SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Kielce oferta pracy Zakład Remontowo Budowlany Zagórski Sławomir
Stanowisko: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2020-02-20
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Zakład Remontowo Budowlany Zagórski Sławomir
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, mile widziane doŚwiadczeni w pracy w firmie budowlanej. Praca na terenie Kielc i okolic.
Nazwa pracodawcy: Zakład Remontowo Budowlany Zagórski Sławomir
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Żytnia 20/2, 25-018 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt telefoniczny 602-583-807 lub e-mail: biuro (at) zrbzagorski.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Żytnia
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 20.02.2020
Oferta pracy ważna do: 12.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?add5129bdb00b52ad5da9e299dd8cd81
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie i weryfikacja zleceniobiorców z rynków wschodnich. Tworzenie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych. Budowanie bazy kandydatów. Poszukiwanie innowacyjnych źródeł pozyskiwania kandydatów. Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji ze zleceniobiorcami. Przedstawianie kandydatom dostępnych ofert zleceń, dopasowanych do umiejętności. Organizowanie procesu przyjazdów kandydatów z zagranicy do Polski. Odpowiedzialność za sprawną komunikację, informowanie o statusie realizacji projektów, przygotowywanie raportów. Budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami i klientami pracodawcy. Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz Spółki.
ST BROKER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-09-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Drawno (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-04-28 - Przemyśl (podkarpackie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynacja rezerwacji grupowych, aktywna sprzedaż usług hotelowych, nadzór nad prawidłową realizacją imprez, rozliczenia grup
Start Travel Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Dosłońce (małopolskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej- ewidencja czasu pracy- prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Ligota Wołczyńska (opolskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej na wybranych platformach. Obrabianie zdjęć oraz tekstów na potrzeby sklepów. Obsługa zamówień i zapytań klientów internetowych. Wyszukiwanie nowych rynków zbytu (platform sprzedażowych - również na rynkach zachodnich). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Raportowanie do przełożonych oraz ścisła współpraca z działem sprzedaży internetowej w firmie. Praca w godzinach od 7:00 do 15:00, wynagrodzenie: podstawa 3000 brutto + prowizja od sprzedaży.
Feniks Sp. z o.o. - 2019-12-13 - Chocianów (dolnośląskie)
-realizacja celów sprzedażowych,-zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta, dbanie o wizerunek firmy,-wykonywanie czynności magazynowych,-dbanie o wystrój sklepu zgodnie z założeniami firmy
EURO NET Sp. z o.o. Warszawa - 2017-07-07 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
JAŚKOWIAK PROMOCJA PHU ŁUKASZ JAŚKOWIAK - 2016-10-19 - Pleszew (wielkopolskie)
pisanie biznesplanu, wypełnianie wniosków dotacyjnych
Polska Fundacja Rozwoju Ekonomii Społecznej - 2017-09-12 - Międzyrzecz (lubuskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstwa oraz w zakresie udzielanie rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych, ubieganie się o przyznanie pomocy finansowej ze środków z funduszy unii europejskiej
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2019-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta i procesu sprzedaży (opracowywanie ofert, wykonywanie wycen, zamówienia towarów, logistyka), współtworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży na rynku lokalnym, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi, profesjonalne doradztwo dla klientów, realizacja założonych planów sprzedaży,monitorowanie rynku pod kątem prowadzonych i planowanych inwestycji remontowo- budowlanych, dbałość o dobry wizerunek firmy na rynku.
Wektra Marek Brzozowski Spólka Jawna - 2017-05-24 - Płock (mazowieckie)
- prowadzneie spraw elektroenergetycznych i elektrycznych obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie RZI w Zielonej Górze
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2019-01-23 - Zielona Góra (lubuskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie realizacji zamówień,bieżąca analiza rynku,prowadzenie analiz sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Łubna (pomorskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Banino (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul. Narutowicza 64, spotkanie informacyjne z pracodawcą w PUP Sierpc w dniu 04.03.2016 o godz. 10.00 w pok.11
"CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE U.TOMASZEWSKA I. WIERZBICKA" SPÓŁKA CYWILNA - 2016-02-24 - Sierpc (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. - 2016-10-03 - Pleszew (wielkopolskie)
Wymagania; wykształcenie średnie ogólnokształcące; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka angielskiego na poziomie C1. Obowiazki: telefoniczna i mailowa obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dążenie do osiągnięcia dokładności i terminowości, przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych na temat stwierdzonych błędów i inicjowanie działań naprawczych; wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; -utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji -koordynowanie konkretnych działań i monitorowanie terminowości i rzetelności dostawców zewnętrznych (dot. wizy, pozwolenia na pracę, podatku), aby zapewnić zgodność z przepisami prawa / migracyjnymi w odniesieniu do lokalny i delegowanych pracowników. -zapewnianie kalkulacji i aktualizacji pakietu wynagrodzeń z najwyższą dokładnością, -sprawdzanie kwalifikowalności, raportowanie i kalkulacje, skuteczna współpraca z odpowiednimi zespołami
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
- kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego;- prowadzenie dokumentacji (pomiarowej i spawalniczej) oraz ich tworzenie;- uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym;- obsługa reklamacji;- współpraca z działem technicznym i handlowym;
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Strzegom (dolnośląskie)
realizacja zadań w obszarze księgi głównej oraz związanych z zamknięciem miesiąca, przygotowywanie raportów i analiz (np. bilans, rachunek zysków i strat, przepływy gotówki, wyciągi bankowe, uzgodnienia, sprawozdania ze zmian sytuacji finansowej), identyfikacja błędów, wdrażanie technik księgowych oraz praktycznych standardów klasyfikacji oraz przeprowadzania transakcji finansowych w celu rozwiązywania nietypowych problemów, wsparcie testów w obszarze kontroli wewnętrznej oraz przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji, współuczestnictwo w udoskonalaniu i wdrażaniu procesów oraz procedur, wsparcie kadry zarządzającej wiedzą merytoryczną z zakresu finansów w obszarach finansowania projektów oraz ocenie ryzyka
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie rezerwacji, przyjmowanie rezerwacji indywidualnych, grupowych, praca w systemie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu. W zależności od potrzeb również w weekendy.
Przedsiębiorstwo Usługowe RELAX INN Jerzy Bykowski ("Hotel SOLNY Resort & Spa" i "Dom Wczasowy Relax Inn Health & Spa") - 2016-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa sklepu zoologicznego ( obsługa klienta, sprzedaż , opieka nad powierzonym sklepem, opieka nad akwariami i zwierzętami), obsługa sklepu internetowego, konta allegro
HOBBYSTA Zbigniew Żłobiński - 2016-10-07 - Tychy (śląskie)
dekorowanie ozdób choinkowych, kompletowanie wyrobów zgodnie z zamówieniem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy; pozyskiwanie nowych klientów między innymi z Ukrainy; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami; promowanie działań usprawniających sprzedaż; tworzenie ofert handlowychw języku ukraińskim, negocjowanie i sporządzanie umów handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Częstochowa (śląskie)
- rowadzenie postępowań dotyczących powstałych strat, niedoborów i szkód w mieniu wojskowym- porządzanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia postępowań dotyczących powstałych strat, niedoborów i szkód w mieniu wojskowym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami- porządzanie treści umów dotyczących zawarcia ugody w sprawie likwidacji szkody, odroczenia terminu zapłaty, częściowego lub całkowitego umorzenia lub rozłożenia na raty należności za szkodę w mieniu jednostki- porządzanie półrocznych i rocznych analiz stanu ewidencyjnego szkód i należności, a także analiz skuteczności egzekwowania tych należności oraz prawidłowości udzielania ulg w ich spłacie- opracowywanie i aktualizacja regulaminu wewnętrznego dotyczącego likwidacji powstałych strat, niedoborów i szkód w mieniu wojskowym- prowadzenie szkoleń oraz instruktarzy dla osób biorących udział w postępowaniach dotyczących powstałych strat, niedoborów i szkód w mieniu wojskowym
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2020-02-04 - Warszawa (mazowieckie)