SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH Zgierz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie i realizacja strategii reklamowych wraz z analizą danych, projektowanie modułów funkcjonalnych stron www.
Data publikacji: 2017-08-29
Lokalizacja: Zgierz (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie i realizacja strategii reklamowych wraz z analizą danych, projektowanie modułów funkcjonalnych stron www.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2017
Data zakończenia pracy: 20.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie - oferta dostępna wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP w Zgierzu, dane pracodawcy dostepne w Urzędzie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Data dodania oferty pracy: 04.09.2017
Oferta pracy ważna do: 21.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
P.H.U.R. POLIMUS - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku po odbyciu specjalistycznych szkoleń, należeć będzie: sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy, doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów, dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta, zewnętrzna promocja firmy. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja
TJaudio Tomasz Kubiak - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa młynu do przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
ochrona środowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Suwałki (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA KLIENTÓW BIURA,-WPROWADZANIE I KONTROLA DANYCH W SYSTEMIE KADROWO-PŁACOWYM,-SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ ZE STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILOPRAWNYCH,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI: ZUS, PIT, GUS, PFRON;-ZAKŁADANIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH,-SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM W SPRAWACH PRACOWNICZYCH, -WYLICZENIE I KONTROLOWANIE PRACOWNICZEGO STAŻU PRACY,-OKREŚLENIE I KONTROLOWANIE PRAW URLOPOWYCH PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA PRZYSŁUGUJĄCEGO URLOPU PRZY ROZWIĄZYWANIU UMOWY,-PROWADZENIE MIESIĘCZNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY -WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ, KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI (ZUS, US, URZĄD PRACY).
OPTYMALNI BIURO DORADCZO-KSIĘGOWE SP. Z O.O. - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
- Odpowiedzialność przede wszystkim za administrowanie środowiskiem przechowywanie informacji w wielu regionach geograficznych. Zakres odpowiedzialności obejmujący SAN (Sieć Pamięci Masowej) o/lub NAS (Pamięć podłączona do sieci) zawiera: zadania administrowania i przechowywanie informacji; konserwację urządzenia przechowywania informacji; konfigurację urządzenia przechowywania informacji; regulację działania systemu; zaawansowanie wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 04.05.2016 r. do 03.05.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyka / Elektronika i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot: administrowania i przechowywania informacji; konserwacji oprogramowania przechowywania informacji; konfiguracja urządzeń przechowywania informacji; regulacja działań systemu; wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
prowadzenie kadr
POLIKLINIKA GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-15 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta indywidualnego i zbiorowego, sprzedaż usług tyrystycznych w systemie, sprzedaż systemów informatycznych do obsługi biur turystycznych, rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pobieranie wyrobów gotowych i umieszczanie ich we właściwych miejscach w magazynie, przygotowywanie wysyłki i wydawanie z magazynu, sprawdzanie protokołu z załadunku, współpraca podczas nadzorowania zwrotu, nadzór nad wydawaniem wyrobów gotowych na magazyn reklamacyjny, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzenie odbioru jakościowego i ilościowego dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Suwałki (podlaskie)
kompletacja zamowień, obsługa klienta -telefonicznie
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
umiejętność szycia stebnówka, overlock; szycie konfekcji damskiej, w tym bluzek;
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Pabianice (łódzkie)
szycie pokrowców meblowych - możliwość przyuczenia
PPHU "NICO" A. A. JABŁOŃSCY - 2016-03-04 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca biurowa
NEXTKOM s.c. K.Kieres-Witkowska , A. Torbicki - 2017-05-10 - Lębork (pomorskie)
Obsługa klienta. Przygotowywanie ofert handlowych, doboru systemów stropowych, rysunków technicznych(CAD). Przygotowanie dokumentów magazynowych i handlowych, doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów i usług firmy
Fabryka Stropów Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Konarzyce (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, Przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie listy płac, Naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom, Zawieranie, rozwiązywanie i naliczanie umów, Rozliczanie czasu pracy, Prowadzenie akt osobowych, Współpraca z pozostałymi działami , Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu.Wymagania:Wykształcenie wyższe, Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych, Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie oraz terminowość, Bardzo dobra znajomość zagadnień Prawa Pracy, ZUS oraz przepisów podatkowych, Obsługa urządzeń biurowych, Dobra znajomość pakietu Ms Office.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2016-01-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
nadzór nad brygadą elektryków, delegowanie zadań, rozliczanie z wykonanych zadań na wskazanym odcinku, przygotowywanie projektów inwestycji elektrycznych i ich nadzorowanie, kierowanie naprawami elektrycznymi maszyn i urządzeń, sprawdzanie stanu elektryki maszyn
ZAMET INDUSTRY S.A. - 2017-02-16 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych w magazynach branżowych lub reklam online
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, ZUS, prowadzenie spraw kadrowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ORŁOWSKI Sp. Jawna - 2016-03-17 - Gałązki Wielkie (wielkopolskie)
sprzedaż pokryć dachowych
Dach-Metal Porducent Pokryć Dachowych Czesław Wawrzyniak - 2016-06-03 - Lipno (wielkopolskie)
Ocena gotowości mieszkania do najmu, bieżące kontakty z właścicielami mieszkań. Poszukianie solidnych najemnców i ich selekcja. Weryfikacja terminowości w płatnościach najemców oraz awarii w mieszkaniach. Rozwój portfela mieszkań zarządzanych przez Mzuri w Trójmieście.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Węgierska Górka (śląskie)
przygotowanie ofert w formie elektronicznej, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Nisko (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Jedlnia-Letnisko (mazowieckie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy, sprzedaż produktu finalnego
BROWAR RECRAFT Sp. z o.o - 2017-02-24 - Świętochłowice (śląskie)