SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ (NR REF. 71380) K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ (NR REF. 71380) K/M
Wynagrodzenie: od 3 657 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań osoby na tym stanowisku: - rozpatruje odwołania, zażalenia oraz wnioski składane w I instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień- przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego- obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami- kompletuje i porządkuje akta spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną- przyjmuje interesantów w celu udostępnienia im akt sprawy oraz udziela stosownych wyjaśnień
Data publikacji: 2020-11-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań osoby na tym stanowisku: - rozpatruje odwołania, zażalenia oraz wnioski składane w I instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień- przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego- obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami- kompletuje i porządkuje akta spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną- przyjmuje interesantów w celu udostępnienia im akt sprawy oraz udziela stosownych wyjaśnień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 657 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ (NR REF. 71380) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 657 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze, administracyjne lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne albo wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, umiejętność stosowania prawa w praktyce, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań osoby na tym stanowisku: - rozpatruje odwołania, zażalenia oraz wnioski składane w I instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień- przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego- obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami- kompletuje i porządkuje akta spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną- przyjmuje interesantów w celu udostępnienia im akt sprawy oraz udziela stosownych wyjaśnień *Ruchomy czas pracy (rozpoczęcie pracy możliwe w godzinach: 7:00-9:30)Pełna treść oferty (wraz z wymaganymi dokumentami): https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunbBliższe informacje: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub elektronicznie na adres: nabory (at) gunb.gov.pl.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
danePracodawcy_nip: 5261055132
danePracodawcy_regon: 010849220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2020
Data dodania oferty pracy: 24.11.2020
Oferta pracy ważna do: 07.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50494f249ddeb506936ea338de870a99
Podobne oferty pracy
j.w.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie treści umów i przekazywanie do klientów oraz prowadzenie uzgodnień, przygotowywanie treści umów z podwykonawcami w ramach zadań realizowanych w Generalnym Wykonawstwie, tłumaczenie tekstów angielskojęzycznych, archiwizacja oraz nadzór nad obiegiem niżej wymienionych dokumentów : zapytania ofertowe oferty zlecenia umowy, śledzenie przebiegu realizacji umów zawartych przez spółkę, opiniowanie umów zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem aspektów prawnych, dokonywanie bieżącej kontroli wszelkiej dokumentacji wchodzącej w zakres czynności.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2016-01-29 - Rogowiec (łódzkie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-06-14 - Mława (mazowieckie)
analizowanie, prognozowanie, przygotowanie koncepcji i strategii marketingowej w celu rozwoju produktów firmy na rynku Ukrainy, Gruzji, Kazachstanu, Azerbejdżanu. Kontakt z klientami i partnerami Rosyjskojęzycznymi, Ukraińskojęzycznymi
Blitz Auto Trade Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)
Udział przy tworzeniu opłacalności projektów badawczych i inwestycyjnych. Uczestnictwo przy tworzeniu planów i prognoz ekonomicznych. Udział przy analizie obecnie prowadzonych przedsięwzięć, pod kątem ich efektywności finansowej.
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2020-11-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktury odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-06-23 - Opole (opolskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów,Sprzedaż artykułów budowlanych,Prowadzenie magazynu oraz dokumentów sprzedaży: fakturowanie, WZ, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa klienta, zawieranie umów ubezpieczenia z klientem indywidualnym oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, pozyskiwanie nowych klientów, dopasowanie produktów do oczekiwań i potrzeb klientów.
"UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-14 - Bytów (pomorskie)
Obsługa posiadanych kilentów oraz pozyskiwanie nowych, doradztwo techniczno- handlowe, prowadzenie dokumencji handlowej, organizacja procesu sprzedażowego, udział w targach i prezentacjach.
INSTAL S.C. - 2016-02-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
grawerowanie oraz obróbka ręczna lub maszynowa narzędzi, ozdobnych wzorów, napisów
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Czeladź (śląskie)
opracowywanie strategii i realizowanie planów marketingowych; współpraca z działem sprzedaży; współpraca z rynkiem libańskim w zakresie importowanych towarów.Dwie zmiany 6-12 i 12-18
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesu związanego z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umowy, ewidencja czasu pracy, pomoc przy kontrolowaniu uprawnień pracowniczych, pomoc w sporządzaniu dokumentów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łuków (lubelskie)
Praca na stanowisku specjalista ds. obsługi urządzeń. Umowa na okres próbny, następnie na czas określony. System czasu pracy: równoważny wg grafiku.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-11-28 - Wejherowo (pomorskie)
- obsługa klientów (telefonicznie),- obsługa dokumentacji,- zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Legnica (dolnośląskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z nowelizacjami; bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office; weryfikacja opisywanych dokumentów pod względem wydatków poniesionych zgodnie z projektem w zakresie stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018r. poz.1986 z późn. zm.) bez stosowania ww. ustawy; archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów; kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi w zakresie realizacji procedur UPZP; przygotowywanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych; wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem postępowań o zamówienie publiczne, w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz określanie wartości zamówienia; opracowywanie, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej postępowań o zamówienie publiczne; uczestnictwo w pracach komisji przetargowej; zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych
WYŻSZA SZKOŁA KRYMINOLOGII I PENITENCJARYSTYKI W WARSZAWIE - 2020-10-15 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie ze stanoiweksiem
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Znajomość języków obcych jest wymagana do obsługi dokumentów finansowych w językach obcych oraz do kontakt z zagranicznymi klientami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.08.2019 r. do 31.07.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.08.2019 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub student lub wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA-3:- OPCJA 1: bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2 w mowie i piśmie.- OPCJA 2: dobra znajomość języka niemieckiego B1 w mowie i piśmie i dobra znajomość języka angielskiego B1 w mowie i piśmie.- OPCJA 3: dobra znajomość języka francuskiego B1 w mowie i piśmie i dobra znajomość języka angielskiego B1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Katowice (śląskie)
Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Praca w godz. 8-16 lub 9-17.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
Rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym. Analiza, uzgadnianie kont księgowych. Analiza dokumentów dotyczących rozliczeń projektów unijnych i przygotowywanie odpowiednich zestawień i sprawozdań. Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów. Prace administracyjno-biurowe. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z PO WER na ok 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. ŚW. WOJCIECHA 11/2GODZ.PR.: 08:00-16:00/10:00-18:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych z administracyjnym postępowaniem egzekucyjnym- opiniowanie i sporządzanie umów cywilno-prawnych, prace biurowe
Okręgowa Izba Aptekarska w Olsztynie - 2017-01-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa stoiska sprzedaży biletów oraz walidacji kodów kreskowych, drukowanie biletów, sprzedaż biletów z wykorzystaniem systemu rezerwacji , skanowanie biletów
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie klientów z Europy Wschodniej, a także z Polski do stałej lub terminowej współpracy, w ramach szerokiego zakresu usług świadczonych przez serwis blacharsko-lakierniczyzatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)