REFERENT W DZIALE SPRZEDAŻY R11/0530-146/17 Włocławek oferta pracy P.V.PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT W DZIALE SPRZEDAŻY R11/0530-146/17
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie zleceń produkcyjnych i transportowych, obsługa systemu sprzedażowego, obsługa klientów, obsługa przedstawiciela handlowego
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: P.V.PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiklinowa 20, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie zleceń produkcyjnych i transportowych, obsługa systemu sprzedażowego, obsługa klientów, obsługa przedstawiciela handlowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - wynagrodzenie podstawowe plus prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE SPRZEDAŻY R11/0530-146/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe techniczne, znajomość obsługi komputera, mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
Nazwa pracodawcy: P.V.PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2017
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 01.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynków, sporządzanie pism do interesant ów, obsługa interesantów, prowadzenie kartotek budynków, uzgodnienia stanów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
jw
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie archiwum zakładowego, ewidencji wydatków, spraw związanych z gospodarką odpadami oraz podatkami. Zaopatrzenie w sort mundurowy i odzież ochronną, artykuły bhp, biurowe, środki czystości, prenumeratę, wyposażenie biura. Wyłanianie dostawcy i nadzorowanie wydatków związanych z usługami telefonii stacjonarnej, komórkowej i internetu. Nadzorowanie i prowadzenie ewidencji zużycia węgla oraz prac wykonywanych przez osoby sprzątające i gospodarcze. Bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-10-02 - Będzin (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Przęsocin (zachodniopomorskie)
Obsługa sekretariatu, współpraca z działem finansowym i handlowym, bieżące prace administracyjno-biurowe, segregowanie, rejetrowanie poczty
Z.P.U.H. "Le Cart" Zygmunt Leś - 2018-04-10 - Mielec (podkarpackie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-05-15 - Ruda Śląska (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Grodków (opolskie)
Opieka nad osobą starszą.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie, kier. ekonomia, rachunkowość, finanse; umiejętność pracy w zespole; Zakres obowiązków: wprowadzanie danych, księgowanie dokumentów źródłowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie rynków zbytu.
AKPIL Sp. z o.o. - 2019-03-18 - Pilzno (podkarpackie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; trzy zmiany; miejsce pracy: Toszek
PRZEDSIĘBIORSTWO GUMITEX SP. Z O.O. - 2017-11-27 - Toszek (śląskie)
Praca w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Rybnik (śląskie)
obsługa programów komputerowych kadrowych, przyjmowanie i nadawanie korespondencji firmy, rozliczanie czasu pracy pracowników, kontrola ważności szkoleń okresowych BHP i badań lekarskich, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Łomianki (mazowieckie)
Obsługa kelnerska gości.Praca na umowę o pracę na okres próbny w godz. 7-20 (w równoważnym syst. czasu pracy) w Kołobrzegu również w soboty i niedziele.
Ośrodek "BURSZTYN" - Zakład Usług Geodezyjnych i Kartograficznych "PRYZMAT" Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji sprzedaży, uzgadnianie stanu należności, księgowanie wyciągów bankowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie inwentaryzacji przedmiotów niskocennych i materiałów, bieżące uzgadnianie stanu kont księgowych, udział w pracach związanych z zamknieciem miesiące i roku
PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH - 2018-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach klientów, windykacja świadczeń i zasiłków, wiecej informacji na stronie: http://ops.biesiekierz.eu
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2017-06-13 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, kompletowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, archiwizacja dokumentów, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zamieszczanie w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego ogłoszeń o zamówieniu publicznym, przesyłanie korespondencji elektronicznej na obowiązujące strony internetowe w zakresie ogłoszeń o zamówieniach oraz ogłoszeń o udzielaniu zamówienia i wyborze wykonawcy. Umowa na około 12 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-10-04 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
Wykonywanie prac porządkowych w budynku, pomoc przy rozładunku dostaw oraz dystrybucji wyposażenia materiałów do pomieszczeń, wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzanego zakresu czynności
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2019-07-11 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Kompleksowa obsługa klientów krajowych, UE jak i spoza UE, szczególnie klienci tureckojęzyczni, przygotowywanie ofert, negocjowanie z kontrahentami z krajów z UE oraz spoza szczególnie mówiących w języku tureckim, utrzymywanie kontaktów handlowych z odbiorcami, wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Malowanie ścian, sufitów, ujładanie płytek na ścianach i podłogach.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kalisz (wielkopolskie)
wykładanie towaru na półki
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Bytom (śląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
obsługa komputera, odbiór zgłoszeń od klientów, obsługa xero, prowadzenie dokumentacji, rozliczanie kierowców
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
wykonywanie prac związanych z przyjęciem materiałów ( rozładunek, kontrola ilościowa i jakościowa) współpraca z operatorami wózków widłowych magazynu w zakresie prac związanych ze składowaniem towaru,, poznanie i prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Gniewięcin (świętokrzyskie)
Dbałość o standardy obsługi pacjenta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna i efektywna obsługa pacjenta, sprzedaż wyrobów medycznych, prowadzenie wymaganych dokumentacji
ZAKŁAD SPRZĘTU ORTOPEDYCZNEGO I REHABILITACYJNEGO "KORFANTÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace biurowe, opracowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem CKiW OHP, obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie protokołów z narad
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
- Obsługa narzędzi biurowych (skaner, ksero), rejestracja pism przychodzących i wychodzących, przygotowanie dokumentów na potrzeby biura, koordynacja spraw administracyjnych, współpraca z innymi działami firmy. - Wynagrodzenie: 2600-2900 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Niekaralność. Kontakt e-mail: dz.katowice (at) solidsecurity.pl
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)
księgowanie i kompletowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji
BIURO RACHUNKOWE PARTNER Karol Nawrot Lidia Kląskała sp. c. - 2016-11-09 - Rawicz (wielkopolskie)
Praca biurowa w tym m.in. obsługa kancelaryjna urzędu, przygotowanie do wysyłki przesyłek pocztowych, prowadzenie sekretariatu Placówki.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Płock (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, rok doświadczenia w księgowości, bardzo dobra obsługa programów komputerowych, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność.Zakres obowiązków: księgowanie i kompletowanie dokumentów, pomoc w sporządzaniu dokumentacji przetargowych, przygotowanie danych do sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz innych sprawozdań
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2018-02-13 - Cieszków (dolnośląskie)