REFERENT W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO Mława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów i prowadzenie spraw doyczących polityki przestrzennej gminy
Data publikacji: 2019-02-20
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie dokumentów i prowadzenie spraw doyczących polityki przestrzennej gminy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - preferowane Gospodarka przestrzenna
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.02.2019
Data dodania oferty pracy: 20.02.2019
Oferta pracy ważna do: 19.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagana komunikatywna znajmość j. niemieckiego. Charakterystyka pracy: praca w biurze producenta okien i drzwi PCV i aluminium, obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie ofert, zamawianie drobnych towarów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA DUDA M. i L. DUDA SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-03 - Gaszowice (śląskie)
prowadzenie spraw kancelaryjnych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Mała Wieś (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
sprawdzanie dokumentow pod względem merytorycznym,formalnym,rachunkowym,dekretowanie dokumentow księgowych ,prowadzenie ewidencji vat zakupowi sprzedaży,wprowadzanie dokumentów ksiegowych do systemu księgowego
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Zgodnie z zawodem.
ENERGOPOL - Warszawa S.A. - 2017-06-20 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
Klasyfikacja podatków poniesionych na zakup sprzętu , aparatury medycznej , mebli , wyposażeniaSzczegółowe rozliczanie poniesionych inwestycji. Ewidencja analityczna środków trwałych.Rozliczanie poniesionych nakładów wg źródła rfundacji (środki unijne i in.)Klasyfikacja zgodnie z KST Środków TrwałychNaliczanie odpisów amortyzacyjnych wg stawek amortyzacjiOznakowanie nowo nabytego sprzętu .Wycena , kompletowanie dokumentacji związanych z likwidacją sprzętu ( śr. trwałych ) , kasacja , zbycie majątku .Inwentaryzacje – rozliczanie ( okresowe, zdawczo-odbiorcze , kontrolne).SprawozdawczośćGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużeniaKontakt kandydatów z pracodwcą: jbiela (at) szpital.wroc.pl, 71-395-76-35Sala E, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż wyrobów cukierniczych
Cukiernia "Ewa" Magdalena Puzik - 2019-03-06 - Maków Podhalański (małopolskie)
archiwizacja dokumentów,dekretacja dokumentów księgowych,rozliczanie delegacji służbowych,księgowanie dokumentów kasowych,przygotowanie danych do sprawozdań GUS,sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami,rozliczanie kosztów produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy obsłudze maszyn produkujących uszczelki z gumy
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Brzostek (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie; komunikatywność, dokładność, sumienność, spostrzegawczość, cierpliwość; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; znajomość w st. dobrym Excel; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: przygotowywanie raportów dla klientów firmy, uzupełnianie danych, zbieranie danych do przyg. raportów, archiwizacja dokumentów i praca z teczkami klientów, praca w Excel dla klientów oraz innych działów w firmach współpracujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Premium Report System Maria Markiewicz - 2017-09-01 - Gliwice (śląskie)
- Obsługa nowoczesnych urządzeń. Wykonywanie pomiarów geodezyjnych.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe - kierunkowe techniczne. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Zabrze (śląskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim lub angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-07-04 - Zawadzkie (opolskie)
-pomoc w wykonywaniu bieżących zadań nałożonych na dział między innymi takich jak przygotowywanie i wysyłka korespondencji wychądzącej-obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu-archiwizacja dokumentów-wkonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z charaterystyką pracy
EXALUS TR7 SP.Z.O.O. SP.K. - 2017-02-09 - Kuchary (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Praca w Słonecznikowym Przedszkolu w Ustce; Kontakt z pracodawcą w godz.8.00-16.00
Fundacja Kaszubskie Słoneczniki - 2017-05-17 - Ustka (pomorskie)
/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)
praca z dojazdem do klienta i w miejscu siedziby firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FINO Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Chełm (lubelskie)
telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Obsługa komputera. Przepisywanie tekstów. Uzupełnianie danych.2. Porządkowanie bieżącej dokumentacji Działu Administracji.3. Inwentaryzacja dokumentacji inwestycyjnej.4. Przygotowanie dokumentów o archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Tarnów (małopolskie)
rejestrowanie protokołów z badań, zarządzanie dokumentacją oraz archiwizjacja, wprowadzanie wyników badań, nadzór nad sprzętem
Centrum Technologiczna BETOTECH Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Dąbrowa (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników do realizowanych projektów
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
DO UZGODNIENIA
WYTWÓRNIA SZABLONÓW KREŚLARSKICH - LENIAR SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-20 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Mysłowice (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
Koordynacja obiegu procesu sprzedażowego w zakresie finansowo księgowym (wystawianie faktur, not, archiwizowanie dokumentów, analiza rozrachunków, wystawianie protokołów odbioru prac, przesyłanie dokumentów sprzedażowych). Wspieranie Głównej Księgowej w zakresie: sporządzania niezbędnych zestawień i raportów, pomocy przy deklaracjach podatkowych, pomocy przy analizach kont. Wspieranie prowadzenia pełnej księgowości spółki zgodnie z przepisami prawa wykonywanie niezbędnych księgowań w systemie finansowo księgowym (rejestr faktur, monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i księgowych, weryfikowanie poprawności dokumentacji).Wspieranie innych komórek organizacyjnych tj. BHP, Księgowość, HR. Przygotowywanie niezbędnych raportów wymaganych przez kadrę kierowniczą.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Zabrze (śląskie)