SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A Wejherowo oferta pracy TAX OFFICE SG Spółka z oganiczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 3 750 PLN
Zakres obowiązków: Oferta przeznaczona jest dla osób do 30 r. ż - Refundacja. Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych itd. Znajomość programu SYMFONIA, obsługa programu PŁATNIK, znajomość KADR I PŁAC. PRAWO JAZDY KAT. b
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: TAX OFFICE SG Spółka z oganiczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szyprów 10, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta przeznaczona jest dla osób do 30 r. ż - Refundacja. Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych itd. Znajomość programu SYMFONIA, obsługa programu PŁATNIK, znajomość KADR I PŁAC. PRAWO JAZDY KAT. b
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
TAX OFFICE SG Spółka z oganiczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Szyprów 10, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Szyprów
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kuchnia tradycyjna i wileńska, praca w wymiarze 3/4 etatu
Catering-Centrum Zdzisław Konieczny - 2016-08-04 - Trzebień (dolnośląskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, obrót pieniędzmi, rozliczanie pieniędzy, zamawianie towarów w języku chińskim, składanie raportów, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Łazy (mazowieckie)
obsługa baru, przygotowywanie posiłków, prace porządkowe
BIG BURGER Wioleta Kocyła - 2018-07-03 - Lubin (dolnośląskie)
tankowanie paliwa, wystawianie faktur, obsługa klienta, praca na dwie zmiany w godz. 7:00-19:00 i 19:00 - 7:00
PHU "DAWID" Dawid Osys - 2017-05-23 - Ciągowice (śląskie)
Negocjacja globalnych kontraktów pod kierownictwem globalnegozarządzania kategoriami. Przyczynianie się do ciągłej poprawy konkurencyjności w zakresie E &C. Wdrażanie strategii pozyskiwania zasobów dla niektórych kategorii (Produkty / Technologia, Inżynieria, Jakość i Zarządzanie projektami). Nadzorowanie działań dostawcy, koncentrując się na czasie dostawy, jakości usług i produktów, HSE i zrównoważonym rozwoju. Negocjowanie i zakup sprzętu do projektów w celu realizacji Planu zamówień projektu. Wspieranie projektów związanych z kosztami, czasem dostawy i redukcją ryzyka przy zachowaniu wymaganej jakości.Zapewnienie kategorii wejścia / wsparcia dla innych funkcji E & C, takich jak zarządzanie projektami, sprzedaż i rozwój biznesu, produkty/technologie. Wspieranie wdrażania systemu ERP.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego.Formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych.Kontrola poprawności wprowadzanych danych.Uzgadnianie poprawności sald w księgach rachunkowych.Przygotowywanie bilansów, sprawozdań finansowych,deklaracji podatkowych
tax management consulting sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Samodzielny referent odpowiada za;- weryfikację dotyczącą kwalifikowania pracownikow na stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,- terminowe opracowanie dokumentów sprawozdawczych dotyczących pracowników - sporządzanie comiesięcznego wykazu godzin do listy płac.2. Do obowiązków samodzielnego referenta należy:- znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy i działalności kadrowej- dopełnienie formalności związanych z przyjmowaniem do pracy i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami w tym : kompletowanie , prowadzenie i archiwizacja teczek osobowych pracowników wojska, wystawianie skierowań na badania lekarskie pracownikom wojska, sporządzanie umów o prace oraz świadectw pracy, prowadzenie ewidencji badań lekarskich dla pracowników oraz weryfikacji dotyczącej aktualności badań lekarskich pracowników, sporządzanie oraz wydawanie niezbędnych dokumentów dotyczacych świadczeń emerytalnych, rentowych oraz dokumentacji o świadczenie rehabilitacyjne, przygotowanie wykazów pracowników uprawnionych do nagrody jubileuszowej, wystawianie kart obiegowych, przygotowanie zapytań do radcy prawnego w sprawach dot. pracownikow,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-03-06 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Złotoryja (dolnośląskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kotla (dolnośląskie)
- znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych i innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzegania ich w pełnionych czynnościach słuzbowych,- nadzór nad terminowym przesyłaniem przez uzytkowników danych do planu przekazywania nieruchomości zbędnych dla MON,- nadzór nad ewidencją nieruchomości, porównywanie map ewidencyjnych ze stanem istniejącym w terenie i ich aktualizacja,- nadzór nad własciwym, zgodnym z obowiązującymi normami zakwaterowania oraz zgodnym z przeznaczeniem, wykorzystywaniem nieruchomości przez jednostki i instytucje wojskowe będące na zaopatrzeniu 25 WOG
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-10-14 - Białystok (podlaskie)
Utrzymanie czystości na terenie ATRIUM PARKING, dbanie o ogród z przodu jak i w środku obiektu, usuwanie bieżących usterek, drobne naprawy na terenie obiektu ATRIUM, odśnieżanie w okresie zimowym
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Montaż i demontaż stolarki okiennej. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność czytania rysunku technicznego.
BRACIA BERTRAND Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-02-17 - Luzino (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ZGODNIE Z ZAKŁADOWYM PLANEM KONT PZD, PROWADZENIE EWIDENCJI DLA WYODRĘBNIONYCH FUNDUSZY; SPORZĄDZANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH (BILANS, RZS); PRELIMINARZY FINANSOWYCH; LIST PŁAC; WYPŁAT ŚWIADCZEŃ, OBLICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OS. FIZYCZNYCH; ROZLICZANIE SKŁADEK ZUS
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓWSTOWARZYSZENIE OGRODOWE W WARSZAWIEOKRĘG ŁÓDZKI W ŁODZI - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dębieniec (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości. Przygotowywanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowychi raportów. Przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych, kontrola poprawności ewidencji dokumentów finansowo-księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, planami kont oraz procedurami wewnętrznymi. jedna zmiana 7:30-15:30. Pierwsza umowa na okres próbny, następnie umowa na zcas określony, następnie umowa na czas nieokreślony.kontakt z pracodawcą: osobisty w dziale kadr lub e-mail: dokumenty.kadrowe (at) pro-tra.pl
PRO-TRA BUILDING Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Władysławowo (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Osiek Mały (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Radom (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków oraz dbanie o kuchnię.
CARITAS DIECEZJI WARSZAWSKO-PRASKIEJ - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Bytów (pomorskie)
spedytor międzynarodowy
ATL-SPED Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-04-19 - Wysogotowo (wielkopolskie)
praca przy produkcji ciast i ciastek.
Z.P.H.U. "MACZEK" S.C. - 2016-05-20 - Sochocin (mazowieckie)
MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH, CIĄGNIKÓW ORAZ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W SERWISIE TECHNICZNO - HANDLOWYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ZAWODOWE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT B.; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY LUB TELEFONICZNY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH: 7.00 - 15.00 LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: serwis (at) agromasa.com
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU SPRZĘTEM ROLNICZYM AGROMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Obsługa administracyjna studentów, prowadzenie wybranych zagadnień administracyjno-biurowych. - Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagana praktyka na stanowisku administracyjnym. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2017-01-23 - Katowice (śląskie)
zgodny ze st.
DTB SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Jarosław (podkarpackie)
sprzedaż internetowa, obsługa sklepu internetowego, zakładanie aukcji internetowych, obsługa klienta w sklepie stacjonarnym, przygotowywanie wysyłek, dokumentów magazynowych i sprzedażowych
ADD PLUS Tomasz Słowik - 2015-12-04 - Baniocha (mazowieckie)
nauczanie w szkole podstawowej
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa w Cekcynie - 2017-02-17 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)