SAMODZIELNY KSIĘGOWY Rzeszów oferta pracy KANCELARIA PRWNO - KSIĘGOWA REGATIO SP. Z O.O.S.C.
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNYM I MERYTORYCZNYM- PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ (PEŁNE KSIĘGI RACHUNKOWE)- SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH MIESIĘCZNYCH I ROCZNYCH- SAMODZIELNE SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH VAT I CIT- ROZLICZANIE ZAKUPU WNT, WDT
Data publikacji: 2018-01-15
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: KANCELARIA PRWNO - KSIĘGOWA REGATIO SP. Z O.O.S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TADEUSZA REJTANA 20, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNYM I MERYTORYCZNYM- PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ (PEŁNE KSIĘGI RACHUNKOWE)- SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH MIESIĘCZNYCH I ROCZNYCH- SAMODZIELNE SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH VAT I CIT- ROZLICZANIE ZAKUPU WNT, WDT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU PEŁNYCH KSIĄG RACHUNKOWYCH W ZAKRESIE ZAMYKANIA ROKU PODATKOWEGO, SAMODZIELNYM SPORZĄDZANIU BILANSU I RZIS - ZNAJOMOŚĆ PRO
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA PRWNO - KSIĘGOWA REGATIO SP. Z O.O.S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
TADEUSZA REJTANA 20, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: TADEUSZA REJTANA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Operacje blacharskie polegające na obróbce i kształtowaniu elementów z blach,Wykonywanie pokryć dachowych z blachy, naprawa i konserwacja,Montaż orynnowania,Instalacje z blach stalowych, aluminiowych, miedzianych oraz elementy pokryć i instalacji z blachy,Inne zlecone prace (roboty budowlane), przestrzeganie zasad BHP i ppoż
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Włodawa (lubelskie)
prace ziemne, utrzymanie zieleni
Firma Usługowo-Transportowa-Raf-Trans-Rafał Łabędzki - 2017-03-16 - Janów (łódzkie)
Zakres prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzetu, aparatury medycznej i pomiarowej. Więcej szczegółów na stronie: www.szpitalpolanki.pl
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2017-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
Prosty montaż ręczny podzespołów elektronicznych zgodnie z instrukcją.
kontakt przez OHP - 2017-05-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zh
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Boguchwały (warmińsko-mazurskie)
Uprzejma obsługa użytkowników autostrady. Prawidłowe pobieranie opłat od kierowców pojazdów
INTERTOLL POLSKA SP. Z O.O. - 2016-02-22 - Ropuchy (pomorskie)
-
Dreman Building Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-03-29 - Krapkowice (opolskie)
Strzyżenie, układanie, modelowanie, koloryzacja, mycie, wykonywanie trwałej ondulacji włosów.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Rumia (pomorskie)
Montaż stolarki budowlanej:okna,drzwi,fasady.Praca w delegacji-teren kraju.
"PROMOST" SP. Z O.O - 2016-09-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
.
iCOM Systemy Komputerowe - 2016-06-13 - Gostyń (wielkopolskie)
dekretowanie dokumentów księgowych, prowadzenie zapisów w ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym, pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, rozliczanie kartotek kontrahentów
Biuro Rachunkowo-Podatkowe LOGARYTM Anna Gut - 2017-07-25 - Bochnia (małopolskie)
rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-07 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Samodzielny mechanik samochodowy z dośwaidczeniem. Naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Częstochowa (śląskie)
samodzielna księgowa
Trans Europe Express Tomasz Kowalewicz - 2017-12-27 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Olkusz (małopolskie)
Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postepowań przetargowych. Nadzór nad prowadzeniem wszystkich postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczacych dostaw, usług i robót budowlanych. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej. Udział w Komisjach Przetargowych. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych. Współpraca z Sekcją Inwestycji i Remontów odnośnie postępowań dotyczących robót budowlanych. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych unormowań prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych. Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych. Przyjmowanie od jednostek i bilansowanie w skali Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-08-12 - Płock (mazowieckie)
według stanowiska (praca głównie na nocną zmianę)
ANTONI ADAMEK PRACOWNIA CUKIERNICZA - 2015-12-18 - Kraków (małopolskie)
dojenie krów, prace porządkowe w obejściu
Gospodarstwo Rolne Kamiński Franciszek - 2017-01-10 - Krzykały (warmińsko-mazurskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników z ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji pracowniczej dla ZUS, PFRON, US, GUS, praca z programem Reset 2 i Płatnik, sporządzanie pracownikom zaświadczeń, świadectw pracy, obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej lub Andrychowie.
Mariusz Dyczkowski KANCELARIA PRAWNO-PODATKOWA - 2016-09-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wprowadzanie do Rachmistrza faktur, prowadzenie KPiR, prowadzenie KH - Symfonia.
PROFIT - BIURO RACHUNKOWE Joanna Głowacka - 2018-03-24 - Sopot (pomorskie)
utrzymanie sieci telekomunikacyjnych, usuwanie uszkodzeń i awarii
ELTEL Networks S.A. - 2016-11-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zakup testowanego alkoholu i papierosów
Lidl Polska - 2017-06-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych w firmie produkcyjnej. Umowa zlecenie lub umowa o pracę, praca 6 godzin dziennie. Praca w godzinach 6-12.Oferta dla osób pełno i niepełnosprawnych.Kontakt z pracodawcą: 660 567 125.
Clar System S.A. - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
prace porządkowe , pielęgnacja zieleni
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)
- Samodzielne wykonywanie obowiazków księgowej z elementami kadrowymi- CV na adres e-mail: jurczenkotomasz (at) wp.pl
KESZ ROZLICZENIA SP. Z O.O. - 2016-07-12 - Tczew (pomorskie)
Organizacja przeglądów technicznych obiektu i sprawności użytkowej oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, prowadzenie księgi obiektu budowlanego, prowadzenie dokumentacji kontroli bezpieczeństwa pożarowego oraz współpraca ze służbą bhp w sprawach bezpieczeństwa i higieny pracy w szkole, propozycje planu remontów bieżących budynku szkoły oraz jego otoczenia i jego realizacja, dbałość o stan techniczny obiektu, urządzeń, sieci zewnętrznych i wewnętrznych a także terenu przyszkolnego, gospodarka najmem lokali szkolnych w zakresie zawierania umów z najemcami oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem lokali, prowadzenie zakupów wyposażenia szkoły w sprzęt i pomoce naukowe, zakup materiałów biurowych, środków czystości, druków itp. zgodnie z wymogami ustawy o zamówieniach publicznych,obsługa Systemu Informacji Oświatowej SIO, wykonywanie prac związanych z prowadzeniem archiwum szkolnego, wykonywanie prac związanych z inwentaryzacją szkoły,wykonywanie innych poleceń dyrektora i wicedyrektora szkoły.
I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika - 2018-01-16 - Krosno (podkarpackie)
praca jako kierowca samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony
MZ Inter Trans Mazur Zygmunt Lubin - 2016-05-18 - Chocianów (dolnośląskie)
Wykonywanie konstrukcji drewnianych do szalunków i stemlowania konstrukcji i wieńcowań, wieźby dachowej , okien i drzwi.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Gostuń (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna produktów, konsultacje z klientami i doradztwo techniczne, dbanie o dobry wizerunek marki na terenie sklepu, raportowanie wyników sprzedaży
kontakt przez OHP - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie wszelkich robót remontowo - budowlanych, prace ciesielsko - dekarskich, częste wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)