REFERENT DS PROGRAMU PRACA ZA CZYNSZ Chorzów oferta pracy Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Stanowisko: REFERENT DS PROGRAMU PRACA ZA CZYNSZ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: l. Prowadzenia spraw związanych z programem Praca za czynsz, w tym w szczególności:l) sporządzanie list obecności osób uczestniczących w programie,2)sporządzanie zestawień ilości godzin przepracowanych dla każdego uczestnika programu,3)prowadzenie dokumentacji z przebiegu realizacji programu odrębnie dla każdego uczestnika,4)sporządzanie wszelkich, niezbędnych zestawień związanych z funkcjonowaniem programu dla potrzeb wewnętrznych Zakładu oraz dla jednostek zewnętrznych,5)prowadzenie wszelkiej wewngtrznej i zewnętrznej korespondencji związanej z programem,6)ustalanie harmonoeramu zadań realizowanvch przez uczestników programu,7)koordynacja zadań przydzielonych poszczególnym uczestnikom programu,8)bieżąca kontrola prawidłowości wvkonania zadań przez uczestników programu,9)zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji wyznaczonych zadań,10)prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację poszczególnych zadań,I l)ustalanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy realizowanej przez osoby świadczące pracę w ramach prac społeczno-uytecznych oraz kontrolowangi nieodpłatnej pracy na cele społeczne,12) współpraca z pozostałymi komórkami Zakładu w celu maksymalizacji efektywności programu.
Data publikacji: 2019-12-18
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
l. Prowadzenia spraw związanych z programem Praca za czynsz, w tym w szczególności:l) sporządzanie list obecności osób uczestniczących w programie,2)sporządzanie zestawień ilości godzin przepracowanych dla każdego uczestnika programu,3)prowadzenie dokumentacji z przebiegu realizacji programu odrębnie dla każdego uczestnika,4)sporządzanie wszelkich, niezbędnych zestawień związanych z funkcjonowaniem programu dla potrzeb wewnętrznych Zakładu oraz dla jednostek zewnętrznych,5)prowadzenie wszelkiej wewngtrznej i zewnętrznej korespondencji związanej z programem,6)ustalanie harmonoeramu zadań realizowanvch przez uczestników programu,7)koordynacja zadań przydzielonych poszczególnym uczestnikom programu,8)bieżąca kontrola prawidłowości wvkonania zadań przez uczestników programu,9)zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji wyznaczonych zadań,10)prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację poszczególnych zadań,I l)ustalanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy realizowanej przez osoby świadczące pracę w ramach prac społeczno-uytecznych oraz kontrolowangi nieodpłatnej pracy na cele społeczne,12) współpraca z pozostałymi komórkami Zakładu w celu maksymalizacji efektywności programu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
złotych brutto - do uzgodnieniaW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS PROGRAMU PRACA ZA CZYNSZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: resocjalizacja
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: niekaralność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gmin, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990r. o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nieposzlakowana opinia
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: zdolność do analizy i wnioskowania
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
komunikatywność, wysoka kultura osobista, uczciwość,
Nazwa pracodawcy:
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Bałtycka 8/101/I piętro, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty należy złożyć w Zakładzie Komunalnym "PGM" w Chorzowie, ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 207, 206 lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją "nabór na stanowisko referent ds Programu Praca za Czynsz" w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2020r. wymagane dokumenty:list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisemkwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę - opatrzony własnoręcznym podpisemkserokopie dokumentów - potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawiania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnieniakopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nie posiadających obywatelstwa polskiego)oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowego, o posiadani nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej - opatrzony własnoręcznym podpisemkserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnejklauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji opatrzone własnoręcznym podpisemDopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznej albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załącznik. Adres skrytki Zakładu Komunalnego "PGM" w Chorzowie na ePUAP-ie: /zkpgm/SkrytkaESPszczególowe informacje: www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 10.01.2020r. Poniedziałek - środa 07-15, czwartek 07-17, piątek 07-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Bałtycka
Numer budynku pracodawcy: 8/101
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami samorządowymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 23.12.2019
Oferta pracy ważna do: 27.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8486c7f401b0aa5ff44b92a0e3de9189
Podobne oferty pracy
sprzedaż biletów wstępu na kąpielisko, obsługa aplikacji do ewidencji i weryfikacji karnetów wstępu, obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie utargu, obsluga bazy noclegowej, wypozyczanie sprzetu rekreacyjnego, prace pomocnicze w barze, inne prose prace organizacyjno - porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowywanie dokumentacji płacowej, w tym także naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac. Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, formularzy, korekt i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS). Tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, w tym także sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień. Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy a także absencji pracowników. Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. Rozliczanie umów cywilno-prawnych oraz prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych. Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych i zewnętrznych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunkach ekonomicznych. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-209-77-22) lub e-mail: kadry (at) dachyswiata.pl
ROOF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Nadzorowanie terminowego prowadzenia przeglądu konserwacji i napraw systemów oraz prowadzenie ewidencji, nadzór nad prawidłową realizacją umów na konserwację serwisu oraz naprawy systemu zabezpieczeń.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-04-27 - Świętoszów (dolnośląskie)
Prace biurowe: prowadzenie dokumentacji, obsługa sprzętu biurowego
CP RECYCLING ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S.A. - 2017-07-18 - Pólko (wielkopolskie)
REFERENT
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Referent ds. administracji (staż)
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Bieruń (śląskie)
Ochrona obiektu handlowego-hurtownia, obchód terenu
GDF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Kontrola stanu zabezpieczenia obiektów, prowadzenie książki służbowej, kontrola ruchu na bramie wjazdowej. Dodatek za pracę w godzinach nocnych oraz zwrot kosztów dojazdu.
"NOWAK" Wiesław Nowak - 2019-11-15 - Tychy (śląskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, podział korespondencji i współdziałanie z komórkami organizacyjnymi, przekazywanie korespondencji na pocztę, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Prowadzenie rozmów z klientami w celu prezentacji oferty firmy,- Prowadzenie obsługi klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży (paragony, faktury).Staż w godzinach 8.00-16.00RPO
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Płock (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, praca administracyjna
GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KRAPKOWICACH - 2019-09-06 - Krapkowice (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie sprzedaży w dziale klienta, I umowa na okres próbny, praca w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego, szkolenia wewnętrzne ( produktowe, systemowe, inne)
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2016-07-07 - Ruszów (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
-obsługa urządzeń biurowych-prwidłowe redagowanie pism- posługiwanie sie instrukcją kancelaryjną
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie i opracowywanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej,- rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,- uzgadnianie zapisów kont syntetycznych i analitycznych,- przegląd i weryfikacja poprawności danych księgowych na kontach bilansowych.- sporządzanie raportów finansowych,- obsługa księgowa środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,- nadzór nad projektami realizowanymi przez instytucję,- sporządzanie zestawień i analiz itp.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU - 2019-02-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie biura firmy; prowadzenie korespondencji w języku angielskim;
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kotowice (śląskie)
Naprawa maszyn sprzątających, kosiarek, oraz transport traktorem.
"PROMETEUSZ" Sp. z o.o. - 2019-09-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Łęczyca (łódzkie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Zabrze (śląskie)
rozładunek skrzyniopalet wózkiem widłowym
AUSTRIA JUICE POLAND Sp. z o.o. - 2019-04-23 - Gołębiów (świętokrzyskie)
Sprzątanie piekarni i pomieszczeń biurowych
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy "Krasucki" Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w Salonie Meblowym "Bodzio", Żyrardów, ul. Partyzantów 15 dnia 05.04.2018r (czwartek) godz. 11.00
Fabryka Mebli "BODZIO", Bogdan Szewczyk, Sp. J. - 2018-03-30 - Żyrardów (mazowieckie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2017-12-07 - Cieszyn (śląskie)
Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach. Kontakt z pracodawcą osobisty.
ETAT HR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-26 - Rybnik (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,prowadzenie rozliczeń z płatnikami składek:sporządzanie wezwań do zapłaty i upomnień do dłużników,wystawianie tytułów egzekucyjnych w stosunku do dłużników w celu przymusowego dochodzenia należności KRUS,zabezpieczenia hipotek,sporządzanie zestawień do urzędów skarbowych,wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem oraz wyłączonym z ubezpieczenia zaświadczeń dotyczących okresów ubezpieczenia i wysokości opłacanych składek oraz wystawianie poświadczeń o okresach podlegania i wysokości opłacanych składek,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,obsługa stanowiska informacji,przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym,sporządzanie decyzji w sprawach:podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników, a także wysokości należności z tytułu składek na ubezpieczenie,zmiany warunków ubezpieczenia,przyznawania prawa do finansowania z budżetu państwa składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)