SAMODZIELNY KSIĘGOWY Kraków oferta pracy 4Workers Przemysław Sztuczkowski
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku samodzielnego księgowego od poniedziałku do piątku w godzianch 7-15
Data publikacji: 2015-11-26
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: 4Workers Przemysław Sztuczkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mrozowa, 00-000 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku samodzielnego księgowego od poniedziałku do piątku w godzianch 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Data zakończenia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 letnie doświadczenie jako samodzielny księgowy, wymagana dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Symfonia lub Optima
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.11.2015
Data dodania oferty pracy: 24.11.2015
Oferta pracy ważna do: 24.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2015
Podobne oferty pracy
rozwożenie potraw
CENTO Sp. z o. o. - 2017-07-14 - Iłża (mazowieckie)
przygotowywanie potraw, rozdzielanie pracy pracownikom pracującym w kuchni, dopilnowywanie zasad BHP w miejscu pracy
ENERGOPOL - Warszawa S.A. - 2018-08-06 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
- Wspomaganie realizacji badań naukowych realizowanych przez zespoły naukowo-dydaktyczne, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy władzami Uniwersytetu lub wydziału a nauczycielami akademickimi, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów między nauczycielami akademickimi a jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu, udzielanie wsparcia organizacyjno-technicznego w zakresie sporządzania planów obciążeń dydaktycznych oraz organizacji sesji egzaminacyjnych. - Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy o charakterze administracyjnym (min. 1 rok), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, wysoka kultura osobista, rzetelność, dyspozycyjność.Wymagania dodatkowe: samodzielność podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-22 - Katowice (śląskie)
Transport rzeczy na trasach międzynarodowych: UE + kraje na wschodzie Europy.
"BLS" Janusz Waga - 2016-11-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Udział w definiowaniu i tworzeniu architektury produktu, nadzór techniczny nad projektem, kontakt z klientem, analiza wymagań technicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie towarów z magazynu, załadunek i rozładunek palet, przemieszczanie towarów z budynku, wywóz odpadów z wydziału, prowadzenie dokumentacji związanej z obrotem towaru, odpowiedzialność za stan surowca, dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktu
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-04 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klienta w zakresie produktów Noreca
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Trzebinia (małopolskie)
Wymagane wykształcenie w zawodzie oraz dyplom czeladniczy. Kontakt osobisty po wcześniejszym umówieniu sie telefonicznym.
FHU MARKO-MOT KOWALIK MAREK - 2017-09-11 - Rybnik (śląskie)
spawanie konstrukcji stalowych
ASERO INDUSTRIAL SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywanie czynności porządkowo-czystościowych na zewnątrz i wewnątrz budynku. Praca w dni wolne tj. sobota, niedziela, święta zależnie od czynników atmosferycznych. Praca 4-7h dziennie od pn.-pt.
KAWIDO Sp. z o.o. s.k. - 2016-10-01 - Piekary Śląskie (śląskie)
kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych; - dekretowanie iujmowanie w systemie finansowo-księgowym dowodów księgowych; -bieżące pobieranie, drukowanie i dekretowanie wyciągów bankowych;
Politechnika Opolska - 2016-02-29 - Opole (opolskie)
jw.
Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Zbrojnych - 2017-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie pojazdu; - załadowywanie i rozładowywanie towaru,- obsługę codzienną pojazdów,- inne prace podejmowane w celu wykonania zadania służbowego- utrzymanie pojazdu w czystości
J.Chodacki, A Misztal Medica Spółka Jawna - 2018-03-01 - Lubin (dolnośląskie)
- pełne rozliczenie uproszczonej ksiegowości- księgowanie operacji gospodarczych - ewidencja środków trwałych - sporządzanie deklaracji podatkowych- utrzymanie dobrych relacji z klientami biuraPraca na pół etatu.
Fintaxis Finanse Sp. z O.O. - 2016-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie i składanie deklaracji (US, ZUS, GUS itp.) oraz sprawozdań finansowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dok., współpraca z kontrahentami w sprawach płatności za zobowiązania oraz windykacja należności. Prowadzenie kadr i płac oraz prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów. Znajomość programów MS Office, OPTIMA (fin. - księg.); Mile widziane uprawnienia lub inne dok. poświadczające kompetencję w zakresie rachunkowości i podatków. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (10-15) oraz e-mailowy.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TECH-BUD Krawiec Adam - 2016-03-03 - Słupsk (pomorskie)
rozliczanie podatku Vat, Cit, podatku od nieruchomości, sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do zamknięcia kwartałów i roku finansowego, bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych, ewidencja i księgowanie dokumentów żródłowych
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2016-03-04 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości małej firmy
ASK FOR JACK Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Jaworzno (śląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, montaż oświetlenia elektrycznego, prefabrykacja rozdzielnic, montaż elementów i podzespołów według dokumentacji technicznej.
DENLUX Zbigniew Kuliberda - 2018-10-23 - Pabianice (łódzkie)
Montaż i produkcja mebli na indywidualne zamówienie klienta. Wykształcenie zawodowe stolarz, min. 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość rysunku technicznego, samodzielność w pracy, dobry kontakt z klientem.
PRZEDSIĘBIORSTWO - HANDLOWO - PRODUKCYJNE „MADIO” PAWEŁ HINCKA - 2016-06-07 - Reda (pomorskie)
jw.
PUHW ARMSPOL Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Bytom (śląskie)
j.w
Universal Express Systems Sp.z o.o. - 2017-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru. Praca przy komputerze - elektroniczne rejestrowanie wydawanych materiałów/produktów.
ITURRI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-08 - Częstochowa (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych w nowo budowanych budynkach biurowych oraz hotelowych
Elektro-Serwis Dariusz Głąb - 2018-11-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych z godnie z obowiązującymi przepisami, wprowadzanie wyciągów bankowych i raportów kasowych do systemu FK księgowanie dowodów księgowych w systemie FK, dekretacja dokumentów księgowych, wykonywanie przelewów, realizacja z rozliczaniem podatku VAT, -uzgadnianie kont do sprawozdań budżetowych i finansowych - Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat).Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
pełna ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych, przygotowywanie comiesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych
Grabinex Sp.Z.O.O Strzegom - 2017-03-06 - Strzegom (dolnośląskie)
-wsparcie administracyjne zespołu merytorycznego i finansowego biura
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
według stanowiska
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Zielona Góra (lubuskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: Prowadziła całokształt spraw zwiazanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz z wewnetrznymi przepisami CUW.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Wynagrodzenie: od 2600 do 3120 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych. Wymagane umiejętności: Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, doświadczenie z zakresu realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Łomża (podlaskie)