REFERENT BIUROWY ( 1/2 ETATU) Ząbkowice Śląskie oferta pracy FIRMA "BROWLING" PIEKARSTWO-CIASTKARSTWO KEMPCZYŃSKI ROMAN
Stanowisko: REFERENT BIUROWY ( 1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: W ZAWODZIE
Data publikacji: 2018-10-03
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: FIRMA "BROWLING" PIEKARSTWO-CIASTKARSTWO KEMPCZYŃSKI ROMAN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PROLETARIATCZYKÓW 20, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: W ZAWODZIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: PRACA W GODZ.7-11
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT BIUROWY ( 1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2018
Data zakończenia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: fakturowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy:
FIRMA "BROWLING" PIEKARSTWO-CIASTKARSTWO KEMPCZYŃSKI ROMAN
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
PROLETARIATCZYKÓW 20, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + ŚWIADECTWO PRACY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, Godziny : PO UPRZEDNIM KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Ulica pracodawcy: PROLETARIATCZYKÓW
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pieczywa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 03.10.2018
Oferta pracy ważna do: 28.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgz programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Głogów (dolnośląskie)
Rozwożenie towaru po określonych odbiorcach, załadunek i rozładunek samochodu
IRENA KMIEĆ-MILEWSKA "RENA" - 2018-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Pomoc w przygowywaniu korespondencji, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, poznanie wybranych aplikacji komp. Współpraca z Działem finansowo-księgowym dot. opisu kosztów faktur i rachunkowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Płock (mazowieckie)
pomoc wprowadzaniu spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa sekretariatu, przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, obsługa interesantów, udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Mława (mazowieckie)
ZGODNY
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa ksiegowo-finansowa Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczegolności z Ustawą o rachunkowosci i innymi przepisami finansowymi , ubezpieczeniowymi oraz skarbowymi;Obsługa płacowa Spółki;Sporządzanie analiz finansowo-księgowych, sprawozdań oraz raportów na potrzeby podmiotów zewnętrznych oraz Zarządu. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail. Do dokumentów należy dołączyć: Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem, kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i wykształcenie, kwestionariusz osobowy ( do pobrania ze stronie internetowej www.ekosystem.wroc.pl) lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111.Oferta znajduje się w sali: E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
wykładanie towarów, obsługa klienta, porządki na magazynie
JOBMAN GROUP Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Wyszukiwanie potencjalnych klientów, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie spraw osobowych związanych z zatrudnianiem pracowników,
prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw osobowych w trakcie trwania stosunku pracy,
prowadzenie spraw osobowych pracowników związanych z ustaniem stosunku pracy,
rozliczanie świadczeń zdrowotnych udzielanych przez osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych.
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,10290.Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-04-18 - Rybnik (śląskie)
praca przy komputerze- wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych.
Biuro Rachunkowe Marek Pyszka - 2017-09-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca biurowa, administracyjna związana z gromadzeniem danych.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynoej i materiałowej, sporządzanie dokumentów przychodu i rozchodu, iopisywanie faktur, wydawanie towaru z magazynu, wystawianie faktur dla podmiotów zewnętrznych. Jedna zmiana, umowa na okres próbny.Kontakt z pracodawcą e-mail: kadry (at) szpital-marciniak.wroclaw.pl
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka-Centrum Medycyny Ratunkowej - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczen oferowanych przez Towarzystwo , prace administracyjno-biurowe, bieżąca obsługa sprzedażowa klienta
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa, Filia w Sejnach - 2016-05-24 - Sejny (podlaskie)
terminowa i wysokiej jakości korespondencyjna obsługa klientów; rozpatrywanie reklamacji, skarg i zgłoszeń w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; analiza danych systemowych w zakresie rozliczeń i korekt rozliczeń za pobraną energię elektryczną; wystawianie i monitorowanie konsultacji w przypadkach spraw wymagających opiniowania innych komórek organizacyjnych lub spółek
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ewidencji podatkowych oprzy użyciu programu komputerowych
KANCELARIA PRAWNO-PODATKOWA "LEXIN" Zbigniew Koss - 2015-12-01 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie bieżących spraw księgowości budżetowej oraz obsługa sekretariatu
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W GOLENIOWIE Z/S W NOWOGAR - 2018-03-13 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
kontrola obiegu dokumentów,przyg. inf. i analiz, prowadzenie raportów kasowych,wystawianie faktur Vat krajowych i zagranicznych, kontrola płatności przy wystawianiu faktur.
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
Prace gospodarcze, porządkowe związane z usuwaniem drzew i gałęzi przy drogach gminnych oraz na terenach zielonych uszkodzonych przez nawałnice
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kęsowo (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa urządzeń biurowych, teczkowanie akt i sporządzanie spisów spraw itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- zbieranie i analiza danych w komórkach organizacyjnych RWT w zakresie potrzeb sprzętowych i materiałowych służby łączności i informatyki,- opracowywanie specyfiki sprzętu i materiałów planowanych zakupów,- pobieranie, dystrybucja oraz ewidencja mienia wojskowego na potrzeby żołnierzy i pracowników wojska,- przeprowadzanie przeglądów i zabiegów konserwacyjnych przechowywanego mienia,- udział w procesie porównywania i inwentaryzacji składników magazynowych
2.Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych - 2017-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej i wychodzącej, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporządzanie spisów achiwalnych im protokołów brakowania, obsługa programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Siewierz (śląskie)
Praca w zawodzie higienistki stomatologicznej/ asystentki stomatologicznej. Wymagane wykształcenie kierunkowe, mile widziane doświadczenie zawodowe. Aplikacje wysyłać na adres e-mail: kontakt (at) dentica24.pl
DENTICA 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-20 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie ewidencji kart drogowych, wynajmu samochodów, rozliczanie zużycia paliw, prowadzenie pojazdu służbowego, wysyłkę korespondencji, zakupy i zaopatrzenie teatru (dźwiganie)
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-04-17 - Legnica (dolnośląskie)
praca na koparce kolejowej
Przedsiębiorstwo EL-IN Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Jaworzno (śląskie)
-Prowadzenie spraw administracyjnych i obsługi kancelaryjnej zabezpieczającej potrzeby organizacji pracy Terenowego Oddziału w Tczewie,-Prowadzenie regulacji stanu prawnego działek,-Prowadzenie ewidencji księgowej w tym środków trwałych, wyposażenia biura, przygotowywanie i roliczanie eksploatacji samochodu służbowego,-CV na adres:kadry (at) zmiuw.gda.pl
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2016-11-21 - Tczew (pomorskie)