SAMODZIELNY REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: 1. Znajomość przepisów związanych z aplikacją, rozliczaniem, monitorowaniem i sprawozdawczością projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. 2. Udzielanie pracownikom ASP informacji na temat możliwości pozyskiwania środków finansowanych ze źródeł zewnętrznych. 3. Kompletowanie wniosku aplikacyjnego i załączników przy współpracy z kierownikiem projektu i innymi jednostkami uczelni, wspieranie kierownika projektu pod względem formalno-finansowym podczas realizacji projektów. 4. Współpraca z instytuacjami przydzielającymi środki finansowe przy przygotowywaniu wniosku aplikacyjnego, prowadzenie korespondencji z odpowiednimi instytucjami. 5. Wstępna weryfikacja zgodności wydatków z wnioskiem o ich przyznanie, sprawdzenie wniosku pod względem formalnym przed jego złożeniem do instytucji przydzielającej dofinansowanie. 6. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie środków finansowych pozyskanych ze źródeł zewnętrznych, monitorowanie wskaźników i postępów w realizacji projektu, wyjaśnianie wątpliwości wynikłych w trakcie realizacji projektu, w przypadku stwierdzenia niezgodności w wykonaniu projektu finansowanego ze środków wraz z Kierownikiem Projektu podejmuje działania mające na celu ich wyeliminiowanie bez szkody dla Uczelni. 7. Przygotowanie projektów sprawozdań, raportów i rozliczeń, w tym rozliczeń końcowych projektów. 8. Inicjowanie i opracowywanie wytycznych i procedur niezbędne do właściwej realizacji Zadań. 9. Monitorowanie przepisów i wytycznych mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektu. 10. Prowadzenie dokumentacji projektowej i rozliczeniowej w zakresie środków finansowych pozyskanych ze źródeł zewnętrznych. 11. Prowadzenie rejestru realizowanych projektów. 12. Gromadzenie dokumentacji i archiwizacja projektów przy współpracy z Kierownikami projektów. 13. Współpraca z innymi działami ASP we Wrocławiu w celu prawidłowego prowadzenia i rozliczania projektów. 14. Inne czynności związane z realizacją i rozliczaniem projektu. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny wysłac na adres: m.wozniak (at) asp.wroc.pl
Data publikacji: 2015-12-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polski 3/4, 50-156 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Znajomość przepisów związanych z aplikacją, rozliczaniem, monitorowaniem i sprawozdawczością projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. 2. Udzielanie pracownikom ASP informacji na temat możliwości pozyskiwania środków finansowanych ze źródeł zewnętrznych. 3. Kompletowanie wniosku aplikacyjnego i załączników przy współpracy z kierownikiem projektu i innymi jednostkami uczelni, wspieranie kierownika projektu pod względem formalno-finansowym podczas realizacji projektów. 4. Współpraca z instytuacjami przydzielającymi środki finansowe przy przygotowywaniu wniosku aplikacyjnego, prowadzenie korespondencji z odpowiednimi instytucjami. 5. Wstępna weryfikacja zgodności wydatków z wnioskiem o ich przyznanie, sprawdzenie wniosku pod względem formalnym przed jego złożeniem do instytucji przydzielającej dofinansowanie. 6. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie środków finansowych pozyskanych ze źródeł zewnętrznych, monitorowanie wskaźników i postępów w realizacji projektu, wyjaśnianie wątpliwości wynikłych w trakcie realizacji projektu, w przypadku stwierdzenia niezgodności w wykonaniu projektu finansowanego ze środków wraz z Kierownikiem Projektu podejmuje działania mające na celu ich wyeliminiowanie bez szkody dla Uczelni. 7. Przygotowanie projektów sprawozdań, raportów i rozliczeń, w tym rozliczeń końcowych projektów. 8. Inicjowanie i opracowywanie wytycznych i procedur niezbędne do właściwej realizacji Zadań. 9. Monitorowanie przepisów i wytycznych mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektu. 10. Prowadzenie dokumentacji projektowej i rozliczeniowej w zakresie środków finansowych pozyskanych ze źródeł zewnętrznych. 11. Prowadzenie rejestru realizowanych projektów. 12. Gromadzenie dokumentacji i archiwizacja projektów przy współpracy z Kierownikami projektów. 13. Współpraca z innymi działami ASP we Wrocławiu w celu prawidłowego prowadzenia i rozliczania projektów. 14. Inne czynności związane z realizacją i rozliczaniem projektu. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny wysłac na adres: m.wozniak (at) asp.wroc.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia 20% + dodatek za staż pracy max 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie licencjackie lub wyżej, 2 lata praktyki zawodowej, doświadczenie z zakresu prowadzenia i rozliczenia co najmniej jednego projektu finansowanego ze środków unijnych i krajowych, znajomość procedur i aktualna wiedza z zakresu prowadzenia i rozliczania dotacji ze środków zewnętrznych; konieczne: wysoko rowinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność, inicjatywa, dyspozycyjność, biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), bardzo dobra organizacja pracy, przedsiębiorczość i umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętności analityczne, systematyczność, terminowość i dokładność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Polski 3/4, 50-156 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Polski
Numer budynku pracodawcy: 3/4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 23.12.2015
Oferta pracy ważna do: 29.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
samodzielne prace w rejestracji, porządkowanie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Gołcza (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji faktur obcych, analiza sald dostawców w systemie, przestrzeganie stabilnych zasad sporządzania, podejmowania, obiegu dowodów księgowych, sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych. Terminowe dotrzymywanie wypłat gotówkowych. Wynagrodzenie: 1970 zł + 28% premii.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2016-06-23 - Pruszków (mazowieckie)
Przyuczenie na stanowisku pomocy laboranta. Pobieranie próbek, wykonywanie analiz laboratoryjnych. Możliwość zorganizowania zakwaterowania w Zakopanem - informacja u pracodawcy.Przez pierwsze 3-mce umowa zlecenie, następnie pracodawca proponuje umowę o pracę.
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2017-05-23 - Zakopane (małopolskie)
Wykonywanie tynków gipsowych, cementowo-wapiennych, wewnętrznych oraz zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Obręb (mazowieckie)
Samodzielne wykonywanie powierzonych prac brukarskich z udziałem urządzeń (niwelator laserowy, piła do cięcia betonu, zagęszczarki, glebogryzarki) i powierzonego materiału. Zaopatrywanie miejsc prac brukarskich w materiały niezbędne tj. żwir, piasek, kamień, kostka brukowa.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
pomoc przy murowaniu budynków
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY RYSZARD SAŁACIŃSKI - 2018-01-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Ochrona fizyczna budynku administracyjnego
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Łęczna (lubelskie)
przewóz towarów - teren UE
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Żarki (śląskie)
pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy otwarte i na wyłączność, utrzymywanie relacji z klientem, przeprowadzanie procesu sprzedaży, realizacja umów, realizacja wyznaczonych celów
HOUSEFLY ARKADIUSZ PERŁOWSKI - 2018-01-17 - Głogów (dolnośląskie)
Stolarz meblowy
Stelmeb Kamil Stelter - 2017-08-16 - Goncarzewy (kujawsko-pomorskie)
porady dietetyczne
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji firmy, prowadzenie mediów społecznościowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Prowadziła całokształt spraw zwiazanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz z wewnetrznymi przepisami CUW- Wynagrodzenie: od 2600 do 3120 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe: zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, doświadczenie z zakresu realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
j.w
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Węgrów (mazowieckie)
samodzielna diagnostyka, naprawa elektromechaniczna w samochodach osobowych i dostawczych, obsługa maszyn, urządzeń i komputerów diagnostycznych wspomagających pracę mechanika, elektromechanika jak i mechatronika samochodowegopraca na umowę na czas nieokreślony, praca na jedną zmiane w godzinach 9.00-17.00oferta dostępna w salach B i F
MotCarS Marzena Nowicka-Motyka - 2017-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w restauracji, obsługa gości hotelowych, imprez okolicznościowych, eventów. Główne obowiązki to przygotowanie posiłków według receptury, dbałość o estetykę i odpowiedni smak przyrządzonych posiłków, racjonalne gospodarowanie surowcem. Pracodawca prosi o wstępny kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia spotkania.
ARMO Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Zajączkowo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
HADEPOL FLEXO Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa wózka widłowego i belownicy. Umowa zlecenie, następnie umowa o pracę na okres próbny. Praca w różnych systemach czasu pracy, uzależniona od brygady. Oferta dostępna w sali D, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: Marta Witecka, tel.: 696 989 397, e-mail: rekrutacja (at) gegenbauerpolska.pl
GEGENBAUER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, fakturowanie, przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Sztum (pomorskie)
Praca na stanowisku fryzjera damsko-męskiego. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00 lub 11.00-19.00, możliwe również sb w godz. 8.00-16.00. Pracodawca oferuje wynagrodzenie 2200 brutto + prowizję od obrotu.
SALON FRYZJERSKI "STYL" ADELA KAMIEŃSKA - 2018-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Prowadzenie księgowości firmy. Prowadzenie kadr i płac. Prowadzenie korespondecji z urzędami i rozliczanie z urzędami.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziele księgowości. Wymagana umiejętność tworzenia korespondencji adekwatnej do stanowiska. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 668-330-964) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (OSOBIŚCIE: Środa - 10:00-14:00) (ul. 1 Maja 2, 40-284 Katowice) lub e-mail: k.bednarek (at) awos.com.pl
AWOS AIRPORT-FACILITY S.C. PALAK BOŻENA, PALAK-LATUSIŃSKA NADIA - 2016-03-30 - Katowice (śląskie)
Wspieranie rozwoju procesów biznesowych, kontakty z działem kontroli wewnętrznej, stworzenie specyfikacji funkcjonalnej we współpracy z analitykiem biznesowym, optymalizacja autoryzacji użytkowników i globalnych platform SAP, przeprowadzanie konfiguracji systemu, opracowanie koncepcji i materiałów do celów szkleniowych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Kraków (małopolskie)
W zależności od posiadanych kwalifikacji. Kierowanie pracami manewrowymi i ruchami taboru kolejowego, wykonywanie prac manewrowych, sprzęganie i rozprzęganie taboru, hamowanie i zabezpieczanie taboru przed zbiegnięciem, obsługą urządzeń sterowania ruchem kolejowym i innych urządzeń pomocniczych zabezpieczających ruch kolejowy. Równoważny system czasu pracy w godz. 6.45 / 7.00 - 18.45 / 19.00
PKP CARGOTABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, załadunek i rozładunek ręczny oraz za pomocą wózka widłowego, inne prace zlecone przez pracodawcę. Miejsce pracy: Byków Gm. DługołekaKontakt kandydatów z pracodawcą: 603-750-568Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia kandydata.Miejsce pracy: Byków gm. Długołęka Oferta znajduje się w sali: D,F
IN MANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Byków (dolnośląskie)
frezowanie,
TOFAMA Spółka Akcyjna - 2016-04-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentacji w Starostwie Powiatowym, przygotowywanie korespondencji wysyłanej interesantom Wydziału Budownictwa. Przygotowywanie dokumentacji celem oddania jej do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
test rynku pracynadzorowanie pray i działań działu sprzedaży i rozwoju. Zarządzanie projektami od momentu ich zaplanowania po implementację. Testowanie strategii dla ciągłości rozwoju. Realizacja projektów zgodnie z wymaganiami klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Świdnica (dolnośląskie)