SAMODZIELNY REFERENT (PGK SEKCJA RACHUBY I PŁAC) Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT (PGK SEKCJA RACHUBY I PŁAC)
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- terminowe sporządzanie list uposażeń, potrąceń z uposażeń, innych należności pieniężnych przysługujących żołnierzom zawodowym przy wykorzystaniu programów SI PROSTA-K, SI PODATEK zgodnie z obowiązującymi przepisami;- księgowanie zdarzeń gospodarczych wszystkich sporządzonych list uposażeń, dodatkowych należności, potrąceń, zobowiązań do ZUS,US i innych wierzycieli w oparciu o ZWSI RON;- bieżące prowadzenie i aktualizacja kart uposażeń żołnierzy zawodowych;- kompletowanie i weryfikowanie dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia list uposażeń żołnierzy;- wystawianie atestów finansowych o wysokości uposażeń żołnierzy zawodowych;- sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudniania i uposażeń żołnierzy przy wykorzystaniu programów resortowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;- wystawianie żołnierzom i przekazywanie do US rozliczeń rocznych PIT zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Data publikacji: 2019-06-10
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- terminowe sporządzanie list uposażeń, potrąceń z uposażeń, innych należności pieniężnych przysługujących żołnierzom zawodowym przy wykorzystaniu programów SI PROSTA-K, SI PODATEK zgodnie z obowiązującymi przepisami;- księgowanie zdarzeń gospodarczych wszystkich sporządzonych list uposażeń, dodatkowych należności, potrąceń, zobowiązań do ZUS,US i innych wierzycieli w oparciu o ZWSI RON;- bieżące prowadzenie i aktualizacja kart uposażeń żołnierzy zawodowych;- kompletowanie i weryfikowanie dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia list uposażeń żołnierzy;- wystawianie atestów finansowych o wysokości uposażeń żołnierzy zawodowych;- sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudniania i uposażeń żołnierzy przy wykorzystaniu programów resortowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;- wystawianie żołnierzom i przekazywanie do US rozliczeń rocznych PIT zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT (PGK SEKCJA RACHUBY I PŁAC)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie: średnie staż pracy 4 lata, wyższe staż pracy - 2 lata;- biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Power Point);- samodzielność, dobra organizacja pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Wymaganie dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 24.06.2019 r.- na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystokz dopiskiemOgłoszenie o pracę samodzielny referent PGK Sekcja Rachuby i Płac - na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf: 25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.plTemat wiadomości:Ogłoszenie o pracę samodzielny referent PGK Sekcja Rachuby i PłacWymagane dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy).Nie zwracamy otrzymanych aplikacji.Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełanijące wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 10.06.2019
Oferta pracy ważna do: 24.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0531b91acb136913c14af3ba97a03615
Podobne oferty pracy
Szpachlowanie, nakładanie gładzi/tynków, prace remontowe, konserwacyjne w zakresie układania płytek glazurowanych i terakoty.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2018-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
SELEN Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Skierniewice (łódzkie)
realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw informacji oświatowej i funduszu sołeckiego w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnego na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2018-04-23 - Hażlach (śląskie)
Sprzątanie wewnątrz budynków.
MAŁOPOLSKI SERWIS USŁUGOWY TRÓJKA - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Spawanie sieci światłowodowych, pomiary dwustronne.
NOJO PHU JACEK NEJMAN - 2015-11-27 - Zgierz (łódzkie)
jw.
ESTELLE CARTWRIGHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników, dokonywanie zmian po otrzymaniu dok w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń,zasiłków płatnych z ZUS, sporządzanie list płac dla pracownikóworaz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych, naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13) i innych, prowadzenie dok związanej z rozliczeniami z US, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem regulacji płac pracowników,sporządzanie sprawozdań statystycznych, przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO, wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników, prowadzenie i przechowywanie dok związanej z zakresem obowiązków, ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z US ZUS oraz innymi podmiotami, bieżąca analiza zmian przepisów prawa dotycz. zasad wynagradzania, podatków oraz zasadpodlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym, informowanie głównego księgowego CUWO o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków, wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż mebli.Praca od poniedziałku do piątku (+2 soboty w miesiącu) w godz. 7:00-15:00 lub 9:00-17:00 (do uzgodnienia z pracodawcą).
Tatarczyk Jarosław Stolmax I Stolarstwo Meblowo-Budowlane - 2019-06-05 - Mszana (śląskie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O. jest liderem rozwoju i produkcji wyrobów na bazie węgla, grafitu, włókien węglowych i materiałów kompozytowych. Posiadając głęboką wiedzę w zakresie materiałów i ich zastosowań skupia się na zagadnieniach mobilności, energii i digitalizacji, które będą kształtowały naszą przyszłość. Wraz z klientami wyznacza trendy i opracowujemy zrównoważone rozwiązania przynoszące długotrwałe korzyści - nazywamy je "smart solutions". Obecnie w SGL Carbon zatrudnia 4 200 pracowników w 32 zakładach produkcyjnych w Europie, Ameryce Północnej i Azji a poprzez naszą sieć serwisową jesteśmy obecni w ponad 100 krajach na całym świecie.SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O. POSZUKUJESAMODZIELNEGO PRACOWNIKA DS. DOKUMENTACJI TECHNICZNEJMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Wykonywanie dokumentacji rysunkowej wyrobów z wykorzystaniem programów typu CAD- Współpraca z serwisem technicznym w zakresie opiniowania opracowanych rysunków- Tworzenie i aktualizacja bazy dokumentacji technicznejOCZEKIWANIA:- Wykształcenie wyższe inżynierskie o profilu mechanicznym lub pokrewnym- Doskonała znajomość zasad rysunku technicznego- Bardzo dobra znajomość programu Solid Edge lub innego programu typu CAD- Doświadczenie w tworzeniu rysunków technicznych części maszyn i urządzeń- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym (B1)- Umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów- Rozwinięte kompetencje komunikacji i współpracyNASZA OFERTA:- Możliwość realizacji interesujących zadań w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjnośćOsoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV) do dnia 24.05.2019 roku drogą e-mailową na adres: rekrutacja.polska (at) sglcarbon.comProsimy o umieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu tej oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie księgowości firmy
GUST Sp. Jawna Mariusz Borysiuk & Waldemar Krypa - 2017-04-27 - Łuków (lubelskie)
Obsługa poczty mailowej, obieg dokumentów w firmie, wystawianie faktur, wprowadzanie zleceń do systemu
AIDA-TRANS TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I KRAJOWY - 2016-10-07 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w obsłudze biura. Staż w Kołobrzegu w godzinach 7.30-15.30.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
samodzielna diagnostyka, naprawa elektromechaniczna w samochodach osobowych i dostawczych, obsługa maszyn, urządzeń i komputerów diagnostycznych wspomagających pracę mechanika, elektromechanika jak i mechatronika samochodowegopraca na umowę na czas nieokreślony, praca na jedną zmiane w godzinach 9.00-17.00oferta dostępna w salach B i F
MotCarS Marzena Nowicka-Motyka - 2017-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wkładanie knotów, załadunek tub, czyszczenie tub, pakowanie wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Dzikowiec (dolnośląskie)
aukcje allegro
HAN-GUM Auto-Serwis Dawid Hanert - 2017-10-24 - Bytom (śląskie)
Prace związane z produkcją pieczywa.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Bełchatów (łódzkie)
oferta stażu - kontakt telefoniczny z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Otwock (mazowieckie)
Doradzanie klientom, dbanie o asortyment, pomoc lub samodzielne pieczenie ciast deserowych i drożdżowych, obsługa maszyn i urządzeń.
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Nowa Wieś (śląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
MagazynierROZŁADUNEK , PRZYJMOWANIE ,WYDAWANIE TOWARU Z MAGAZYNU
"SUFIGS" SP. Z O.O. - 2017-09-29 - Dębica (podkarpackie)
naprawa,obsługa maszyn i urządzeń przemysłowych,diagnoza uszkodzeń wynikłych w trakcie eksploatacji,oraz wymiana uszkodzonych elementów i zespołów,konserwacja maszyn i urządzeń przemysłowych
FERMY DROBIU WOŹNIAK SP. Z O.O. - 2018-10-22 - Wioska (wielkopolskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Mława (mazowieckie)
Rejestracja pacjentów, zakładanie kart pacjentów, prowadzenie ewidencji kart, badania holterowskie EKG, asysta przy drobnych zabiegach.
Puls Spółka z o.o. - 2017-11-15 - Zamość (lubelskie)
Rejestracja pacjentów; pomoc w gabinecie stomatologicznym; dbałość o porzadek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-584 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. płac w wymiarze pełnego etatu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sporządzała listy płac oraz wynikające z tego dokumenty i sprawozdawczość, sporządzała niezbędną dokumentację w programie Płatnik, samodzielnie księgowała faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe, prowadziła konta pozabilansowe, sporządzała sprawozdania dla PFRON, pomagała w sporządzaniu planów finansowych, prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Brynowska 70a. - Wskaźnik zatrudnieni: W czerwcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Dziecka Zakątek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia 20% + dodatek za wysługę lat + dodatkowe wynagrodzenie roczne . Praca na umowę o pracę na początek na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy lub średnie, 4 letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, umiejętność sporządzania list płac, znajomość programów: Program Finansowo-Księgowy i Płacowy Firmy QNT, Płatnik, Exel, Word.- Wymagania dodatkowe: wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, przepisów podatkowych i przepisów płacowych, znajomość zasad gospodarki finansowej sektora jednostek finansów publicznych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn, koparek i innych urządzeń. Praca na teenie woj. małopolskiego.
F.P.H.U. MECHA-GAL Ewa Stachurska - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
Palacz dozorca; 24/48
MATECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Miechucino (pomorskie)
Doręczanie przesyłek zgodnie z wyznaczonym rejonem
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-11-16 - Człuchów (pomorskie)
Organizacja sprzedaży, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, przygotowanie ofert, dokumentacji handlowej, akceptowanie zamówień klientom, budowanie długotrwałych relacji z klientami
MAWI s.j - Marek Piszczek, Wiesław Dziedzic - 2019-01-31 - Rzezawa (małopolskie)