SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC (NABÓR NR 3/2017) Katowice oferta pracy DOM DZIECKA "ZAKĄTEK"
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC (NABÓR NR 3/2017)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-584 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. płac w wymiarze pełnego etatu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sporządzała listy płac oraz wynikające z tego dokumenty i sprawozdawczość, sporządzała niezbędną dokumentację w programie Płatnik, samodzielnie księgowała faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe, prowadziła konta pozabilansowe, sporządzała sprawozdania dla PFRON, pomagała w sporządzaniu planów finansowych, prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Brynowska 70a. - Wskaźnik zatrudnieni: W czerwcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Dziecka Zakątek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia 20% + dodatek za wysługę lat + dodatkowe wynagrodzenie roczne . Praca na umowę o pracę na początek na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy lub średnie, 4 letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, umiejętność sporządzania list płac, znajomość programów: Program Finansowo-Księgowy i Płacowy Firmy QNT, Płatnik, Exel, Word.- Wymagania dodatkowe: wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, przepisów podatkowych i przepisów płacowych, znajomość zasad gospodarki finansowej sektora jednostek finansów publicznych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
Data publikacji: 2017-09-08
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: DOM DZIECKA "ZAKĄTEK"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brynowska 70 A, 40-584 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-584 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. płac w wymiarze pełnego etatu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sporządzała listy płac oraz wynikające z tego dokumenty i sprawozdawczość, sporządzała niezbędną dokumentację w programie Płatnik, samodzielnie księgowała faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe, prowadziła konta pozabilansowe, sporządzała sprawozdania dla PFRON, pomagała w sporządzaniu planów finansowych, prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Brynowska 70a. - Wskaźnik zatrudnieni: W czerwcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Dziecka Zakątek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia 20% + dodatek za wysługę lat + dodatkowe wynagrodzenie roczne . Praca na umowę o pracę na początek na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy lub średnie, 4 letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, umiejętność sporządzania list płac, znajomość programów: Program Finansowo-Księgowy i Płacowy Firmy QNT, Płatnik, Exel, Word.- Wymagania dodatkowe: wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, przepisów podatkowych i przepisów płacowych, znajomość zasad gospodarki finansowej sektora jednostek finansów publicznych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia 20% + dodatek za wysługę lat + dodatkowe wynagrodzenie roczne . Praca na umowę o pracę na początek na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC (NABÓR NR 3/2017)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy lub średnie, 4 letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, umiejętność sporządzania list płac, znajomość programów: Program Finansowo-Księgowy i Płacowy Firmy QNT, Płatnik, Exel, Word.- Wymagania dodatkowe: wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, przepisów podatkowych i przepisów płacowych, znajomość zasad gospodarki finansowej sektora jednostek finansów publicznych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: DOM DZIECKA "ZAKĄTEK"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Brynowska 70 A, 40-584 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów: kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji (dostępny w placówce lub można wydrukować ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Katowice), życiorys zawodowy /CV/ odręcznie podpisany, list motywacyjny odręcznie podpisany, kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy, podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji. - Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: NABÓR Nr 3/2017 na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. płac w wymiarze pełnego etatu w sekretariacie Domu Dziecka Zakątek ul. Brynowska 70a od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30 w terminie do 18 września 2017 r. Aplikacje które wpłyną do placówki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.- Informacje dodatkowe: Przewidywany termin testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej zostanie uzgodniony indywidualnie. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów oraz niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostaną komisyjnie zniszczone. Oferty kandydatów wskazanych w protokole naboru będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrane osobiście, zostaną komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: w terminie do 18 września 2017 r., Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zakatek.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Brynowska
Numer budynku pracodawcy: 70 A
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.09.2017
Data dodania oferty pracy: 08.09.2017
Oferta pracy ważna do: 18.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zapoznanie się z przepisami i regulaminami obowiązujacycmi w miejscu pracy, obługa biura: przyjmowanie i rozdział korespondencji, przepisywanie i wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, skanera, drukarki, odbieranie telefonów i przekazywanie rozmów do odpowiednich pracowników oraz łączenie rozmów wychodzących, nauka obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, sporządzanie pism w j. angielskim, tłumaczenie pism przychodących w j. angielskim, wyszukiwanie potrzebnych informacji w internecie, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pszczyna (śląskie)
Kierowanie śmieciarką.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Lublin (lubelskie)
Rozliczanie płac i zasiłków.
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Zgierz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta
ADAM NASIADEK " CHAŁUPA" - 2017-11-06 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, robienie analizy finansowej, dopasowywanie produktu do klienta, serwis
OVB ALLFINANZ SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Zielona Góra (lubuskie)
tworzenie i prowadzenie baz danych na produkcji, kompletowanie dokumnetów produkcyjnych, kontrola dokumnetów jakści produkcji, rozpatrywanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Studzienice (śląskie)
analiza i uzgadnianie kont księgowych w obszarze aktywów trwałych- ewidencja środków trwałych- kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym- wprowadzanie dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym - praca w systemie finansowo - księgowym- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w spółce- dbanie o porządek w dokumentacji projektowej- księgowanie wyciągów bankowych i alokowanie płatności przychodzącej- bieżąca analiza rozrachunków i wyjaśnianie pozycji nierozliczonych- wystawienie faktur- sporządzanie raportów- komunikacja z klientami i innymi działami
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-08-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
organizowanie pracy magazynu MPS,prowadzenie na bieżąco dokumentacji magazynowej,wydawanie i przyjmowanie mienia zgodnie z dokumentami obrotu materiałowego zatwierdzonymi przez Szefa Słuzby MPS,dostarczanie do dnia 25 każdego miesiąca dzienników rozchodu do referenta słuzby MSP
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-12-14 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie, montaż, remontowanie i modernizacja stolarki budowlanej i otworowej (drzwi i okien)
ZAKŁAD USŁUG STOLARSKICH LIMBA - 2017-02-20 - Zakopane (małopolskie)
sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
HORABEX Horab Arkadiusz - 2016-12-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)
przygotowywanie form do produkcji wyrobów, kompozytów granitowych
Prima Gran Sp. z o. o. - 2016-12-05 - Żuławki (pomorskie)
Praca w sklepie ze zdrową żywnością, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Sklep czynny w godz 7:30-19, praca od poniedziałku do piątku, ok. 6 godz. dziennie.Początkowo umowa zlecenie, następnie umowa o pracę. Miejsce wykonywania pracy: ul. Kolberga 1a (Zalesie).Kontakt z pracodawcą tel. 601-325-105 w godz. 9-14.Oferta dostępna w sali G.
BIOFARMA-NATURA Marta Myszkowska-Kowalczyk - 2015-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Produkcja pierścieni tłokowych, obsługa obrabiarek skrawajacych, kontrola jakościowa produktów, czyszczenie, konserwacja maszyn.
PRIMA SA FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
szycie dresów, bluzek
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
transport międzynarowody
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "VIKA BIS" TOMASZ RADOMSKI - 2017-02-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy linii, segregacja stłuczki szkalnej, utrzymanie linii w ciągłym ruchu.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
grafika komputerowa 3
Kinga Różalska-Sieg KIDSSTORY - 2016-01-05 - Dzierzążenko (wielkopolskie)
- Przygotowywanie potraw kuchni polskiej. Istnieje możliwość awansu na Szefa Kuchni.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto na początek. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe gastronomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 797-023-907) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. GROTA ROWECKIEGO 130, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: timken.sosnowiec (at) eurest.pl
EUREST POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-02 - Sosnowiec (śląskie)
weryfikowanie dokumentów finansowych niezbędnych do prawidłowego rozliczenia dotacji unijnej, sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym oraz ich dekretacja, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych z uwzględnieniem wymogów stawianych przez instytucje finansowe, przygotowywanie danych finansowych do analizy postępu finansowego projektu, weryfikowanie pod względem finansowym wniosków o płatność, kontrolowanie płynności finansowej projektu oraz bieżących płatności ....itp.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
montaż przyczep, prace wykończeniowe, spawanie konstrukcji stalowych
POL-METAL PIOTR REIMANN - 2016-09-16 - Nowe Kramsko (lubuskie)
zbieranie, kalsyfikacja i sortowanie grzybów
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Osiny (lubelskie)
sprzedaż usług Cyfrowego Polsatu / Plusa / Plus Banku w salonie w Lubinie
SAT-PRO Jan Prokopczak - 2016-11-22 - Lubin (dolnośląskie)
Oferta przeznaczona jest dla osób do 30 r. ż - Refundacja. Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych itd. Znajomość programu SYMFONIA, obsługa programu PŁATNIK, znajomość KADR I PŁAC. PRAWO JAZDY KAT. b
TAX OFFICE SG Spółka z oganiczoną odpowiedzialnością - 2016-09-16 - Wejherowo (pomorskie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej),realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dowolnych godzinach - teren powiatu mlawskiego
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Mława (mazowieckie)
- prowadzenie ewidencji (w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych) dokumentów otrzymywanych, wysyłanych lub wydawanych.; - odpowiednie opakowywanie, adresowanie przesyłek niejawnych (jawnych) oraz przekazywanie ich Urzędowi Pocztowemu za pokwitowaniem zgodnie z wykazem przesyłek; - nadawanie do adresatów i przyjmowanie za pomocą technicznych środków łączności (fax) dokumentów jawnych i niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca fizyczna w dziale listew ramiarskich, na początek okres próbny (3 m-ce), docelowo praca stała. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt osobisty wraz z CV w godz. 12-14
EXCELLENT S.A. - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
- Transport towaru samochodem dostawczym na terenie kraju,Kontakt: telefon 667-235-333; e-mail: marcinfreitag (at) wp.pl
GOŚKA MARCIN FREITAG - 2016-10-20 - Tczew (pomorskie)