SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNYM - OBSŁUGA SEKRETARIATU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Katowice oferta pracy ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNYM - OBSŁUGA SEKRETARIATU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie sekretariatu Głównego Księgowego, w tym w szczególności: prowadzenie kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i przekazywanie korespondencji komórkom organizacyjnym Wydziału Finansowo-Ksiegowego do dalszej realizacji, weryfikacja poprawności formalnej dokumentów przedkładanych do podpisu Głównego Księgowego (pieczęcie, daty, podpisy), obsługa urządzeń biurowych (faksu , kserokopiarki), redagowanie, przepisywanie i przygotowywanie wysyłki pism na zlecenie Głównego Księgowego, przekazywanie pism Wydziału Finansowo-Księgowego do obsługiwanych jednostek oswiatowych, dbanie o estetykę I stan wyposażenia pomieszczenia sekretariatu i pomieszczenia Głównego Księgowego, prowadzenie na potrzeby Głównego Księgowego dokumentacji Wydziału Finansowego, archiwizacja dokumentacji prowadzonej przez Sekretariat.- Wynagrodzenie: od 2200-2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim: 4 lata pracy (umowa o pracę), w tym 2 lata pracy o charakterze administracyjno-biurowym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym: 2 lata pracy (umowa o pracę), w tym 1 rok pracy o charakterze biurowym. Umiejętności: umiejętność obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera (pakiet Office + Internet), umiejętność prowadzenia korespondencji w języku ojczystym, umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętność organizacji pracy sekretariatu, umiejętność ustalania priorytetów spraw. Znajomość ustawy o samorządzie. Znajomość podstaw obiegu dokumentów w systemie kancelaryjnym. Dodatkowo: mile widziane szkolenie z obsługi sekretariatu.- - Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie sekretariatu Głównego Księgowego, w tym w szczególności: prowadzenie kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i przekazywanie korespondencji komórkom organizacyjnym Wydziału Finansowo-Ksiegowego do dalszej realizacji, weryfikacja poprawności formalnej dokumentów przedkładanych do podpisu Głównego Księgowego (pieczęcie, daty, podpisy), obsługa urządzeń biurowych (faksu , kserokopiarki), redagowanie, przepisywanie i przygotowywanie wysyłki pism na zlecenie Głównego Księgowego, przekazywanie pism Wydziału Finansowo-Księgowego do obsługiwanych jednostek oswiatowych, dbanie o estetykę I stan wyposażenia pomieszczenia sekretariatu i pomieszczenia Głównego Księgowego, prowadzenie na potrzeby Głównego Księgowego dokumentacji Wydziału Finansowego, archiwizacja dokumentacji prowadzonej przez Sekretariat.- Wynagrodzenie: od 2200-2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim: 4 lata pracy (umowa o pracę), w tym 2 lata pracy o charakterze administracyjno-biurowym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym: 2 lata pracy (umowa o pracę), w tym 1 rok pracy o charakterze biurowym. Umiejętności: umiejętność obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera (pakiet Office + Internet), umiejętność prowadzenia korespondencji w języku ojczystym, umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętność organizacji pracy sekretariatu, umiejętność ustalania priorytetów spraw. Znajomość ustawy o samorządzie. Znajomość podstaw obiegu dokumentów w systemie kancelaryjnym. Dodatkowo: mile widziane szkolenie z obsługi sekretariatu.- - Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2200-2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNYM - OBSŁUGA SEKRETARIATU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, humanistyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim: 4 lata pracy (umowa o pracę), w tym 2 lata pracy o charakterze administracyjno-biurowym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym: 2 lata pracy (umowa o pracę), w tym 1 rok pracy o charakterze biurowym. Umiejętności: umiejętność obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera (pakiet Office + Internet), umiejętność prowadzenia korespondencji w języku ojczystym, umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętność organizacji pracy sekretariatu, umiejętność ustalania priorytetów spraw. Znajomość ustawy o samorządzie. Znajomość podstaw obiegu dokumentów w systemie kancelaryjnym. Dodatkowo: mile widziane szkolenie z obsługi sekretariatu.
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do dnia: 23.05.2016r. do 15.30, Godziny : 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Mariacka
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.05.2016
Data dodania oferty pracy: 06.05.2016
Oferta pracy ważna do: 23.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przewóz rzeczy w transporcie międzynarodowym na terytorium Polski, UE, krajów WNP
kontakt przez PUP - 2015-12-12 - Grabanów-Kolonia (lubelskie)
pomoc w pracach dołowych w KWK
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie umów i redagowanie ofert, kontakty z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie księgowości, kadry-płace, współpraca z instytucjami zewnętrznymi: US, ZUS,
NAFTAN Spółka z o.o. - 2016-03-25 - Oleksze (podlaskie)
Sprzedawca w sklepie rowerowym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Suwałki (podlaskie)
naprawa aut osobowych i ciężarowych
IGNITO Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacyjne i techniczne zadania mające na celu zapewnienie właściwych warunków pracy Sekcji Prezydialnej, w tym: prowadzenie dokumentacji związanej z funduszem reprezentacyjnym, przygotowywanie aktów prawnych, udział w organizacji obchodów świąt państwowych, imprez. Szczegółowy wykaz zakresu obowiązków dostępny w ogłoszeniu na stronie: http://bip.pila.sp.policja.gov.pl/ Pierwsza umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Godziny pracy pn.-czw. 07.30-15.30, pt. 07.00-15.00.
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2017-02-01 - Piła (wielkopolskie)
Prace budowlane. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sieci telekomunikacyjnej Orange na terenie powiatu siedleckiego. Wykonywanie instalacji i napraw łączy abonenckich.
ELMO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-04 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej, komputera, przyjmowanie i wykładanie towarów.Praca od poniedziałku do soboty, wolne niedziele (sklep czynny w godzinach od 5.15 - 20.30).
Kubica Czesław Sklep Ogólnospożywczy Rzeźnictwo - Wędliniarstwo Usługi Uboi Domowych - 2017-12-07 - Czyżowice (śląskie)
sprzedaż produktów, realizacja planów sprzedaży, obsługa i serwis klientów, stały rozwój dystrybucji
"TRADE 8" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Sprzątanie, pomoc przy osobach starszych
"GAPPA" Gabriela Piasecka-Pełka - 2015-11-23 - Henryszew (mazowieckie)
praca przy odważaniu, wyrabianiu i formowaniu pieczywa, pomoc przy pracach piecowych
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Mszanie Dolnej - 2016-09-08 - Mszana Dolna (małopolskie)
-Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10,-Kontakt e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2017-10-02 - Tczew (pomorskie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości na bufetach i w barze.Praca w godz. 7-15, 15-22 w Kołobrzegu, również w weekendy.
SOLNY INVESTMENT Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie podbudowy, odwodnienia i układanie nawierzchni z materiałów wybranych przez klienta (pracodawca zapewnia transport z biura firmy (ul. Skotnicka 245, Kraków) do miejsc zlecenia)
Pol-bruk s.c J.Planta, R.Planta - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
MONTAŻ KONSTRUKCJI STALOWYCH WEDŁUG WSKAZAŃ, MONTAŻ SILOSÓW
Wykonanie pozostałych instalacji budowlanych Piotr Kudliński - 2016-04-14 - Janowo (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie podstawowych czynności obsługi pojazdu w celu zapewnienia bezpiecznej jazdy tj. przygotowywanie miejsca pracy oraz sprawdzanie stanu paliwa i płynów eksploatacyjnych, stanu technicznego ogumienia, stanu oświetlenia samochodu, sygnalizacji dźwiękowej samochodu, skuteczności działania hamulców i wyposażenia dodatkowego warunkującego bezpieczne wykonywanie zadań przewozowych, prowadzenie samochodu ciężarowego, kontrola towaru podczas załadunku i rozładunku, zabezpieczenie powierzonego ładunku przed uszkodzeniem lub przemieszczeniem oraz dbałość o powierzone mienie, dopilnowanie dokumentacji transportowej jak i zachowanie czystości w pojeździe oraz przestrzeni ładunkowejpraca na umowę na czas określony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, mozliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony, rozkład czasu pracy według karty kierowcy, praca na terenie Polski, Unii Europejskiej, Szwajcaria oraz strefa Schengenoferta dostępna w sali F
WALCO Waldemar Cofalski - 2017-05-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne serwisowanie, naprawy przemysłowych urządzeń chłodniczych, przeglądy serwisowe. Organizacja zaplecza technicznego na potrzeby prac serwisowych. Diagnostyka i naprawa urządzeń, kontrola szczelności. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice oraz wyjazdy do klienta na terenie kraju.
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena sprawności instalacji urządzeń elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania, prace konserwacyjne, wykonywanie przeglądów roboczych budynków i terenów zewnetrznych, praca w godz. 8-16
LeasingTeam sp. z o.o. - 2017-01-26 - Opole (opolskie)
dowóz pacjentów do Stacji Dializ w Radomiu
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Radom (mazowieckie)
Sprzedaż ar. spożywczo-przemysłowych z obsługą kasy fiskalnej i komputera.
Spółdzielnia Produkcyjno-Handlowa "SAMOPOMOC" - 2018-02-07 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; mile widziana umiejętność obsługi maszyn sprzątających; zakres obowiązków: wykonywanie czynności z zakresu utrzymania czystości hali magazynowej przy użyciu maszyn sprzątających oraz ręcznie; trzy zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Pyskowice (śląskie)
- Bieżąca obsługa lokali mieszkalnych i biurowych w zakresie: podstawowych prac remontowych; uzupełnianie/wymiana glazury; wymiana paneli, wykładziny; malowanie ścian; naprawa stolarki okiennej i drzwiowej (wymiana ościeżnicy); wymiana oświetlenia itp. - drobne naprawy sprzętu AGD - podłączenie pralki, wymiana żarówki w lodówce, uchwytu pralki itp. - drobne prace hydrauliczne - wymiana syfonu, baterii, wężyków itp. - prace porządkowe wokół budynku - koszenie trawy, przycinanie krzewów, odśnieżanie.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Września (wielkopolskie)
Sprzątanie, sztaplowanie desek, szlifowanie lelentów drewnianych
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Julianpol (opolskie)
Prowadzenie pełnych ksiąg w spółce, nadzór nad pracą działu księgowego.
Firma Handlowo - Usługowa "NOVUM I"s.c. - 2017-11-24 - Gnojnik (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń; oferta dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
MEGA PPHU EXPORT IMPORT s.c ZPCHR - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)