REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCGH Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCGH
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis,Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy;Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;
Data publikacji: 2018-08-03
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis,Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy;Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCGH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: ekonomia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administaracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bywatelstwo polskie, wykształcenie średnie lub wyższe : preferowane na kierunku prawo, administracja, ekonomia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw obywatelskich, niekaralność za przestępstwo umyślne, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, znajomość przepisów ustaw niezbędnych do prowadzenia postępowania oraz wydawania decyzji w zakresie przyznawanych świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych(tj. znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start , o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym);2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość programów: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; dobra znajomość obsługi komputera; kreatywność, sumienność i rzetelność, dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz bardzo dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV), dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościachOświadczenia:oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzuląWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 216/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 04.08.2018
Oferta pracy ważna do: 20.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Palenie w C.O w budynku szkoły
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
układanie chronologiczne zwrotnych potwierdzeń odbioru decyzji oraz awizowanych decyji podatkowychpotwierdzanie w aplikacji informatycznej daty odbioru decyzji podatkowejprace pomocnicze w referacie podatków
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
Do uzgodnienia
"AMNON POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Zagórz (podkarpackie)
praca jako sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Skórzewo (wielkopolskie)
WYSTAWIANIE I PODPISYWANIE FAKTUR,KONTROLA DOKUMENTÓW, WERYFIKACJA, NADZÓR ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD RALIZACJĄ TRANSAKCJI, KONTROLA SPŁATY ZABEZPIECZEŃ KLIENTA, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH
United Beverages S.A - 2017-08-11 - Przecław (zachodniopomorskie)
Oferta stażu, dla osób które nie ukończyły 30 roku życia. Księgowanie dokumentów. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Miesięczne uzgadniania planów, kosztów i wydatków.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Otwock (mazowieckie)
prace biurowo - administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
przygotowanie dokumentów handlowych, utrzymanie kontaktów z klientami , rozmowy negocjacyjne, współpraca z sieciami handlowymi,
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Białystok (podlaskie)
wprowadzanie danych do systemu komputerowego, prace biurowe, obsługa podatników
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych. Archiwizowanie dokumentów. Wystawianie faktur sprzedaży. Prowadzenie ewidencji magazynowej. Prowadzenie ewidencji wyposażenia niskocennego. Prowadzenie ewidencji środków trwałych. Zamawianie materiałów zgodnie z zasadami zamówień publicznych. Analiza racjonalności wykorzystania środków finansowych w zakresie realizacji zaopatrzenia. Prowadzenie działań promocyjnych oraz pozyskiwanie nowych klientów i kontrahentów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace biurowe, ubezpieczenia społeczne rolników, rozpatrywanie wniosków, prowadzenie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
praca przy komputerze, sprzedaż towarów, w tym odczynników chemicznych, bezpośredni i telefoniczny, mailowy kontakt z klientem, wystawianie faktur, paragonów oraz innych dokumentów np. magazynowych
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-01-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
Referent biurowy
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Jarząbkowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Świdnica (dolnośląskie)
- zapoznanie bezrobotnego z programem stażu oraz jego obowiązkami i uprawnieniami- szkolenie podstawowe w zakresie bhp i ppoż.- zapoznie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy w ZUS- obsługa urządzeń biurowych: faks, centrala telefoniczna, kserokopiarka, skaner- wprowadzanie danych do aplikacji zgodnie z uprawnieniami- przygotowanie korespondencji dedykowanym programie- zakładanie teczek akt płatników i ubezpieczonych- przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w Zakładzie JRWA w celu przekazania do archiwum zakładowego- prace pomocnicze w Sali Obsługi Klienta związane z obsługą wniosków składanych w Biurze Terenowym ZUS
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
w programie stażowym
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Przygotowanie, programowanie i bieżąca obsługa maszyn na linii montażu powierzchniowego SMT (drukarka, Pick&Place, piec Reflow); Dbanie o ciągłość produkcji; Wykonywanie przeglądów maszyn; Analityczne podejście do rozwiązywania problemów. Wysokość wynagrodzenia od 2500 do 2900 zł brutto, karty Multisport, pakiety LUXMED. Okres próbny 3 miesiące. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Słupsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie, pref. adm., ekonomiczne lub wyższe adm., ekonomiczne; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu m.in. w zakresie obsługi petenta, obsługi urządzeń biurowych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, prowadzenie dzienników jawnych korespondencyjnego i podawczego, sporządzanie spisów archiwalnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice, Knurów, Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Gliwice (śląskie)
referent do spraw świadczeń wychowawczych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Rzepin (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeń w uzdrowisku
UZDROWISKO MAZURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp.j - 2016-04-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Pracodawca zaprasza osoby zainteresowane ofertą na spotkanie rekrutacyjne w Salonie Meblowym BODZIO w Mińsku Mazowieckim ul. Warszawska 35, 06.12.2016r. o godz. 11.00.Zakres obowiązków:- obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Sp. Jawna - 2016-11-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Spawanie elementów z blachy, produkcja teczek i piecy wolnostojących z szamatu; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Zakład Produkcyjno Handlowy ROMIX - 2016-07-04 - Lubuczewo (pomorskie)
- opracowywanie i wykonywanie dokumentacji konstrukcyjnej,- opracowywanie specyfikacji konstrukcyjnej w systemie TPP (techniczne przygotowanie produkcji),- zarządzanie dokumentacją konstrukcyjną
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)
Referent ds. techniczno-administracyjnych przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
obsługa biurowa inspektoratu
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Przewidywany zakres obowiązków:- organizacja i nadzór nad eksploatacją spektakli studenckich- organizacja wyjazdowych spektakli WTT, oraz dyżury organizacyjne przy spektaklach i wydarzeniach Wydziału- opracowywanie harmonogramu prób i spektakli- organizacja i koordynacja obsługi widowni przy spektaklach- przygotowywanie treści materiałów promocyjnych- gromadzenie dokumentacji artystycznej Wydziału- badanie losów absolwentów Wydziału- przygotowywanie wniosków grantowych na udział spektakli w festiwalach i konkursach- aktualizacja informacji na stronie internetowej Wydziału- prowadzenie profilu Wydziału i kampanii w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Krępna (opolskie)