SAMODZIELNA KSIĘGOWA Mikołów oferta pracy JM GROUP SP. ZO.O.
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Grupy spółek prawa handlowego, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej: CIT, PIT, VAT i innych przewidzianych prawem (sprawozdania bankowe, GUS, itp.), przygotowanie płatności wobec banku i innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.
Data publikacji: 2016-03-31
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: JM GROUP SP. ZO.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Grupy spółek prawa handlowego, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej: CIT, PIT, VAT i innych przewidzianych prawem (sprawozdania bankowe, GUS, itp.), przygotowanie płatności wobec banku i innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: analiza finansowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługi programu Excel lub innych programów bazo-danowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY W GRUPIE[Umiejętność 1] : SAMODZIELNOŚĆ I DOBRA ORGANIZACJA PRACY,[Inne] : mile widziany Certyfikat Ministerstwa Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg-Znajomośc j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu słabym, Ogsługa programu Excel lub innych programów bazo-danowych, Analiza finansowa, Znajomość księgowości, Wykształcenie wyższe (w tym licencjat). typ:brak, Doświadczenie na danym stanowisku pracy minim. 2 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: JM GROUP SP. ZO.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 31.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 1450 do 1740 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.06.2019r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30 - wg harmonogramu, praca w środy, czwartki i piatki . Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale księgowości, przy wyższym 2 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale ksiegowości. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-06-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń socjalnych, biurowych
PICHON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-22 - Gierałcice (opolskie)
Kierowanie zespołem, nadzór nad funkcjonowaniem sklepu ogólnospożywczego
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Poddębice (łódzkie)
obsługa klienta w sklepie zoologicznym, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, przyjmowanie i zamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Lubin (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów hotelu.Telefoniczne przyjmowanie rezerwacji, wprowadzanie do systemu komputerowego, karty meldunkowe, rozliczanie pobytu gości hotelowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów i rynków zbytu w Oimanie i krajach anglojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Radomsko (łódzkie)
jw.
OCHRONA JUWENTUS - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Dębica (podkarpackie)
naprawa pojazdów, wulkanizacja
Michał Smolarek Firma Usługowo Handlowa "MATI" - 2017-02-01 - Kościan (wielkopolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
h
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Przysiek (kujawsko-pomorskie)
rowadzenie gospodarki finansowej, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, wypisywanie i wydawanie poleceń wyjazdu służbowego itp..
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2016-11-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowywanie produktów do sprzedaży, pomoc nabywcy w wyborze produktu, sprawna realizacja zamówień, inkasowanie należności za sprzedane towary, dbanie o czystośc i estetykę miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Ulhówek (lubelskie)
sporządzanie różnwego rodzaju potraw samodzielnie w tym ciast i deserów z zastosowaniem narzędzi i mszyn gastronomicznych, obliczanie wartości potraw - kalorii, wykańczanie, porcjowanie i dekorowanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Radomia (lubuskie)
Podtrzymywanie kontaktów z chińskojęzycznymi klientami i poszukiwanie nowych, obsługa telefoniczna klientow chińskojęzycznych, negocjacje handlowe, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Iłża (mazowieckie)
- samodzielne prowadzenie książki przychodów i rozchodów klientów,- obsługa w zakresie sporządzania deklaracji do US (PIT, VAT) oraz innych sprawozdań do instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, GUS ).- podstawowa obsługa kadrowo-płacowa- bieżące kontakty z klientami
Conquest Polska - 2017-04-11 - Mielec (podkarpackie)
Prasowanie, podszywanie spodni i marynarek, wykonywanie innych przeróbek krawieckich.
MARCIN ROMPA ZAKŁAD KRAWIECKI ROMPA - 2017-07-31 - Sierakowice (pomorskie)
obsługa tokarki, frezarki
AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ "OSCAR" - 2016-07-01 - Ruda Śląska (śląskie)
bezpośrednia obsługa klientów, sprzedaż akcesoriów samochodowych, utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Dąbrówka (wielkopolskie)
nadzorowanie pracy i organizowanie stanowisk pracy dla podległych pracowników w zakresie napraw dróg (również zagęszczanie, utwardzanie ect.), inspekcje stanu dróg gruntowych, koordynacja wycinki drzew i krzewów w obrębie pasów drogowych
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze - 2016-03-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Pomoc malarzom, stolarzom, odbieranie elementów z maszyny.
Zakład Stolarski "Stomex" S.C. Hieronim Kwiecień i Halina - 2016-07-06 - Malinie (podkarpackie)
praca biurowo-administracyjna z programem komputerowym "PROBIT"praca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 6-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00 oraz dodatkowy dyżur w czwartki w godzinach 11:30-19:30oferta dostępna w sali E
Spółdzielnia Mieszkaniowa Skwerek - 2018-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przygotowywanie śniadań, dań obiadowych, surówek, warzyw,, pieczenie mięs. - Przyjmowanie surowców oraz ich należyta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie należytej czystości i higieny.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2018-06-26 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie biura (obsługa urządzeń biurowych, zamawianie towaru, kontakt z klientami, obsługa petentów)
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Pakosław (wielkopolskie)
szycie odziezy damskiej ,męskiej
RafałSzerbowicz-Wieczór Wędliny z Pracowni,Szwalnia - 2017-06-21 - Krasne (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów, utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe GAMATRONIC Zbigniew Dec - 2016-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi, zapewnienie właściwego funkcjonowania obiegu dokumentów w firmie (pełnienie nadzoru nad częścią administracyjną firmyw tym zakresie), weryfikacja i księgowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontrola i uzgadnianie kont, przygotowanie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych, rozliczenia podatkowe, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (urzędy skarbowe, banki, GUS, urząd celny)
Sherman Partners sp.z.o.o. - 2016-06-24 - Tarnów (małopolskie)
Wymagane wykształcenie minimum zawodowe. Praca w butiku oraz w pefrumerii przeznaczona róznież dla osób niepełnosprawnych. Charakterystyka pracy: prowadzenie strony na facebooku, sprzedaż oraz doradztwo związane z zapachami pefrum. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
AR GLAMOUR BOUTIQUE ALEKSANDRA BOUTIQUE - 2017-05-30 - Rybnik (śląskie)