SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH. Legnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH.
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klientów (telefonicznie),- obsługa dokumentacji,- zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli.
Data publikacji: 2020-02-10
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów (telefonicznie),- obsługa dokumentacji,- zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2020
Data zakończenia pracy: 11.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ekonomia, prawo, administracja. Doświadczenie w pracy biurowej wskazane w branży odszkodowań.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Andersa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: Andersa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2020
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 12.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a80609082f6078cb6e1a028cda13f155
Podobne oferty pracy
monitorowanie zapotrzebowania na produkty i wymagane surowce, zamawianie surowców, pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw, współpraca z dostawcami
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Wiskitki (mazowieckie)
•Pakowanie produktów i kontrola znakowania opakowań zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, określoną w zleceniu produkcyjnym specyfikacją. •Wypełnienie raportu produkcyjnego do określenia poziomu realizacji produkcji.•Ocena jakości (wykonywanie kontroli) produktu przed zapakowaniem, selekcja produktu z wadami. Zgłaszanie nieprawidłowości do KZ, do działu kontroli jakości.•Obsługa maszyn pakujących na linii produkcyjnej zgodnie z ich przeznaczeniem.•Konserwacja i podejmowanie drobnych napraw przy obsłudze maszyn i urządzeń.•Wsparcie pracy Operatora poprzez np. reset maszyny i ponowne uruchomienie.•Raportowanie wyników pracy urządzeń pakujących, etykietujących – zgłaszanie nieprawidłowości do KZ.•Utrzymanie czystości na stanowisku pracy, realizacja założeń 5S.•PrzeprowadzaniPraca na czas określony: 33 miesiąceGodziny pracy 00:00 - 00:00
Cedo Sp. z o.o. - 2019-10-28 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór oraz naprawa usterek
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Chemirol - 2016-09-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się ze specyfikacją firmy, zapoznanie się z procesem produkcji ogrodzeń PCV, kompletowanie elementów ogrodzeń, pakowanie elementów ogrodzeń i przygotowanie ich do transportu, cięcie na pile, frezowanie na frezarce/ klipsowanie
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Głogów (dolnośląskie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK - 2016-08-12 - Stanowice (śląskie)
- stworzenie strategii marketingowych wejścia na rynek ukraiński- przygotowanie baz danych klientów z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Kraków (małopolskie)
samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Sił Zbrojnych RP
3 Regionalna Baza Logistyczna Kraków - 2019-03-26 - Kutno (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia, prowadzenie korespondencji,prowadzenie sekretariatu,prowadzenie archiwum Biura , realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-04-19 - Chodzież (wielkopolskie)
pozyskiwanie partnerów biznesowych; budowa relacji biznesowych; rozwój biznesu w ramach chińskiego rynku nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Czarny Las (mazowieckie)
wsparcie procesów Cash Managment i Controllingu w grupie kapitałowejprzygotowywanie płatnościnazór nad realizacjąuczestnictwo w przygotowywaniu biznesplanów, analiz raportówpomoc w bieżącej pracy działu ksiegowości
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Ustroń (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
ze skierowaniem; umowa na okres próbny, praca jednozmianowa od godz. 8.00 do 16.00, pełny etat wymagania: wykształcenie- preferowane wyższe inż. środowiska, hydrologia, budownictwo wodne, staż pracy/ doświadczenie zawodowe- min półroczne w administracji publicznej, uprawnienia/ umiejętności- znajomość przepisów Kpa, ochrony środowiska, charakterystyka pracy- udzielanie zgód wodnoprawnych, miejsce pracy: ul. Jaśkiewicz 24, Lwówek Śląski
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-10-17 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
specjalista do spraw handlu i transportu
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn drukujących, kontrola jakości,wymagania:wykształcenie zawodowe, mile widziane średnie zawodowe, umiejętność obsługi maszyn drukujących, znajomość branży związana z kontrolą jakości, doświadczenie w zawodzie
SCANDINAVIAN PRINT GROUP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
Do uzgodnienia
MOJMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-24 - Sanok (podkarpackie)
raportowanie danych z systemów informatycznych, wspieranie procesów operacyjnych oraz sporządzanie danych handlowych, administrowanie i zarządzanie systemami baz danych
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektryk, elektroenergetyk; umiejętność czytania schematów; znajomość branży elektrycznej, pakietu MS Office; mile widziana znajomość AUTO-CAD; prawo jazdy kat. B; konsultacje techniczne z klientami; sporządzanie ofert techniczno-handlowych; koordynacja przebiegu zamówienia; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi w zakresie bieżącej działalności firmy;stała współpraca z zagranicznymi działami w ramach obsługi holdingowej Gromadzenie; archiwizacja; weryfikacja dokumentacji administracyjnej; udział w procesie tworzenia budżetów administracyjnych; sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz; administrowanie umów holdingowych; udział przy organizacji uroczystości firmowych, spotkań biznesowych, spotkań wewnętrznych; bieżąca współpraca z działami wewnętrznymi w kwestiach administracyjnych; wsparcie organizacyjne dla pozostałych pracowników działu; współpraca z oddziałami min. :Słowacji, Cech, Łotwy, Rosji, Białorusi, Estonii, Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Śrem (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
sporządzanie opini dla Sądu
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-05-18 - Przemyśl (podkarpackie)
Rekrutacja pracowników do prac budowlanych i porządkowych. umowa na okres próbny, następnie na czas określony, jedna zmiana 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
"ADAMET" WITOLD GAJDEK, ADAM PĘCZAR SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
WG. HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie pomiarów, skręcanie mebli, obsługa urzadzeń na stolarnimile widziane doświadczenie zawodowe - 3 miesiącedocelowo - praca w miejscowości Mokra
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Czelatyce (podkarpackie)