REFERENT W ZESPOLE LABORATORIÓW PROCESÓW SPALANIA I WYBUCHOWOŚCI ( 16 S EFS POWER) Józefów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W ZESPOLE LABORATORIÓW PROCESÓW SPALANIA I WYBUCHOWOŚCI ( 16 S EFS POWER)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: oferta stażu: obsługa administracyjna, archiwizacja, p9rządkowanie dokumentacji zakończonych procesów, podsumowania, zestawienia.
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
oferta stażu: obsługa administracyjna, archiwizacja, p9rządkowanie dokumentacji zakończonych procesów, podsumowania, zestawienia.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT W ZESPOLE LABORATORIÓW PROCESÓW SPALANIA I WYBUCHOWOŚCI ( 16 S EFS POWER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 7
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: A/B) znajomość programu MS Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowania, pierwszy kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Edukacja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.03.2017
Oferta pracy ważna do: 09.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Sprawdzenie i dekretacja dokumentów raportu kasowego, sprawdzenie i dekretacja dokumentów sprzedaży, przygotowanie danych do not w zakresie realizacji zaliczek na usługi, rozliczanie punktów sprzedaży, archiwizacja dokumentów księgowych.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-02-26 - Tychy (śląskie)
Rozliczenia księgowe.
Biuro Podatkowo-Rachunkowe "Plus-Minus" Jan Głaz i Wspólnicy spółka komandytowa - 2017-11-10 - Stryszawa (małopolskie)
Produkowanie wyrobów włókieniczych poprzez obsługę maszyn produkcyjnych.Oczekiwania: zdolności manualne, szybkość działania oraz chęć nauki i rozwoju.
PPUH KASLINA - 2016-09-29 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Obsługa rachunków bankowych
REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE - 2018-03-14 - Malanów (wielkopolskie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, składowanie oraz i kompletowanie i wydawanie. Kierowanie wózkami widłowymi. Prowadzenie dokumentacji magazynowej.
ELPIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: co najmniej średnie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH - 2017-09-20 - Sośnicowice (śląskie)
- Kompletowanie i porządkowanie dok. przeznaczonej do przekazania do archiwum zakladowego,- Przekazywanie i wysłanie dokumentów do podjamenców, nabywców usług med. i innych kontrahentów,- Dostarczenie pism, komunikatów NFZ, raportów błedów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP,- Po przeszkoleaniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. (STER, TETA),- Kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokuemntów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)
ZGodnie z programem stażu Dział Postępowań Podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy i bazy danych pracowników i inne sprawy związane z ruchem pracowniczym. Kontrola i rozliczenie czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. Bł. Marty Wieckiej - 2016-11-22 - Bochnia (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Sierpc (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Puck (pomorskie)
Rozwożenie towarów i rozliczanie klientów. Praca na terenie Przeworska i okolic
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Przeworsk (podkarpackie)
wykonywanie zleceń produkcyjnych i transportowych, obsługa systemu sprzedażowego, obsługa klientów, obsługa przedstawiciela handlowego
P.V.PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów w zakresie usług sprzątania,monitoringu i dozoru mienia
Spółdzielnia WULKAN - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
40h
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- Księgowanie dokumentów w programie Sage Symfonia Finanse i Księgowość.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: konradnowakowski.alkon (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klientów sklepu spożywczego
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Żagań (lubuskie)
1) organizowanie i realizacja dostaw (zakupów) w zakresie zaopatrywania pododdziałów Bazy w wyposażenie wspomagające szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowe oraz materiały administracyjno-biurowe, pomocnicze oraz zakupy usług i szkoleń, na podstawie potrzeb zgłoszonych przez Zespół Zabezpieczenia (ZZ) Bazy; 2) opracowywanie planów i zmian do planów rzeczowo-finansowych w zakresie zadań o statusie "W"; 3) ewidencjonowanie i rozliczanie faktur z realizacji dostaw i usług o statusie W; 4) uzgadnianie z kierownikiem ZZ terminów dostaw wyposażenia i materiałów administracyjno-biurowych do magazynów ZZ Bazy; 5) organizowanie i realizacja zakupów wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego, materiałów administracyjno-biurowych zgodnie z decyzjami przełożonych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz regulaminami wewnętrznymi bazy, w ramach zakresu kompetencji; 6) występowanie o udostępnienie przez właściwie komórki wewnętrzne Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji przydzielonych zadań; 7) współuczestniczenie w realizacji kontroli i nadzorów służbowych, zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli i nadzoru służbowego w Składzie, gdzie jest przechowywane wyżej wymienione wyposażenie i materiały administracyjno-biurowe; 8) udział w planowaniu bieżących i rocznych zamierzeń Sekcji Wyszkolenia i K-O do planu zasadniczych przedsięwzięć Bazy w zakresie realizacji dostaw wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego oraz materiałów administracyjno-biurowych; 9) zapewnienie przestrzegania przepisów bhp, przeciwpożarowych, ochrony środowiska, jak również przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych w trakcie realizacji zadań; 10) pełnienie obowiązków wynikających z możliwości nadania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych np.: W wypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego pracownik jest zobowiązany do wykonywania dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki; 11) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowych. Oferta dostępna w sali F, E. KOntakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Głogów (dolnośląskie)
prace wykończeniowe, remontowe, modernizacje budynków, przeprowadzenie rozbiórek budynków, wyburzanie ścian, tynkowanie, gipsowanie, malowanie, montaż płyt kartonowo-gipsowych
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Bładnice Dolne (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji technicznych i powykonawczych
Instalatorstwo Elektryczne Krasuski Mirosław - 2017-03-17 - Strzała (mazowieckie)
Weryfikacja faktur w programie Smartfix Verifier;Księgowanie faktur od zagranicznych dostawców, w tym rynku Tureckiego;Tworzenie i aktualizacja danych podstawowych zagranicznych dostawców;Wyjaśnianie otwartych pozycji na dostawcach;Monitorowanie i rozliczanie pozycji na kontach rozliczeniowych;Przygotowywanie płatności;Korespondencja mailowa dot. faktur z BSH Turkey;Analiza faktur od tureckich kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
zakładanie ogrodów
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wągrowiec (wielkopolskie)
staż 30-50 FP RMobsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, zarzadzanie korespondencja biurową, wykonywanie innych czynności administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadao wykonywanych na stanowisku: prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, prowadzenie ewidencji wniosków o zasiłek macierzyoski, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowy w przedłużonymokresie, ustalanie prawa i sporządzanie decyzji w sprawach o zasiłek macierzyoski, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowyw przedłużonym okresie, zasiłek pogrzebowy, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, obsługa stanowiska informacji, prowadzenie postępowania orzeczniczego w pierwszej instancji w zakresie orzecznictwa lekarskiego.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przymonitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowoporuszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-13 - Chmielniki (kujawsko-pomorskie)
prace przy malowaniu regałów
"TRUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, praca w zespole, obsługa klienta, zamawianie towaru;
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piła (wielkopolskie)
Zdejmowanie felg ułożonych na paletach. Przenoszenie felg na odległość do 2 m, zawieszanie ich na haku linii lakierniczej. Rozpinanie palet spiętych taśmą przy użyciu noża monterskiego. dorywcza obsługa wózka widłowego.
Uniwheels Production (Poland) Sp.z.o.o - 2016-08-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
w/g stanowiska
Biuro Rachunkowe VECTOR Jarosław Kowalski - 2016-10-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Dział Obsługi Bezpośredniej: wykonywanie czynności biurowych, rejestracja dokumentów w systemach informatycznych Poltax, Biblioteka Akt, obsługa kancelaryjna, wykonywanie zadań dotyczących czynnośći sprawdzających.Dział Rachunkowości: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpoiwedzi komornikom sądowym w zakresie zajęc wierzytelności, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu Poltax-2B, wstępna weryfikacja deklaracji podatkowych, weryfikacja deklaracji rocznych PIT-4R przy pomocy aplikacji "Ewidencje"
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Gdynia (pomorskie)