SAMODZIELNY KSIĘGOWY R5/0551-268/20 Mikorzyn oferta pracy Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY R5/0551-268/20

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: 1. Kształtowanie polityki firmy w zakresie rachunkowości w sposób umożliwiający właściwy przebieg i ewidencję operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Prawidłowe sporządzanie deklaracji podatkowych.3. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.4. Zapewnienie dokonywania terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych.5. Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych.6. Przygotowywanie sprawozdań i analiz dla potrzeb Zarządu i instytucji zewnętrznych.7. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, banki, GUS. 9. Dbałość o sprawny przepływ informacji, dobrą komunikację i relacje w firmie. 10. Odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe w firmie.

Data publikacji: 2020-03-03

Lokalizacja: Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
87-732 Mikorzyn, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Kształtowanie polityki firmy w zakresie rachunkowości w sposób umożliwiający właściwy przebieg i ewidencję operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Prawidłowe sporządzanie deklaracji podatkowych.3. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.4. Zapewnienie dokonywania terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych.5. Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych.6. Przygotowywanie sprawozdań i analiz dla potrzeb Zarządu i instytucji zewnętrznych.7. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, banki, GUS. 9. Dbałość o sprawny przepływ informacji, dobrą komunikację i relacje w firmie. 10. Odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe w firmie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: możliwość negocjacji

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY R5/0551-268/20

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikorzyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubanie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2020

Data zakończenia pracy: 03.06.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie; doświadczenie min. 3 lata; niekaralność

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
87-732 Mikorzyn 19, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie swojego CV z aktualnym zdjęciem i listem motywacyjnym.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: włocławski

Gmina pracodawcy: Lubanie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mikorzyn

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 03.03.2020

Oferta pracy ważna do: 03.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6605a66e6192ea2d02d97f59f2dd7bb

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR D/S ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - od 2 500 PLN

Wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin " Za życiem", w tym w szczególności: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji osób ubiegających się o świadczenie rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach przyznawania prawa do ww. świadczeń lub ich odmowy, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, obsługa systemów informatycznych do realizacji ww. świadczeń, sporządzenie list wypłat przyznanych świadczeń, terminowe sporządzenie sprawozdań rzeczowo-finansowych, zastępowanie w czasie nieobecności w pracy inspektora ds. świadczeń wychowawczych tj. wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach wychowawczych oraz ustawy-Karta Dużej Rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie - 2017-08-29 - Wiśniew (mazowieckie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 250 PLN

operator wózka widłowego, rozładunek, przeładunek
"MARVIOL" PHUP Mariusz Chrzanowski - 2019-03-19 - Wilków (dolnośląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 800 PLN

Organizacja i funkcjonowanie sklepu zgodnie ze strategią i standardami Firmy
SMYK S.A. - 2019-04-02 - Starogard Gdański (pomorskie)

ŚLUSARZ - od 14 EUR

- Konserwacja, naprawa i serwis maszyn i urządzeń technicznych- Wsparcie w zamawianiu części zamiennych- Współpraca przy montowaniu nowych instalacji
RENTA Personaldienstleistungen GmbH - 2018-09-26 - Niemcy (Niemcy)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

obsługa klienta, obsługa internetowego sklepu i portal allegro, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Łuków (lubelskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO (KAT. C) - od 16 PLN

- Transport materiałów budowlanych. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: od 16 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + czasami soboty (jak będzie potrzeba). Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:00) (Tel. 32-252-83-33) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. PANEWNICKA 90, 40-761 Katowice) lub e-mail: stajer (at) stajer.pl
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I PREFABRYKATÓW BETONOWYCH GRAŻYNA STAJER - 2016-03-18 - Katowice (śląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 2 000 - 2 500 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, naliczanie LP, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Sędziszów (świętokrzyskie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

Zabiegi kosmetyczne twarzy i ciała oferowane przez Instytut Urody, obsługa klienta.
Park Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Sitaniec (lubelskie)

ELEKTRYK-KONSERWATOR - od 2 600 PLN

drobne naprawy instalacji elektrycznej w zasobach zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "GÓRNIK" - 2020-03-03 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY(NR 1640) - od 2 000 PLN

sprzedaż produktów kosmetycznych na terenie woj.: kuj.-pom., wielkopolskiego
CENTRUM DYSTRYBUCYJNO - SZKOLENIOWE AN ANNA KNITTER-ZAWADZIŃSKA - 2017-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MONTER - od 2 490 PLN

Montaż urządzeń z podzespołów
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Prószków (opolskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA ROLNICZEGO - od 2 200 PLN

Możliwy transport do miejsca pracy dla osób mieszkających w okolicach Niemodlina i Nysy. Praca na terenie Opola oraz woj.opolskiego w godz. 7-15. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy ZAKS 2 - 2017-02-02 - Opole (opolskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - 3 000 - 3 500 PLN

- samodzielne prowadzenie dokumentacji urzędowej i podatkowej- samodzielne zamykanie pkresów sprawozdawczych oraz roku- sporządzanie deklaracji podatkowych- analiza i weryfikacja zapisów na kontach- ewidencja środków trwałych- kontakt z klientem- kontakt z instytucjami zewnętrznymi
"DUET POPŁAWSCY" SPÓŁKA CYWILNA - 2020-03-09 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towarów, dbanie o czystość.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Garwolin (mazowieckie)

SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B - od 2 400 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
IQ ENERGETYKA - 2018-01-04 - Pleszew (wielkopolskie)

SAMODZIELNY INSTRUKTOR - od 2 100 PLN

1) opracowywanie pism i dokumentacji realizawanych przedsięwzięć wynikających z bieżącej działalności Klubu; 2) opracowywanie harmonogramóww pracy pracowników Klubu, przedstawianie ich do akceptacji Kierowników Klubu; 3) współudział w aktualizacji pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych pracowników Klubu; 4) prowadzenie "Rejestru udostępnionych/użyczonych pomieszczeń w Klubie 4 Regionalnej Bazy Logistycznej"; 5) opracowywanie wstawki do planu zasadniczych przedsięwzięć Klubu, koordynowanie prac wszystkich pracowników Klubu w tym zakresie; 6) opracowywanie przy współudziale pozostałych osób funkcyjnych Klubu sprawozdań rocznych oraz innych sprawozdań i analiz z działalności Klubu; 7) właściwe i terminowe przygotowywanie projektów dokumentów przedstawianych do akceptacji przełożonym;8) prowadzenie pomocniczych ewidencji pododdziału i przygotowywanie dokumentów do zmian w ewidencji oraz prowadzenie dokumentów w powyższym zakresie; 9) przygotowywanie dokumentacji oraz koordynowanie przedsięwzięć w zakresie prowadzenia gospodarki materiałowej, przygotowywanie zapotrzebowań na dodoatkowy sprzęt kwaterunkowy i k-o według potrzeb wynikających z działalności Klubu oraz Wymagań Eksploatacyjno-Technicznych sprzętu K-O planowanego do zakupu; 10) przygotowywanie dokumentacji w zakresie klasyfikacji i wybrakowania sprzętu kulturalno-oświatowego zgodnie z planem zasadniczych przedsięwzięć; 11) dokonywanie zamówień środków materiałowych i rzeczowych na potrzeby Klubu zgodnie z przyjętymi procedurami; 12) przygotowywanie dokumentacji w zakresie konieczności prowadzenia remontów i gospodarowania pomieszczeniami Klubu oraz udział w uzgodnieniach z RZI w powyższym zakresie; 13) utrzymywanie kontaktów z oraganizacjami pozarządowymi oraz inymi parnterami społecznymi w zakresie działalności Klubu; 14) współudział w akcjach promujących działalność Klubu w Garnizonie Wrocław poprzez przygotowywanie informacji zapewniających efektywną komunikację wewnętrzną (jednostki i instytucje wojskowe garnizonu) oraz zewnętrznej (organizacje pozarządowe, partnerzy społeczni itp.); 15) wykonywanie prac pomocniczych przy organizacji odpraw, festynów, pikników, koncertów i innych zamierzeń organizowanych przez Klub. Oferta dostępna w sali E, C, D, H. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 1 850 PLN

Diagnozowanie oraz naprawa i obsługa samochodów osobowych.
Rad Time Serwis Mechanika Pojazdowa Radosław Wyszkowski - 2016-01-05 - Rembelszczyzna (mazowieckie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 2 250 PLN

Pomoc przy montażu instalacji elektrycznej, praca na terenie całej Wielkopolski w godiznach 7.00-15.00, okres próbny trwa 3 miesiące (docelowo umowa na czas nieokreślony).
INSTALACJE ELEKTRYCZNE POMIARY KRZYSZTOF KUCHAREK - 2019-02-07 - Psarskie (wielkopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 1 300 PLN

Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości dokumentacji uczniowskiej, sporządzanie odpisów świadectw szkolnych dla absolwentów szkoły, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją, prowadzenie dokumentacji związanej z maturą, prowadzenie procedury zamówień publicznych.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2018-03-14 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA RACHUBY I PŁAC PION GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO) - od 3 100 PLN

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:1. Sporządzanie list wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom przy wykorzystaniu programów resortowych.2. Księgowanie list wynagrodzeń, zobowiązań do ZUS, US, PFRON i innych w oparciu o program SAP.3. Naliczanie świadczeń pieniężnych wynikających z odrębnych przepisów,w tym wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, świadczeń rehabilitacyjnych dla pracowników.4. Przygotowywanie analiz, prognoz wydatków, zestawień, sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników;5. Prowadzenie i aktualizacja kart wynagrodzeń pracowników wojska, kart zasiłków chorobowych.6. Weryfikacja naliczonych składek z tytułu wpłat na PFRON oraz sporządzanej miesięcznej deklaracji DEK-i-a w oparciu o system informatyczny e-PFRON.7. Wystawianie pracownikom i przekazywanie do US rocznych rozliczeń PIT zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-03-04 - Białystok (podlaskie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

Sprzedaż asortymentu biżuteryjnego na terenie całego kraju.
ALEKSANDRA Sp.j. Sząszor Marietta-Sząszor Wiesław - 2016-04-25 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - od 2 250 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT 11, sporządzanie innych dokumentów płacowych
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Miętne (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, sprzedaż towarów na sklepie, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porządku, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

DORADCA TELEFONICZNY KLIENTA SIECI PLUS - od 1 500 PLN

obsługa klienta, oferowanie różnych pakietów telefonicznych, przedłużanie umów.
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-16 - Chorzów (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W DZIALE ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA - KANCELARIA OGÓLNA - od 2 384 PLN

Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, finansów bądź zarządzania, 2 lata stażu w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, umiejętność obsługi komputera; Zakres obowiązków: przygotowywanie korespondencji rektorskiej, nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji, w tym prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-06-15 - Gliwice (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 250 PLN

Naprawy zawieszeń, hamulców, naprawy główne silników, diagnostyka klimatyzacji.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

1.Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną pracą wydziału;2.Prowadzenie dziennika korespondencyjnego;3.Przygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej;4.Prowadzenie ewidencji w zakresie wydawania kart wędkarskich i rejestracji sprzętu służbowego do połowu ryb;5.Rejestracja sprzętu do połowu ryb;6.Wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego;7.Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;8.Pomoc w wypełnianiu metryk spraw;9.Gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych i zarządzeń wewnętrznych;10.Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału;11.Pomoc w przygotowaniu decyzji administracyjnych oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziału;12.Przygotowywanie informacji do BIP oraz bieżąca ich aktualizacja;13.Prowadzenie spraw organizacyjnych w Wydziale (np. składanie zapotrzebowań na materiały biurowe, sprzęt, szkolenia i inne);14.Obsługa i udzielanie informacji petentom;15.Obsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax).
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gryfino (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat