REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Będzin oferta pracy Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 2 150 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie archiwum zakładowego, ewidencji wydatków, spraw związanych z gospodarką odpadami oraz podatkami. Zaopatrzenie w sort mundurowy i odzież ochronną, artykuły bhp, biurowe, środki czystości, prenumeratę, wyposażenie biura. Wyłanianie dostawcy i nadzorowanie wydatków związanych z usługami telefonii stacjonarnej, komórkowej i internetu. Nadzorowanie i prowadzenie ewidencji zużycia węgla oraz prac wykonywanych przez osoby sprzątające i gospodarcze. Bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Data publikacji: 2018-10-02
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie archiwum zakładowego, ewidencji wydatków, spraw związanych z gospodarką odpadami oraz podatkami. Zaopatrzenie w sort mundurowy i odzież ochronną, artykuły bhp, biurowe, środki czystości, prenumeratę, wyposażenie biura. Wyłanianie dostawcy i nadzorowanie wydatków związanych z usługami telefonii stacjonarnej, komórkowej i internetu. Nadzorowanie i prowadzenie ewidencji zużycia węgla oraz prac wykonywanych przez osoby sprzątające i gospodarcze. Bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wymagane doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, posiadanie doświadczenia zawodowego w pracy biurowej , biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Word, Power Point, Excel), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy:
Działalność ogrodów botanicznych i zoologicznych oraz obszarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 02.10.2018
Oferta pracy ważna do: 11.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż części do ciągników rolniczych. Po okresie prbnym możliwe dalsze zatrudnienie. CV na adres e-mail: sklep (at) inforolnik.pl
INFOROLNIK ROBERT SZYPULSKI - 2016-03-17 - Zofiówka (lubelskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI PODŁOKIETNIKÓW, PODSUFITEK, PANELI DRZWIOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktów z odbiorcami, zbieranie zamówień. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa wyznaczonego regionu Polski i wskazanych klientów. Dokonywanie analiz zakupów wyrobów przez poszczególnych klientów. promowanie nowych wyrobów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-06-05 - Twardogóra (dolnośląskie)
obsługa klienta , obsługa kasy fiskalnej
"H&L" SPÓŁKA CYWILNA H. SZEMET, L. LUBOWICZ - 2018-06-14 - Pieszyce (dolnośląskie)
referent do spraw komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Słubice (lubuskie)
W ZAWODZIE
FIRMA "BROWLING" PIEKARSTWO-CIASTKARSTWO KEMPCZYŃSKI ROMAN - 2018-10-03 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
-Obsługa piły panelowej- Dbałość o maszynę - Kontrola jakości wykonywanych elementów - Wydajna praca zgodnie z dokumentacją
Vivenge sp. z o.o. - 2016-01-20 - Gręzówka (lubelskie)
Kompleksowa obsługa recepcji, realizacja zadań związanych z telefoniczną obsługą klientów, opieka nad klientem oczekującym na kontakt osoby odpowiedzialnej za proces sprzedaży oraz obsługę serwisową, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca ze wszystkimi działami w firmie.
ENVISTAR.BIZ Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie płac oraz kadr.
Publiczne Gimnazjum NR 3 z oddziałami integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki W Siedlcach - 2017-11-27 - Siedlce (mazowieckie)
Prace pomocnicze administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Stare Babice (mazowieckie)
praca jako referent ds. technicznych
TEATR WIELKI im.ST. MONIUSZKI - 2017-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
Pracownik przy obróbce drewna
Zakład Drzewny SALDREW Sala Józef - 2017-05-23 - Juszczyn (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Santok (lubuskie)
wprowadzanie pism i wniosków do elektrononicznego obiegu dokumentacji, wysyłanie korespondencji, obsługa xero, informowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Stare Babice (mazowieckie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Świebodzin (lubuskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasy, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Chorzów (śląskie)
Zapoznanie z zakresem pracy seketeriatu, rejestracja pism (system elektroniczny), prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej, redagowanie pism, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
- zapoznanie się z ogólnymi zasadami dotyczącymi bieżącej działalności, przepisami BHP, PPOŻ, regulaminem pracy oraz przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych- zapoznanie się z zasadami dotyczącymi działań w ramach PROW 2014-2020- uczestnictwo w obsłudze wniosków- pomoc przy elektronicznej rejestracji spraw z zakresu windykacji nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności- pomoc przy obsłudze urządzeń biurowych- pisanie pism w edytorze tekstów- kompletowanie, porządkowanie aktów prawnych i dokumentów firmy- pomoc przy obsłudze archiwum i kancelarii- pomoc przy archiwizacji danych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Gorlice (małopolskie)
prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, sporzadzanie wniosków aplikacyjnych o pozyskiwanie środków zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Rokitno (lubelskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Produkcja ciast i wyrobów cukierniczych
Wypiek i Sprzedaż Ciast Domowych Dariusz Balcer - 2018-04-05 - Kuligów (mazowieckie)
Podawanie napojów i posiłków, obsługa klientów, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, przyjmowanie zamówień;
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Lublin (lubelskie)
prace będą polegały na usuwaniu zakrzaczenia, naprawie przepustów, wykaszaniu trawy i chwastów na poboczach, zbieraniu śmieci, pielęgnacji trawników, pomocy przy usuwaniu awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Szczutowo (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiemRównoważny system czasu pracy (pn-nd) Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą podczas indywidualnej rozmowy.
Atrium Hotel s.c. Jarosław Manuszewski Hanna Dołęgowska - 2018-06-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe, weryfikacja pojemników na odpady w terenie;
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Stare Kurowo (lubuskie)
Przyjmowanie i potwierdzanie renowacji telefonicznych i mailowych. Obsługa telefoniczna gości. Praca w godz.: 8-16, 10-18. Oferta dostępna w sali H, C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 503 092 499.
Panorama Morska Haratyk Leszek - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa klientów biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) protegga.pl
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Uczestniczenie w kontrolach budów,Prowadzenie archiwizacji dokumentów,Redagowanie różnych pism w tym decyzji i postanowień.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Drawsko Pom. - 2017-04-05 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Sławno (zachodniopomorskie)