SAMODZIELNY MENADŻER SPRZEDAŻY Sieradz oferta pracy FPHU "AMEX" AMELIA ZAJĄCZKOWSKA
Stanowisko: SAMODZIELNY MENADŻER SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa hurtowni dodatkó krawieckich, wystawianie faktur, robienie zamówień
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Sieradz (łódzkie)
Pracodawca: FPHU "AMEX" AMELIA ZAJĄCZKOWSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RAPACKIEGO 3, 98-200 Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa hurtowni dodatkó krawieckich, wystawianie faktur, robienie zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY MENADŻER SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sieradz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sieradzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sieradz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: FPHU "AMEX" AMELIA ZAJĄCZKOWSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Adres pracodawcy:
RAPACKIEGO 3, 98-200 Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: sieradzki
Gmina pracodawcy: Sieradz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sieradz
Ulica pracodawcy: RAPACKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 03.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-09 - Słupsk (pomorskie)
poszukiwanie towarów handlowych za pomocą internetu, przygotowywanie katalogu ofert w języku chińskim, organizowanie promocji towarów handlowych dla chińskich przedsiębiorcó, prowadzenie sprzedaży, przygotowywanie raportów sprzedaży w języku chińskim dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
dokonywanie zapisow w systemie finansowo-ksiegowym,pełna księgowośc,sporzadaznie deklaracji CIT,PIT VAT ,GUS i innej,sporządzanie sprawozdań finansowych
Firma Frankiewicz Anna Frankiewicz - 2017-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca przy produkcji opakowań z tektury i papieru.Firma FUX PACK powstała w 1994 roku. Jest doświadczonym producentem opakowań na ościeżnice, drzwi i inne. Produkty dostępne na stronie www.fuxpack.pl
FUX-PACK S.C.ROBERT MARKOWSKI,DAWID PIASEK - 2016-03-08 - Pionki (mazowieckie)
spawanie elektryczne elementów metalowych
" MARROM-ENERGIA" Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Radom (mazowieckie)
Przeprowadzanie badań technicznych pojazdów.Oferta pracy subsydiowana w ramach wyposażenia stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Ławy (kujawsko-pomorskie)
montaż systemów alarmowych i telewizji obserwujących na terenie całej Polski
"PROPER GUARD" Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Sosnowiec (śląskie)
Spawanie konstrukcji stalowych na terenie zakładu.
WKS Konstrukcje Sp. zo.o. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
Ewidencja dokumentów finansowo-księgowych (pełna księgowość) oraz inne czynności związane z księgowością firmy. Praca w godz. 8-15 w Kołobrzegu
MEDYK-SPA Małgorzata Andrzejczuk - 2018-03-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pakowanie wyrobów metalowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2016-04-19 - Ciepielów (mazowieckie)
przygotowanie dań kuchni tureckiej
EKREM SUCSUZ DONER KEBAB "ALANYA" - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Przedstawiciel handlowy, kontakt z klientem, przedstawienie oferty handlowej, zbieranie i realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Barwałd Górny (małopolskie)
jw
ZAKŁADY USŁUGOWE "CENTRUM - USŁUGA"SP.Z.O.O - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż szalunków sustemowych typu ULMA, PERI, ALSINA, demontaż, konstrukcja deskowań indywidualnych, sporządzanie przedmiaru robót związanych z wykonaniem i montażem elementów szalunków, montaż zab. Praca powyżej 3 m, w delegacji na terenie kraju.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, odzież roboczą, BHP, transport.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Zaborowo (mazowieckie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym na terenie UE
AGNIESZKA KOPKA - 2016-02-19 - Kwidzyn (pomorskie)
- kompleksowe prowadzenie pełnej ksiegowości,-przygotowywanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,- sporządzanie deklaracji i prowadzenie pełnej dokumentacji podatkowej.
Podatki i Rachunkowość RUSEK Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Prace porządkowe, obsługa portierni, obsługa maszyn czyszczących, konserwacja obiektu na zewnątrz.
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA im. PREZYDENTA STANISŁAWA WOJCIECHOWSKIEGO W KALISZU - 2017-01-25 - Kalisz (wielkopolskie)
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych podmiotów prawa handlowego, organizowanie pracy tak, aby w sposób terminowy dostarczyć informacji o wysokości zobowiązań podatkowych klientowi, prowadzenie KPiR, rozliczanie ryczałtu i innych form opodatkowania,
AUDIT AND TAX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Białystok (podlaskie)
doręczanie przesyłek i paczek, wymagany własny samochód
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-03-23 - Człuchów (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, raporty kasowe.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 10-18 w Kołobrzegu, praca w co drugą sobotę.
CENTRUM HANDLOWE AS-GIPS & TIM SPÓŁKA CYWILNA - 2017-07-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie towarów do sprzedaży, uzupełnianie towaru na półkach, udzielanie klientom informacji o towarach.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
Spawanie konstrukcji stalowych metodami MIG, MAG, elektrodą topliwą w osłonie gazów obojętnych ,
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWAością - 2016-05-05 - Gdańsk (pomorskie)
usługi fryzjerskie, damskie, męskie i dziecięce
M-STUDIO MAGDALENA MIROSŁAW - 2017-08-18 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych, obsługa klientów
Adrian Głąbała - 2016-04-05 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Grupy spółek prawa handlowego, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej: CIT, PIT, VAT i innych przewidzianych prawem (sprawozdania bankowe, GUS, itp.), przygotowanie płatności wobec banku i innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.
JM GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-31 - Mikołów (śląskie)
- Wykonywanie sprawozdań i analiz w zakresie ewidencji nieruchomości- Aktualizacja danychw zakresie realizacji obowiązków podatkowych- Aktualizacja dokumentów kartograficznych, opisowych, formalno-prawnych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-05-17 - Świętoszów (dolnośląskie)
mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat C, karta kierowcy i aktualne badania psychotechniczne . Umowa zlecenie z możliwością zawarcia umowy o pracę.
Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Mysłowice (śląskie)
samodzielne prowadzenie kadrsporządzanie list płacrozliczenia z ZUS
Kancelaria Rachunkowo-Doradcza Perspektywa Spółka z o.o. - 2016-10-13 - Cieszyn (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PHUP Elektrotech S.C. Bożena Piątek, Ryszard Piątek - 2018-04-13 - Strzegom (dolnośląskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Montaż systemów wentylacji i klimatyzacji, serwis urządzeń klimatyzacyjnych. Praca na terenie całego kraju. Wymagania: wykształcenie zawodowe/techniczne, staż pracy: 1 rok, prawo jazdy kat. B.
WENTYLACJA KLIMATYZACJA,SERWIS MAREK LANGE - 2016-08-23 - Wejherowo (pomorskie)