SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Olsztyn oferta pracy EKOKONCEPT BIURO OCHRONY ŚRODOWISKA S.C. KATARZYNA BRZÓSKA, ROBERT GOŁOWACZ, EWA ZIEHM
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska; wykonywanie prac biurowych: obsługa ksero, faksu, skanera, bindowanie, nadawanie poczty itp. ; kontakty z organami nadzorującymi ochronę środowiska, wizyty we właściwych urzędach w celu pozyskania niezbędnych danych lub informacji.Godziny pracy: 7-15
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: EKOKONCEPT BIURO OCHRONY ŚRODOWISKA S.C. KATARZYNA BRZÓSKA, ROBERT GOŁOWACZ, EWA ZIEHM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 53/55, 10-044 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska; wykonywanie prac biurowych: obsługa ksero, faksu, skanera, bindowanie, nadawanie poczty itp. ; kontakty z organami nadzorującymi ochronę środowiska, wizyty we właściwych urzędach w celu pozyskania niezbędnych danych lub informacji.Godziny pracy: 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ochrona środowiska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel), kreatywność, samodzielność, mile widziana znajomość języka angielskiego, predyspozycje w kierunku nauk ścisłych i przyrodniczych
Nazwa pracodawcy:
EKOKONCEPT BIURO OCHRONY ŚRODOWISKA S.C. KATARZYNA BRZÓSKA, ROBERT GOŁOWACZ, EWA ZIEHM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Niepodległości 53/55, 10-044 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 26.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?38ef27e0ba98c83a565c4fb8549e2813
Podobne oferty pracy
skręcanie, montaż mebli
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Cichmiana (wielkopolskie)
obsługa informatyczna stacji, administrowanie i zapewnienie ciągłości pracy ogólnopolskich systemów informatycznych PIS na poziomie województwa, nadzór nad pracą wewnętrznej sieci domenowej WSSE, obsługa strony www w zakresie udostępnionych przed dostawcę usług internetowych oraz obsługa poczty e-mail w WSSE
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH. NALICZANIE PŁAC. ROZLICZANIE ZUS. PROWADZENIE KADR. OBSŁUGA PŁATNIKA
BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA - 2018-07-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
praca na rzecz firmy w zakresie wykonawstwa i obsługi basenów
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Libertów (małopolskie)
organizacja stanowiska pracy, prowadzenie akt osobowych,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.Praca od 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie w dziale administracji, bardzo dobra znajomość pakietu office, doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy (księgowej, kadrowej, przetargowej), zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie, bieżąca obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice;
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2019-03-05 - Gierałtowice (śląskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzanie ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, umów, współpraca z komórkami merytorycznymi, współpraca z radcą prawnym, archiwizacja, czynności administracyjne, nadzorowanie zgodności wydatkowania środków budżetowych z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi.
Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku - 2019-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE. OBSŁUGA FACEBOOKA, TWITTERA, GOOGLE PLUS, LINKEDIN, INSTAGRAMUPRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA STRONY INTERNETOWE,FIRMA NASZA ZAJMUJE SIĘ KSZTAŁTOWANIEM DOBREGO WIZERUNKU PODKARPACKICH PRZEDSIĘBIORSTW, ORGANIZUJE PROGRAMY: PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA, SMACZNE BO PODKARPACKIE I SZEREG INNYCH INICJATYW O ZASIĘGU REGIONALNYM, KRAJOWYM I PONADNARODOWYM, REALIZUJE PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH, SZCZEGÓŁY NA STRONIE INTERNETOWEJ: WWW.CPB.RZE.PL
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie części na podstawie rysunku technicznego, dobór narzędzi i parametrów w celu uzyskania detalu zgodnego z założeniami technicznymi, monitorowanie i kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Produkcja uszczelek gumowych do pralek.Nadzór nad procesem produkcyjnym , raportowanie wyników, szkolenie podległych pracowników.Wymagania: wykształcenie minimum średnie , doświadczenie w pracy na produkcji , umiejętność kierowania ludźmi , znajomość języka angielskiego , umiejętność planowania i organizacji pracy.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-16 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów zagranicznych
FIRMA "AdamS" Henryk Pędzich - 2016-02-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•ORGANIZACJA ODBIORÓW I DOSTAW TOWARÓW,•PLANOWANIE PRACY I WYZNACZANIE ZADAŃ KIEROWCOM,•STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI ORAZ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW,•KONTROLA FAKTUR ORAZ PROWADZENIE EWIDENCJI TRANSPORTOWYCH,•NADZÓR NAD AKTUALNOŚCIĄ I WAŻNOŚCIĄ DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ,•BIEŻĄCA REALIZACJA LOGISTYCZNA ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH NADZÓR.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH TRANSPORTU DROGOWEGO,•ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU LOGISTYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ,•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•WYNAGRODZENIE
MEBLE.PL SA - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Trzcińsk (pomorskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacji; Godz. pracy 10-12.
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Słupsku - 2018-01-16 - Słupsk (pomorskie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zachęta" - 2017-09-19 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie klientów,utrzymywanie kontaktów z obecnymi
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Niepołomice (małopolskie)
obsługa systemu sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie poprawności jego funkcjonowania,dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz ich dostępność,opieka nad treścią sklepu internetowego,podejmowanie działań marketingowych np.tworzenie promocji,kampanii informacyjnych,obsługa zamówień klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz serwisów aukcyjnych,opieka posprzedażowa,monitorowanie rynku oraz raportowanie działań
FABIO Undercare Dorota Pazdyga - 2016-02-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandii oraz praca z zespołem Habufa Polska.
Habufa Meubelen B.V. oddział w Polsce - 2016-02-26 - Nysa (opolskie)
Nadzorowanie oraz usprawnianie systemu pomiarowego stosowanego w firmie, zarządzanie systemem legalizacji, kalibracji i sprawdzania przyrządó pomiarowych, szkloenie pracowników z zakresu poprawnego użytkowania narzędzi pomiarowych, nadzorowanie dokumentacji jakościowej na podległym obszarze i zarządzanie izbą pomiarową
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-02-15 - Dęblin (lubelskie)
Zarządzanie profilem kredytowym o obniżonej jakości, w tym odzyskiwanie kredytów.
Bank Spółdzielczy w Santoku - 2018-08-02 - Santok (lubuskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie; prawo jazdy kat. B; upr. SEP do 1 KV mile widziane; montaż i serwisowanie sieci i urządzeń telekomunikacyjnych, drobne prace instalacyjne, kierowanie pojazdem, kontakt z klientem; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Gliwice (śląskie)
- kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi- obsługa klientów- doradztwo- wyszukiwanie ofert- prowadzenie dokuemntacji kleintów
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)
Praca w Kutnie-tworzenie działu kontroli jakości,czuwanie nad zapewnieniem wysokich standardów produktów, wykonywanie pomiarów i kontroli,nadzór nad audytami procesu i produktu,wdrażanie zmian,obsługa reklamacji,mile widziane osoby niepełnosprawne,doświadczenie na podobnym stanowisku-mile widziane
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-03-16 - Kutno (łódzkie)
obsługa tokarki
Trapol 2 Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Libiąż (małopolskie)