SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC Łódź oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników;2. Dokonywanie zmian po otrzymaniu idpowiedniej dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS;3. Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;4. Sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, z przepisów o ubezpieczeniach społecznych.5. naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych;6. Prowadzenienie dokumentacji z rozliczeniem z Urzędem Skarbowym;7. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników;8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dot. spraw pracowniczych;9. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO;10. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników;11. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiazków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę;12. Ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych innymi podmiotami - wynikające z zakresu obowiązków;13. Bieżąca analiza zmian przepisów prawa dot. zasad wynagradzania, podatków oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym;14. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych;15. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Data publikacji: 2018-10-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska 36, 93-130 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników;2. Dokonywanie zmian po otrzymaniu idpowiedniej dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS;3. Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;4. Sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, z przepisów o ubezpieczeniach społecznych.5. naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych;6. Prowadzenienie dokumentacji z rozliczeniem z Urzędem Skarbowym;7. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników;8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dot. spraw pracowniczych;9. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO;10. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników;11. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiazków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę;12. Ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych innymi podmiotami - wynikające z zakresu obowiązków;13. Bieżąca analiza zmian przepisów prawa dot. zasad wynagradzania, podatków oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym;14. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych;15. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
od 2 300zł + 20% premia regulaminowana + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyslnie;- Nieposzlakowana opinia;- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- Posiadanie wykształcenia wyższego, średniego lub innego umożliwiającego pracę na ww. stanowisku samodzielnego referenta ds. płac- Staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego 2 lata stazu pracy, a w przypadku wykształcenia średniego 4 lata stażu pracy;- Posiadanie co najmniej 1 roku doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą płacową;- Biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, programy pocztowe);- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;- Umiejętność prowadzenia dokumentacji płacowej;- Bardzo dobra znajomość obowiązujących prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, mile widziana znajomość przepisów dot. zasad wynagradzania pracowników samorządowych i nauczycieli;- Umiejętność obsługi programu PŁATNIK;- Preferowana znajomość programu Płace firmy Vulcan Sp. z o.o. lub programu Progman Płace Wolters Kluwer Polska SA- Umiejętność interpretowania przepisów, - Umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcji informacji;- Umiejętność logicznego myślenia;- Odporność na stres;- Umiejętność pracy w zespole;- Obowiązkowość;- Samodzielność w pracy;- Dobra organizacja pracy;- Zaangażowanie i dyskrecja;- Sumienność;- Systematyczność;- Profesjonalizm;- Dokładność;- Operatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kopernika 36, 90-552 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 05.10.2018
Oferta pracy ważna do: 04.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kurnika
FERMY DROBIU WOŹNIAK SP. Z O.O. - 2016-10-06 - Wioska (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków oraz prowadzenie dokumantacji związanej z naliczaniem i wypłacaniem w/w zasiłków. Sporządzanie list płac oraz miesięcznych zestawień wynagrodzeń pracowników. Sporządzanie sprawozdań i planów z wynagrodzeń. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeniowych ZUS, PFRON, GUS. Dokonywanie przelewów: składek ZUS, zaliczek podatkowych oraz faktur. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach. Dokonywanie potrąceń pracowniczych. Wykonywanie zadań związanych z SIO. Zastępowanie głównego księgowego w razie jego nieobecności i wykonywanie powierzonych zadań. Archiwizowanie dokumentacji płacowej, podatkowej, ubezpieczeniowej. Uczestniczenie w szkoleniach dotyczących w/w obowiązków. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora szkoły należą do kompetencji starszego księgowego.
Zespół Szkół Budowlanych Żary - 2018-04-27 - Żary (lubuskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, kompletowanie towarów oraz ich wydawanie, również a języku obcym dla klientów z zagranicy. Planowanie i sterowanie zapasami, wysyłki z magazynu, posługiwanie się dokumentacja magazynową
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Duchnice (mazowieckie)
konserwacja urządzeń myjących, konserwacja pojazdów mechanicznych, monitorowanie stanów
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- Obsługa korespondencji. Obsługa repertorium. Wnioski elektroniczne do KSIĄG WIECZYSTYCH. Obsługa programy REJENT. Obsługa GIF. Rozmowa z klientem. Przygotowywanie projektów aktów notarialnych.- Wynagrodzenie: 2500 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do czwartku: 9:00-17:00, Piątek: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku w kancelarii notarialnej. Wymagana znajomość pracy w kancelarii notarialnej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: notariuszekatowice (at) gmail.com
KANCELARIA NOTARIALNA KAMIL KOZINA, MICHAŁ MICHALIK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
pakowanie, przepakowywanie dywaników samochodowych
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Malowanie, mycie, szpachlowanie pomieszczeń
"PEDAGTOUR" P.W. ZDZISŁAWA ADAMIEC - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem; wysokość wynagrodzenia brutto: 1850zł do 3000zł; praca od zaraz; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
MIRKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-31 - Głobino (pomorskie)
obsługa maszyny, łagowarki, obsługa maszyn do cięcia materiałów
MOPEX HIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-20 - Pokój (opolskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.Praca w Grudziądzu.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
Pracownik fizyczny
Józef Janicki Instalatorstwo Elektryczne - 2018-08-14 - Czempiń (wielkopolskie)
Nadzorowanie użytkowania obiektów i urządzeń infrastruktury, nadzorowanie gospodarki sprzętem kwaterunkowym, opracowywanie potrzeb rzeczowych dot. zadań inwestycyjno-remontowych, uczestniczenie w komisyjnych odbiorach końcowych robót budowlanych, tworzenie dokuemntacji dot. obiektów
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Sieradz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. KEN - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Stolarka budowlana. Praca w godz. 6.30-14.30, miejsce pracy- Dzierżązna i teren kraju (pracodawca dowozi pracowników). Zgłoszenia osobiste lub telefoniczne do pracodawcy.
KDT SMULEWICZ KRZYSZTOF ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ - 2016-08-10 - Biała (łódzkie)
Montaż i konserwacja instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
Allrad spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, krojenie pieczywa,wykładanie towaru, obsługa stoiska mięsnego
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2016-08-26 - Olkusz (małopolskie)
ksiegowanie dokumentów źródłowych do specjalistycznych programów
Biuro Rachunkowo- Archiwizacyjne Walor Jadwiga Matuszczak - 2016-07-04 - Żywiec (śląskie)
czyszczenie foremek do wypieku, przygotowanie wyrobów do krojenia pakowania,, mycie blach
LEKS Spółka z o.o. - 2017-03-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie sprzedaży z nowymi i obecnymi klientami artykułów sportowych.Pracodawca zapewnia służbowy samochód.
AXER SPORT POLSKA R. Słopiecka - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla zadań remontowych,prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawami gospodarki materiałowej, opracowanie i rozliczanie zapotrzebowań na zakupy materiałowe, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją usług, bieżące prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych, nadzór nad terminami przeglądów technicznych budynków, urządzeń w tym również urządzeń podlegających Urzędowi Dozoru Technicznego. - Wynagrodzenie: 3300-3900 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, budowlane. Staż pracy min. 2 lata. Umiejętności i wiedza do wykonywania kosztorysów inwestorskich. Umiejętność obsługiwania komputera i programów do kosztorysowania. Umiejętność pracy z pakietem programów Office. Umiejętność czytania rysunków technicznych.Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać poczta na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-02-08 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie produktów do sprzedaży, fotografowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Zgierz (łódzkie)
Pełna księgowość, VAT, PODATEK, ZUS, INTRASTAT, kadry i płace.
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego KALCHEM Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Wielki Głęboczek (kujawsko-pomorskie)
Praca w magazynie/ sklepie, układanie towarów na paletach
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo - Rolne Anna Siekierko - 2017-12-06 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
montaż i spawanie instalacji przemysłowej,biegła znajomość j.ukraińskiego w związku z rozszerzeniem działalności na rynek wschodni oraz planowanym zatrudnieniem pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Radom (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na samodzielne stanowisko inspektora do spraw oświaty w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnego na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2017-12-21 - Hażlach (śląskie)
Praca na stanowisku samodzielnego księgowego od poniedziałku do piątku w godzianch 7-15
4Workers Przemysław Sztuczkowski - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)
Montaż instalacji elektrycznej w kotle. Montaż oprzyrządowania. Pracodawca zapewnia przeszkolenie.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-04-25 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)