REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Tychy oferta pracy Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzenie i dekretacja dokumentów raportu kasowego, sprawdzenie i dekretacja dokumentów sprzedaży, przygotowanie danych do not w zakresie realizacji zaliczek na usługi, rozliczanie punktów sprzedaży, archiwizacja dokumentów księgowych.
Data publikacji: 2016-02-26
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzenie i dekretacja dokumentów raportu kasowego, sprawdzenie i dekretacja dokumentów sprzedaży, przygotowanie danych do not w zakresie realizacji zaliczek na usługi, rozliczanie punktów sprzedaży, archiwizacja dokumentów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, doświadczenie zawodowe na ww. lub podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,
Nazwa pracodawcy: Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Edukacji 37, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty, tel. (32) 326-23-56, Godziny : 07:00-14:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Edukacji
Numer budynku pracodawcy: 37
Profil działalności pracodawcy: Agencja turystyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 26.02.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Diagnozowania, Naprawa oraz obsługa pojazdów ciężarowych.
"WIT-TRANS" WITKOWSKA HANNA - 2017-07-14 - Bełchatów (łódzkie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Żywiec (śląskie)
Obsługa osób niedosłyszących, dobór i sprzedaż aparatów słuchowych, uzupełnienia kalendarza wizyt, dbanie o wizerunek firmy.
Acs Słuchmed Sp.zo.o. - 2016-03-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Zakładanie akt podatkowych.2. Kserowanie dokumentów celem skompletowania akt.3. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru.4. Przygotowywanie dokumentacji do czynności sprawdzających.5. Wstępne sporządzanie dokumentacji związanej z kasami rejestrującymi.6. Wysyłanie korespondencji.7. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.8. Tworzenie spisów archiwalnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
-
Zakład Produkcji Drzewnej STOLZEN Zenon Adamek - 2016-06-29 - Nowe Pole (warmińsko-mazurskie)
wg. planu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Garwolin (mazowieckie)
Refernet w dziale logistyki
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-06-06 - Balice (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Skoki (wielkopolskie)
Transport i prace na terenie Szpitala 105 w Żarach
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o. o. - 2017-11-09 - Żary (lubuskie)
-prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Świebodzin (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
P.H. Katamaran Import - Export Robert Mucha - 2016-12-01 - Gałków Duży (łódzkie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis,Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy;Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2018-08-03 - Sulików (dolnośląskie)
wg stanowiska
DRB CENTRUM ODSZKODOWAŃ Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
Spawanie konstrukcji stalowych.
BerlinerLuft.Technik Spółka z o.o. - 2018-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Międzynarodowy przewóz rzeczy samochodem ciężarowym
"DROZDA TRANSPORT" Sp. z o. o. Sp. k. - 2016-03-03 - Nowiny Wielkie (lubuskie)
wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena ich predyspozycji i umiejętność przeprowadzania procesu wyboru kandydatów, obsługa gości zagranicznych, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, przebiegu rekrutacji, rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
SK-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu i wykonywanie prac biurowych
STALKON SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Police (zachodniopomorskie)
aktywna obsługa klientów według standardów obsługi, realizacja planów sprzedaży
NEONET S.A - 2016-09-13 - Strzegom (dolnośląskie)
- poszukiwanie nowych klientów, - realizacja polityki sprzedaży firmy, - kształtowanie dobrego wizerunku firmy, - kompleksowe wyceny towarów oraz przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Zblewo (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji technicznej w zakresie wymagań systemów HACCP, BRC, IFS, zlecanie oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przegłądów maszyn i urządzeń, zlecania oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przeglądów budowlanych i ppoż., monitorowanie zużycia mediów (energia, woda, ścieki).
Chłodnia Grudziądz Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Konserwacja urządzeń, drobne remonty.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
- rozliczanie artykułów spożywczych zgodnie z obowiązującymi normami rzeczowymi,- sporządzanie dziennego relewu - gramówki dla pacjentów Szpitala na pod. jadłospisów sporządzonych przez dietetyczkę,- sporządzanie dziennych zapotrzebowań na artykuły żywnościowe i zleceń na ich wydanie z magazynów żywnościowych,- sporządzanie dziennego rozdzielnika pieczywa na ustalonych drukach,- sporządzanie raportu chorych do wyliczenia ilości posłków dla pacjentów na poszególnych oddziałach,- wyliczenie dziennych zapotrzebowań do piekarni na ogólną ilość potrzebnego pieczywa,- sporządzanie zleceń do magazynu żywnościowego na wydanie pieczywa na poszczególna komórki Szpitala,- sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na przygotowanie posiłków dla personelu zatrudnionego w kuchni, - dokonywanie miesięcznych zapotrzebowań na przygotowanie posiłków dla personelu zatrudnionego w kuchni,- dokonywanie dziennych zapisów na tablicy stanu choroby na poszczególnych oddziałach,- sporządzanie raporu chorych do wliczenia ilości posiłków dla pacjenów na poszczególnych oddziałach,- sprawdzanie raportów piekarni z dziennego zużycia materiałów do wypieku pieczywa i uzyskanych wydajności,- prowadzenie księgi kontroli pracy piekarni oraz zużytych materiałów,- sporządzanie protokołów kalkulacyjnych dla poszeczgólnych asortymentów wypieczonego pieczywa,- wyliczenie faktycznych kosztów jednego osobodnia dla posiłków dietetycznych wydawanych w stołówce pracowniczej,- comiesięczne uaktualnienie cen na artykuły spożywcze w dziale księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach Katowice, ul. Jagiellońska 17. Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na: stanowisko urzędnicze: REFERENT/ PODINSPEKTOR DS. NALEŻNOŚCI W DZIALE DOCHODZENIA NALEŻNOŚCI. Zatrudnienie od 02.05.2017. Liczba lub wymiar etatu 1,0.- Zakres zadań na stanowisku:1) dochodzenie należności z tytułu realizacji zadań ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,2) wystawianie administracyjnych tytułów wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozdań z ww. zadań,5) obsługa programu Eurobudżet, PROTON, programów obsługujących świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia rodzinne.- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku. Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:1) wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, 2) pracę w siedzibie MOPS przy ul. Jagiellońskiej 17( drugie piętro budynek bez windy), 3) wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,4) kontakt telefoniczny i osobisty z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + dodatek stażowy. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne lub wyższe dowolne 2) co najmniej roczny, udokumentowany staż pracy3) posiadanie obywatelstwa polskiego,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) dobra znajomość KPA,7) dobra znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w zakresie nienależnie pobranych świadczeń,8) dobra znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów wykonawczych,9) umiejętność obsługi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) dokładność, precyzja,11) umiejętność pracy pod presją czasu,12) umiejętność dobrej organizacji pracy,13) umiejętność pracy w zespole,II. Wymagania dodatkowe -pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowiskuUmiejętność obsługi programów : Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Eurobudżet.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientami firmy, obsługa systemów handlowych, drobne prace biurowe, przygotowanie dokumentacji do archiwum. Wymagania: wykształcenie min. średnie.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Połchowo (pomorskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-05-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż w sklepie mięsnym
MIKS MEAT SP. Z O.O. SP. K. - 2017-08-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ DEMONTAŻU I MONTAŻU SZALUNKÓW DREWNIANYCH NABRZEŻY I JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH, UPRAWNIENIA PODDŹWIGOWEGO, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:rekrutacja (at) msrgryfia.pl
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)