KSIĘGOWA Gliwice oferta pracy BIURO RACHUNKOWE "MEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie, specjalność: rachunkowość; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; mile widziana podstawowa znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego; znajomość systemu Symfonia, Buchalter; prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek z o.o. oraz organizacji pozarządowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Świętokrzyska
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE "MEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętokrzyska, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie, specjalność: rachunkowość; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; mile widziana podstawowa znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego; znajomość systemu Symfonia, Buchalter; prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek z o.o. oraz organizacji pozarządowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Świętokrzyska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE "MEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2018
Data dodania oferty pracy: 15.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udzielanie informacji klientom, wydawanie zaswaidczeń, przygotowywanie dok. dot. stazy, obsługa urzadzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Lubań (dolnośląskie)
Prace porządkowe, segregacja palet, kompletowanie asortymentu, załadunki wózkiem paletowym elektrycznym. Praca w systemie trzy zmianowym 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00.
FAST SERVICE GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-10-22 - Brzesko (małopolskie)
projektowanie mebli; wynagrodzenie: podstawa+ prowizja (możliwość negocjacji wynagrodzenia)
PPUH AKAN KĄDZIELA ANTONI - 2016-11-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na półki, weryfikacja terminów ważności, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Płock (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych, sporządzanie spawozdań i raportów.
"Giewont" Henryk Górka - 2016-10-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z księgowaniem dokumentów, przygotowanie do księgowania, prowadzenia gospodarkio materiałowej oraz obsługa platformy przetargowej
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Nowa Sól (lubuskie)
- Zakres obowiązków:1. Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy2. Wyrabianie przepustek dla pracowników oraz innych dokumentów3. Meldowanie pracowników w urzędzie oraz załatwianie spraw urzędowych4. Tworzenie zamówień w systemie, opisywanie faktur zakupowych5. Pomoc pracownikom w załatwianiu spraw formalnych w Niemczech- Wynagrodzenie: 7500 zł brutto (od 1800 euro/mies.) ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w biurze na budowie. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność. Wymagana biegła znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego wymagana.- CV przesłać na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. administracji w Niemczech
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-18 - Niemcy (Niemcy)
Prowadzenie księgowości KpiR, prowadzenie kadr i płac do 10 pracowników. Wynagrodzenie 14,70 zł brutto/h. Godziny pracy do ustalenia. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8.30-16.30.
WORK EUROPA - 2016-09-19 - Kobylnica (pomorskie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
MARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie księgowości Rodzinnych Ogrodów Działkowych - praca samodzilena, obsługa programów komputerowych dla księgowości ( REWIZOR, DGCS, PZD SYSTEM).
POLSKI ZARZĄD DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD TORUŃSKO WŁOCŁAWSKI - 2018-07-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widzianeZakres obowiązków: prace budowlane , pomoc przy układaniu kostkiPraca - powiat krotoszyński
PROIEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-09 - Konarzew (wielkopolskie)
prowadzenie i wykonywanie robót budowlanych - elektrycznych
WRÓB-EL - Wróbel Janusz - 2017-01-27 - Janów (lubelskie)
Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS, US z tytułu płac, rozrachunki z PFRON, pełna księgowość, rozliczanie z US z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych
Nadleśnictwo Jędrzejów - 2017-06-23 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PPH ADMAR II Z.P.Ch.Sp.Jawna - 2016-05-11 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie materiałów pomocniczych, pomoc robotnikom budowlanym, wykonywanie prostych czynności remontowo- budowlanych, prace porządkowe na budowie, dobieranie odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej, rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów. Kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych. Posługiwanie się prostymi narzędziami ręcznymi tj. łopata, kilof, taczka. Prace przy budowie drogi ekspresowej S3 na odcinku Lubin- Polkowice.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Lubin (dolnośląskie)
Prace porządkowe na cmentarzu Batowice
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pojazdu z naczepą, cysterną neutralną według dyspozycji po terenie Unii Europejskiej oraz po terenie RP
USŁUGI TRANSPORTOWE HANDEL IMPORT - EXPORT Hall Arnold - 2018-01-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wprowadzanie do systemu księgowego dokumentów, kontakty z Urzędem Skarbowym, kontakty z klientem biura
Biuro Rachunkowe DEKRET Jolanta Bukowska - 2017-03-23 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych, wyciągów kasowych i bankowych, uzgadnianie kont księgowych. Realizacja zadań powierzonych przez pracodawcę zgodnie z kwalifikacjami i stanowiskiem pracy.
ZIĘTEK-ŻERDZICKA MAŁGORZATA - 2016-06-23 - Lublin (lubelskie)
Praca na terenie kraju - badania okien zgodnie z normą wyrobu na stanowisku badawczym u producenta po odbytym szkoleniu.
Mobilne Laboratorium Techniki Budowlanej s.c. Anna Mścichowska Adam Mścichowski - 2016-02-15 - Wałbrzych (dolnośląskie)
PROWADZENIE FIRM NA PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI
BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ SP. J. BETA ZIELIŃSKA, KATARZYNA KWOATKOWSKA - 2018-04-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Przygotowywanie projektów opinii z zakresu prawa podatkowego. Przygotowywanie projektów pism procesowych w postępowaniach podatkowych oraz sądowo administracyjnych. Sporządzanie projektów wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji przepisów prawa podatkowego. Wsparcie klientów firmy w zakresie bieżącego doradztwa podatkowego. Udział w projektach podatkowych, świadczonych dla klientów o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Porządzanie artykułów o tematyce podatkowej.- Pracodawca oferuje: pełną wyzwań pracę nad ciekawymi projektami, szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego, zaplanowaną ścieżkę kariery, możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, ekonomia). Wymagane 2-3 lat doświadczenia w doradztwie podatkowym. Chęć do zdobywania uprawnień doradcy podatkowego. Zainteresowania prawem podatkowym w szczególności w zakresie VAT/PIT/CIT. Umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Znajomości MS Office (MS Excel, MS Word). Nastawienia na realizację postawionych celów. Umiejętność analitycznego myślenia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.lorek (at) tax-net.pl
TAX-NET DORADZTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
utrzymanie czystości w szpitalu - praca w Dziale Higieny Szpitalnej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego - 2017-10-20 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny
HORTOS Sp. z o.o. - 2019-01-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie miejsca pracy.Prace rozbiórkowe.Przygotowywanie materiałów budowlanych (typu gips, zaprawa).Praca w oparciu o umowe zlecenie w wymiarze około 120 h/ m-c.Praca w lokalizacji: Wrocław ul. Piękna, ul. Weigla, a następnie wqedług zleceń.Dyspozycyjność w godzinach 7-17.Sala D
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w biurze rachunkowym. Prowadzenie ksiąg handlowych. Sporządzanie deklaracji US.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
Telefoniczna obsługa klienta.Umowa zlecenie.Wynagrodzenie 13,70 za h.
CWK Sp. z o. o. sp. k. - 2018-09-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Wystawianie rachunków dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych. Prowadzenie księgi właścicieli. Sporządzanie kosztów i przychodów. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy. Sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów. Sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej. Przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami. Obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji. Prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych. Przygotowywanie informacji do wniosków kredytowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość zatrudnienia na 3/4 lub 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Obsługa programów do rozliczenia wspólnot. Kontakt e-mail: ula.knapik (at) vp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI URSZULA KNAPIK-KWAS - 2018-08-14 - Katowice (śląskie)
Pomocnik stolarza
"LITDREW" s.c Jakub Borowy, Rafał Koziana - 2016-05-17 - Maków Podhalański (małopolskie)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało sprawdzanie rachunkowo-formalne faktur, wprowadzanie i rozliczanie dokumentów księgowych, sporządzanie not księgowych, sprawdzanie rejestrów vat, przygotowywanie harmonogramów płatności, sporządzanie zestawień rozliczeń międzyokresowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych.
GARMOND PRESS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)