SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 2 650 - 3 180 PLN

Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe.- Wynagrodzenie: 2650 do 3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: 2 stanowiska po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017, 1 stanowisko od 01.08.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość) , doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym 1 rok w pionie finansowym, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum 1 rok w w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.

Data publikacji: 2017-06-07

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe.- Wynagrodzenie: 2650 do 3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: 2 stanowiska po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017, 1 stanowisko od 01.08.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość) , doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym 1 rok w pionie finansowym, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum 1 rok w w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 650 - 3 180 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2650 do 3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: 2 stanowiska po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017, 1 stanowisko od 01.08.2017r.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 650 - 3 180 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość) , doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym 1 rok w pionie finansowym, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum 1 rok w w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 22 .06.2017r. do 15.30- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 14.06.2017 do godz.: 15;30, Godziny : 7:30-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Wita Stwosza

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 07.06.2017

Oferta pracy ważna do: 22.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SAMODZIELNY REFERENT - do 5 000 PLN

Kontakty telefoniczne z klientami, wystawiane faktur.
BAMAX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - od 1 000 PLN

prowadzenie dokumentacji w oddziale , segregowanie dokumentów medycznych,kierowanie pacjentów do właściwych komórek szpitala, prowadzenie ewidencji wykorzystanych usług medycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Koło (wielkopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT (ŚWIĘTOSZÓW) - od 1 950 PLN

- Wykonywanie sprawozdań i analiz w zakresie ewidencji nieruchomości- Aktualizacja danychw zakresie realizacji obowiązków podatkowych- Aktualizacja dokumentów kartograficznych, opisowych, formalno-prawnych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-05-17 - Świętoszów (dolnośląskie)

FRYZJER DAMSKO-MĘSKI - od 925 PLN

Usługi fryzjerskie: strzyżenie damsko-męskie, farbowanie, czesanie
Salon Fryzjerski "Karina" Karina Jedynak - 2016-08-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 3 500 PLN

praca w biurze marketingu, kontakt z mediami. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Pruszków (mazowieckie)

SAMODZIELNA KRAWCOWA K/M - od 2 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

OBRÓBKA WSTĘPNA WARZYW, PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA KUCHNI, WYDAWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 383 PLN

praca wychowacza i dydaktyczna w grupie dzieci czteroletnich
Przedszkole Samorządowe Brody - 2015-12-30 - Brody (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

kierowanie samochodem ciężarowym na trasie Białoruś - Rosja - Kazachstan
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Biała Podlaska (lubelskie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W BIURZE WYMIANY AKADEMICKIEJ - do 2 600 PLN

Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, preferowane wyższe z zakresu administracji, stosunków międzynarodowych lub socjologii; wiedza w zakresie administracji; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-05-08 - Gliwice (śląskie)

ROBOTNIK POLOWY - od 1 850 PLN

x
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Wysoka (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 493,21 PLN

-OBSŁUGA FLOTY SAMOCHODOWEJ-PROWADZENIE KARTOTEK MAGAZYNOWYCH, ODZIEŻOWO-SPRZĘTOWYCH-PROMOWANIE ZESPOŁU KOLARSKIEGO
CCC TEAM - 2016-12-15 - Polkowice (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 000 PLN

Utrzymanie czystości w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY PODOLOG DYPLOMOWANY - od 2 100 PLN

Umiejętność pracy dłutem, skalpelem, frezarką, aplikacja klamer ortonyksyjnych ( tytan itp )
Gabinet Podologiczny Zdrowa Stopa - 2018-09-11 - Łódź (łódzkie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 1 850 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Grupy spółek prawa handlowego, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej: CIT, PIT, VAT i innych przewidzianych prawem (sprawozdania bankowe, GUS, itp.), przygotowanie płatności wobec banku i innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.
JM GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-31 - Mikołów (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 250 PLN

praca w kancelarii szkolnej,obsługa komputera,urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Rozkopaczew (lubelskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

Wypełnianie wszelkich obowiązków związanych ze stanowiskiem fryzjera, łącznie dbaniem o porządek w miejscu pracy.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE HONORATA Spółka Cywilna Aldona Szastok, Marian Szastok - 2017-02-14 - Kalisz (wielkopolskie)

STATYSTYK - od 3 000 PLN

1.Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie; obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli znajomość języka polskiego jest potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych do ustawy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, orzecznictwa; znajomość zagadnień związanych z rynkiem pracy; umiejętność analizy statystycznej; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.2.Wymagania dodatkowe:znajomość systemu Windows; odporność na stres; wysoka kultura osobista.3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Marketing usług oferowanych przez urząd pracy. Udzielanie klientom informacji i wyjaśnień dotyczących przepisów prawnych, zakresu zadań PUP, usług i instrumentów rynku pracy oraz podstawowych praw i obowiązków bezrobotnych i poszukujących pracy. Gromadzenie informacji dotyczących zadań i usług Urzędu. Udostępnianie klientom PUP informacji w formie broszur, ulotek, biuletynów itp. Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego. Nadzór nad rozwojem i eksploatacją oprogramowania. Administrowanie siecią komputerową i bazą danych. Tworzenie bazy danych statystycznych. Przygotowywanie raportów. Analiza określonych danych. Przygotowanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy. Nadzór nad bezpieczeństwem danych osobowych w systemie informatycznym. Administracja Biuletynu Informacji Publicznej oraz oficjalnej strony Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach. Realizacja postanowień ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, prawo zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego.
Powiatowy Urząd Pracy Mysłowice - 2017-05-16 - Mysłowice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 1 850 PLN

Praca przy podukcji pianki poliuretanowej: cięcie, klejenie pianki, pakowanie gotowych wyrobów, prowadzenie wózka jezdniowego w transporcie wewnętrznym.
Czerniak Kazimierz Karen-Pianki - 2016-07-29 - Czyżowice (śląskie)

PRACOWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO - od 2 100 PLN

-Prace porządkowe w obiektach handlowych,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 605-367-761.
GRUPA HUNTERS SPÓŁKA Z O. O. - 2018-02-15 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; praca z programem księgowym, weryfikacja dokumentów; prace biurowe, obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
FINEKO ANDRZEJ WALTER - 2016-07-06 - Gliwice (śląskie)

ZOOTECHNIK - 1 850 - 2 000 PLN

obsługa zootechniczna ferm drobiu
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Siedlce (mazowieckie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA (O) - od 2 100 PLN

Samodzielna księgowa
HOTEL CRISTAL PARK Sp. z o. o. - 2018-04-18 - Tarnów (małopolskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 2 500 PLN

ewidencjonowanie transportu i operacji gospodarczych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji księgowych z zakresu kapitału własnego i uzgadnianie z kontami księgi głównej, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, wystawianie dowodów księgowych, generowanie faktur sprzedaży, analizy
Spółdzielnia Mieszkaniowa WOLA - 2018-08-06 - Wola (śląskie)

SAMODZIELNE PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW DLA GOŚCI OŚRODKA - od 15 PLN

samodzielne przygotowywanie posiłków-śniasdań, obiadów, kolacji dla gości ośrodka, tworzenie jadłospisów i menu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Istebna (śląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowywanie posiłków w kuchni, organizacja pracy zespołowej w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Arłamów (podkarpackie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 4 000 PLN

prowadzenie pełnej księgowości, rozliczania z budżetem
PEDBUD INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-24 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - 2 300 - 2 500 PLN

obsługa magazynurozpatrywanie reklamacji
"MUCOLD" Musioł Feliks - 2016-09-06 - Ustroń (śląskie)