SPECJALISTA (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 365

Stanowisko: SPECJALISTA (0,5 ETATU) K/M

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: Zatrudniony pracownik: - zapewnia obsługa kancelaryjno-biurową szkoły- odpowiada za dokumentacje techniczną budynków szkoły i jej wyposażenia- prowadzi dokumentację formalną pracowników- opracowuje i przydziela zakresy czynności dla wszystkich pracowników obsługi w szkole- wyznacza zastępstwa na wypadek nieobecności- opracowuje harmonogram urlopów pracowników obsługi- prowadzi sprawy związane z wynajmem pomieszczeń- racjonalnie i oszczędnie gospodaruje składnikami majątku- przy współpracy z Dyrektorem szkoły opracowuje plany budżetowe i dba o ich, zgodną z prawem realizację, zaopatruje szkołę w sprzęty, pomoce naukowe, środki czystości, artykuły biurowe itp. zapewniające właściwy rytm pracy placówki zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, inwentaryzuje sprzęt szkoły- prowadzi w tym zakresie niezbędną dokumentację- kontroluje właściwe funkcjonowanie urządzeń, sprzętów, instalacji elektrycznej, gaśnic zgodnie z przepisami bhp i p.poż.- koordynuje inwestycje, remonty w szkole wszelkie naprawy usterek- prowadzi spraw związane z wszelkiego rodzaju remontami i naprawami budynków szkolnych- dba o porządek, bezpieczeństwo i właściwe zagospodarowanie terenu szkoły oraz urządzeń znajdujących się na tym terenie- kontroluje dyscyplinę pracy oraz zapewnienia właściwe warunki socjalne dla tej grupy pracowników, zaopatruje pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zakresie współpracuje z służbami bhp- kontroluje czystość wszystkich pomieszczeń oraz otoczenia szkoły,- obsługuje programy STOCK, SIO, OSON

Data publikacji: 2020-09-16

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 365

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Płużnicka 4, 03-184 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zatrudniony pracownik: - zapewnia obsługa kancelaryjno-biurową szkoły- odpowiada za dokumentacje techniczną budynków szkoły i jej wyposażenia- prowadzi dokumentację formalną pracowników- opracowuje i przydziela zakresy czynności dla wszystkich pracowników obsługi w szkole- wyznacza zastępstwa na wypadek nieobecności- opracowuje harmonogram urlopów pracowników obsługi- prowadzi sprawy związane z wynajmem pomieszczeń- racjonalnie i oszczędnie gospodaruje składnikami majątku- przy współpracy z Dyrektorem szkoły opracowuje plany budżetowe i dba o ich, zgodną z prawem realizację, zaopatruje szkołę w sprzęty, pomoce naukowe, środki czystości, artykuły biurowe itp. zapewniające właściwy rytm pracy placówki zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, inwentaryzuje sprzęt szkoły- prowadzi w tym zakresie niezbędną dokumentację- kontroluje właściwe funkcjonowanie urządzeń, sprzętów, instalacji elektrycznej, gaśnic zgodnie z przepisami bhp i p.poż.- koordynuje inwestycje, remonty w szkole wszelkie naprawy usterek- prowadzi spraw związane z wszelkiego rodzaju remontami i naprawami budynków szkolnych- dba o porządek, bezpieczeństwo i właściwe zagospodarowanie terenu szkoły oraz urządzeń znajdujących się na tym terenie- kontroluje dyscyplinę pracy oraz zapewnienia właściwe warunki socjalne dla tej grupy pracowników, zaopatruje pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zakresie współpracuje z służbami bhp- kontroluje czystość wszystkich pomieszczeń oraz otoczenia szkoły,- obsługuje programy STOCK, SIO, OSON

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 20% premii

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA (0,5 ETATU) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
pomaturalne/policealne, inne, kierunek: administracja, rachunkowość

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne (administracja, rachunkowość), komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się, dokładność i zaangażowanie, niekaralność, spełnienie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902), co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego.Obowiązki:Zatrudniony pracownik: - zapewnia obsługa kancelaryjno-biurową szkoły- odpowiada za dokumentacje techniczną budynków szkoły i jej wyposażenia- prowadzi dokumentację formalną pracowników- opracowuje i przydziela zakresy czynności dla wszystkich pracowników obsługi w szkole- wyznacza zastępstwa na wypadek nieobecności- opracowuje harmonogram urlopów pracowników obsługi- prowadzi sprawy związane z wynajmem pomieszczeń- racjonalnie i oszczędnie gospodaruje składnikami majątku- przy współpracy z Dyrektorem szkoły opracowuje plany budżetowe i dba o ich, zgodną z prawem realizację, zaopatruje szkołę w sprzęty, pomoce naukowe, środki czystości, artykuły biurowe itp. zapewniające właściwy rytm pracy placówki zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, inwentaryzuje sprzęt szkoły- prowadzi w tym zakresie niezbędną dokumentację- kontroluje właściwe funkcjonowanie urządzeń, sprzętów, instalacji elektrycznej, gaśnic zgodnie z przepisami bhp i p.poż.- koordynuje inwestycje, remonty w szkole wszelkie naprawy usterek- prowadzi spraw związane z wszelkiego rodzaju remontami i naprawami budynków szkolnych- dba o porządek, bezpieczeństwo i właściwe zagospodarowanie terenu szkoły oraz urządzeń znajdujących się na tym terenie- kontroluje dyscyplinę pracy oraz zapewnienia właściwe warunki socjalne dla tej grupy pracowników, zaopatruje pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zakresie współpracuje z służbami bhp- kontroluje czystość wszystkich pomieszczeń oraz otoczenia szkoły,- obsługuje programy STOCK, SIO, OSON[Zgłoszenia: 22 811 26 08, knowakowska.sp365 (at) edu.um.warszawa.pl, osobiście]

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 365

danePracodawcy_nip: 5242838643

danePracodawcy_regon: 368096147

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Płużnicka 4, 03-184 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Płużnicka

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 16.09.2020

Oferta pracy ważna do: 16.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff7505eb31ae2b9ad7609cde7b158c14

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 3 000 PLN

Projektowanie programow turystycznych, rozmowa z klientem, negocjacje z hotelami i liniami lotniczymi
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OKRĘGOWEGO SĄDU LEKARSKIEGO - od 2 700 PLN

PROWADZENIE KALENDARZA SPRAW SADOWYCH, PROWADZENIE AKT SPRAW SĄDOWYCH, PISANIE PISM PROCESOWYCH I PRZEDPROCESOWYCH, WEZWAŃ I ZAWIADOMIEŃ, PROTOKOŁOWANIE ROZPRAW, PROWADZENIE BAZY DANYCH SPRAW SĄDOWYCH, PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW, OBSŁUGA SPRAW SKIEROWANYCH DO POSTĘPOWANIA MEDIACYJNEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I SPRAWOZDAŃ DOTYCZĄCYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA AKT, WYMAGANIA: WYŻSZE PRAWNICZE, EWENTUALNIE 5 ROK STUDIÓW PRAWNICZYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PRAWNYCH, SZCZ. KPK, USTAWY O IZBACH LEKARSKICH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ, SAMODZIELNOŚĆ I BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; GODZINY PRACY 9-17; 7:30-16; 7:'30-15wynagrodzenie 2700,00 zł + premia miesięczna max 30% + wysługa lat-max 20%
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2018-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KONSULTACJI TELEFONICZNYCH W BIURZE - do 2 000 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 800 PLN

- prowadzenie kadr - sprawy osobowe,- naliczanie wynagrodzeń,- obsługa Płatnika - ZUS,- znajomość programów kadrowo - płacowych,- sporządzanie sprawozdań GUS.Początkowo umowa na okres próbny , później umowa na czas określony. Praca w systemie jednozminanowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel: 71 352 79 91, lub 71 352 84 12.
DZIENNY OŚRODEK PSYCHIATRII I ZABURZEŃ MOWY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY - 2019-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S MARKETINGU - 3 000 - 4 000 PLN

Koordynacja zamówień, obsługa klienta wewnętrznego, organizacja działu kreatywnego, zarządzanie kampaniami reklamowymi, organizacja eventów.
Arche S.A. - 2017-10-13 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 2 900 PLN

współtworzenie i realizacja polityki personalnej zgodnej z przyjętą strategią firmy, realizacja działań w obszarze HR, takich jak: rekrutacja, doradztwo w sprawach personalnych, realizacja zadań w zakresie funkcjonowania administracji kadrowej, współpraca i komunikacja z osobą odpowiedzialną za płace, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-04-12 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA W SEKCJI OCHRONY ŚRODOWISKA(NR 1135) - od 2 600 PLN

II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

Sprzedaż żwiru, piasku, obsługa sekretariatu, kasy fiskalnej, poczty Outlook, Microsoft Excel, Word
SK INVEST-GREEN - 2019-07-29 - Waryś (małopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 4 900 PLN

dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - 100 - 10 000 PLN

Opracowywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska (pozwolenia, zezwolenia), udział w audytach środowiskowych,współpraca z odpowiednimi organami zajmującymi się ochroną środowiska, praca nad projektami w zakresie ochrony środowiska.
Komunal Express Consulting Agata Jednac - 2016-08-29 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCH - od 2 700 PLN

prowadzenie spraw kadrowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, wystawianie zaświadczeń kadrowo-płacowych dotyczących młodocianych pracowników, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, nadzorowanie terminów badań i szkoleń, przygotowanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundacje wynagrodzeń, przygotowanie wniosków o zwrot kosztów kształcenia
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2020-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 640 PLN

nadzór techniczny nad budynkami w tym przeprowadzanie kontroli okresowych i roboczych, gospodarka remontowa, prowadzenie dokumentacji obsługi technicznej w tym książek obiektów budowlanych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "FAMPA" - 2017-08-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TELESPRZEDAŻY - od 1 700 PLN

-wykonywanie telefonów w celu pozyskania Klienta-podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami
Polecamy Firmę Patrycja Kryszewska - 2020-02-07 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA D/S LOGISTYKI - PRACOWNIK MAGAZYNU - od 2 000 PLN

sporzadzanie planu produkcyjnego, sporzadzanie harmonogramu prac współpracownikom produkcyjnym, zamawianie komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw komponentów, organizowanie wysyłki gotowych produktów, zarządzanie stanem magazynowym, dbanie o poprawny przepływ dokumentów w firmie, negocjacje cen komponentów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 600 PLN

kompleksowa obsługa klienta, przygotowywanie produktu do sprzedaży, pakowanie i zdobienie produktów (hurtownia kosmetyczna).
Duszyński Adam LAVEA POLAND - 2016-09-21 - Rydułtowy (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Nowogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ (J. ANG.) K/M - od 3 333 PLN

1) wyszukiwanie, gromadzenie, rejestrowanie, weryfikowanie i selekcjonowanie informacji;2) klasyfikowanie, indeksowanie, aktualizowanie i unifikowanie informacji;3) przechowywanie i nadzorowanie zbiorów informacji;4) analizowanie, opracowywanie i udostępnianie informacji;5) badanie i analizowanie zapotrzebowania na informację wśród różnych grup odbiorców;6) rekomendowanie zmian w procedurach lub w technologii wspierających zarządzanie informacją; przestrzeganie obowiązujących procedur, przepisów, norm oraz zasad poufności informacji w celu właściwej dystrybucji informacji;7) organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska.8) przyjmowanie i wydawanie korespondencji;9) obsługa komputera i poczty firmowej.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZASOBÓW LOKALOWYCH - od 1 155 PLN

Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA(NR 2503) - od 3 500 PLN

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację zaopatrzenia produkcji w komponenty, będzie prowadziła rozmowy handlowe i negocjacje z kluczowymi dostawcami, współpraca z działem produkcji i działem konstrukcyjnym. Nadzór nad terminową realizacją zleceń, przygotowywanie harmonogramów dostaw i innej niezbędnej dla celów zaopatrzenia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTÓW - od 2 000 PLN

Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 700 PLN

na stanowisku pracy realizowane są zadania z zakresu: naliczania wynagrodzeń pracowników i dokonywania potrąceń; naliczania wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych wynikających z odrębnych przepisów; sporządzania list płac i prowadzenia ich ewidencji; prowadzenia spraw dotyczących wypłat z tytułu zawierania umów cywilnoprawnych oraz innych wypłat; sporządzania kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych i informacji podatkowej pracowników; sporządzania przelewów wynagrodzeń i przekazywania ich na konta pracowników; sporządzania przelewów składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz przelewów podatku dochodowego od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego; prowadzenia spraw związanych z naliczaniem i terminowym sporządzaniem dyspozycji do odprowadzania podatku dochodowego od wynagrodzeń (deklaracja PIT-4R); wystawiania pracownikom rocznych informacji PIT-11; wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla obecnych i byłych pracowników, w tym dla potrzeb ZUS (ZUS ERP-7); sporządzania dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych do ZUS oraz dokumentu ZUS IWA; naliczania, sporządzania oraz przekazywania wpłat na PFRON zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenia ewidencji podatku dochodowego od wpłacanych świadczeń z ZFŚS; prowadzenia spraw związanych z pomocą socjalną dla pracowników i ich rodzin oraz innych osób uprawnionych, sporządzania obowiązującej sprawozdawczości dla potrzeb GUS; obsługi Systemu Informacji Oświatowej; prowadzenia akt osobowych pracowników; sporządzania umów o pracę; sporządzania, wydawania świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników; ustalania uprawnień urlopowych i prowadzenia dokumentacji z tym związanej; prowadzenia ewidencji czasu pracy pracowników niepedagogicznych
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 38 im. Henryka Sienkiewicza - 2020-09-22 - Lublin (lubelskie)

STRAŻNIK - do 2 100 PLN

ochrona obiektu na terenie Sobótki, praca na umowe na czas okreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, równowazny system pracy, oferta skierowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, oferta dostępna w sali A
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY"WIW-BUD" ANDRZEJ WASZAK - 2017-02-20 - Sobótka (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 3 000 - 4 000 PLN

Utrzymywanie kontaktów handlowych z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja planów sprzedażowych, windykacja należności, wystawianie faktur. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAK-CHEMIA - 2020-10-14 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 850 PLN

Bieżąca kontrola finansowo- księgowa, dekretacja dokumentów. Praca w niekaninie, w godz. 7:30-15:30.
Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-09-25 - Niekanin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - ZŁOM STALOWY - od 3 500 PLN

• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencji
TSR POLAND SP. ZO.O. - 2017-09-07 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat