kierowniczej akcji informatycznej na temat korzyści związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych w zakresie zatrudnienia
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 6 000 PLN

Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 3 000 PLN

prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 4 210 PLN

sprzedaż towarów w kraju.
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 3 500 PLN

- Pozyskiwanie nowych klientów z rynków niemieckojęzycznych oraz budowanie stałych relacji z klientami obsługiwanymi w terenie- Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów- Ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu- Monitorowanie rynku i działań konkurencji-
Metalpol Sp.zo.o. - 2016-04-01 - Węgierska Górka (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 3 000 - 5 000 PLN

Rozliczenie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych, obsługa programów kadrowo-płacowych ( Optima ), obsługa programu płatnik, wsparcie merytoryczne zespołu kadrowo-płacowego.
TAX FREE Daniel Król - 2020-02-10 - Gdańsk (pomorskie)

KUCHARZ (PRACE INTERWENCYJNE) - od 2 250 PLN

produkcja wyrobów garmażeryjnych
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Gorlice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU - od 2 500 PLN

Do głównych obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie: montaż wyrobów spółki, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny u odbiorców finalnych, wystawianie niezbędnych dokumentów dla potrzeb serwisowych i kontrolno-strojeniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zbieranie informacji o jakości wyrobów produkcji Famed.
Fabryka Aparatury Elektromedycznej FAMED Łódź S.A. - 2015-11-24 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (J.ANG.) [PROJEKT NR ZZP-07/20] - od 800 PLN

Kontakty mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta. Zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy, przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu, monitorowanie stanów magazynowych, sporządzanie raportów. Przyjmowanie i procedowanie reklamacji. Inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

1.Pomoc w prowadzeniu spraw wchodzących w zakres obsługi sekretariatu;2.Pomoc w przygotowaniu dokumentów przekazywanych do archiwum;3.Inne zadania wynikające z bieżącej realizacji zadań GOPS-u (zadania statutowe).
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Stare Czarnowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - od 2 200 PLN

sporządzanie umów najmu użyczenia , obsługa zamówień Publicznych, kontrola realizacji umów, na usługi infrastrukturalne , analiza rynku usługodawców i weryfikacja warunków współpracy z dostawcami usług, bieżąca pomoc w codziennej obsłudze kancelaryjno- biurowej .
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 3 000 PLN

prezentacja i aktywna dystrybucja produktów firmy, budowa i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami w celu trwałego wzrostu przychodów i strategicznego pozyskiwania nowych klientów, osobista odpowiedzialność za planowanie, przygotowanie, koordynację i realizację planu rocznego, komunikacja z działami wewnętrznymi, takimi jak dział technologii, dział produkcji, dział sprzedaży krajowej, aktywny udział w rozwoju strategii korporacyjnych, procesów i koncepcji marketingowych
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2019-01-25 - Lubsko (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 500 - 2 800 PLN

wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska; wykonywanie prac biurowych: obsługa ksero, faksu, skanera, bindowanie, nadawanie poczty itp. ; kontakty z organami nadzorującymi ochronę środowiska, wizyty we właściwych urzędach w celu pozyskania niezbędnych danych lub informacji.Godziny pracy: 7-15
EKOKONCEPT BIURO OCHRONY ŚRODOWISKA S.C. KATARZYNA BRZÓSKA, ROBERT GOŁOWACZ, EWA ZIEHM - 2019-08-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, wykonywanie obowiązków związanych z wdrożeniem nowych produktów, współpraca z działem zakupów i działem graficznym.
WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 750 PLN

Specjalista do spraw obsługi klienta-obsługa klientów-fakturowanie-obsługa sprzedaży internetowej (art. medyczne i farmaceutyczne)
CON FUEGO KATARZYNA KOŚCIELNIAK - 2015-12-18 - Czarna (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych (odbiorców płodów rolnych)
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

Prowadzenie i rozliczanie ewidencji syntetycznej i analitycznej, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, rozliczanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

obsługa komputera, urządzeń biurowych, wyliczanie składek ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Kiosk (prasa, napoje, papierosy). Praca na dwie zmiany 6:00-13:00-18:00 od poniedziałku do soboty, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą 608 524 083.
N&M Przedsiębiorstwo Handlowe Gocałek Nina - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA K/M - od 5 100 PLN

Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem przez DOM-y dokumentacji lokali mieszkalnych, kontrola prawidłowości zawieranych umów najmu/aneksów do umów najmu lokali mieszkalnych i pomieszczeń tymczasowych, prawidłowości naliczenia wysokości czynszu najmu i opłat niezależnych od właściciela, nadzorowanie postępowań zmierzających do wypowiedzenia najmu oraz opróżniania lokali mieszkalnych z terenu DOM, prowadzenie rejestru dokonywanych wypowiedzeń, nadzór nad pracą DOM w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na terenach do nich przyległych, przeprowadzanie okresowych kontroli sanitarno-porządkowych budynków i zarządzanych terenów, projektowanie warunków umów na dostawę mediów do lokali oraz umów z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości takich jak: sprzątanie, usługi opróżniania pustostanów, dezynsekcja, deratyzacja, dezynfekcja, inne w zależności od potrzeb oraz przygotowanie postępowań o zamówienia publiczne w zakresie tych umów, rozpatrywanie i załatwianie wniosków oraz interwencji mieszkańców, urzędów i instytucji, współpraca i korespondencja z Wydziałem Zasobów Lokalowych w zakresie spraw dotyczących budynków i lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat