REFERENT DS KSIĘGOWO- FINANSOWYCH Toruń oferta pracy WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU
Stanowisko: REFERENT DS KSIĘGOWO- FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie i opracowywanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej,- rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,- uzgadnianie zapisów kont syntetycznych i analitycznych,- przegląd i weryfikacja poprawności danych księgowych na kontach bilansowych.- sporządzanie raportów finansowych,- obsługa księgowa środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,- nadzór nad projektami realizowanymi przez instytucję,- sporządzanie zestawień i analiz itp.
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i opracowywanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej,- rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,- uzgadnianie zapisów kont syntetycznych i analitycznych,- przegląd i weryfikacja poprawności danych księgowych na kontach bilansowych.- sporządzanie raportów finansowych,- obsługa księgowa środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,- nadzór nad projektami realizowanymi przez instytucję,- sporządzanie zestawień i analiz itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2700zł + dodatkipraca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KSIĘGOWO- FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kilkuletnie doświadczenie w pracy zawodowej, w tym w Dziale Finansowo-Księgowym, znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości, podatków itp, znajomość obsługi komputerowych programów księgowo-finansowych, umiejętność analitycznego myślenie i rozwiązywania problemów, rzetelność, samodzielność, umiejętność współpracy w zespole, dyspozycyjność oraz umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność szybkiego uczenia się nowych zagadnień.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV) oraz list motywacyjny,- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie doświadczenia zawodowego i stażu pracy,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert do dnia 20 lutego 2019 r., na adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska, ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń (pokój 21), elektronicznie na adres: sekretariat (at) ksiaznica.torun.pl lub przez portal pracuj.pl.Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do dnia 20.02.2019 r. do godz. 15.00.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej powiadomimy wybranych kandydatów telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
Książnica działa od 19 lutego 1923 r. Biblioteka posiada księgozbiór o charakterze regionalnym.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.02.2019
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 20.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Składanie ekranów wygłuszajacych na hali, obsługa elektornarzędzi.
EUROJOB24 Sp. z o.o. - 2017-11-18 - Konin (wielkopolskie)
udział w precesach sprzedażowych i zakupowych, pomoc w procesach logistycznych, raportowanie i analiza wyników sprzedażowych
BIOMASA PARTNER SP. Z O.O. - 2016-05-30 - Konin (wielkopolskie)
wykonywanie prac remontowo-budowlanych m.in. tynkowanie, murowanie, montaż, rozbiórka, malowanie , inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Głogów (dolnośląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad pracą ekipy budowlanej (dot. budowy dróg i chodników), praca Lubin i okolice
TRANSKOP BIS sp. z o.o. - 2016-12-16 - Lubin (dolnośląskie)
1) opracowywanie Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego,2) monitorowanie i ewaluacja programów, o których mowa pkt 1,3) prowadzenie dokumentacji uczestników oraz dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań,4) pomoc w znalezieniu zatrudnienia, zatrudnienia subsydiowanego oraz praktyk zawodowych i staży dla uczestników CIS,5) wizyty studyjne z uczestnikami u potencjalnych pracodawców,6) udzielanie wsparcia w zakresie poradnictwa socjalnego,7) prowadzenie zajęć grupowych z zakresu aktywizacji społecznej,8) inne zadania zlecone przez Kierownika CIS.Godziny pracy 7.00- 15.00
Centrum Integracji Społecznej - 2018-06-13 - Słupsk (pomorskie)
Dostawa towaru do klienta
MICROMAXX Marian Rzeżacz - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Do głównych obowiązków pracownika należeć będą m.in.:1. Przygotowywanie/zawieranie/aneksowanie/przechowywanie umów na dostawę i sprzedaż energii cieplnej.2. Przygotowywanie/zawieranie/aneksowanie/przechowywanie umów na dostawę i sprzedaż energii elektrycznej.3. Wystawianie faktur i faktur korygujących za energię cieplną i energię elektryczną.4. Prowadzenie bazy danych odbiorców ciepła i energii elektrycznej.5. Windykacja należności za energię cieplną i energię elektryczną.6. Bezpośredni kontakt z odbiorcami ciepła i energii elektrycznej w zakresie rozliczeń i regulowania należności.7. Podejmowanie skutecznych działań na rzecz terminowego spływu należności za ciepło i energię elektryczną, składa na bieżąco informacje w tym zakresie przełożonym.8. Współpraca z odpowiednimi działami w zakresie reklamacji.9. Uzgadnianie i pisemne potwierdzenia sald należności w zakresie sprzedaży energii cieplnej i energii elektrycznej.10. Analizowanie terminowości zapłat należności, naliczanie odsetek za nieterminowe regulowanie należności.11. Przygotowywanie okresowych zestawień zużycia energii cieplnej, energii elektrycznej.12. Opracowywanie prognoz przychodów ze sprzedaży energii cieplnej, energii elektrycznej.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Legionowo (mazowieckie)
ostrzenie narzędzi, konserwacja maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Sławno (zachodniopomorskie)
kontakt telefoniczny z odbiorcami, bieżące prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza potrzeb osób niepełnosprawnych z terenu gminy Sławoborze, koordynowanie usług opiekuńczych, obsługa kancelaryjna ośrodka, pełen zakres obowiązków w ogłoszeniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze gops.slawoborze.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sławoborze - 2018-07-04 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności w pracy pracowników RON oraz żołnierzy zawodowych;- wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowych w Systemie Ewidencji Wojskowej;- monitorowanie ważności badań lekarskich;- prowadzenie i aktualizacja teczek akt personalnych żołnierzy zawodowych zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi w tym zakresie;- przygotowywanie dokumentów kadrowych niezbędnych do skierowania żołnierza do RWKL;- wystawianie poleceń wyjazdu służbowego; - obliczanie kosztów przejazdu służbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i taryfikatorami;- prowadzenie i aktualizacja ewidencji oraz przygotowywanie meldunków i sprawozdań w informatycznych systemach wspomagających ewidencję działalności kadrowej żołnierzy;- sporządzanie Rocznego planu urlopów wypoczynkowych żołnierzy zawodowych oraz prowadzenie ewidencji jego wykorzystania;- prowadzenie kart wyróżnień żołnierzy zawodowych;
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-10-17 - Białystok (podlaskie)
REALIZACJA SPOTKAŃ UMAWIANYCHPRZEZ DZIAŁ CALL CENTER.
PROGRESS ACTIVE SP. Z O.O - 2016-05-05 - Oława (dolnośląskie)
uporządkowanie bazy próbek i zdjęć podłóg, płyt meblowych oraz blatów.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Żary (lubuskie)
- sporządzanie etykiet (zgodnie z zapotrzebowaniem produkcyjnym w oparciu o zamówienia)- prowadzenie ewidencji wydawanych etykiet,- sporządzanie kartek na palety.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Karczew (mazowieckie)
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi;prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2018-02-15 - Grójec (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
/
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kalinowo (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie dokumentów do programu PŁATNIK : księgowanie, zorliczanie wynagrodzeń, deklaracje ZUS
I.T.A Kancelaria Podatkowa Jarosław Hruszowiec - 2016-02-03 - Świdnica (dolnośląskie)
- Pomoc techniczna klientom, dystrybutorom i inżynierom serwisu będącym u klienta, realizowana drogą telefoniczną, elektroniczną lub w inny możliwy sposób (komunikacja głównie w języku tureckim); Pomoc klientom w zapytaniach dotyczących części, weryfikacja reklamacji (głównie w języku tureckim); Badanie, weryfikacja i rozwiązywanie zgłoszonych problemów sprzętowych, oprogramowania i dokumentacji; Tworzenie notatek technicznych (w tym w języku angielskim) informujących o występujących problemach i ich rozwiązaniach; Wykonywanie symulacji i analiz problemów zgłaszanych przez klientów przy pomocy dostępnego sprzętu w laboratorium CSM.- Wynagrodzenie: 6000 PLN zł/brutto miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.03.2018 r. do 28.02.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00 lub 7:00-15:00; 15:00-23:00; 23:00-7:00. Wymagane wykształcenie wyższe (techniczne: elektryka / elektronika). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość systemu Windows, programów MS Office, EPLAN, AutoCAD, Siemens PLC. Wymagana znajomość języka tureckiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego (technicznego) w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
zapoznanie z zakresem pracy sekretariatu, rejestracja pism (system elektroniczny), prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej; redagowanie pism, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Syców (dolnośląskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, wspołpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, informacja o dochodach PIT-11, PIT-40
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-12-20 - Zgierz (łódzkie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,- dekretowanie, księgowanie faktur i innych dokumentów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "WADER-WOŹNIAK" Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji zadań. Udział w opracowywaniu dokumentacji interaktywnej przy wykorzystaniu najnowszych programów dla konstruktorów m.in. Sinumerik, NX.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
czynności administracyjne związane z wykonywaniem tymczasowego aresztowania oraz kar i środków przymusu skutkujących pozbawieniem wolności raz dokumentowanie tych czynności.
Zakład Karny w Barczewie - 2018-03-09 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kartuzy (pomorskie)
Obsługa kasyWykładanie towaru na półkach
kontakt przez OHP - 2017-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzedu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łęczyca (łódzkie)
Praca na stanowisku diagnosty samochodowego.Umowa na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System dwuzmianowy w godz.: 7.00-19.00 od pn. do pt.1-na osoba cały etat, 2-ga osoba 1/2 etatu.
P.P.H.U."CEND-POL II" Grzegorz Cendry - 2019-03-12 - Bielsko-Biała (śląskie)