SAMODZIELNY REFERENT DS. OSOBOWYCH Gdańsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: 3 500 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa. Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.00-15.30, w piątki w godzinach 7.00-13.00.
Data publikacji: 2020-11-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przetoczna 66, 80-702 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa. Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.00-15.30, w piątki w godzinach 7.00-13.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS EXCEL
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane: komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność konstruktywnego myślenia, sumienność, rzetelność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
danePracodawcy_nip: 5830005331
danePracodawcy_regon: 000144874
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Przetoczna 66, 80-702 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV drogą e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Adres strony pracodawcy: www.prcip.pl
Ulica pracodawcy: Przetoczna
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2020
Data dodania oferty pracy: 09.11.2020
Oferta pracy ważna do: 09.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?41c88e4d64b8b8879acd2b9b4d327e08
Podobne oferty pracy
naprawa pojazdów osobowych, dostawczych, wulkanizacja opon
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2015-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie informacji interesantom dotyczących poruszania się po terenie Szpitala oraz usytuowania działów szpitala, wpuszczanie na teren Szpitala pojazdów zgodnie z ustalonymi zasadami, wydawanie kluczy osobom upoważnionym, prowadzenie ewidencji wydanych i zwróconych kluczy, łączenie rozmów telefonicznych w godzinach pracy, dbałość o wyposażenie stanowiska pracy oraz bieżące zgłaszanie usterek, współpraca z lekarzem dyżurnym - informowanie lekarza dyżurnego o zgłoszonej awarii oraz odnotowanie tego faktu w książce dyżurów. Patrolowanie terenu Szpitala.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny - 2016-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
Opieka nad pracownikami,udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej.
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "KONIAREK" ANDRZEJ KONIAREK - 2017-03-31 - Nowa Kozia Góra (łódzkie)
Praca na koparce obrotowej i dbanie o sprzęt.
KEJFOR KATARZYNA CHRÓŚCIK - 2017-04-24 - Dębe Wielkie (mazowieckie)
analizowanie dokumentacji technicznej i organizacyjnej robót budowlanych;wykonywanie rysunków budowlanych; określanie właściwości materiałów budowlanych i prawidłowego ich stosowania;
Kazimierz Gołdas TMGM - 2020-11-30 - Bochnia (małopolskie)
1) Obsługa i nadzór urządzeń do oszałamiania i uboju drobiu oraz przygotowywania drobiu.2) Praca na hali patroszenia. 3) Tackowanie, etykietowanie.4) Filetowanie i rozbiór mięsa.(PRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU)
DAI TRANGX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych; prowadzenie ksiąg rachunkowych, pełnej i uproszczonej księgowości; naliczanie listy płac oraz obsługa ZUS.
PAŁUCKI - TEXTIL WOJCIECH PAŁUCKI - 2020-10-20 - Skórzno (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
KANCELARIA PODATKOWA STERLING SP. Z O.O. - 2018-01-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie maniciure hybrydowego, wykonywanie makijażu, doradztwo.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
-prowadzenie ksiąg rachunkowych i ewidencji dla celów podatkowych zgodnie z przepisami prawa bilansowego i podatkowego, -prowadzenie spraw pracowniczych i naliczanie płac pracowników oraz rozliczanie składek ZUS za pośrednictwem programu Płatnik, -podpisywanie informacji i deklaracji, a także terminowe ich składanie do odpowiednich organów, -sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z przepisami prawa, -prowadzenie i archiwizacja akt,-nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości, -ustalanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i z tytułu wynagrodzeń pracowników, - ustalanie należnego podatku od towarów i usług oraz z innych tytułów podatkowych, -wykonywanie innych czynności na potrzeby Zarządu
"OLIMP" SP. Z O.O. - 2020-10-12 - Świebodzin (lubuskie)
Realizacja zadań związanych z rozwojem i utrzymaniem systemów radiowych i radiokomunikacyjnych. Przygotowanie materiałów niezbędnych w procesie planowania. Opracowywanie sprawozdań okresowych.Wynagrodzenie 3800zł + wysługa lat. Godziny pracy: 7:30-15:30.PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PELNĄ OFERTĘ PRACY NA STRONIE WWW INSTYTUCJI.
Regionalne Centrum Informatyki Kraków - 2020-10-22 - Kraków (małopolskie)
kosmetyka i czyszczenie elementów meblowych
RADEX Poland Sp. z o. o., Sp. Komandytowa - 2019-12-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów.Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
F.U.H. ,,MIRES" MIROSŁAW BARAN W RAKSZAWIE - 2017-09-08 - Rakszawa (podkarpackie)
.
Materiały Budowlane PAZOŁA S.C. - 2018-10-19 - Krobia (wielkopolskie)
Brak danych
Bomar2 Marek Dziekan Sp.j. - 2017-01-27 - Skawina (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przygotowanie produktów do sprzedaży, dbanie o estetykę i czystość miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Kończyce (podkarpackie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- terminowe sporządzanie list uposażeń, potrąceń z uposażeń, innych należności pieniężnych przysługujących żołnierzom zawodowym przy wykorzystaniu programów SI PROSTA-K, SI PODATEK zgodnie z obowiązującymi przepisami;- księgowanie zdarzeń gospodarczych wszystkich sporządzonych list uposażeń, dodatkowych należności, potrąceń, zobowiązań do ZUS,US i innych wierzycieli w oparciu o ZWSI RON;- bieżące prowadzenie i aktualizacja kart uposażeń żołnierzy zawodowych;- kompletowanie i weryfikowanie dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia list uposażeń żołnierzy;- wystawianie atestów finansowych o wysokości uposażeń żołnierzy zawodowych;- sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudniania i uposażeń żołnierzy przy wykorzystaniu programów resortowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;- wystawianie żołnierzom i przekazywanie do US rozliczeń rocznych PIT zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-06-10 - Białystok (podlaskie)
realizacja prac magazynowych - kierowanie wózkiem widłowym,przestrzeganie obowiązujących procedur instrukcji i regulaminów
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
prace szlifierskie
FABRYKA NARZĘDZI PORĘBA Sp. z o.o. w PORĘBIE - 2018-02-22 - Poręba (śląskie)
Przyjmowanie rezerwacji, obsługa gości hotelowych.
Firma Handlowa Henryk Ślęczka, "SALIN" Hotel - 2016-12-02 - Wieliczka (małopolskie)
- poznanie stanowiska pracy;- wykonywanie zadań pod nadzorem woźnego: wykonywanie drobnych zakupów na rzecz szkoły, dbałośc o czystość pomieszczeń, opieka nad czystościa boiska i terenów przyległych do szkoły.Oferta stażu przeznaczona dla osób zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Oświęcim (małopolskie)
szycie garniturów męskich, zszywanie poszczególnych elementówpraca od pon-piatku 06.00-14.00wymagana chęć do pracy, umiejętność szyciaMiejsce pracy Myślenice
X-PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
REJESTRACJA DOWODÓW ZAKUPU W EWIDENCJI POMOCNICZEJ ZARZĄDU, EWIDENCJA KSIĘGOWA W SYSTEMIE SAP DOKUMENTÓW ROZRACHUNKÓW Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, WYSTAWIANIE DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY, PROWADZENIE GOSPODARKI KASOWEJ I EWIDENCJI DRUKÓW ŚCISŁEGO ZARACHOWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMICZNYCM, POŻĄDANE WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMICZNYM, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD PROWADZENIA GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚĆI, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH, MINIMUM 5 LAT PRACY W KOMÓRCE KSIĘGOWEJ (WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE )LUB 3 LATA (WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE)PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: rziszczecin (at) ron.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-10-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU PERSONELEM, KSIAŻECZKA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH
Bać - Pol S.A. - 2016-04-14 - Babica (podkarpackie)
Prowadzenie księgowości i spraw kadrowych. Deklaracje ZUS, US, sprawy pracownicze. Praca na 1/2 etatu godziny pracy do uzgodnienia. Mile widziani kandydaci posiadający doświadczenie zawodowe 1-5 lat. (możliwe samozatrudnienie)
CUKIERNIA "SĄDECKA" MARTA GORCZYCA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2020-09-04 - Stary Sącz (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Boniewo (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6. wykształcenie wyższe, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego stażu pracy. 1. posiadanie doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarządzaniu i rozliczaniu projektów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych lub programów krajowych), 2. mile widziana wcześniejsza praca na stanowisku w administracji samorządowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projektów, zamówień publicznych, 4. znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów/projektów/działań finansowanych ze środków zewnętrznych, 5. znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, funduszy unijnych, zamówień publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, 6. biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiejętność pracy w zespole oraz organizowania pracy własnej i innych osób, także pod presją czasu, 8. zdolności analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, operatywność, odporność na stres, 10. samodzielność, zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, dyspozycyjność, 11. znajomość języka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych programów zagranicznych i krajowych na realizację projektów dostępnych dla Gminy. 2. Analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadzór i bieżące monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczególnych projektów realizowanych przez Gminę. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogramów rzeczowo-finansowych umów. 5. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów, sporządzanie wniosków do budżetu w związku z finansowaniem zadań ze środków zewnętrznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów. 7. Przygotowywanie wniosków o płatność lub innych dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie działań promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Współpraca z administracją rządową i samorządową, przedsiębiorcami oraz innymi organizacjami, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych, które mogą być wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsiębiorczości i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich planów, czy innych programów gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowań planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych pod kątem stawianych wymogów przez te fundusze. 14. Współpraca oraz koordynacja kontaktów krajowych i zagranicznych, w tym udziału w stowarzyszeniach i związkach. 15. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw związanych zamówieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pełny etat warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 zł brutto), prawdopodobny termin rozpoczęcia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, na I piętrze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony własnym podpisem, 2. życiorys curriculum vitae - opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załączono do ogłoszenia, kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe załączono do ogłoszenia, zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na określonym stanowisku, oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Besku, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nabór na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych Dokumenty należy składać w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urzędzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesyłki pocztowej decyduje dzień wpływu dokumentów do Urzędu. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
GMINA BESKO - 2018-11-16 - Besko (podkarpackie)
.
USŁUGI MURARSKIE Paweł Pieprzyk - 2016-10-03 - Babkowice (wielkopolskie)