SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W BIURZE WYMIANY AKADEMICKIEJ Gliwice oferta pracy POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W BIURZE WYMIANY AKADEMICKIEJ
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, preferowane wyższe z zakresu administracji, stosunków międzynarodowych lub socjologii; wiedza w zakresie administracji; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2018-05-08
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, preferowane wyższe z zakresu administracji, stosunków międzynarodowych lub socjologii; wiedza w zakresie administracji; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia regulaminowa + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W BIURZE WYMIANY AKADEMICKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Akademicka 2a, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów, należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Samodzielny referent administracyjny w Biurze Wymiany Akademickieji do dnia 18.05.2018 roku, przy ul. Akademickiej 2A, pokój nr 43 (wejście od biura podróży) lub przesłać na adres Pol. Śl.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 18.05.2018r., Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2018
Data dodania oferty pracy: 08.05.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca z wychowankami, diagnozowanie wychowanków, wspieranie rozwoju dziecka, terapia indywidualna dziecka, organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy, współpraca ze szkołami, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i innymi instytucjami
Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Olecku - 2016-05-25 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
j/w
WARSZAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MOSTOWE MOSTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ BUDOWNICTWO SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad grupą pracowników, komunikatywność, kreatywność
OGRODY Elżbieta Wójtowicz - 2016-04-07 - Otałęż (podkarpackie)
Zakres: • znajomość pełnej księgowości, płac i kadr• fachowa wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,• bieżące księgowanie dokumentów (m.in.: magazynowych, wyciągów bankowych, dokumentów sprzedaży, zakupu towarów, zakupów kosztowych),• prowadzenie magazynów i uzgadnianie sald kont dotyczących gospodarki magazynowej oraz rozrachunków z odbiorcami, dostawcami i pracownikami, kontrola środków trwałych,• raportowanie finansowe na potrzeby Zarządu Spółki,• sporządzanie dokumentacji spółek powiązanych (ceny transferowe).
Wytwórnia Wyrobów Foliowych Folplast - 2017-02-10 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie spraw ksiegowych w firmie
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2017-04-06 - Lubin (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie klientów,- Umawianie spotkań handlowych z Klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej),- Realizacja założonych planów oraz raportowanie wyników,- Praca zdalna w dowolnych godzinach na terenie powiatu tczewskiego, - Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) iq-energetyka.pl- Kontakt telefoniczny: 530-874-215
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Tczew (pomorskie)
1)wykonywanie wszelkich czynności kancelaryjnych w zakresie funkcjonowania kancelarii, a w szczególności związanych z ewidencjonowaniem korespondencji;2)kompletowanie dokumentów według jednolitego rzeczowego wykazu akt i terminowe podpinanie ich do właściwych teczek;3)udzielanie wykonawcom wskazówek o sposobie wykonywania dokumentów, niszczenia oraz ewidencjonowania w dzienniku ewidencji wykonanych dokumentów (DEWD);4)informowanie wykonawców o sposobie nanoszenia klauzul tajności oraz procedurze archiwizacji materiałów;5)wykonywanie zadań związanych z obsługą dokumentów jawnych w części wydzielonej do ich obsługi.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa firmy transportowej w zakresie księgowości i kadr, pełna księgowość. Prowadzenie spraw kadrowych. Wystawianie faktur, delegacji zagranicznych. Amortyzacja.
P & L Patrycja i Liliana Pindor Sp.J. - 2017-02-16 - Legionowo (mazowieckie)
księgowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Władysławowo (pomorskie)
pełna księgowość spółki z o.o., kadry i płace, obsługa kasy; godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa na 3 miesiące, po tym czasie decyzja o dalszym zatrudnieniu
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Pod Wieżą" spółka z o.o. - 2017-03-01 - Słupsk (pomorskie)
Prace związane z produkcją mebli tapicerowanych
Steinpol Central Services Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Chociszewo (lubuskie)
PS
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Radomsko (łódzkie)
Prowadzenie księgowości, bieżących rozliczeń firmy, dbanie o sprawy obiegu dokumentów księgowych
"METBUD" SPÓŁKA JAWNA W. I F. BRODZIAK I M. BEREŻAŃSKI - 2017-11-09 - Zamość (lubelskie)
Mile widziane doświadczenie ok. 6 m-cy. Wymagane uprawnienia do kierowania wózkami widłowymi. Charakterystyka pracy: obsługa linii produkcyjnej, dostarczanie surowców do procesu produkcyjnego, utrzymanie czystości na linii. Dojazd organizowany przez pracodawcę. Praca w Gliwicach przy ul. Okrężnej 16. Elastyczny czas pracy. Wynagrodzenie godzinowe. Wynagrodzenie po okresie próbnym 15 zł brutto. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Spotkanie z przedstawicielem podczas Giełdy pracy w PUP w Rybniku dnia 28.07.2017 r. o godz. 10:00, sala 207.
HS OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)
ksiegowanie dokumentów źródłowych do specjalistycznych programów
Biuro Rachunkowo- Archiwizacyjne Walor Jadwiga Matuszczak - 2016-07-04 - Żywiec (śląskie)
montaż, naprawa, przegląd urządzeń gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Lubin (dolnośląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły;2. Przygotowywanie decyzji kadrowych: umów o pracę, zmiany uposażeń wynikających z regulacji wynagrodzenia zasadniczego czy dodatku: motywacyjnego, funkcyjnego, za wysługę lat lub wymiaru czasu pracy, świadectw pracy;3. Prowadzenie spraw związanych z ruchem służbowym nauczycieli.4. Prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym nauczycieli.5. Załatwiania spraw związanych z przechodzeniem pracowników szkoły na renty i emerytury.6. Sporządzania sprawozdawczości z zakresu spraw kadrowych i płacowych.7. Naliczania wynagrodzeń- zgodnie z przepisami.8. Prowadzenia pełnej dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń.9. Naliczania zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, porodowych, pogrzebowych, wyrównawczych, rodzinnych i pielęgnacyjnych- zgodnie z przepisami ZUS.10. Naliczania i potrącenie podatku dochodowego z wynagrodzeń i zasiłków.11. Sporządzania deklaracji ZUS i prowadzenia pełnej dokumentacji dotyczącej ZUS.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/
Gimnazjum Nr 3 im. Zjednoczonej Europy w Kołobrzegu - 2017-06-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przewóz kamienia na terenie Śląska
Trans-Sped Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe Patyk Tadeusz - 2016-04-06 - Bytom (śląskie)
Czuwanie nad bezpieczeństwem podopiecznych, organizacja zajęć na terenie placówki, planowanie idokumentowanie pracy, pomoc w załatwieniu spraw mieszkańców schroniska, pełnienie dyżurów.Miejsce pracy:Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 (III WPŚ)
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
zajęcia dydaktyczne z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu lekkim
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2016-12-01 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie zajęć edukacyjnych, przygotowywanie się do zajęć, opieka nad dziećmi, tworzenie pomocy edukacyjnych, organizowanie uroczystości szkolnych, udział w szkoleniach Radach Pedagogicznych-tworzenie warunków do rozwoju, przygotowania do życia w zespole, społeczeństwie, rozwiązywania ewentualnych konfliktów w zespole, także między wychowankami-koordynacja działań wychowawczo-nauczycielskich-uczący w klasie przygotowuje systemy motywujące dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi-praca indywidualna z uczniami
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gdynia (pomorskie)
*prowadzenie ksiąg rachunkowych,*przygotowywanie sprawozdań statystycznych i finansowych,*sporządzanie deklaracji podatkowych,*kontakt z Urzędem Skarbowym i innymi organami administracji państwowej,*obsługa audytów finansowych i kontroli podatkowych
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Transport towarów na terenie Polski
"Bu-Trans" Łukasz Buczek - 2018-03-14 - Wola Mielecka (podkarpackie)
Realizacja całokształu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w tym w szczególności: a) aktualizacja sterowników i oprogramowania; b) czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy sprzętu komputerowego; c) diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania; d) sporządzanie ewidencji sprzętu informatycznego Biura Związku Gmin Regionu Płockiego oraz okresowej weryfikacji stanu sprzętu w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego; e) zgłaszanie problemów, propozycji modyfikacji i udoskonaleń systemów; f) przygotowywanie planów zakupu sprzętu biurowego i informatycznego oraz przygotowywaniu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich niezbędnych dokumentów do realizacji zamówienia na sprzęt biurowy i informatyczny zgodnie z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rejestrowanie raportów nieruchomości otrzymanych od Wykonawców zawierających informację o nieodebraniu odpadów z nieruchomości lub odebraniu odpadów z kodem awaryjnym. Okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP na podstawie informacji przekazywanych przez Zespół ds. organizacyjno - kadrowych. Okresowa weryfikacja uprawnień ZGRP jako użytkownika systemów teleinformatycznych. Wsparcie przy nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i oprogramowania do zarządzania systemem identyfikacji pojemników i worków, programem TEMIDA oraz innych systemów i programów wykorzystywanych przez Biuro ZGRP w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, w tym w szczegolności: a) udostępnianie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów, mobilnych czytników kodów kreskowych, b) raportowanie i eksportowanie danych, c) nadzór nad eksploatacjśą i bieżacym rozwiązywaniem problemów związanych z rozwiązaniami technologiczno-informatycznymi, w tym obsłudze serwerów ftp, czytników i systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą kodów kreskowych, systemu GPS, d) eksport danych z systemu identyfikacji pojemników i worków przekazanie odpowiednim Działom/Zespołom, w tym współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy, w tym weryfikacja tras pozyskanych z systemu DPS. Współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Prowadzenie analiz tras wywozowych na podstawie systemu GPS firm wywozowych. Generowanie raportów od/dla wykonawców. Bieżącej pomocy technicznej oraz merytorycznej przy obsłudze systemów i programów informatycznych. Aktualizowanie rejestru nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami oraz przesyłanie aktualizacji Wykonawcom. Administrowanie środowiskiem sieciowym i serwerowym użytkowanym przez ZGRP. Administrowanie stronami internetowymi Związku, nadzór techniczny nad rozbudową i tworzeniem stron, zarządzanie treścią. Opracowywanie graficzne materiałów na zlecenie komórek organizacyjnych materiałów promocyjnych itp. Zabezpieczenie medialne spotkań, konferencji, szkoleń itp. organizowanych przez Związek Gmin Regionu Płockiego. Realizacja polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych, zapobieganie naruszeniom oraz nadzór nad archiwizowaniem i bezpieczeństwem gromadzonych i przesyłanych danych. Nadzór nad oprogramowaniem antywirusowym, analiza incydentów. Kopie zapasowe systemów informatycznych i baz danych funkcjonujących w ZGRP. Dokumentowanie zaistniałych incydentów w środowisku sieciowym w czasie codziennej pracy. Wsparcie przy administracji systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-20 - Płock (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie, uprawnienia na obsługe koparki, prawo jazdy C.Praca Wrocław - codzienny powrót
INSTALTECH - Grześkowiak Szymon - 2016-04-11 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa maszyn do produkcji papieru i folii
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa klienta, prowadzenie rejestru spotkań, obsługa sprzętu komputerowego, wykonywanie czynności biurowych administarcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa maszyn stolarskich , montaż architektury ogrodowej
Techma Andrzej Grzelewski - 2016-02-09 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
praca w REstauracji Mc Donald's w Inowrocławiu
KRAJMAN PIOTR KRAJEWSKI - 2017-10-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)