SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU Lubliniec oferta pracy AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH

Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU

Wynagrodzenie: nieodpłatny

Zakres obowiązków: •realizacja prac biurowo-administracyjnych•wsparcie realizacji zadań Zespołu w zakresie zabezpieczenia eksploatacji maszyn i urządzeń;•prowadzenie dokumentacji technicznej maszyn i budowli

Data publikacji: 2015-10-01

Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)

Pracodawca: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
KLONOWA 40, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
•realizacja prac biurowo-administracyjnych•wsparcie realizacji zadań Zespołu w zakresie zabezpieczenia eksploatacji maszyn i urządzeń;•prowadzenie dokumentacji technicznej maszyn i budowli

Forma zatrudnienia: Praktyka studencka

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny

Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubliniec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny

Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2015

Data zakończenia pracy: 31.12.2015

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: status studenta

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność obsługi komputera

Nazwa pracodawcy: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH

Sposób aplikowania: poprzez uczelnię

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Agencja Rezerw Materiałowych

Adres pracodawcy:
GRZYBOWSKA 45, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• kontakt osobisty• poczta: UL. GRZYBOWSKA 45 00-844 WARSZAWA• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ

Typ podmiotu pracodawcy: JAP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: HTTPS://WWW.ARM.GOV.PL

Ulica pracodawcy: GRZYBOWSKA

Numer budynku pracodawcy: 45

Oferta zgłoszona przez: Agencja Rezerw Materiałowych

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)

Data dodania oferty pracy: 01.10.2015

Oferta pracy ważna do: 30.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2015

Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - ORGANIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA SERVICE DESK W DZIALE IT - 2 500 - 5 000 PLN

Wsparcie użytkownika 1 poziomu w dziale IT, rejestracja problemów i aktualizacja ich przebiegu w dedykowanej aplikacji IT, Eskalacja problemów do dalszych grup wsparcia, Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urzadzeń typu komputer, monitor, drukarka, smartphone, terminal, Podstawowa konfiguracja drukarek, telefonów typu smartphone, Rozwiązywanie problemów użytkownika z komputeramii aplikacjami na bazie istniejącej bazy wiedzy oraz jej aktualizacja, Szkolenie użytkowników z podstaw obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych zgodnie z istniejącymi procedurami wewnętrznymi
PEOPLE Sp. z o.o. w Warszawie - 2016-08-11 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DS KEBABU - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zduny (wielkopolskie)

SPECJALISTA D.SBHP I INSPEKTOR OCHRONY PPOŻ - od 2 800 PLN

przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa instruktaży ogólnych BHP w Spółce,prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniamioraz wypadkami w pracy,opracowywanie wymaganych istrukcjioraz ocen ryzyka zawodowego,przeprowadzanie kontroli warunków pracy,realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową,realizacja i rozliczanie kosztów zamówień odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-01-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - KONSTRUKTOR - od 3 380 PLN

praca biurowa - branża metalowa
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI KEBABU - od 13 PLN

Produkcja kebabu; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towarów; kandydat przejdzie egzamin praktyczny.
JIYAN Sp z o.o. - 2017-01-20 - Pniewy (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI - od 3 500 PLN

prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
SPE Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA SEKCJI OPERACYJNEJ - od 2 000 PLN

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z Klientem FirmyKontrola i windykowanie należności w początkowym stadium zaległościZapoznanie się z procesami i procedurami dotyczącymi procesu windykacji
AVENTUS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-02 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji osobowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniemi społecznym pracowników, prowadzenie ewidencji obecności, wystawianie zaświadczeń, delegowanie na szkolenia, badania itp.
Zakład Kompozytów Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Czosnów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 4 700 PLN

obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI I BADAŃ LABORATORYJNYCH - od 1 850 PLN

prace bieżące związane ze wspieraniem prawidłowego funkcjonowania systemu jakości
KRUGER - POLSKA Sp. z o.o. Ostrów Mazowiecka - 2016-12-08 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

•przyjmowanie oraz rozdysponowywanie wpływającej i wypływającej z Biura korespondencji•przekazywanie korespondencji wewnętrznej do poszczególnych komórek organizacyjnych w Agencji•przygotowywanie projektów pism oraz innych dokumentów •wsparcie audytorów wewnętrznych w ramach zadań audytowych•wsparcie w zakresie utrzymania systemu zarządzania•wykonywanie zadań związanych z organizowaniem i doskonaleniem systemu kontroli zarządczej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej, praca przy komputerze, kontakt z klientem .Osoby zainteresowane proszone są o składanie CV drogą e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.pl
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Trzebnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ SPRZEDAŻY I PROMOCJI USŁUG SZKOLENIOWYCH - 2 100 - 2 500 PLN

Wykształcenie wyższe, co najmniej tytuł licencjata; mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, pakietu Office oraz poczty Outlook; identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; sprzedaż szkoleń; budowanie długofalowych relacji z klientami; osiąganie założonych planów sprzedaży; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2016-03-30 - Gliwice (śląskie)

PRAKTYKANT W KONSULACIE GENERALNYM RP W TORONTO - nieodpłatny

1) Wsparcie Referatu ds. Współpracy z Polonią2) Pomoc w organizacji wydarzeń 3) Prowadzenie mediów społecznościowych i strony WWW4) Redagowanie informacji
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-17 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I OBSŁUGI TECHNICZNEJ IMPREZ - od 2 500 PLN

Obsługa urządzeń multimedialnych (komputer, rzutnik, ekran)fotografia i obróbka zdjęć, rejestracja video, obsługa strony internetowej, Facebook, Instagram, kontakty z mediami.
Muzeum Mazowieckie w Płocku - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI ZAGRANICZNYCH - od 2 000 PLN

codzienna selekcja oraz rekrutacja wyspecjalizowanych kandydatów dopracy na terenie Holandii, pozyskiwanie kandydatów z rynków zagranicznychnależących do UE kontakt z bieżącymi pracownikami oraz nadzór nadkażdym etapem rekrutacji z kandydatami ubiegającymi się o zatrudnienie wHolandii. realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych prowadzenietelefonicznych rozmów kwalifikacyjnych budowanie oraz zarządzanie baząkandydatów aktywne poszukiwanie nowych źródeł rekrutacyjnychanalizowanie rynku pracy dbanie o wysoką jakość oraz rzetelność świadczonych usługMile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży Umiejętności i uprawnienia: bardzo dobra lub dobra znajomość języka angielskiego wykształcenie minimum średnieznajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowychDodatkowe wymagania: motywacja i zaangażowanie do pracy mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne dyspozycyjność
JOBXION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU CHIŃSKIEGO - od 15 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOCNIK OPERATORA MASZYN STOLARSKICH - 1 850 - 2 000 PLN

Odbiór elementów meblowych od maszyny, podawanie elementów meblowych do maszyny
MM Szynaka Living Sp.Z.O.O. - 2016-11-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługi mieszalnika farb i tynkówZakres obowiązków: obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta, praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-11-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA 1/2 ETATU - od 925 PLN

obsługa kasy fiskalnej, zamawianie i przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI BENGALSKICH - od 14 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

utrzymywanie kontaktów z klientami (głównie wietnamskimi);prowadzenie badan i gromadznie informacji sprzedażowych;organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Stefanowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 800 PLN

Rozwój sprzedaży produktów. Sprawowanie pieczy nad działaniami marketingowymi w internecie. Wykonywanie zadań bieżących i okresowych
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2016-09-15 - Bytów (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKLENIA - od 2 500 PLN

doświadczenie na ww stanowisku ( ze szkłem budowlanym)
JERZY REKSA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE TECH-GLAS - 2018-04-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)