REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 149 Świdnica oferta pracy I.T.A Kancelaria Podatkowa Jarosław Hruszowiec
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 149
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programu PŁATNIK : księgowanie, zorliczanie wynagrodzeń, deklaracje ZUS
Data publikacji: 2016-02-03
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: I.T.A Kancelaria Podatkowa Jarosław Hruszowiec
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów do programu PŁATNIK : księgowanie, zorliczanie wynagrodzeń, deklaracje ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 149
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne, znajomość pakietu Office, umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze
Nazwa pracodawcy: I.T.A Kancelaria Podatkowa Jarosław Hruszowiec
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: wyłącznie na e-mail:
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 03.02.2016
Oferta pracy ważna do: 03.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, informacja dot. ofert, obsługa systemów rezerwacyjnych, prowadzenie dokumentacji, zamawianie imprez tyrystycznych, współpraca z organizatorami imprez, obsługa urządzeń biurowych, ubezpieczenia, wizowanie, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Zabrze (śląskie)
2.Główne obowiązki:•realizacja wdrożonych programów działań związanych z edukacją przyrodniczą w obiektach Parku, na jego terenie oraz na polecenie służbowe poza jego granicami; •udział w organizacji, aktualizacji i udostępnieniu ekspozycji przyrodniczych, administrowanych przez SPN•udział w obsłudze informacyjnej oraz edukacyjnej w zakresie ekspozycji przyrodniczych;•udział w opracowaniu programów edukacyjnych Parku oraz scenariuszy zajęć edukacyjnych;•udział w opracowaniu materiałów edukacyjnych publikowanych przez Park;•udział w opracowaniu terenowej infrastruktury edukacyjnej;•współtworzenie platform internetowych;•pobór opłat wprowadzonych zarządzeniem dyrektora SPN;•sporządzanie miesięcznych ewidencji sprzedaży oraz zwiedzających; szczegóły oferty na stronie www.BIP.slowinskipn.pl zakładka ogloszenia /oferty pracy
Słowiński Park Narodowy - 2017-06-28 - Smołdzino (pomorskie)
- przeprowadzanie zabiegów kosmetycznych w tym henna, manicure, pedicure;- przygotowywanie stanowiska pracy do przeprowadzania ww zabiegów;
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)
wprowadzanie danych do systemu komputerowego, prace biurowe, obsługa podatników
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
Czynności operowania maszynami introligatorskimi
Sanpro Interim BPO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa - 2017-02-07 - Czarnków (wielkopolskie)
nauka programowania stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chrzanów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Staż dla osoby długotrwale bezrob. posiad. II profil pomocy. Godziny Odbywania staż u od 7:30 do 15:30. 1.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.2.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.3.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 4.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.5.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.6.Obsługa petenta.7.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktów z odbiorcami, zbieranie zamówień. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa wyznaczonego regionu Polski i wskazanych klientów. Dokonywanie analiz zakupów wyrobów przez poszczególnych klientów. promowanie nowych wyrobów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-06-05 - Twardogóra (dolnośląskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań po reklamacyjnych u dostawców; zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP; nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw; weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców; analiza problemów jakościowych; aktualizacja dokumentacji systemowej. Praca w systemie jednozmianowym.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Prace administracyjno - biurowe w Dziale Wykonawstwa.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne o kierunku: Organizacja i Zarządzanie Produkcją. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl lub telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Katowice (śląskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Słubice (lubuskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie zamówień, utrzymywanie porządku w miejscu pracy
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-24 - Radomsko (łódzkie)
obsługa klienta banku, opracowywanie wniosków kredytowych, przygotowywanie umów kredytowych/ROR, przygotowywanie korepsondencji wychodzącej dla klientów banku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Oborniki (wielkopolskie)
zarządzanie zespołem sprzedawców, osiąganie indywidualnych wyników sprzedażowych, obsługa klienta, dbanie o wystrój sklepu zgodnie z założeniami firmy, budowanie pozytywnego wizerunku
EURO-NET SP. Z O.O. - 2017-03-30 - Zambrów (podlaskie)
- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, obróbka zdjęć - retusz oraz inne prace w zakładzie fotograficznym
Łopatecka - Gnojek Zofia Fotografowanie, Sprzedaż akcesoriów fotograficznych, Video - rejestracja - 2017-07-17 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
obsługa maszyn do producji kartonów ( opakowań z tektury)
Producent opakowań z tektury Jadwiga Jabłońska - 2018-07-09 - Libidza (śląskie)
Sporządzanie pism w sprawach prowadzonych w Wydziale, kompletowanie dokumentacji, pomoc przy archiwizacji dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Brzesko (małopolskie)
wg programu stażu POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Darłowo (zachodniopomorskie)
demontaż i montaż stalarki, wykonywanie obróbek tynkarskich, malowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "REMAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Malbork (pomorskie)
Wykonywanie miesięcznego harmonogramu czasu pracy pracowników RON, wykonywanie wykazów przepracowanych godzin czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji ewidencyjno-rozliczeniowej dotyczącej końcowych urządzeń abonanckich przekazywanych w użytkowanie abonentów centrali, prowadzenie na bieżąco operacji rozchodów-przychodów na podstawie dokumentów materiałowych wpływacjących lub wytworzonych w WT, prowadzenie dokumentacji dotyczącej świadczenia usług telekomunikacyjnych (umowy, aneksy, rozliczenia abonentów), dokonywanie zaopatrzenia z Oddziału Gospodarczego i rozliczenia użytkowników w jednostce zastępczej, wytwarzanie niezbędnych dokumentów w formie elektronicznej i papierowej.
2 Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych ( 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY) - 2017-06-09 - Chojnice (pomorskie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-02-28 - Będzin (śląskie)
Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku. Obsługa komputera, przygotowywanie pism, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa petentów
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Hel (pomorskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UNII LUBELSKIEJ 1GODZ.PR.: 7.35-15.05WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, ODPORNOŚĆ NA STRES, DOBRA KONDYCJA FIZYCZNA, SOLIDNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizacja spotkań, szkoleń, seminariów i konferencji oraz czynne wsparcieCzłonków Związku w ich działaniach na rynku. Poza tym aktywnie będzieszposzukiwać nowych Członków chcących prezentować wysokie standardydziałalności. Nieodzownym elementem pracy są spotkania z Zarządem, wtym prowadzenie posiedzeń, a także nadzór nad prawidłowym przepływeminformacji między Zarządem, a Członkami. Będziesz równieżodpowiedzialny/a za współtworzenie dobrego wizerunku organizacji w jejwewnętrznym i zewnętrznym otoczeniu. Dodatkowo praca polega naposzukiwaniu środków z UE oraz aktywnym udziale w realizacji tego typuprojektów. Związek jako organizacja non-profit poszukuje źródełfinansowania, więc będziesz brać udział w aplikowaniu o środki UE, praca w godz. 8-16
OGÓLNOPOLSKI KONWENT AGENCJI PRACY - 2017-07-24 - Opole (opolskie)
księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, obsługa programu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)