REFERENT DS. SPRZEDAŻY 6 Żyrardów oferta pracy Fabryka Mebli "BODZIO", Bogdan Szewczyk, Sp. J.
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY 6
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 600 PLN
Zakres obowiązków: spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w Salonie Meblowym "Bodzio", Żyrardów, ul. Partyzantów 15 dnia 05.04.2018r (czwartek) godz. 11.00
Data publikacji: 2018-03-30
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: Fabryka Mebli "BODZIO", Bogdan Szewczyk, Sp. J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Partyzantów 15, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w Salonie Meblowym "Bodzio", Żyrardów, ul. Partyzantów 15 dnia 05.04.2018r (czwartek) godz. 11.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY 6
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żyrardów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Fabryka Mebli "BODZIO", Bogdan Szewczyk, Sp. J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Sycowska 16, 56-416 Goszcz, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Twardogóra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goszcz
Ulica pracodawcy: Sycowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: założono kartę pracodawcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 30.03.2018
Oferta pracy ważna do: 05.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie dokumentacji technicznej.
LIMATHERM COMPONENTS Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Chorzów (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gniew (pomorskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Konradów (łódzkie)
wprowadzanie danych do komputera, rejestracja faktur itp.
Biuro Rachunkowe "DOMINA" sp. z o.o. - 2015-12-11 - Słubice (lubuskie)
obsługa klientów banku
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Świerzawa (dolnośląskie)
obsługa stajni od koni
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Czołowo (wielkopolskie)
Usługi kurierskie
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW Artur Kordaszewski - 2017-08-10 - Zederman (małopolskie)
montaż instalacji nawodnieniowych
PHU Ha - Dwa- O Gniezno Paweł Filipiak - 2016-07-11 - Gniezno (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
przygotowywanie posiłków kuchni międzynarodowej (ukraińskiej, rosyjskiej, włoskiej), praca co drugi dzień w godz. 11.00-23.00
RISTORANTE&PIZZERIA ESPRESSO SWACHA MONIKA - 2017-12-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Organizowanie imprez turystycznych, prowadzenie korespondencji mailowej w językach obcych, negocjacje z dostawcami usług i świadczeń turystycznych, realizacja polityki najwyższej jakości obsługi klienta, prowadzenie rozliczeń, praca w godz.9-17
ALMATUR Opole sp. z o. o. - 2017-03-24 - Opole (opolskie)
sprzedaż posiłków fast food, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie posiłków
BARBELLA BARBARA MONASTERSKA - 2017-10-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykształcenie: min. średnie, specjalność: rachunkowość; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; mile widziana podstawowa znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego; znajomość systemu Symfonia, Buchalter; prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek z o.o. oraz organizacji pozarządowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Świętokrzyska
BIURO RACHUNKOWE "MEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
rozlicznie gospodarki mieskaniowej, sporządzanie raportów, analiza zadłużenia poszczególnych cłonków, przygotowanie materialów do windykacji, przyjmowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Olszyna (dolnośląskie)
Zapoznanie się ze schematem organizacyjnym instytucji państwowej. Przyjmowanie beneficjentów w Punkcie Obsługi Klienta.Organizowanie przepływu informacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Przygotowywanie pism, koresponcji.
Usługi Biurowe Beata Olewska Morąg - 2016-12-16 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzania przetargów na zakup materiałów, środków trwałych, usług, sprawdzanie wiarygodności dostawców i analiza ofert w przetargach, planowanie zakupów materiałów i srodków trwałych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa sekretariatu kancelarii notarialnej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL v3 Foundation. Wymagana umiejętności: znajomość języków C++, Java, baz danych SQL, Oracle, DB2, środowiska JSP, Oracle, Tomcat, pakietu Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie produktów, np. kanapek, sałatek, napojów i deserów oraz obsługa urządzeń, sprzedaż produktów - obsługa kasy, restaurowanie i wydawanie zamówień, prace magazynowe - uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów - prace porządkowe. Adres wykonywania pracy Restauracja McDonald's Rumia.
Jacek Chodakowski - 2018-03-20 - Rumia (pomorskie)
pelna obsługa działu kadr i płac
PPD POLTAREX Sp.z o.o. TARTAK GODĘTOWO - 2018-06-01 - Godętowo (pomorskie)
SPORZĄDZANIE I WERYFIKOWANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW KRAJOWYCH (MINISTER ZDROWIA), MONITOROWANIE TERMINÓW NABORU SKŁADNIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, WSPÓŁPRACA Z CZŁONKAMI ZESPOŁU PROJEKTOWEGO, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY ZAANGAŻOWANYMI W PROCES REALIZACJI PROJEKTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI: PEDAGOGIKA, ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W OCHRONIE ZDROWIA, ZDROWIE PUBLICZNE), ZNAJOMOŚĆ SPECYFIKI RELACJI MIĘDZY BENIFICJENTAMI A INSTYTUCJAMI, ZNAJOMOŚĆ ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA, ZNAJOMOŚĆ DOKUMENTÓW PROGRAMOWYCH ORAZ WYTYCZNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: DZ.U.NR197 POZ.1923 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 29.10.2003 W SPRAWIE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH, USTAWA Z DNIA 15.07.2011 O ZAWODACH PIELĘGNIARKI I POŁOŻNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, SAMODZIELNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZOWANIA WŁASNEGO CZASU PRACY, ODPORNOŚĆ NA STRES I UKIERUNKOWANIE NA REALIZACJĘ CELÓW, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W DZIALE ZWIĄZANYM Z REALIZACJĄ SZKOLEŃ
SZCZECIŃSKA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH - 2016-10-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dokumentów, , wypisywanie kart drogowych kierowców, rozliczne czasu pracy kierowców, rozliczne zuzyego paliwa, redagowanie pism,
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej (mała i pełna księgowość)Sporzadzanie list płacRozliczanie z ZUS
CONTROLLING KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW- KACZMAREK,ADAMCZYK - 2016-09-14 - Słupca (wielkopolskie)
Montaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Soblówka (śląskie)
- administrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, - sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, - obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, itp, - nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, - organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, - zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów,- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy, - działanie zgodnie z interesem firmyWYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,umiejętności: komunikatywność, dokładność, aktywność, sumienność, kreatywność, prawo jazdy kat. B mile widziane, doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.praca-pół etatu, al. Niepodległości w godz. 9-13na spotkanie z pracodawcą umawiać się telefonicznie
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż artykułów spożywczych i monopolowych
POD LWAMI - SKLEP WIELOBRANŻOWY BOGUMIŁA MATUSIAK - 2016-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zabrze (śląskie)
Wykładanie towaru, obsługa klienta, sprzątanie stoiska.
Firma Handlowa JASNOS Jadwiga Jasnos - 2018-01-22 - Jędrzejów (świętokrzyskie)