SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A Wejherowo oferta pracy TAX OFFICE SG Spółka z oganiczoną odpowiedzialnością

Stanowisko: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A

Wynagrodzenie: od 3 750 PLN

Zakres obowiązków: Oferta przeznaczona jest dla osób do 30 r. ż - Refundacja. Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych itd. Znajomość programu SYMFONIA, obsługa programu PŁATNIK, znajomość KADR I PŁAC. PRAWO JAZDY KAT. b

Data publikacji: 2016-09-16

Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)

Pracodawca: TAX OFFICE SG Spółka z oganiczoną odpowiedzialnością

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szyprów 10, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Oferta przeznaczona jest dla osób do 30 r. ż - Refundacja. Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych itd. Znajomość programu SYMFONIA, obsługa programu PŁATNIK, znajomość KADR I PŁAC. PRAWO JAZDY KAT. b

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 750 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 750 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
TAX OFFICE SG Spółka z oganiczoną odpowiedzialnością

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Adres pracodawcy:
Szyprów 10, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: wejherowski

Gmina pracodawcy: Wejherowo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wejherowo

Ulica pracodawcy: Szyprów

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 16.09.2016

Oferta pracy ważna do: 31.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - od 1 387,5 PLN

Kuchnia tradycyjna i wileńska, praca w wymiarze 3/4 etatu
Catering-Centrum Zdzisław Konieczny - 2016-08-04 - Trzebień (dolnośląskie)

SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) - od 3 000 PLN

- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)

HANDLOWEIC-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klientów, obrót pieniędzmi, rozliczanie pieniędzy, zamawianie towarów w języku chińskim, składanie raportów, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Łazy (mazowieckie)

KELNER-BARMAN- 1/2 ETATU - od 1 300 PLN

obsługa baru, przygotowywanie posiłków, prace porządkowe
BIG BURGER Wioleta Kocyła - 2018-07-03 - Lubin (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 000 PLN

tankowanie paliwa, wystawianie faktur, obsługa klienta, praca na dwie zmiany w godz. 7:00-19:00 i 19:00 - 7:00
PHU "DAWID" Dawid Osys - 2017-05-23 - Ciągowice (śląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I KONTROLI TERMINOWOŚCI DOSTAW/SENIOR PROCUREMENT & EXPEDITING SPECIALIST - od 10 300 PLN

Negocjacja globalnych kontraktów pod kierownictwem globalnegozarządzania kategoriami. Przyczynianie się do ciągłej poprawy konkurencyjności w zakresie E &C. Wdrażanie strategii pozyskiwania zasobów dla niektórych kategorii (Produkty / Technologia, Inżynieria, Jakość i Zarządzanie projektami). Nadzorowanie działań dostawcy, koncentrując się na czasie dostawy, jakości usług i produktów, HSE i zrównoważonym rozwoju. Negocjowanie i zakup sprzętu do projektów w celu realizacji Planu zamówień projektu. Wspieranie projektów związanych z kosztami, czasem dostawy i redukcją ryzyka przy zachowaniu wymaganej jakości.Zapewnienie kategorii wejścia / wsparcia dla innych funkcji E & C, takich jak zarządzanie projektami, sprzedaż i rozwój biznesu, produkty/technologie. Wspieranie wdrażania systemu ERP.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 4 500 PLN

Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego.Formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych.Kontrola poprawności wprowadzanych danych.Uzgadnianie poprawności sald w księgach rachunkowych.Przygotowywanie bilansów, sprawozdań finansowych,deklaracji podatkowych
tax management consulting sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA PERSONALNA - od 2 500 PLN

1. Samodzielny referent odpowiada za;- weryfikację dotyczącą kwalifikowania pracownikow na stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,- terminowe opracowanie dokumentów sprawozdawczych dotyczących pracowników - sporządzanie comiesięcznego wykazu godzin do listy płac.2. Do obowiązków samodzielnego referenta należy:- znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy i działalności kadrowej- dopełnienie formalności związanych z przyjmowaniem do pracy i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami w tym : kompletowanie , prowadzenie i archiwizacja teczek osobowych pracowników wojska, wystawianie skierowań na badania lekarskie pracownikom wojska, sporządzanie umów o prace oraz świadectw pracy, prowadzenie ewidencji badań lekarskich dla pracowników oraz weryfikacji dotyczącej aktualności badań lekarskich pracowników, sporządzanie oraz wydawanie niezbędnych dokumentów dotyczacych świadczeń emerytalnych, rentowych oraz dokumentacji o świadczenie rehabilitacyjne, przygotowanie wykazów pracowników uprawnionych do nagrody jubileuszowej, wystawianie kart obiegowych, przygotowanie zapytań do radcy prawnego w sprawach dot. pracownikow,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-03-06 - Białystok (podlaskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Złotoryja (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 017,4 PLN

zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kotla (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 369 PLN

- znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych i innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzegania ich w pełnionych czynnościach słuzbowych,- nadzór nad terminowym przesyłaniem przez uzytkowników danych do planu przekazywania nieruchomości zbędnych dla MON,- nadzór nad ewidencją nieruchomości, porównywanie map ewidencyjnych ze stanem istniejącym w terenie i ich aktualizacja,- nadzór nad własciwym, zgodnym z obowiązującymi normami zakwaterowania oraz zgodnym z przeznaczeniem, wykorzystywaniem nieruchomości przez jednostki i instytucje wojskowe będące na zaopatrzeniu 25 WOG
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-10-14 - Białystok (podlaskie)

KONSERWATOR/ OGRODNIK - od 2 200 PLN

Utrzymanie czystości na terenie ATRIUM PARKING, dbanie o ogród z przodu jak i w środku obiektu, usuwanie bieżących usterek, drobne naprawy na terenie obiektu ATRIUM, odśnieżanie w okresie zimowym
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)

MONTAŻYSTA STOLARKI OKIENNEJ - 1 850 - 2 200 PLN

Montaż i demontaż stolarki okiennej. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność czytania rysunku technicznego.
BRACIA BERTRAND Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-02-17 - Luzino (pomorskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA-BILANSISTKA - od 1 200 PLN

PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ZGODNIE Z ZAKŁADOWYM PLANEM KONT PZD, PROWADZENIE EWIDENCJI DLA WYODRĘBNIONYCH FUNDUSZY; SPORZĄDZANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH (BILANS, RZS); PRELIMINARZY FINANSOWYCH; LIST PŁAC; WYPŁAT ŚWIADCZEŃ, OBLICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OS. FIZYCZNYCH; ROZLICZANIE SKŁADEK ZUS
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓWSTOWARZYSZENIE OGRODOWE W WARSZAWIEOKRĘG ŁÓDZKI W ŁODZI - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)

BRUKARZ (STAŻ) - 997,4 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dębieniec (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 200 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości. Przygotowywanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowychi raportów. Przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych, kontrola poprawności ewidencji dokumentów finansowo-księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, planami kont oraz procedurami wewnętrznymi. jedna zmiana 7:30-15:30. Pierwsza umowa na okres próbny, następnie umowa na zcas określony, następnie umowa na czas nieokreślony.kontakt z pracodawcą: osobisty w dziale kadr lub e-mail: dokumenty.kadrowe (at) pro-tra.pl
PRO-TRA BUILDING Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

księgowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Władysławowo (pomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Radom (mazowieckie)

KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII (852J) - od 1 600 PLN

Przygotowywanie posiłków oraz dbanie o kuchnię.
CARITAS DIECEZJI WARSZAWSKO-PRASKIEJ - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Bytów (pomorskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - 2 800 - 6 000 PLN

spedytor międzynarodowy
ATL-SPED Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-04-19 - Wysogotowo (wielkopolskie)

SAMODZIELNY CUKIERNIK- PRODUKCJA CIASTEK I CIAST - od 1 850 PLN

praca przy produkcji ciast i ciastek.
Z.P.H.U. "MACZEK" S.C. - 2016-05-20 - Sochocin (mazowieckie)

MECHANIK W SERWISIE TECHNICZNO - HANDLOWYM - od 2 500 PLN

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH, CIĄGNIKÓW ORAZ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W SERWISIE TECHNICZNO - HANDLOWYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ZAWODOWE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT B.; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY LUB TELEFONICZNY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH: 7.00 - 15.00 LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: serwis (at) agromasa.com
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU SPRZĘTEM ROLNICZYM AGROMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 000 PLN

- Obsługa administracyjna studentów, prowadzenie wybranych zagadnień administracyjno-biurowych. - Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagana praktyka na stanowisku administracyjnym. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2017-01-23 - Katowice (śląskie)

ELEKTRYK - od 3 000 PLN

zgodny ze st.
DTB SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Sławoszowice (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 850 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Jarosław (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY/SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

sprzedaż internetowa, obsługa sklepu internetowego, zakładanie aukcji internetowych, obsługa klienta w sklepie stacjonarnym, przygotowywanie wysyłek, dokumentów magazynowych i sprzedażowych
ADD PLUS Tomasz Słowik - 2015-12-04 - Baniocha (mazowieckie)