REFERENT W SEKCJI GOTOWOŚCI BOJOWEJ I MOBILIZACYJNEJ Nowa Dęba oferta pracy 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Stanowisko: REFERENT W SEKCJI GOTOWOŚCI BOJOWEJ I MOBILIZACYJNEJ
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: -udział w przygotowywaniu dokumentacji -przygotowywanie pism
Data publikacji: 2020-11-17
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-udział w przygotowywaniu dokumentacji -przygotowywanie pism
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT W SEKCJI GOTOWOŚCI BOJOWEJ I MOBILIZACYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień mobilizacji, poświadczenie bezpieczeństwa.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
danePracodawcy_nip: 8672227607
danePracodawcy_regon: 180692828
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1820
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980636
Ulica pracodawcy: Anieli Krzywoń
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?33e3983dc0770fcb674fb25f4fea984c
Podobne oferty pracy
Referat egzekucji Administracyjnej: wstępna archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych do programu EGAPOLTAX, redagowanie i wysyłka pism do innych instytucji, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Żory (śląskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych, przeprowadzanie kontroli obiektów, kontrole skarbowe, pisanie pism
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-03-22 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie bądź wyższe , munimum rok doświadczenia w obszarze kadr i płac, doświadczenie w naliczaniiu wynagrodzeń. Charakterystyka pracy: obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rachunków. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Radlin (śląskie)
wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, uzgadnianie należności i zobowiązań, odbieranie i wysyłanie listów, redagowanie pism, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy działami
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-08-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
Organizacja pracy sprzedaży pieczywa. Przyjmowanie zamówień. Wystawianie dokumentów dostawy i sprzedaży pieczywa.
Gminna Spółdzielnia " Samopomoc Chłopska " Uniejów - 2020-11-02 - Uniejów (łódzkie)
czynności związane z administracją i drobnymi naprawami utrzymania należytego porządku oraz stanu technicznego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Strzegowo (mazowieckie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych opisanych w instrukcji kancelaryjnej, prowadzenie rejestrów i dzienników obiegu dokumentacji, dystrybucja korespondencji zewnętrznej do komórek organizacyjnych Szpitala, obsługa korespondencji wychodzącej, zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji wewnętrznej, odbieranie i dostarczanie pism i przesyłek kierowanych do urzędów i instytucji współpracujących ze Szpitalem.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2019-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie kasy jednostki (w zakresie ewidencji i rozliczeń czekowych, pobierania gotówki, sporządzania raportów kasowych z rozbiciem na poszczególne fundusze);- bieżąca kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;- bieżące przygotowanie dowodów źródłowych do księgowania i ich dekretacja, sporządzanie własnych zastępczych dowodów PK oraz księgowanie dowodów (z wykorzystaniem programu Księgowość Optivum) i nadawanie tym dowodom numerów pozycji księgowej;- bieżąca kontrola wyciągów bankowych i ciągłości sald oraz uzgadnianie poleceń przelewów z właściwymi dokumentami finansowymi w zakresie wyciągu bankowego;- sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawień obrotów i sald dla każdego z prowadzonych rejestrów, dokonywanie stosownych uzgodnień;- rozliczanie delegacji pracowników;- pomoc w sporządzaniu sprawozdań i planów finansowych;- pomoc przy przygotowywaniu i przekazywaniu do archiwizacji dokumentacji finansowej;- wykonywanie innych zadań wynikających z obsługi finansowo-księgowej w ramach zakresu czynności.Godziny pracy: 8-12
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNO-SPOŻYWCZYCH W OLSZTYNIE - 2019-02-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca kierowcy w przewozach pasażerskich. Wykształcenie min. podstawowe, prawo jazdy kat. DE + świadectwo kwalifikacji zawodowej, niekaralność sądowa. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Tel. 95 755 26 67 Bogdan Furtak. CV na adres e-mail: b.furtak (at) pks-gorzow.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Sulęcin (lubuskie)
Kompleksowa obsługa reklamacji, przyjmowanie zleceń reklamacyjnych od klientów, ich weryfikacja oraz dalsze procesowanie, kompletowanie dokumentów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych statystyk reklamacyjnych, inicjowanie działań wspomagających proces reklamacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-11-08 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
obsługa kancelaryjna dokumentacji i Rzeczowego Wykazu Akt, archiwacja wniosków i innych dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-09-07 - Białystok (podlaskie)
Liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
telefoniczne przedstawianie oferty klientom,zawieranie umów
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Chełm (lubelskie)
•profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,•aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,•udzielanie informacji o świadczonych usługach,•kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.
Poczta Polska S.A. - 2016-07-29 - Chełmiec (małopolskie)
prace biurowe - obsługa wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
prace na obrabiarkach konwencjonalnych, na maszynach do przeróbki plastycznej, obsługa elektronarzędzi
TRAUTWEIN sp. z o.o. - 2017-10-12 - Chorzów (śląskie)
l. Prowadzenia spraw związanych z programem Praca za czynsz, w tym w szczególności:l) sporządzanie list obecności osób uczestniczących w programie,2)sporządzanie zestawień ilości godzin przepracowanych dla każdego uczestnika programu,3)prowadzenie dokumentacji z przebiegu realizacji programu odrębnie dla każdego uczestnika,4)sporządzanie wszelkich, niezbędnych zestawień związanych z funkcjonowaniem programu dla potrzeb wewnętrznych Zakładu oraz dla jednostek zewnętrznych,5)prowadzenie wszelkiej wewngtrznej i zewnętrznej korespondencji związanej z programem,6)ustalanie harmonoeramu zadań realizowanvch przez uczestników programu,7)koordynacja zadań przydzielonych poszczególnym uczestnikom programu,8)bieżąca kontrola prawidłowości wvkonania zadań przez uczestników programu,9)zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji wyznaczonych zadań,10)prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację poszczególnych zadań,I l)ustalanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy realizowanej przez osoby świadczące pracę w ramach prac społeczno-uytecznych oraz kontrolowangi nieodpłatnej pracy na cele społeczne,12) współpraca z pozostałymi komórkami Zakładu w celu maksymalizacji efektywności programu.
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-12-18 - Chorzów (śląskie)
Rozliczenie remontów usług branży elektrycznej i archiwizacja.
ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH "REMEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-10 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE W TYM : MALOWANIE, CEKOLOWANIE, KŁADZENIE PODŁÓG, STAWIANIE ŚCIANEK DZIAŁOWYCH, HYDRAULIKA
DAKKAR DARIUSZ KOWKIEL - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, minimum 3 lata stażu, obsługa programu płatnik, obsługa programu płacowego, znajomość zagadnień księgowych, prawa skarbowego, znajomość przepisów związanych z ubezpieczeniami społecznymi, znajomość obsługi programu Microsoft Office. Charakterystyka pracy: prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa płacowa pracowników ośrodka, przygotowywanie danych do planów finansowych, prowadzenie sprawozdawczości GUS, PEFRON, prowadzenie dokumentacji US oraz ZUS, wystawienie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych. Wynagrodzenie 1688zł + premia 20% + dodatek za wysługę lat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I INFORMACJI PEDAGOGICZNEJ WOM - 2017-03-14 - Rybnik (śląskie)
Praca przy montażu kolektorów słonecznych
"TERMO MONTER" Piotr Wójcik - 2015-12-01 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Obsługa komputera smaochodowego, wulkanizacja, napraca silników i zawieszenia. Naprawa elektryczna. Autoholowanie (pomoc drogowa).
Warsztat Samochodowy EMIL Andrzej Mokwa - 2017-06-22 - Jabłówko (pomorskie)
Wymagana komunikatywna znajmość j. niemieckiego. Charakterystyka pracy: praca w biurze producenta okien i drzwi PCV i aluminium, obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie ofert, zamawianie drobnych towarów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA DUDA M. i L. DUDA SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-09 - Gaszowice (śląskie)
-rozpoznawanie potrzeb klientów zgłaszających się do Centrum Rozwoju Talentów Gdańskiego Urzędu Pracy i kierowanie do odpowiednich pracowników w celu uzyskania oczekiwanej pomocy,- przyjmowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz wszelkiej dokumentacji i realizacja płynnego obiegu informacji w Centrum,- bieżąca aktualizacja informacji zawartych na telebimach, stronie oraz Facebooku Centrum Rozwoju Talentów dotyczących działań Centrum,- dbałość o aktualność informacji na tablicach ogłoszeń oraz stojakach z ulotkami i informatorami znajdującymi się w Centrum, - zamawianie ulotek, druków, materiałów biurowych dla potrzeb Centrum Rozwoju Talentów,- nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem oraz funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oraz telebimów oddanych do dyspozycji klientów Centrum, - pomoc klientom Centrum w obsłudze sprzętu komputerowego,- współudział w organizowaniu przedsięwzięć mających na celu realizację zadań Centrum tj. warsztatów, spotkań z pracodawcami, targów pracy i wszelkich wydarzeń związanych z promocją Centrum,- tworzenie harmonogramu czasu pracy pracowników Centrum,- prowadzenie kalendarza spotkań doradców zawodowych i wydarzeń odbywających się w Centrum, - tworzenie i aktualizowanie bazy klientów Centrum, - wprowadzanie do bazy, analiza i statystka ankiet zadowolenia klienta,- sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności Centrum,- pomoc doradcom zawodowym w przygotowywaniu warsztatów, spotkań odbywających w Centrum (przygotowywanie materiałów, list obecności, sali),- współudział w tworzeniu materiałów promocyjnych, prowadzenie korespondencji z klientami Centrum, - prowadzenie elektronicznej obsługi zadań realizowanych w Centrum.
Gdański Urząd Pracy - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Jawor (dolnośląskie)
1. Przygotowanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników.2.Bieżące prowadzanie dokumentacji pracowniczej.3.Prowadzenie spraw związanych z organizacją stażu i praktyk.4.Przygotowywanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na emeryturę i rentę.5.Obliczanie wysokości podstawy do wypłaty wynagrodzeń i zasiłków .6.Przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń z tytułu pracy w nadleśnictwie.7.Współpraca z pracownikiem zajmującym się sprawami BHP w zapewnieniu pracownikom właściwej opieki zdrowotnej.8.Załatwianie całokształtu spraw związanych z skargami i wnioskami wpływającymi do nadleśnictwa.9.Załatwianie spraw związanych z organizowaniem różnych form szkolenia zawodowego, dokształcanie i doskonalenie kwalifikacji pracowników.10.Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia, wynagradzania oraz pobytu na pracę.11. Wystawianie delegacji służbowych. 12. Sporządzanie dziennika obecności.13. Wystawianie legitymacji służbowych i upoważnień do wystawiania mandatów karnych.14.Prowadzenie dokumentacji związanej z przekazywaniem leśnictw i nadleśnictw, sporządzanie dokumentacji powierzenia zastępstwa.15.Prowadzenie rejestru zarządzeń i decyzji nadleśniczego.16. Opracowywanie w porozumieniu z nadleśniczym Regulaminu Organizacyjnego Pracy oraz czuwanie nad ich realizacją.17.Prowadzenie dokumentacji związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.18.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i osoby zatrudnione na podstawie umów-zlecenia do ZUS.19. Sporządzanie i prowadzenie rejestru ewidencji umów na użytkowanie pojazdów prywatnych używanych dla celów służbowych.20. Prowadzenie całości spraw związanych z udzielaniem pożyczek.21.Prowadzenie dokumentacji związanych z leczeniem sanatoryjnym.22. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestrowaniem, obiegiem , przechowywaniem korespondencji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną dla dokumentów niejawnych stanowiących tajemnice państwową i służbową w PGL Lasy Państwowe.23. Zajmowanie się zasobami dokumentów niejawnych.24. Realizacja wytycznych jednostki nadrzędnej w zakresie zadań ogólno-obronnych.25. Zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami , sprawowanie funkcji redaktora wprowadzającego do BIP.26. Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Prawnej.27.Opracowywanie projektów uregulowań wewnętrznych wydanych przez nadleśniczego w zakresie swojego działania. Czuwanie nad ich aktualizacją i zgodnością z przepisami wyższego rzędu.28. W ramach przypisanego zakresu czynności sprawowanie kontroli wewnętrznej spraw i operacji związanych zajmowanym stanowiskiem.29.Realizacja zadań wynikających z zasad FSC i PEFC w zakresie swojego działania.30. Współpraca z głównym księgowym przy opracowywaniu planów finansowo gospodarczych.
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KONIN - 2019-05-23 - Konin (wielkopolskie)