SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 650 - 3 180 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe.- Wynagrodzenie: 2650 do 3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: 2 stanowiska po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017, 1 stanowisko od 01.08.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość) , doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym 1 rok w pionie finansowym, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum 1 rok w w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Data publikacji: 2017-06-07
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe.- Wynagrodzenie: 2650 do 3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: 2 stanowiska po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017, 1 stanowisko od 01.08.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość) , doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym 1 rok w pionie finansowym, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum 1 rok w w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 650 - 3 180 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2650 do 3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: 2 stanowiska po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017, 1 stanowisko od 01.08.2017r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 650 - 3 180 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość) , doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym 1 rok w pionie finansowym, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum 1 rok w w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 22 .06.2017r. do 15.30- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 14.06.2017 do godz.: 15;30, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.06.2017
Oferta pracy ważna do: 22.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakty telefoniczne z klientami, wystawiane faktur.
BAMAX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie dokumentacji w oddziale , segregowanie dokumentów medycznych,kierowanie pacjentów do właściwych komórek szpitala, prowadzenie ewidencji wykorzystanych usług medycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Koło (wielkopolskie)
- Wykonywanie sprawozdań i analiz w zakresie ewidencji nieruchomości- Aktualizacja danychw zakresie realizacji obowiązków podatkowych- Aktualizacja dokumentów kartograficznych, opisowych, formalno-prawnych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-05-17 - Świętoszów (dolnośląskie)
Usługi fryzjerskie: strzyżenie damsko-męskie, farbowanie, czesanie
Salon Fryzjerski "Karina" Karina Jedynak - 2016-08-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca w biurze marketingu, kontakt z mediami. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Pruszków (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
OBRÓBKA WSTĘPNA WARZYW, PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA KUCHNI, WYDAWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca wychowacza i dydaktyczna w grupie dzieci czteroletnich
Przedszkole Samorządowe Brody - 2015-12-30 - Brody (lubuskie)
kierowanie samochodem ciężarowym na trasie Białoruś - Rosja - Kazachstan
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, preferowane wyższe z zakresu administracji, stosunków międzynarodowych lub socjologii; wiedza w zakresie administracji; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-05-08 - Gliwice (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Wysoka (warmińsko-mazurskie)
-OBSŁUGA FLOTY SAMOCHODOWEJ-PROWADZENIE KARTOTEK MAGAZYNOWYCH, ODZIEŻOWO-SPRZĘTOWYCH-PROMOWANIE ZESPOŁU KOLARSKIEGO
CCC TEAM - 2016-12-15 - Polkowice (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
Umiejętność pracy dłutem, skalpelem, frezarką, aplikacja klamer ortonyksyjnych ( tytan itp )
Gabinet Podologiczny Zdrowa Stopa - 2018-09-11 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Grupy spółek prawa handlowego, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej: CIT, PIT, VAT i innych przewidzianych prawem (sprawozdania bankowe, GUS, itp.), przygotowanie płatności wobec banku i innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.
JM GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-31 - Mikołów (śląskie)
praca w kancelarii szkolnej,obsługa komputera,urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Rozkopaczew (lubelskie)
Wypełnianie wszelkich obowiązków związanych ze stanowiskiem fryzjera, łącznie dbaniem o porządek w miejscu pracy.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE HONORATA Spółka Cywilna Aldona Szastok, Marian Szastok - 2017-02-14 - Kalisz (wielkopolskie)
1.Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie; obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli znajomość języka polskiego jest potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych do ustawy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, orzecznictwa; znajomość zagadnień związanych z rynkiem pracy; umiejętność analizy statystycznej; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.2.Wymagania dodatkowe:znajomość systemu Windows; odporność na stres; wysoka kultura osobista.3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Marketing usług oferowanych przez urząd pracy. Udzielanie klientom informacji i wyjaśnień dotyczących przepisów prawnych, zakresu zadań PUP, usług i instrumentów rynku pracy oraz podstawowych praw i obowiązków bezrobotnych i poszukujących pracy. Gromadzenie informacji dotyczących zadań i usług Urzędu. Udostępnianie klientom PUP informacji w formie broszur, ulotek, biuletynów itp. Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego. Nadzór nad rozwojem i eksploatacją oprogramowania. Administrowanie siecią komputerową i bazą danych. Tworzenie bazy danych statystycznych. Przygotowywanie raportów. Analiza określonych danych. Przygotowanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy. Nadzór nad bezpieczeństwem danych osobowych w systemie informatycznym. Administracja Biuletynu Informacji Publicznej oraz oficjalnej strony Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach. Realizacja postanowień ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, prawo zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego.
Powiatowy Urząd Pracy Mysłowice - 2017-05-16 - Mysłowice (śląskie)
barman
OSTERIA Grażyna i Karol Korzenieccy spółka jawna - 2017-07-26 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Praca przy podukcji pianki poliuretanowej: cięcie, klejenie pianki, pakowanie gotowych wyrobów, prowadzenie wózka jezdniowego w transporcie wewnętrznym.
Czerniak Kazimierz Karen-Pianki - 2016-07-29 - Czyżowice (śląskie)
-Prace porządkowe w obiektach handlowych,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 605-367-761.
GRUPA HUNTERS SPÓŁKA Z O. O. - 2018-02-15 - Tczew (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; praca z programem księgowym, weryfikacja dokumentów; prace biurowe, obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
FINEKO ANDRZEJ WALTER - 2016-07-06 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zootechniczna ferm drobiu
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Siedlce (mazowieckie)
Samodzielna księgowa
HOTEL CRISTAL PARK Sp. z o. o. - 2018-04-18 - Tarnów (małopolskie)
ewidencjonowanie transportu i operacji gospodarczych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji księgowych z zakresu kapitału własnego i uzgadnianie z kontami księgi głównej, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, wystawianie dowodów księgowych, generowanie faktur sprzedaży, analizy
Spółdzielnia Mieszkaniowa WOLA - 2018-08-06 - Wola (śląskie)
samodzielne przygotowywanie posiłków-śniasdań, obiadów, kolacji dla gości ośrodka, tworzenie jadłospisów i menu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Istebna (śląskie)
przygotowywanie posiłków w kuchni, organizacja pracy zespołowej w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Arłamów (podkarpackie)
prowadzenie pełnej księgowości, rozliczania z budżetem
PEDBUD INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-24 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa magazynurozpatrywanie reklamacji
"MUCOLD" Musioł Feliks - 2016-09-06 - Ustroń (śląskie)