SAMODZIELNY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - KASJER Łódź oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - KASJER
Wynagrodzenie: od 2 120 PLN
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie operacji kasowych zgodnie z obowiązującymi przepisami2) Formalne sprawdzanie dowodów stanowiących podstawę wydatkowania z kasy środków pieniężnych3) Dokonywanie operacji gotówkowych/wypłat oraz przyjmowanie wpłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych podpisanych przez uprawnione osoby pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym oraz zatwierdzone do wypłaty,4) Rozpoznawanie i przyjmowanie prawdziwych, autentycznych, aktualnie ważnych banknotów i monet5) Dokonywanie wpłat gotówkowych ze środków podjętych z rachunków bankowych na określone potrzeby lub wydatki bieżące6) Właściwe przechowywanie i zabezpieczanie gotówki oraz druków ścisłego zarachowania7) Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu gotówki w kasie z raportem kasowym8) Odprowadzanie przyjętych sum do bankóww dniu ich pobrania a najdalej w dniu następnym9) ujmowanie wszystkich wpłat i wypłat w przebitkowych raportach kasowych10) Ewidencjonowanie w księdze druków ścisłego zarachowania czeków gotówkowych, kwestionariuszy K-103, K-104, Kasa Przyjmie KP, Kasa Wypłaci KW11) Zabezpieczenie w kasie gotówki oraz dokumentów kasowych12) Sporządzanie raportów kasowych za okresy nie dłuższe niż dekadowe13) Prowadzenie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych środków14) Wydawanie druków i ich rozliczanieZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznejhttp://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=5&id=34&cx=1Kandydaci do pracy muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 36, 90-552 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie operacji kasowych zgodnie z obowiązującymi przepisami2) Formalne sprawdzanie dowodów stanowiących podstawę wydatkowania z kasy środków pieniężnych3) Dokonywanie operacji gotówkowych/wypłat oraz przyjmowanie wpłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych podpisanych przez uprawnione osoby pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym oraz zatwierdzone do wypłaty,4) Rozpoznawanie i przyjmowanie prawdziwych, autentycznych, aktualnie ważnych banknotów i monet5) Dokonywanie wpłat gotówkowych ze środków podjętych z rachunków bankowych na określone potrzeby lub wydatki bieżące6) Właściwe przechowywanie i zabezpieczanie gotówki oraz druków ścisłego zarachowania7) Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu gotówki w kasie z raportem kasowym8) Odprowadzanie przyjętych sum do bankóww dniu ich pobrania a najdalej w dniu następnym9) ujmowanie wszystkich wpłat i wypłat w przebitkowych raportach kasowych10) Ewidencjonowanie w księdze druków ścisłego zarachowania czeków gotówkowych, kwestionariuszy K-103, K-104, Kasa Przyjmie KP, Kasa Wypłaci KW11) Zabezpieczenie w kasie gotówki oraz dokumentów kasowych12) Sporządzanie raportów kasowych za okresy nie dłuższe niż dekadowe13) Prowadzenie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych środków14) Wydawanie druków i ich rozliczanieZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznejhttp://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=5&id=34&cx=1Kandydaci do pracy muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 120 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 20% premia regulaminowa + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 120 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Posiadanie co najmniej 2- letniego stażu w dziale finansowym lub księgowości.Umiejętność identyfikacji polskich znaków pieniężnych.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.Nieposzlakowana opinia.Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Posiadanie wykształcenia wyższego lub średniego zakończonego maturą.Biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, programy pocztowe).Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Umiejętność prowadzenia dokumentacji księgowej.Znajomość prawa związanego z finansami publicznymi.Znajomość rachunkowości budżetowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kopernika 36, 90-552 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w Biuletynie Informacji Publicznejhttp://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=5&id=34&cx=1Kandydaci do pracy muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Informacja w Biuletynie Informacji Publicznejhttp://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=5&id=34&cx=1Kandydaci do pracy muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 25.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
mycie i dezynfekcja kurników
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Trzcianka (wielkopolskie)
Sprzedaż i przygotowywanie posiłków typu fast-food
BM SPORT BARTŁOMIEJ MŁYNARSKI - 2018-02-21 - Lubań (dolnośląskie)
Brak danych
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KUROWICACH - 2016-05-23 - Kurowice (łódzkie)
- Sprzedaż art. piekarniczych i cukierniczych. Praca w Katowicach: OSIEDLE PADEREWSKIEGO.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 6:00-19:00 + soboty. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia.
PIEKARNIA "EXCELLENT" ROMANOWSKI ROBERT - 2016-09-21 - Katowice (śląskie)
1. Zamiatanie klatek schodowych/ codziennie.2. Mycie poręczy 1 x tydz.3. Mycie lamperii 1 x miesiąc.4. Mycie klatki schodowej na mokro/ codziennie.5. Mycie drzwi wejściowych/ codziennie.6. Omiatanie pajęczyn 1 x/ tydz.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Łęczyca (dolnośląskie)
betonowanie i zbrojenie prefabrykatów betonowych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie czystości na obiekcie, prace w ogrodzie (przycinanie krzewów)
BUDEKS Firma Remontowo Budowlana Dziuba Jan - 2016-04-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Prowadzenie sekretariatu Głównego Księgowego, w tym w szczególności: prowadzenie kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i przekazywanie korespondencji komórkom organizacyjnym Wydziału Finansowo-Ksiegowego do dalszej realizacji, weryfikacja poprawności formalnej dokumentów przedkładanych do podpisu Głównego Księgowego (pieczęcie, daty, podpisy), obsługa urządzeń biurowych (faksu , kserokopiarki), redagowanie, przepisywanie i przygotowywanie wysyłki pism na zlecenie Głównego Księgowego, przekazywanie pism Wydziału Finansowo-Księgowego do obsługiwanych jednostek oswiatowych, dbanie o estetykę I stan wyposażenia pomieszczenia sekretariatu i pomieszczenia Głównego Księgowego, prowadzenie na potrzeby Głównego Księgowego dokumentacji Wydziału Finansowego, archiwizacja dokumentacji prowadzonej przez Sekretariat.- Wynagrodzenie: od 2200-2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim: 4 lata pracy (umowa o pracę), w tym 2 lata pracy o charakterze administracyjno-biurowym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym: 2 lata pracy (umowa o pracę), w tym 1 rok pracy o charakterze biurowym. Umiejętności: umiejętność obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera (pakiet Office + Internet), umiejętność prowadzenia korespondencji w języku ojczystym, umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętność organizacji pracy sekretariatu, umiejętność ustalania priorytetów spraw. Znajomość ustawy o samorządzie. Znajomość podstaw obiegu dokumentów w systemie kancelaryjnym. Dodatkowo: mile widziane szkolenie z obsługi sekretariatu.- - Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-06 - Katowice (śląskie)
Pielęgnacja roślin, szczepienie, okulizacja,formowanie roślin, cięcie, przewóz roślin samochodem ciężarowym i traktorem.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Otwock (mazowieckie)
Pomoc kuchenna
Mariusz Jabłoński Consulting Group Mariusz Jabłoński ALUMNAT - 2018-01-03 - Tykocin (podlaskie)
Obsługa gości i wystawianie faktur.
WAGANT PAWEŁ MIERZEJEWSKI - 2016-10-25 - Michalin (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Mońki (podlaskie)
kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych; - dekretowanie iujmowanie w systemie finansowo-księgowym dowodów księgowych; -bieżące pobieranie, drukowanie i dekretowanie wyciągów bankowych;
Politechnika Opolska - 2016-02-29 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; Zakres obowiązków: przekazywanie faktur zakupu do systemu WorkFlow (WF), obsługa faktur w sys. EF, archiwizacja faktur sprzedażowych, wystawianie not korygujących, księgowanie faktur zakupu mat. i towarów, faktur inwestycyjnych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie delegacji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gliwice (śląskie)
Prace dekarskie na terenie Zabrza i okolic.
Przedsiębiorstwo Budowlane RADBUD Aleksander Radzki - 2018-02-21 - Zabrze (śląskie)
pełna księgowość spółki z o.o., kadry i płace, obsługa kasy; godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa na 3 miesiące, po tym czasie decyzja o dalszym zatrudnieniu
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Pod Wieżą" spółka z o.o. - 2017-03-01 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenia - brak wymagań; uprawnienia ADR, prawo jazdy kat. B, C, C+E; jedna zmiana; baza: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-08-02 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie potraw, zup i desreów, organizacja pracy w kuchni, kierowanie pracą innych kucharz oraz pomocy kuchennych,
"FRANEK" Piotr Franczak - 2018-03-27 - Tuchowicz (lubelskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Zabrze (śląskie)
1. Znajomość przepisów związanych z aplikacją, rozliczaniem, monitorowaniem i sprawozdawczością projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. 2. Udzielanie pracownikom ASP informacji na temat możliwości pozyskiwania środków finansowanych ze źródeł zewnętrznych. 3. Kompletowanie wniosku aplikacyjnego i załączników przy współpracy z kierownikiem projektu i innymi jednostkami uczelni, wspieranie kierownika projektu pod względem formalno-finansowym podczas realizacji projektów. 4. Współpraca z instytuacjami przydzielającymi środki finansowe przy przygotowywaniu wniosku aplikacyjnego, prowadzenie korespondencji z odpowiednimi instytucjami. 5. Wstępna weryfikacja zgodności wydatków z wnioskiem o ich przyznanie, sprawdzenie wniosku pod względem formalnym przed jego złożeniem do instytucji przydzielającej dofinansowanie. 6. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie środków finansowych pozyskanych ze źródeł zewnętrznych, monitorowanie wskaźników i postępów w realizacji projektu, wyjaśnianie wątpliwości wynikłych w trakcie realizacji projektu, w przypadku stwierdzenia niezgodności w wykonaniu projektu finansowanego ze środków wraz z Kierownikiem Projektu podejmuje działania mające na celu ich wyeliminiowanie bez szkody dla Uczelni. 7. Przygotowanie projektów sprawozdań, raportów i rozliczeń, w tym rozliczeń końcowych projektów. 8. Inicjowanie i opracowywanie wytycznych i procedur niezbędne do właściwej realizacji Zadań. 9. Monitorowanie przepisów i wytycznych mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektu. 10. Prowadzenie dokumentacji projektowej i rozliczeniowej w zakresie środków finansowych pozyskanych ze źródeł zewnętrznych. 11. Prowadzenie rejestru realizowanych projektów. 12. Gromadzenie dokumentacji i archiwizacja projektów przy współpracy z Kierownikami projektów. 13. Współpraca z innymi działami ASP we Wrocławiu w celu prawidłowego prowadzenia i rozliczania projektów. 14. Inne czynności związane z realizacją i rozliczaniem projektu. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny wysłac na adres: m.wozniak (at) asp.wroc.pl
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu - 2015-12-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielny Brukarz
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Lizak i Piotr Lizak - 2016-04-22 - Tarnów (małopolskie)
Formowanie ciastek z ciasta francuskiego, pakowanie ciastek do opakowań, praca w godz.13-17
Cukiernia BELI S.C. B. Kierska I.Rybak - 2016-02-03 - Komprachcice (opolskie)
ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO I FUNKCJONALNEGO PRZYGOTOWANIA, OPRACOWANIA I ZABEZPIECZENIA OBIEGU DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH INFRASTRUKTURY ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE + STAŻ PRACY 3 LATA (OCHRONA ŚRODOWISKA) LUB WYŻSZE W KIERUNKU OCHRONA ŚRODOWISKA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY PRZY KOMPUTERZE (PAKIET OFFICE), PRACA-PON-CZWARTEK-7-15.30, PIĄTEK-7-13
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2901 - 2018-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Książ Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca fizyczna, polegająca na rozwożeniu towarów spożywczych z magazynu do sklepów. Towary to m. in. kawa, napoje.
ROMAN MAJEWSKI - 2018-02-21 - Pradła (śląskie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
FRESH TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Montaż i produkcja mebli na indywidualne zamówienie klienta. Wykształcenie zawodowe stolarz, min. 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość rysunku technicznego, samodzielność w pracy, dobry kontakt z klientem.
PRZEDSIĘBIORSTWO - HANDLOWO - PRODUKCYJNE „MADIO” PAWEŁ HINCKA - 2016-06-07 - Reda (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt i koordynacja zamówień i dostaw dla stałych klientów, sprzedaż etykiet samoprzylepnych białych i zadrukowanych, drukarek kodów kreskowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANNA Zdzisław Rożak - 2018-05-09 - Oborniki (wielkopolskie)