SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SŁOWEŃSKIEGO (NR REF. SBO/SI/2019) (WARSZAWA) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SŁOWEŃSKIEGO (NR REF. SBO/SI/2019) (WARSZAWA) K/M

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.

Data publikacji: 2019-05-14

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SŁOWEŃSKIEGO (NR REF. SBO/SI/2019) (WARSZAWA) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka słoweńskiego na wysokim poziomie (umożliwiająca swobodną pisemną komunikację); komunikatywność i otwartość na na potrzeby Klienta, doświadczenie w kontakcie z klientem. Obowiązki: sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.[Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, telefonicznie: 22 882 43 00]

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 14.05.2019

Oferta pracy ważna do: 27.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?343c08babe8c36b663572f508b4e53eb

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 2209) - od 13,7 PLN

pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pobytu cudzoziemców
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2018-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO - 2099 - od 2 000 PLN

- kontakt z klientem niemieckojęzycznym-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-12-20 - Świdnica (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

kucharz ze znajomością kuchni ukraińskiej
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Biały Dunajec (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-02-22 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (O) - 2 000 - 3 000 PLN

Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-08-04 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA ( DS. ELEKTRYCZNYCH) W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI/INSPEKTOR - od 3 400 PLN

nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalacji sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych wyłączników prądu, a także wykonania eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 6 100 PLN

Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI - od 9 PLN

Obsługa zagranicznego klienta, obsługa programów księgowych, udział w prowadzeniu księgowości.
BS FORMAT Spółka Cywilna Katarzyna Bugla, Adam Staniek - 2015-11-26 - Pszów (śląskie)

SPECJALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 876,34 PLN

-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu zapewnienia ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej,w celu przygotowani prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY (WN) - od 1 850 PLN

Obsługa plotera drukującego, obsługa klientów, praca przy wykorzystaniu komputera.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - do 2 100 PLN

współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-12-27 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. EGZEKUCJI - 997,4 PLN

Przygotowywanie dokumentów do spraw wykonywanych na stanowisku pracy, opracowywanie, tworzenie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz jej ewidencja. Przestrzeganie prawa powszechnego oraz akt prawa wewnętrznego w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na danym stanowisku.Tworzenie pism kierowanych do dłyużników zajętych wierzytelności. Przygotowanie projektów pism, postanowień, informacji związanych z prowadzonym postępowaniem.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ - od 2 100 PLN

Obsługa i pozyskiwanie klientów w ramach prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. Praca stacjonarna w biurze.
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2018-04-06 - Pątnów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG FINANSOWYCH - do 1 850 PLN

prezentowanie oferty oraz dostosowywanie jej do klientów, aktywna sprzedaż produktów finansowych, aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, analiza potrzeb i oczekiwań klientów
BSTE - innovation Jarosław Kwiatkowski - 2016-03-10 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (AUTO SALON) - od 3 100 PLN

Zakup pojazdów nowych i używanych, obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktur dostawców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert-wycen zakupowych, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert zakupowych, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA IT-ABAP - do 10 500 PLN

Odpowiedzialność za funkcjonalne i techniczne wsparcie użytkowników, dostarczenie rozwiązań na zgłaszane przez Key Use incydentów w obszarze Autoryzacji SAP. Identyfikacja, analiza i rozwiązanie incydentów dotyczących autoryzacji SAP zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie świadczenia usług. Realizacja wniosków serwisowych w zakresie Autoryzacji SAP, b. Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozbudowy i konfiguracji SAP (na podstawie incydentów, wniosków serwisowych i wniosków o zmianę) zgodnie z procesami, Support & Change Management /. Wsparcie i Zarządzanie Zmianą. Odpowiedzialnośc za dokumentację procesów w obszarze Autoryzacji SAP.ranie procesów Support & Change Management / Wsparcia i Zarządzania Zmianą. Aktywną postawa w zakresie proponowania usprawnień procesów SAP Support a także identyfikacji obszarów kompetencji wymagających rozwoju.
KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Kompleksowa obsługa sprzedaży systemów kominowych w programie OPTIMA. Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 346 53 41 lub e-mail: biuro (at) umet.pl
UMET Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Iwiny (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 000 PLN

Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - 997,4 PLN

czynności związane z organizacją wszystkich form aktywizacji realizowanych przez Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - od 2 200 PLN

Zarządzanie środkami transportu, ustalanie rozkładu jazdy, prowadzenie ubezpieczeń pasażerów. Ewidencja czasu pracy i odpoczynku kierowców.
EWE-TRANS Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI - od 2 000 PLN

kontrola poprawności dokumentacji technicznej, zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie, rozliczanie kosztów wykonanych prac
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Bramki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klienta niemieckiego
"Inter Sicherheits-Service" Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 2 500 PLN

selekcja i rekrutacja kandydatów, weryfikacja języka angielskiego kandydata
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat