SAMODZIELNE STANOWISKO DO PROWADZENIA PŁAC, KADR, ZUS Cieszyn oferta pracy Kancelaria Rachunkowo-Doradcza Perspektywa Spółka z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNE STANOWISKO DO PROWADZENIA PŁAC, KADR, ZUS
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie kadrsporządzanie list płacrozliczenia z ZUS
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: Kancelaria Rachunkowo-Doradcza Perspektywa Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bobrecka 25, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielne prowadzenie kadrsporządzanie list płacrozliczenia z ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
plus premia uznaniowa - 2000-2500 zł netto - w zależności od mozliwości danej osobypraca pon-pt 8-16możliwe również 3/4 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNE STANOWISKO DO PROWADZENIA PŁAC, KADR, ZUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Płatnik
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
lub 2 lata doświadczenia w dziale płacznajomość przepisów prawa pracyznjomość programu Optima - dodatkowy atut
Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Rachunkowo-Doradcza Perspektywa Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Bobrecka 25, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Bobrecka
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 12.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; znajomość programów Optima oraz Rewizor, znajomość zasad prowadzenia pełnej księgowości, przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości; zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, rachunkowości oraz wew. procedurami; sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, ewidencja i weryfikacja dok. księgowych, monitorowanie i nadzorowanie rozrachunków, współpraca z instytucjami zew., obsługa kadrowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności (stanowisko nie jest dostosowane do pracy dla osoby na wózku inw.);
PROMETEUSZ EURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Gliwice (śląskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznej,prace pomocnicze montaż lini kablowych
Elimer sp. z o.o. - 2017-01-03 - Sochaczew (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego , obsługa stanowiska mięso i wędliny , zarządzanie towarem , dbanie o czystość ,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-11-17 - Chałupki (śląskie)
wg. pr. st.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace związane z konserwacją konstrukcji nadwozi i podwozi samochodowych.
TRAK SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-22 - Pionki (mazowieckie)
obsługa klientów, sporządzanie pism, organizowanie pracy biura, obsługa korespondencji, inne czynności zlecone przez pracodawcę
Kancelaria Prawna "CONSULTOR" Daniel Gramatowski - 2017-12-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe techniczne, pref. z zakresu informatyki; doświadczenie w pracy w zakresie adm. systemami serwerowymi w systemach Windows i Linux, um konfiguracji LAN/VLAN itp.; znajomość j. angielskiego na poziomie B2; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-05-09 - Gliwice (śląskie)
Praca biurowa
Szkoła Podstawowa w Starym Kurowie im. Czesława Wilińskiego - 2018-01-08 - Stare Kurowo (lubuskie)
- Obowiązki: Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu. Tworzenie ofert, zamówień, przygotowywanie raportów sprzedaży spotkania z potencjalnymi klientami, realizację powierzonych zadań i celów. Konieczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w wyżej wymienionych branżach.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane minimum 2 letnie doświadczeniem (w tych samych branżach na dokładnie takim stanowisku). Wymagana umiejętność pracy w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym. Poszukujemy osoby na stanowisko przedstawiciel handlowy, mający doświadczenie w zaopatrywaniu firm w branżach automatyki przemysłowej, pneumatyki przemysłowej, hydrauliki przemysłowej lub elektryki. Mile widziany j. angielski. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad praca maszyn i urządzeń, umiejętność czytania schematów obwodów elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, diagnozowanie uszkodzeńWynagrodzenie do uzgodnieniaMiejsce pracy Jaworzno, ul. Solskiego 11 lub ul. Bukowska 12
FUD-MEN Spółka Jawna - 2016-08-24 - Jaworzno (śląskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Gorlice (małopolskie)
1. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji nt. przyjmowania materiałów dostarczonych do magazynu, ilości przyjmowanych materiałów, odbiorem technicznym (jakościowym), prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia itp. 2. Rozmieszczenie i ułożenie przyjętych materiałów w magazynie, zabezpieczenie ich przed ubytkami, zniszczeniem i kradzieżą. 3. Organizacja przepływu dokumentów i informacji w przechowywaniu dokumentów magazynowych, w tym zgodnie z dokumentacją magazynową, instrukcjami składowania i transportu oraz normami PN, PN-EN, ISO. 4. Nadzór merytoryczno-rozliczeniowy nad dokumentacją wydawanych materiałów, w tym dokumentów rozchodowych. 5. Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencji. 6. Bieżące monitorowanie zapasów magazynowych z uwzględnieniem asortymentu oraz terminów przechowywania materiałów. 7. Planowanie oraz sterowanie zapasami magazynowymi. 8. Stosowanie odpowiednich zabiegów konserwacyjnych, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie. 9. Archiwizacja dokumentacji stanowiskowej. Oferta dostępna w sali F, D, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w firmie kurierskiej; miejsce pracy - teren całego Śląska. Praca od godziny 24.00. Prawo jazdy kat. C, doświadczenie min. 6 miesięcy, dyspozycyjność, chęć do pracy.
Krzysztof Laskowski Zakład Usługowo Handlowy "MKL" - 2018-06-27 - Mysłowice (śląskie)
Przygotowywanie materiałów dekarskich do wykonywania pokryć dachowych.Wykonywanie podkładów pod pokrycia dachowe.Wykonywanie pokryć dachowych z różnych materiałów.Wykonywanie montażu i demontażu rynien i rur spustowych oraz wpustów dachowych.Wykonywanie izolacji dachów i stropodachów.Użytkowanie maszyn, narzędzi i sprzętu stosowanych do wykonywania robót dekarskich.
P.U.H "REM-DOM" Krzysztof Bogutyn - 2017-12-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykonywanie analizy rynku branżowego na terenie Ukrainy, Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Praca na terenie RP oraz delegacje - Ukraina.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów i pomocy biurowych oraz innego wyposażenia niezbędnego do bieżącego funkcjonowania oraz wydawanie ewidencjonowanie art biurowych chemicznych, prowadzenie gospodarki magazynowej środków czystości, prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz sprawdzanie ewidencji wyposażenia osobistego pracowników, cechowanie nowego sprzętu oraz prowadzenie rejestru wyposażenia pokoi, pomieszczeń, sporządzanie protokołów likwidacji majątku, gosp środkami transportu, wyliczanie ekwiwalentów za korzystanie z odzieży roboczej, redagowanie pism związanych z działalnością działu adm-gosp, archiwizowanie dokumentów, obsługa kserokopiarki oraz ewidencja zużycia papieru
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie; mile widziane doświadczenie; obsługa komputera; obsługa klienta; przygotowywanie ofert; zawieranie umów kredytowych; akywne pozyskiwanie klientów; jedna zmiana; miejsce odobywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych i innych pomieszczeń. Wymiana pościeli oraz jej ewidencja, wymiana i uzupełnianie ręczników, przekazywanie do pralni i jej odbiór.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Płock (mazowieckie)
1) Prowadzenie operacji kasowych zgodnie z obowiązującymi przepisami2) Formalne sprawdzanie dowodów stanowiących podstawę wydatkowania z kasy środków pieniężnych3) Dokonywanie operacji gotówkowych/wypłat oraz przyjmowanie wpłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych podpisanych przez uprawnione osoby pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym oraz zatwierdzone do wypłaty,4) Rozpoznawanie i przyjmowanie prawdziwych, autentycznych, aktualnie ważnych banknotów i monet5) Dokonywanie wpłat gotówkowych ze środków podjętych z rachunków bankowych na określone potrzeby lub wydatki bieżące6) Właściwe przechowywanie i zabezpieczanie gotówki oraz druków ścisłego zarachowania7) Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu gotówki w kasie z raportem kasowym8) Odprowadzanie przyjętych sum do bankóww dniu ich pobrania a najdalej w dniu następnym9) ujmowanie wszystkich wpłat i wypłat w przebitkowych raportach kasowych10) Ewidencjonowanie w księdze druków ścisłego zarachowania czeków gotówkowych, kwestionariuszy K-103, K-104, Kasa Przyjmie KP, Kasa Wypłaci KW11) Zabezpieczenie w kasie gotówki oraz dokumentów kasowych12) Sporządzanie raportów kasowych za okresy nie dłuższe niż dekadowe13) Prowadzenie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych środków14) Wydawanie druków i ich rozliczanieZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznejhttp://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=5&id=34&cx=1Kandydaci do pracy muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
prace remontowe, konserwatorskie, CV na adres: zsndgd (at) wp.pl
Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim - 2016-03-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
-
DWOREK TUCHOLSKI ZBLEWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Zblewo (pomorskie)
praca na terenie Żarowa, sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych szatni
P. H.U."VICOTEL" SP. Z O. O. - 2016-05-31 - Żarów (dolnośląskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat C+E, karta kierowcy, karta do tachografu cyfrowego, mile widziane uprawnienia ADR. Transport krajowy oraz międzynarodowy
Firma Usługowo-Handlowa Piotr Skrzypek - 2017-01-17 - Kobylin (wielkopolskie)
praca w aptece ogólnodostępnej, pracaw aptece internetowej
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Staszów (świętokrzyskie)
Dostarczanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kielce (świętokrzyskie)
OCIEPLANIE KOMINÓW PIECOWYCH
"DARCO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Dębica (podkarpackie)
Wydawanie towarów, przyjmowanie towarów, przygotowywanie sprzętu do cateringu, drobne konserwacje i naprawy w obiekcie.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-12 - Zagórze (mazowieckie)
praca w biurze obsługującym magazyn, praca biurowa, obsługa poczty e-mail, urządzeń biurowych, komputera. MS Word i Excel.
MESROTA CEZARY FILIPOWICZ - 2016-07-14 - Pass (mazowieckie)
prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, właściwe sporządzanie i kontrola dokumentów księgowych, opracowywanie sprawozdań finansowych wg określonych standardów, przygotowywanie raportów na potrzeby Spółki, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi m.in. US, GUS, prowadzenie rozliczeń podatkowych; jedna zmian; wysokość wynagrodzenia brutto 2000 zł do uzgodnienia zgodnie z kwalifikacjami; kontakt z pracodawcą osobisty (Słupsk, ul Szczecińska 58, Intermarch) w godzinach 12-14 oraz e-mailowy.
Bianca Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Słupsk (pomorskie)