SPECJALISTA (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 365
Stanowisko: SPECJALISTA (0,5 ETATU) K/M
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Zatrudniony pracownik: - zapewnia obsługa kancelaryjno-biurową szkoły- odpowiada za dokumentacje techniczną budynków szkoły i jej wyposażenia- prowadzi dokumentację formalną pracowników- opracowuje i przydziela zakresy czynności dla wszystkich pracowników obsługi w szkole- wyznacza zastępstwa na wypadek nieobecności- opracowuje harmonogram urlopów pracowników obsługi- prowadzi sprawy związane z wynajmem pomieszczeń- racjonalnie i oszczędnie gospodaruje składnikami majątku- przy współpracy z Dyrektorem szkoły opracowuje plany budżetowe i dba o ich, zgodną z prawem realizację, zaopatruje szkołę w sprzęty, pomoce naukowe, środki czystości, artykuły biurowe itp. zapewniające właściwy rytm pracy placówki zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, inwentaryzuje sprzęt szkoły- prowadzi w tym zakresie niezbędną dokumentację- kontroluje właściwe funkcjonowanie urządzeń, sprzętów, instalacji elektrycznej, gaśnic zgodnie z przepisami bhp i p.poż.- koordynuje inwestycje, remonty w szkole wszelkie naprawy usterek- prowadzi spraw związane z wszelkiego rodzaju remontami i naprawami budynków szkolnych- dba o porządek, bezpieczeństwo i właściwe zagospodarowanie terenu szkoły oraz urządzeń znajdujących się na tym terenie- kontroluje dyscyplinę pracy oraz zapewnienia właściwe warunki socjalne dla tej grupy pracowników, zaopatruje pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zakresie współpracuje z służbami bhp- kontroluje czystość wszystkich pomieszczeń oraz otoczenia szkoły,- obsługuje programy STOCK, SIO, OSON
Data publikacji: 2020-09-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 365
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płużnicka 4, 03-184 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zatrudniony pracownik: - zapewnia obsługa kancelaryjno-biurową szkoły- odpowiada za dokumentacje techniczną budynków szkoły i jej wyposażenia- prowadzi dokumentację formalną pracowników- opracowuje i przydziela zakresy czynności dla wszystkich pracowników obsługi w szkole- wyznacza zastępstwa na wypadek nieobecności- opracowuje harmonogram urlopów pracowników obsługi- prowadzi sprawy związane z wynajmem pomieszczeń- racjonalnie i oszczędnie gospodaruje składnikami majątku- przy współpracy z Dyrektorem szkoły opracowuje plany budżetowe i dba o ich, zgodną z prawem realizację, zaopatruje szkołę w sprzęty, pomoce naukowe, środki czystości, artykuły biurowe itp. zapewniające właściwy rytm pracy placówki zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, inwentaryzuje sprzęt szkoły- prowadzi w tym zakresie niezbędną dokumentację- kontroluje właściwe funkcjonowanie urządzeń, sprzętów, instalacji elektrycznej, gaśnic zgodnie z przepisami bhp i p.poż.- koordynuje inwestycje, remonty w szkole wszelkie naprawy usterek- prowadzi spraw związane z wszelkiego rodzaju remontami i naprawami budynków szkolnych- dba o porządek, bezpieczeństwo i właściwe zagospodarowanie terenu szkoły oraz urządzeń znajdujących się na tym terenie- kontroluje dyscyplinę pracy oraz zapewnienia właściwe warunki socjalne dla tej grupy pracowników, zaopatruje pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zakresie współpracuje z służbami bhp- kontroluje czystość wszystkich pomieszczeń oraz otoczenia szkoły,- obsługuje programy STOCK, SIO, OSON
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 20% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA (0,5 ETATU) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
pomaturalne/policealne, inne, kierunek: administracja, rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne (administracja, rachunkowość), komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się, dokładność i zaangażowanie, niekaralność, spełnienie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902), co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego.Obowiązki:Zatrudniony pracownik: - zapewnia obsługa kancelaryjno-biurową szkoły- odpowiada za dokumentacje techniczną budynków szkoły i jej wyposażenia- prowadzi dokumentację formalną pracowników- opracowuje i przydziela zakresy czynności dla wszystkich pracowników obsługi w szkole- wyznacza zastępstwa na wypadek nieobecności- opracowuje harmonogram urlopów pracowników obsługi- prowadzi sprawy związane z wynajmem pomieszczeń- racjonalnie i oszczędnie gospodaruje składnikami majątku- przy współpracy z Dyrektorem szkoły opracowuje plany budżetowe i dba o ich, zgodną z prawem realizację, zaopatruje szkołę w sprzęty, pomoce naukowe, środki czystości, artykuły biurowe itp. zapewniające właściwy rytm pracy placówki zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, inwentaryzuje sprzęt szkoły- prowadzi w tym zakresie niezbędną dokumentację- kontroluje właściwe funkcjonowanie urządzeń, sprzętów, instalacji elektrycznej, gaśnic zgodnie z przepisami bhp i p.poż.- koordynuje inwestycje, remonty w szkole wszelkie naprawy usterek- prowadzi spraw związane z wszelkiego rodzaju remontami i naprawami budynków szkolnych- dba o porządek, bezpieczeństwo i właściwe zagospodarowanie terenu szkoły oraz urządzeń znajdujących się na tym terenie- kontroluje dyscyplinę pracy oraz zapewnienia właściwe warunki socjalne dla tej grupy pracowników, zaopatruje pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zakresie współpracuje z służbami bhp- kontroluje czystość wszystkich pomieszczeń oraz otoczenia szkoły,- obsługuje programy STOCK, SIO, OSON[Zgłoszenia: 22 811 26 08, knowakowska.sp365 (at) edu.um.warszawa.pl, osobiście]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 365
danePracodawcy_nip: 5242838643
danePracodawcy_regon: 368096147
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Płużnicka 4, 03-184 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Płużnicka
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.09.2020
Oferta pracy ważna do: 16.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff7505eb31ae2b9ad7609cde7b158c14
Podobne oferty pracy
Projektowanie programow turystycznych, rozmowa z klientem, negocjacje z hotelami i liniami lotniczymi
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE KALENDARZA SPRAW SADOWYCH, PROWADZENIE AKT SPRAW SĄDOWYCH, PISANIE PISM PROCESOWYCH I PRZEDPROCESOWYCH, WEZWAŃ I ZAWIADOMIEŃ, PROTOKOŁOWANIE ROZPRAW, PROWADZENIE BAZY DANYCH SPRAW SĄDOWYCH, PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW, OBSŁUGA SPRAW SKIEROWANYCH DO POSTĘPOWANIA MEDIACYJNEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I SPRAWOZDAŃ DOTYCZĄCYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA AKT, WYMAGANIA: WYŻSZE PRAWNICZE, EWENTUALNIE 5 ROK STUDIÓW PRAWNICZYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PRAWNYCH, SZCZ. KPK, USTAWY O IZBACH LEKARSKICH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ, SAMODZIELNOŚĆ I BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; GODZINY PRACY 9-17; 7:30-16; 7:'30-15wynagrodzenie 2700,00 zł + premia miesięczna max 30% + wysługa lat-max 20%
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2018-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
- prowadzenie kadr - sprawy osobowe,- naliczanie wynagrodzeń,- obsługa Płatnika - ZUS,- znajomość programów kadrowo - płacowych,- sporządzanie sprawozdań GUS.Początkowo umowa na okres próbny , później umowa na czas określony. Praca w systemie jednozminanowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel: 71 352 79 91, lub 71 352 84 12.
DZIENNY OŚRODEK PSYCHIATRII I ZABURZEŃ MOWY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY - 2019-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Koordynacja zamówień, obsługa klienta wewnętrznego, organizacja działu kreatywnego, zarządzanie kampaniami reklamowymi, organizacja eventów.
Arche S.A. - 2017-10-13 - Siedlce (mazowieckie)
współtworzenie i realizacja polityki personalnej zgodnej z przyjętą strategią firmy, realizacja działań w obszarze HR, takich jak: rekrutacja, doradztwo w sprawach personalnych, realizacja zadań w zakresie funkcjonowania administracji kadrowej, współpraca i komunikacja z osobą odpowiedzialną za płace, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-04-12 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż żwiru, piasku, obsługa sekretariatu, kasy fiskalnej, poczty Outlook, Microsoft Excel, Word
SK INVEST-GREEN - 2019-07-29 - Waryś (małopolskie)
dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska (pozwolenia, zezwolenia), udział w audytach środowiskowych,współpraca z odpowiednimi organami zajmującymi się ochroną środowiska, praca nad projektami w zakresie ochrony środowiska.
Komunal Express Consulting Agata Jednac - 2016-08-29 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Oława (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, wystawianie zaświadczeń kadrowo-płacowych dotyczących młodocianych pracowników, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, nadzorowanie terminów badań i szkoleń, przygotowanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundacje wynagrodzeń, przygotowanie wniosków o zwrot kosztów kształcenia
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2020-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
nadzór techniczny nad budynkami w tym przeprowadzanie kontroli okresowych i roboczych, gospodarka remontowa, prowadzenie dokumentacji obsługi technicznej w tym książek obiektów budowlanych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "FAMPA" - 2017-08-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
-wykonywanie telefonów w celu pozyskania Klienta-podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami
Polecamy Firmę Patrycja Kryszewska - 2020-02-07 - Kościerzyna (pomorskie)
sporzadzanie planu produkcyjnego, sporzadzanie harmonogramu prac współpracownikom produkcyjnym, zamawianie komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw komponentów, organizowanie wysyłki gotowych produktów, zarządzanie stanem magazynowym, dbanie o poprawny przepływ dokumentów w firmie, negocjacje cen komponentów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta, przygotowywanie produktu do sprzedaży, pakowanie i zdobienie produktów (hurtownia kosmetyczna).
Duszyński Adam LAVEA POLAND - 2016-09-21 - Rydułtowy (śląskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Nowogard (zachodniopomorskie)
1) wyszukiwanie, gromadzenie, rejestrowanie, weryfikowanie i selekcjonowanie informacji;2) klasyfikowanie, indeksowanie, aktualizowanie i unifikowanie informacji;3) przechowywanie i nadzorowanie zbiorów informacji;4) analizowanie, opracowywanie i udostępnianie informacji;5) badanie i analizowanie zapotrzebowania na informację wśród różnych grup odbiorców;6) rekomendowanie zmian w procedurach lub w technologii wspierających zarządzanie informacją; przestrzeganie obowiązujących procedur, przepisów, norm oraz zasad poufności informacji w celu właściwej dystrybucji informacji;7) organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska.8) przyjmowanie i wydawanie korespondencji;9) obsługa komputera i poczty firmowej.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację zaopatrzenia produkcji w komponenty, będzie prowadziła rozmowy handlowe i negocjacje z kluczowymi dostawcami, współpraca z działem produkcji i działem konstrukcyjnym. Nadzór nad terminową realizacją zleceń, przygotowywanie harmonogramów dostaw i innej niezbędnej dla celów zaopatrzenia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
na stanowisku pracy realizowane są zadania z zakresu: naliczania wynagrodzeń pracowników i dokonywania potrąceń; naliczania wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych wynikających z odrębnych przepisów; sporządzania list płac i prowadzenia ich ewidencji; prowadzenia spraw dotyczących wypłat z tytułu zawierania umów cywilnoprawnych oraz innych wypłat; sporządzania kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych i informacji podatkowej pracowników; sporządzania przelewów wynagrodzeń i przekazywania ich na konta pracowników; sporządzania przelewów składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz przelewów podatku dochodowego od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego; prowadzenia spraw związanych z naliczaniem i terminowym sporządzaniem dyspozycji do odprowadzania podatku dochodowego od wynagrodzeń (deklaracja PIT-4R); wystawiania pracownikom rocznych informacji PIT-11; wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla obecnych i byłych pracowników, w tym dla potrzeb ZUS (ZUS ERP-7); sporządzania dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych do ZUS oraz dokumentu ZUS IWA; naliczania, sporządzania oraz przekazywania wpłat na PFRON zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenia ewidencji podatku dochodowego od wpłacanych świadczeń z ZFŚS; prowadzenia spraw związanych z pomocą socjalną dla pracowników i ich rodzin oraz innych osób uprawnionych, sporządzania obowiązującej sprawozdawczości dla potrzeb GUS; obsługi Systemu Informacji Oświatowej; prowadzenia akt osobowych pracowników; sporządzania umów o pracę; sporządzania, wydawania świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników; ustalania uprawnień urlopowych i prowadzenia dokumentacji z tym związanej; prowadzenia ewidencji czasu pracy pracowników niepedagogicznych
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 38 im. Henryka Sienkiewicza - 2020-09-22 - Lublin (lubelskie)
ochrona obiektu na terenie Sobótki, praca na umowe na czas okreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, równowazny system pracy, oferta skierowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, oferta dostępna w sali A
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY"WIW-BUD" ANDRZEJ WASZAK - 2017-02-20 - Sobótka (dolnośląskie)
Utrzymywanie kontaktów handlowych z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja planów sprzedażowych, windykacja należności, wystawianie faktur. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAK-CHEMIA - 2020-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca kontrola finansowo- księgowa, dekretacja dokumentów. Praca w niekaninie, w godz. 7:30-15:30.
Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-09-25 - Niekanin (zachodniopomorskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencji
TSR POLAND SP. ZO.O. - 2017-09-07 - Gdynia (pomorskie)