REFERENT DS. SPRZEDAŻY Radomsko oferta pracy FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie zamówień, utrzymywanie porządku w miejscu pracy
Data publikacji: 2018-03-24
Lokalizacja: Radomsko (łódzkie)
Pracodawca: FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastowska 20B, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie zamówień, utrzymywanie porządku w miejscu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radomsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomszczański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radomsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne, które odbędzie się w salonie meblowym BODZIO w Radomsku przy ul. Piastowskiej 20B dnia 04.04.2018r. (środa) o godz. 11.00. Wymagane wykształcenie: min. średnie.
Nazwa pracodawcy:
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Adres pracodawcy:
Sycowska 16, 56-416 Goszcz, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Twardogóra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goszcz
Ulica pracodawcy: Sycowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2018
Data dodania oferty pracy: 23.03.2018
Oferta pracy ważna do: 04.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie gospodarki lokalami mieszkalnymi;Bieżąca obsługa członków i innych zainteresowanych osób w sprawach członkowskich; Kompletowanie i przechowywanie akt członkowskich z zachowaniem wymogów dot. przechowywania dokumentów. System czasu pracy : równoważnyGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca w zastępstwie : do około 1,5 rokuKontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) smnowydwor.com.pl, 71 356-48-08sala E
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór" - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie projektem. koordynacja zmian w projektach w organizacji, kontakt z klientem zewnętrznym.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-07-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
szpachlowanie, malowanie, tynkowanie, ukladanie glazury i terakoty, układanie podłóg.Miejsce wykonywania pracy: ul. Jeziorna 5/11 w Olsztynie oraz teren Polski zgodnie ze zleceniami firmy
JMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów z rynku zagranicznego, - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, - przygotowywanie wysyłki i wystawianie faktur, - uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia, - zarządzanie procesem sprzedaży na wybranych rynkach międzynarodowych, - utrzymywanie długofalowych relacjiz obecnymi klientami oraz rozwój sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców, - przygotowywanie umów handlowych oraz negocjonowanie warunków sprzedaży, - przygotowywanie zamówień, koordynacja wysyłki oraz kontrola realizacji zamówienia, - bieżący monitoring podległego rynku pracy,
DOMINO Spółka Jawna Eugeniusz Świszcz, Zofia Świszcz - 2016-04-29 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
kontrola jakości produkowanych wyrobów, przeprowadzanie rozliczeń technologicznych, sporzadzanie rozliczeń magazynu surowców,sporządzanie rozliczeń magazynu wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Oława (dolnośląskie)
WSPÓŁPRACA Z KONTRAHENTAMI, SPRZEDAŻ W BRANŻY CHEMICZNEJWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE O KIERUNKU CHEMICZNYM, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, MIN 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU (ŚWIADECTWA UKOŃCZENIA SZKOŁY, ŚWIADECTWA PRACY )
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2018-03-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zaopatrzenie budowy w towary handlowe i materiały budowlane
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Żurawica (podkarpackie)
wystawianie faktur, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Chechło (małopolskie)
Praca administracyjna w biurze.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Oleszyce (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji biurowej i rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadawanie listów w UP, odbieranie telefonów, pomoc w przygotowaniu dkumentacji kadrowej, kserowanie dokumentów, obsługa sekretariatu, umawianie spotkań, inne prace biurowe
P.P.U "CZA -TA" Niciak Spółka Jawna - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny
Venture Industries Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór pracy brygady wykonującej przepakowania, przeszkalanie grupy pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Anielin (łódzkie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wydawanie i pryjmowanie dokumentów dot. praktyk zawodowych, przygotowywanie umów zleceń dla opiekunów praktyk, obsługa adm. spotkań metodycznych, opracowywanie danych statystycznych do sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Płock (mazowieckie)
Planowanie i monitorowanie rozwoju nowych funkcjonalności pomiędzy różnymi zespołami B+R od definiowania wymagań przez specyfikowanie oprogramowania, testowanie po dostarczenie. Praca na czas określony: 15.06.2018 - 14.06.2021Godzina zakończenia pracy : 17:00Sala H
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg stanowiska. Kontakt osobisty, telefonczny: 338702806 oraz e-mailowy: jurysta (at) post.pl
Zespół Radców Prawnych "JURYSTA" sp. k. J. Trojak i Wspólnicy - 2017-01-27 - Andrychów (małopolskie)
Rozpatrywanie zgłoszeń Klientów Masowych z zachowaniem wysokiego poziomu jakości oraz obowiązujących terminów, przygotowywanie kontraktów (umów kompleksowych / sprzedażowych, aneksów, porozumień cenowych) z zachowaniem ustalonych terminów i standardów jakościowych, weryfikacja zawieranych kontraktów, zakładanie kont klientów w systemach bilingowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Gdańsk (pomorskie)
zamawianie towaru, sprzedaż telefoniczna towaru, fakturowania, obsługa kasy, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Libiąż (małopolskie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-02-28 - Będzin (śląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Leśniowice (lubelskie)
Prowadzenie zajęć terapeutycznych w pracowni kulinarnej z osobami niepełnosprawnymi.
STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "RAZEM" - 2017-06-07 - Oleszyce (podkarpackie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Stare Kurowo (lubuskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych: Kontrola jakości tarcicy, kontrola procesu suszenia, pomiar wilgotności, kontrola procesu klejenia. Mile widziane doświadczenie z kontrolą jakości produktów z drewna, czytanie rysunku technicznego, prawo jazdy kat. B
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe (do 6 m-y po ukończeniu studiów); doświadczenie zawodowe: brak wymagań; znajomość pakietu MS Office; znajomość jęz. angielskiego (B2); umiejętność współpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy; zakres obowiązków: prace adm.-biurowe, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, przyg. sprawozdań i raportów, obsługa klienta, współpraca z pozostałymi jed. uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Gliwice (śląskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-01-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie Huty Katowice w Dąbrowie Górniczej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa klientów spółki, pozyskiwanie nowych kontrahentów w branży części do klimatyzacji samochodowej.
LASER sp. z o.o. Sp.k. ZPCh - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
oferta w drodze konkursuprowadzenie całokształtu zagadnień administracyjnych personalnych, prowadzenie magazynu materiałówGodziny pracy: od 7.30 do 15.05
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)