SPECJALISTA D/S LOGISTYKI Nowa Dęba oferta pracy Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"
Stanowisko: SPECJALISTA D/S LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza ofert handlowych i transportowych. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień. Współpraca z magazynem i działem produkcji.Praca w godz. 7-15
Data publikacji: 2020-12-08
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 1a, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza ofert handlowych i transportowych. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień. Współpraca z magazynem i działem produkcji.Praca w godz. 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"
danePracodawcy_nip: 8670003192
danePracodawcy_regon: 000455338
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 1a, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1820
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980636
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 1a
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333104
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 08.12.2020
Oferta pracy ważna do: 08.01.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d023015500d0a7c90a4515c6cd097bf
Podobne oferty pracy
Planowanie startegii marketingowej i przygotowanie materiałów promocyjnych wydawnictwa. Przygotowanie informacji prasowych. Podejmowanie pozafinansowej współpracy z miejscami kultury.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy,przygotowywanie i wysyłka zamówień
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2019-03-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pełna obsługa kadrowa pracowników Prowadzenie ewidencji czasupracy w różnych systemach czasu pracy podmiotu leczniczego urlopy,zwolnienia lekarskie, grafiki itp. Wprowadzanie i aktualizacja danychpersonalnych w systemie kadrowo-płacowym przygotowywaniedokumentów i danych dla działu Płac nadzorowanie ważności badańlekarskich Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych Aktualizacja dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymizmianami w przepisach przygotowywanie miesięcznych raportów izestawień zastępstwo w zakresie sporządzania list płac. Praca od godziny 7:00
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2019-03-04 - Opole (opolskie)
Brak danych
TRANS EXPERT spółka cywilna - 2015-12-10 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie raportów dal członków zarząu, nadzorowanie wypłaty pracowników, nadzór nad zakłądaniem i likwidacją rachnuków bankowych klientów, bezpośredni kontakt z klientem franncuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łódź (łódzkie)
tworzenie i realizacja strategii reklamowych wraz z analizą danych, projektowanie modułów funkcjonalnych stron www.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Zgierz (łódzkie)
tworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczącej rekrutacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej, rekrutacja i selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z agencjami doradztwa persolanego i agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów, monitorowanie tendencji na rynku pracy, administrowanie, oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, zdolności manualne, kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym z uwagi na dokumenty firmy w tym języku i wielojęzyczne otoczeniepraca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wspomaganie aktualnie zatrudnionych pracownikow w procesach związanych z uzyskaniem orzeczeń o stopniu niepełnosprawności,prowadzenie wśród pracowników i kadry kierowniczej akcji informatycznej na temat korzyści związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych w zakresie zatrudnienia
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)
sprzedaż towarów w kraju.
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Bytom (śląskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów z rynków niemieckojęzycznych oraz budowanie stałych relacji z klientami obsługiwanymi w terenie- Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów- Ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu- Monitorowanie rynku i działań konkurencji-
Metalpol Sp.zo.o. - 2016-04-01 - Węgierska Górka (śląskie)
Rozliczenie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych, obsługa programów kadrowo-płacowych ( Optima ), obsługa programu płatnik, wsparcie merytoryczne zespołu kadrowo-płacowego.
TAX FREE Daniel Król - 2020-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja wyrobów garmażeryjnych
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Gorlice (małopolskie)
Do głównych obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie: montaż wyrobów spółki, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny u odbiorców finalnych, wystawianie niezbędnych dokumentów dla potrzeb serwisowych i kontrolno-strojeniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zbieranie informacji o jakości wyrobów produkcji Famed.
Fabryka Aparatury Elektromedycznej FAMED Łódź S.A. - 2015-11-24 - Łódź (łódzkie)
Kontakty mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta. Zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy, przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu, monitorowanie stanów magazynowych, sporządzanie raportów. Przyjmowanie i procedowanie reklamacji. Inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
Fizjoterapeuta w szpitalu rehabilitacyjnym oddział rehabilitacji.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krynicy Zdroju s.c. Agnieszka Dulkiewicz-Rozlach, Amadeusz Dulkiewicz, Karolina - 2015-11-26 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
1.Pomoc w prowadzeniu spraw wchodzących w zakres obsługi sekretariatu;2.Pomoc w przygotowaniu dokumentów przekazywanych do archiwum;3.Inne zadania wynikające z bieżącej realizacji zadań GOPS-u (zadania statutowe).
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Stare Czarnowo (zachodniopomorskie)
sporządzanie umów najmu użyczenia , obsługa zamówień Publicznych, kontrola realizacji umów, na usługi infrastrukturalne , analiza rynku usługodawców i weryfikacja warunków współpracy z dostawcami usług, bieżąca pomoc w codziennej obsłudze kancelaryjno- biurowej .
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
prezentacja i aktywna dystrybucja produktów firmy, budowa i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami w celu trwałego wzrostu przychodów i strategicznego pozyskiwania nowych klientów, osobista odpowiedzialność za planowanie, przygotowanie, koordynację i realizację planu rocznego, komunikacja z działami wewnętrznymi, takimi jak dział technologii, dział produkcji, dział sprzedaży krajowej, aktywny udział w rozwoju strategii korporacyjnych, procesów i koncepcji marketingowych
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2019-01-25 - Lubsko (lubuskie)
wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska; wykonywanie prac biurowych: obsługa ksero, faksu, skanera, bindowanie, nadawanie poczty itp. ; kontakty z organami nadzorującymi ochronę środowiska, wizyty we właściwych urzędach w celu pozyskania niezbędnych danych lub informacji.Godziny pracy: 7-15
EKOKONCEPT BIURO OCHRONY ŚRODOWISKA S.C. KATARZYNA BRZÓSKA, ROBERT GOŁOWACZ, EWA ZIEHM - 2019-08-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, wykonywanie obowiązków związanych z wdrożeniem nowych produktów, współpraca z działem zakupów i działem graficznym.
WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)
Specjalista do spraw obsługi klienta-obsługa klientów-fakturowanie-obsługa sprzedaży internetowej (art. medyczne i farmaceutyczne)
CON FUEGO KATARZYNA KOŚCIELNIAK - 2015-12-18 - Czarna (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych (odbiorców płodów rolnych)
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Puławy (lubelskie)
Prowadzenie i rozliczanie ewidencji syntetycznej i analitycznej, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, rozliczanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Łódź (łódzkie)
obsługa komputera, urządzeń biurowych, wyliczanie składek ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
-
P.V. PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-12 - Kluczbork (opolskie)
Kiosk (prasa, napoje, papierosy). Praca na dwie zmiany 6:00-13:00-18:00 od poniedziałku do soboty, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą 608 524 083.
N&M Przedsiębiorstwo Handlowe Gocałek Nina - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST" - 2017-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem przez DOM-y dokumentacji lokali mieszkalnych, kontrola prawidłowości zawieranych umów najmu/aneksów do umów najmu lokali mieszkalnych i pomieszczeń tymczasowych, prawidłowości naliczenia wysokości czynszu najmu i opłat niezależnych od właściciela, nadzorowanie postępowań zmierzających do wypowiedzenia najmu oraz opróżniania lokali mieszkalnych z terenu DOM, prowadzenie rejestru dokonywanych wypowiedzeń, nadzór nad pracą DOM w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na terenach do nich przyległych, przeprowadzanie okresowych kontroli sanitarno-porządkowych budynków i zarządzanych terenów, projektowanie warunków umów na dostawę mediów do lokali oraz umów z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości takich jak: sprzątanie, usługi opróżniania pustostanów, dezynsekcja, deratyzacja, dezynfekcja, inne w zależności od potrzeb oraz przygotowanie postępowań o zamówienia publiczne w zakresie tych umów, rozpatrywanie i załatwianie wniosków oraz interwencji mieszkańców, urzędów i instytucji, współpraca i korespondencja z Wydziałem Zasobów Lokalowych w zakresie spraw dotyczących budynków i lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)